DomůFórumKasinaCirusbet Casino - všeobecná diskuze

Cirusbet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

17 275 zobrazení 66 odpovědí |
před rokem
|
1 2 34
Přidat příspěvek
Jaro
před rokem

Jsem taky pesimista.... Snažím se ověřit 3 měsíce svůj účet a nemůžu... Žádná odpověď na mé maily. Doufám, že najdu způsob, jak s nimi mluvit, ale nevěřím, že se vám to podaří

Automaticky přeloženo:
mp21212
před rokem

Je mi opravdu líto, že vás vidím v takové pozici. Vždy se můžete pokusit kontaktovat licenční úřad Antillephone , ale říkám, že absolvování KYC je nezbytný proces a pokud to kasino není schopno vyřešit, je to rozhodně špatné znamení 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Z vaší strany byste si měli poznamenat jejich recenzi... 6.4 není tak špatná a mnoho lidí to pochopí a bude na naší pozici v budoucnu

Automaticky přeloženo:
mp21212
před rokem

Skvělý nápad, ale vaše stížnost je stále otevřená.

Vzhledem k tomu, že pouze oprávněné nevyřešené stížnosti ovlivňují bezpečnostní index kasina a pouze jako vypočítaná hodnota založená na závažnosti potenciální újmy vyjádřené jako sporná hodnota částky, je příliš brzy.

Ze stejného důvodu pro to nebude žádné varování. Nejprve si počkáme na rozuzlení. Až po případném trestu se může diskutovat a počítat. 🙏

Všichni hráči mohou sledovat vaši stížnost, která je také viditelná na hlavní stránce kasina zde na Casino Guru .

Takže ti, kteří chtějí kasino zkontrolovat, ho najdou. Další důležitou částí je toto vlákno. Takže se nebojte; lidé jsou již varováni, pokud se chtějí podívat.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Naprosto falešný kasino web bez zpětné vazby. Jsou to podvodníci, nevkládejte sem.

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Zrušili moji žádost o výběr ještě jednou. Moje dokumenty stále čekají na operátora, aby je zkontroloval. To je vtip

Automaticky přeloženo:
mp21212
před rokem

Na straně kasina nejsou žádní operátoři. Není tam vůbec nikdo. Falešné kasino.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Naprosto falešný kasino web bez zpětné vazby. Jsou to podvodníci, nevkládejte sem.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsem ohromen, když vidím, že máte vždy tendenci používat stejná slova, ale zjevně zapomínáte vysvětlit problém.

Jaký to má smysl, když nikdo nechápe, co tě přimělo říkat tyto věci?

Prosím, jsou tu další, kteří chtějí pochopit, co se vám vlastně stalo. 🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Zrušili moji žádost o výběr ještě jednou. Moje dokumenty stále čekají na operátora, aby je zkontroloval. To je vtip

Automaticky přeloženo:
před rokem

Řekl bych, že je to proto, že KYC neskončil. Jakmile budete připraveni jít, vsadím se, že výběr bude přijat.

Předpokládám, že to bude znít dost nudně, ale jste si jisti, že jste poskytli všechny požadované dokumenty v odpovídající kvalitě?

Možná tam ještě něco chybí. Upřímně řečeno, nemohu to s jistotou říci a souhlasím s tím, že kasino musí poskytovat mnohem lepší podporu hráčům ve vaší pozici.

Automaticky přeloženo:
před rokem

filefilefile

První snímek obrazovky je automatický e-mail, který mi řekne, co potřebují k ověření... Další 2 snímky obrazovky jsou celkové dokumenty, které jsem nahrál k ověření svého účtu. Můj pas a řidičský průkaz byly poprvé nahrány 26. 11. 2023 a stále čekám (jak umí číst) na admina, aby to zkontroloval.... Co si myslíte, že se tady děje.... Mimochodem, neudělal jsem to Nedostávám ani jedinou odpověď na mé e-maily, proč se to děje... Celá tato příručka říká, že tato stránka je falešná a podvádí nás.... Jak si brzy všimnete těchto věcí na jejich stránce Casinoguru, více lidí vám poděkuje. .

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Peníze uvízlé v tomto podvodném kasinu. Mnoho lidí vám již píše, že se jedná o podvodné kasino bez zpětné vazby. Nikomu neodpovídají přes chat ani e-mail. Na straně kasina není nikdo. Ani provozovatel, ani správa kasina. vůbec nikdo. Napište jim e-mail sami. Na jakýkoli dotaz. Nikdo vám neodpoví. Tento dopis nikam nepůjde.

