Děkuji! Navzdory tomu, co si možná myslíte, jsem se pouze snažil vyloučit nejběžnější „problémy", které způsobují zpoždění.
Jsem si stále docela jistý, že všechny vaše pokusy o výběr budou zamítnuty, dokud nebude váš účet ověřen, ale neřekl jsem, že vás úplně ignorovat je oprávněné. To není.
Vždy říkám, že kasino by mělo být připraveno podporovat, radit a vést hráče bezpečně procesem KYC – přinejmenším. Což se zde zdá být velkým selháním.
Oceňuji, že díky vám nyní všichni víme více, protože to dává nový pohled na toto kasino. Chtěl bych, abyste věděli, že dokud nebude stížnost uzavřena, Casino Guru není nic zřejmé. Dokud se to nepopiratelně prokáže.
Toto fórum je jakýmsi mostem, kde příspěvky proudí větší rychlostí a dává hráčům prostor k odhalení podrobností a myšlenek, ale pouze přesný výsledek stížnosti má dopad na index bezpečnosti kasina. Fórum je pouze prostorem pro debaty, zdrojem informací mimo náš dosah, ale stále neocenitelným pro komunitu.
Doufám, že to nebude znít jako kecání. 🙂
Také jsem nedočkavý, až uvidím průběh stížnosti; aktualizace by měla přijít brzy.
Thank you! Despite what you might think, I was only trying to exclude the most common"issues" causing a delay.
I'm still quite sure all your withdrawal attempts will be rejected until your account is verified, but I didn't say ignoring you completely was justifiable. It's not.
I always say that the casino should be ready to support, advise, and guide players safely through the KYC process - at least. Which seems to be a great failure here.
I appreciate that we all now know more thanks to you because it gives a new perspective on this casino. I'd like you to know that unless the complaint is closed, nothing is obvious to Casino Guru. Until it is undeniably proven.
This forum is kind of a bridge where posts flow at greater speed, giving players space to reveal details and thoughts, but only the precise outcome of the complaint has an impact on the casino's safety index. The forum is merely a space for debates, a source of information outside our reach yet still invaluable for the community.
I hope it just doesn't sound like a twaddle. 🙂
Also, I'm eager to see the complaint's progress; the update should come soon.
Automaticky přeloženo: