FórumKasinaChachaBet Casino - všeobecná diskuze

ChachaBet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před měsícem od Ogb020
|
1200 zobrazení 36 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Amkamk
před 3 týdny

I když bezpečnostní index tohoto kasina nevypadá moc dobře, dejme jim šanci a počkejte na výsledek vaší stížnosti.

Držím palce.🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Oba víme, že můj problém neřeší, i když si myslím, že mě budou ignorovat i na této platformě a ve stížnosti. Nemají žádnou hanbu a nejsou fér.

na trustpilot říkají hráčům, že jsou férové kasino, ale v žádném případě! Největší podvodníci všech dob. 7 týdnů čekání na odpověď a mé peníze, ale nic nepřišlo!!

Automaticky přeloženo:
Amkamk
před 3 týdny

Řekl bych, že důvěřovat TrustPilotu nebo jiným předplaceným službám zaměřeným na zpětnou vazbu je dvousečná zbraň. Náš tým se například skládá ze čtyř oddaných členů, kteří se snaží schvalovat pouze smysluplné a spolehlivé recenze. To je sám o sobě neuvěřitelně komplikovaný úkol. Nyní si představte, jaké to je, když obdržíte e-mailovou nabídku na nejlepší recenze Trust Pilot za 100% přijatelnou cenu. Věřím, že časy, kdy stačil jeden zdroj informací, skončily. Dnes člověk potřebuje strávit hodiny prohlížením, aby skončil zmatený nekonzistencí relevantních informací. Vypadá to špatně. souhlasím s tebou.

Na druhou stranu kasino dostane prostor pro prokázání svého pohledu. Doufejme, že někdo z kasina na tuto příležitost zareaguje.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Takže jsem dostal svůj první výběr po 2 dnech od žádosti a bylo to 500 eur z chachabet, takže to bylo dobré a více jsem jim věřil a vložil jsem další peníze, se kterými jsem mohl hrát. Nyní jsem vyhrál více a požádal jsem o výběr před 5 dny, ale dosud jsem neobdržel. Když jsem kontaktoval VIP manažera, řekli mi, že nedostali některé z mých vkladů na svůj bankovní účet a je to více než týden, co jsem jim tyto konkrétní vklady poslal, a také jsem poslal doklad o všech vkladech, které jsem poslal, že jsou byly okamžitě převedeny z mého účtu. Stalo se to i jiným lidem? Je to normální nebo se jen vymlouvají? Stále doufám, že to pošlou, takže pokud ji dostanu, aktualizuji svou recenzi.

Automaticky přeloženo:
monish
před 3 týdny

Říkám to každý den, tihle kluci jsou podvodníci, kteří čekají na více než 4000 eur po dobu 7 týdnů

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Takže jsem dostal svůj první výběr po 2 dnech od žádosti a bylo to 500 eur z chachabet, takže to bylo dobré a více jsem jim věřil a vložil jsem další peníze, se kterými jsem mohl hrát. Nyní jsem vyhrál více a požádal jsem o výběr před 5 dny, ale dosud jsem neobdržel. Když jsem kontaktoval VIP manažera, řekli mi, že nedostali některé z mých vkladů na svůj bankovní účet a je to více než týden, co jsem jim tyto konkrétní vklady poslal, a také jsem poslal doklad o všech vkladech, které jsem poslal, že jsou byly okamžitě převedeny z mého účtu. Stalo se to i jiným lidem? Je to normální nebo se jen vymlouvají? Stále doufám, že to pošlou, takže pokud ji dostanu, aktualizuji svou recenzi.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Domnívám se, že to zní, jako by mohl být nějaký problém s vaším poskytovatelem plateb.

Ověřovali jste to přímo v bance?

Zkuste to udělat a snad se jim to podaří vyřešit.

Sdělte prosím jakékoli novinky týkající se tohoto.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Říkám to každý den, tihle kluci jsou podvodníci, kteří čekají na více než 4000 eur po dobu 7 týdnů

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ve vaší stížnosti vidím, že možná došlo k nějaké chybě s vaší e-mailovou adresou. Právo?

Doufám, že se to brzy vyřeší.🤞

Budeme čekat na nějaký pohyb s vaším případem.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Kontaktoval jsem banku ve stejný den, kdy jsem napsal tento příspěvek, a řekli, že tyto konkrétní transakce byly dokončeny okamžitě od jejich konce. Poslal jsem VIP manažerovi e-mail s důkazem a řekli, že budou kontaktovat svůj finanční tým a aktualizují mě, jsou to 3 dny, ale stále žádné aktualizace. 11 dní od těchto transakcí a 8 dní od mé žádosti o výběr. Když se jich zeptám na aktualizace, řeknou, že není jiná možnost než čekat. Znovu je budu kontaktovat, abych zjistil, zda od nich nejsou nějaké aktualizace.