Automaticky přeloženo:
před rokem

filefilefile

První snímek obrazovky je automatický e-mail, který mi řekne, co potřebují k ověření... Další 2 snímky obrazovky jsou celkové dokumenty, které jsem nahrál k ověření svého účtu. Můj pas a řidičský průkaz byly poprvé nahrány 26. 11. 2023 a stále čekám (jak umí číst) na admina, aby to zkontroloval.... Co si myslíte, že se tady děje.... Mimochodem, neudělal jsem to Nedostávám ani jedinou odpověď na mé e-maily, proč se to děje... Celá tato příručka říká, že tato stránka je falešná a podvádí nás.... Jak si brzy všimnete těchto věcí na jejich stránce Casinoguru, více lidí vám poděkuje. .

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji! Navzdory tomu, co si možná myslíte, jsem se pouze snažil vyloučit nejběžnější „problémy", které způsobují zpoždění.

Jsem si stále docela jistý, že všechny vaše pokusy o výběr budou zamítnuty, dokud nebude váš účet ověřen, ale neřekl jsem, že vás úplně ignorovat je oprávněné. To není.

Vždy říkám, že kasino by mělo být připraveno podporovat, radit a vést hráče bezpečně procesem KYC – přinejmenším. Což se zde zdá být velkým selháním.

Oceňuji, že díky vám nyní všichni víme více, protože to dává nový pohled na toto kasino. Chtěl bych, abyste věděli, že dokud nebude stížnost uzavřena, Casino Guru není nic zřejmé. Dokud se to nepopiratelně prokáže.

Toto fórum je jakýmsi mostem, kde příspěvky proudí větší rychlostí a dává hráčům prostor k odhalení podrobností a myšlenek, ale pouze přesný výsledek stížnosti má dopad na index bezpečnosti kasina. Fórum je pouze prostorem pro debaty, zdrojem informací mimo náš dosah, ale stále neocenitelným pro komunitu.

Doufám, že to nebude znít jako kecání. 🙂

Také jsem nedočkavý, až uvidím průběh stížnosti; aktualizace by měla přijít brzy.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Peníze uvízlé v tomto podvodném kasinu. Mnoho lidí vám již píše, že se jedná o podvodné kasino bez zpětné vazby. Nikomu neodpovídají přes chat ani e-mail. Na straně kasina není nikdo. Ani provozovatel, ani správa kasina. vůbec nikdo. Napište jim e-mail sami. Na jakýkoli dotaz. Nikdo vám neodpoví. Tento dopis nikam nepůjde.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je mi to jasné. Děkuji moc za podrobnosti.🙏

Zní to docela podobně jako problém jiného hráče. Budu upřímný, vypadá to dost podezřele.

Vsadím se, že nejlepší by zde bylo přeskočit slepý optimismus; zaměřme se na průběh stížností. Modlím se, aby se s námi někdo z kasina rozhodl promluvit...



Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Mají tuto licenci, která vypadá jako platná, existuje nějaký způsob, jak je kontaktovat. Myslím s autorem, který dal jejich licenci

Věříte, že existuje nějaká možnost pomoci?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
mp21212
před rokem

Ahoj!

Ano, mají. Chcete-li se spojit s Antillephone NV, zkuste tuto e-mailovou adresu: [email protected]

Zástupci kasina zbývá několik dní a já vám držím palce!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Poslal jsem e-mail licenčnímu úřadu (obě e-mailové adresy) a stal se zázrak, že se se mnou spojili... Doufám, že dostanu zaplaceno hned filefile


Aktualizovat..... dostanu zaplaceno...

Nemůžu tomu uvěřit... Navrhuji komunikovat s Antillephone


Samozřejmě, že tam znovu hrát nebudu

Upraveno
Automaticky přeloženo:
mp21212
před rokem

Dnes jste asi 4., kdo dostal své peníze a jsem nesmírně rád, že se vám je podařilo získat. Doufám, že se vám budou peníze líbit a jak jsem viděl, už se s kasinem nebudete chtít zabývat. Samozřejmě to chápu, takové záležitosti chce řešit asi co nejméně hráčů.

Pokud mohu vědět, jak dlouho celý proces trval, než jste dostali své peníze? Viděl jsem, že tam chybí dokument, který to všechno zadržuje. 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zkoušel jsem od 1.12.2024.

Více než měsíc.....Věřím, že můj e-mail na jejich licenční úřad je přiměje kontaktovat mě.

Mimochodem, stav mého účtu je stále... Neověřeno, jak můžete vidět na snímku obrazovky file

Automaticky přeloženo:
mp21212
před rokem

To by bylo podle mých měřítek dlouhé. Co se týče ověření, pokud zde budete hrát znovu, určitě si zjistěte, jak to je a proč je váš účet stále neověřený.

Ovšem pouze v případě, že máte zájem to v kasinu zkusit znovu, aby nedocházelo k dalším zbytečným problémům. 👍

Automaticky přeloženo:
mp21212
před rokem

Čau člověče, mám stejný problém. Neodpoví ani s tím nic neudělají. Můžete poskytnout další podrobnosti o tom, jak jste kontaktovali licenční úřad a co jste jim řekli?

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.