Automaticky přeloženo:
monish
před 3 týdny

Udělejte to, prosím, a dejte nám vědět, pokud se dozvíte nějaké novinky. Počkáme tady.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Včera jsem je požádal o aktualizaci a místo toho, abych odpověděl na důkaz, který jsem jim poslal o odepsání peněz z mého bankovního účtu, znovu řekli totéž, že zatím neobdrželi mé vklady, takže nemohou potvrdit můj výběr. Na začátku tohoto problému mi řekli, že pokud se zjistí, že můj vklad je na cestě, připíší ho na můj účet, abych mohl hrát s kreditem. Požádal jsem je tedy, aby mi poslali doklad o tom, že transakce je na cestě, protože by to mohli dělat proto, aby mi nedali částku, kterou jsem vyhrál s těmito uloženými penězi. Vklad byl 170 eur a já jsem s ním vyhrál 2 500 a požádal o výběr 600. Mám pocit, že to jsou jen výmluvy a zdržování, vždy ukončí konverzaci stejnou výmluvou, "obrátím se na příslušné oddělení, jakmile dostanu odpověď od nich, dám vám vědět!" a pak už nikdy neodpovím, dokud se jich na to nezeptám a je to znovu a znovu to samé. Řekli, že požádali o důkazy, takže na ně teď čekám. Od té doby uběhlo 24 hodin a budu zde průběžně aktualizovat, pokud od nich bude něco nového.

Automaticky přeloženo:
monish
před 3 týdny

Počkáme si na aktualizaci od vás, ale pokud vidíte, že to opravdu nikam nevede a pouze v kolech, možná by bylo dobré podat stížnost zde s naším týmem. Snad se jim podaří věc vyšetřit.🤔

Dejte nám vědět o všech novinkách a pak se rozhodněte, co dál.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 týdny

Nyní proti nim podám na vašem webu stížnost. Dnes jsem poskytl všechny důkazy na světě, které mě požádali o dokončení uvedených transakcí, a také jsem jim dal BULK kódy, které jsem dnes dostal od své banky, abych prokázal, že k nim vložené peníze dorazily. Teď najednou hned poté, co jsem jim dal důkaz, že 170 EUR, se kterými jsem hrál, abych vyhrál 2500 EUR, bylo vráceno na můj účet bez jakéhokoli kontextu nebo zprávy o tom od Chachabet. To bylo provedeno proto, aby mi nemuseli dávat výběr peněz, které jsem vyhrál hraním na jejich webových stránkách. Směšné podvody.

Automaticky přeloženo:
monish
před 2 týdny

Vidím, že je to čím dál tím složitější, tak jste udělali správně, že jste zde podali stížnost .

Odpovězte prosím Tomášovi a poskytněte mu všechny informace, které potřebuje vědět, aby mohl postoupit vpřed.

Doufejme, že brzy budeme moci kontaktovat kasino a společně dojdeme k nejlepšímu řešení tohoto problému.

Budeme zde čekat na případné aktualizace a budu vám držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Můj problém byl vyřešen a kasino mi vrátilo 170 eur a poté mi také dalo částku 1292 eur, kterou jsem vyhrál po 14 dnech. Dnes jsem také dostal dalších 900 eur, o které jsem žádal před 3 dny, úplně jsem ztratil naději, že dostanu peníze, které jsem vyhrál, protože jsem četl spoustu negativních věcí o chachabet, ale byl jsem opravdu rád, když jsem dostal to, co jsem ztratil naději. Jen jsem chtěl ocenit kasino, protože jsem nakonec dostal všechny výběry. Také děkuji casinoguru za pomoc, když se hráči cítí bezmocní a mají pocit, že kasino by mohlo být nespravedlivé a nedalo jim peníze, Děkuji!

Automaticky přeloženo:
monish
před 6 dny

Nemáte zač, jsme rádi, když hráči přicházejí s dobrými zprávami jako vy a mohou si užívat své peníze. Vždy se snažíme pomoci, jak nejlépe umíme, a i když to ne vždy vyjde, existuje mnoho případů, jako je ten váš. Tak doufám, že odteď budete mít jen lepší zážitek.

Předpokládám, že pokud se kasino takto chovalo a vy jste získali více výběrů, budete zde hrát dál, mám pravdu?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 dny

Ano, pokud budou pokračovat v komunikaci, budou mi dávat včasné výběry a budu celkově spravedlivý, budu pokračovat ve hře na jejich webu

Automaticky přeloženo:
monish
před 5 dny

Myslím, že je to docela dobré shrnutí a na tvém místě bych to viděl stejně.

Doufám, že bude vše v pořádku a budete se i nadále v tomto kasinu dobře bavit.

Pokud by se přesto něco stalo, budeme tu, abychom vám pomohli, pokud to bude možné.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky