FórumKasinaCBet Casino - všeobecná diskuze

CBet Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od Maurizio97
|
16669 zobrazení 132 odpovědí |
|
1...5 6 7
irlandalarry
před 3 měsíci

Dobrý den, viděl jsem správně, že se váš případ týkal sportovního sázení? Sdělilo vám kasino také důvod zablokování účtu? Zkoušel jsi hledat pomoc na stránkách, které doporučoval Tomáš?

Automaticky přeloženo:
irlandalarry
před 3 měsíci

Zde je návod, jak to funguje. Pokaždé, když provedete výběr, zhroutí se a oznámí vám, že systém našeho bankovního partnera je přetížený. Kontaktujete podporu a oni vám odpoví, že odpověď obdržíte do 72 hodin. Poté vám pošlou e-mail s informací, že váš účet byl zablokován kvůli údajnému podvodu.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

POZOR!!!

GAMING CURACAO UKONČIL PROVOZ K 18. SRPNU 2024

K TOMTO DNEMU VYPRŠELY VŠECHNY AKTIVNÍ SUBLICENCE VYDANÉ SPOLEČNOSTÍ GAMING CURACAO V RÁMCI POSKYTOVATELE HRANÍCH SLUŽEB NV (365/JAZ) A VŠECHNY PEČETĚ BYLY UČINĚNY NEAKTIVNÍ. JAKÉKOLI POKUSY O ZOBRAZENÍ AKTIVNÍCH PEČET NEBO PŘEDÁNÍ ROZŠÍŘENÍ SUBLICENCE NEBO MASTER LICENCE (365/JAZ) BY MĚLY BÝT POVAŽOVÁNY ZA PODVODNÉ A NELEGÁLNÍ!


PEČEŤ DOSTUPNÁ NA STRÁNCE BY MĚLA BÝT ODSTRANĚNA.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Odeslal jsem jako 3 emaily a nikdy mi neodpověděli, nemůžu se ani přihlásit, mám zablokovaný účet.


Vyhrál jsem asi 2500 eur a z ničeho nic mě zablokovali


Automaticky přeloženo:
irlandalarry
před 3 měsíci

Můžete zkusit kontaktovat podporu. Pokud je blokován, musíte se přihlásit anonymně. Ale tento dům je podvod.

Automaticky přeloženo:
mateusmartins95
před 3 měsíci

Ano, ale když jim dáte podrobnosti o zablokovaném účtu, chat okamžitě zavřou.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

POZOR!!!

GAMING CURACAO UKONČIL PROVOZ K 18. SRPNU 2024

K TOMTO DNEMU VYPRŠELY VŠECHNY AKTIVNÍ SUBLICENCE VYDANÉ SPOLEČNOSTÍ GAMING CURACAO V RÁMCI POSKYTOVATELE HRANÍCH SLUŽEB NV (365/JAZ) A VŠECHNY PEČETĚ BYLY UČINĚNY NEAKTIVNÍ. JAKÉKOLI POKUSY O ZOBRAZENÍ AKTIVNÍCH PEČET NEBO PŘEDÁNÍ ROZŠÍŘENÍ SUBLICENCE NEBO MASTER LICENCE (365/JAZ) BY MĚLY BÝT POVAŽOVÁNY ZA PODVODNÉ A NELEGÁLNÍ!


PEČEŤ DOSTUPNÁ NA STRÁNCE BY MĚLA BÝT ODSTRANĚNA.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, je pravda, že plomby by měly být odstraněny. Existuje však mnoho kasin, která je mají, a přesto jsou bez licence. Je tedy asi na hráčích, aby si něco takového uvědomovali a pokud má kasino falešnou licenci, zvedlo by to pro mě varovný prst.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Odeslal jsem jako 3 emaily a nikdy mi neodpověděli, nemůžu se ani přihlásit, mám zablokovaný účet.


Vyhrál jsem asi 2500 eur a z ničeho nic mě zablokovali


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Promiň, a pokud ti nikdo neodpoví, tak s tím asi moc nenaděláš. Doporučil bych ale alespoň podat stížnost i když to nic neřeší, kasino alespoň dostane černé body, které jeho index bezpečnosti ještě sníží. Pro hráče je to asi jediné zadostiučinění, i když vím, že to není nic moc.

Kéž by to dopadlo jinak. 😕

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, dobré ráno!


Od 8. srpna jsem provedl výběr v CBET prostřednictvím kryptoměn (Lite Coin) na můj účet Mercado Pago, transakce se objevila „v procesu" a trvala více než měsíc. Poslal jsem tři emaily na podporu a nepomohli mi, dokonce jsem poslal další dva a neodpověděli mi. Robot na stránce mě pouze přesměruje k odesílání e-mailů. Zrušil jsem transakci a rozhodl jsem se ji provést bankovním převodem, ale stalo se to samé a pokračuje „v procesu". Můj účet je již ověřen a odehrál jsem částku potřebnou k výběru. Mohl by mi prosím někdo pomoci nebo mi říct, na koho se mám obrátit o pomoc?


Zdravím a předem děkuji!

Automaticky přeloženo:
carlos_atilano
před měsícem

Dobrý den.

Toto je opravdu dlouhodobá situace, jak vidím z vašeho popisu a udělali jste správně, že jste zde podali stížnost .

Mohu se jen zeptat, kdy přesně jste požádali o výběr bankovním převodem? Bylo to nedávno, nebo už také dlouho čekáte?🤔

Náš reklamační tým se na tuto situaci co nejdříve podívá a doufejme, že společně najdeme řešení.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

file Dobrý den, dobré ráno!


O bankovní převod jsem požádal 26. září. Připadá mi to divné, protože články nápovědy na stránce uvádějí, že vklad by měl trvat maximálně 48 pracovních hodin.


Těším se na vaše dotazy nebo komentáře.


Děkuji mnohokrát!!!

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
carlos_atilano
před měsícem

Děkuji za aktualizaci.

Doufám, že náš tým pro stížnosti bude schopen komunikovat s kasinem, aby zjistil důvod tohoto zpoždění, i když bych nebyl příliš pozitivní, když se podívám na jejich bezpečnostní index a varování na našem webu.🤷‍♀️

Ale jak říkáme, kdo nezkusí, tak neví. Právo?

Určitě budu držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Děkuji mnohokrát! Každopádně budu čekat na aktualizace, držím palce.


zdravím vás!

Automaticky přeloženo:
carlos_atilano
před měsícem

Vaší nejhorší chybou bylo vložení peněz do této sázkové kanceláře.


Ale hodně štěstí v tomto domě temnoty.

Automaticky přeloženo:
mateusmartins95
před měsícem

Věřím tomu, snažím se vybrat své peníze už 4 měsíce a žádná žádost o výběr nepřekračuje „v procesu" a na mé e-maily neodpovídají. Moje poslední naděje je, že mi zde můžete trochu pomoci. 🙁

Automaticky přeloženo:
carlos_atilano
před měsícem

Jediná pomoc, kterou se vám snažím poskytnout, je nevkládat peníze na cbet.gg.

Jednoduše vám zaplatí, když chtějí.

V tomto domě mám zablokovaných více než 14 000 realů déle než 8 měsíců a nemohu s tím nic dělat, protože neexistuje způsob, jak se obrátit na soud.


Dokonce mě podplatili tím, že mi vrátí peníze, jen když stížnosti na ně smažu, aby byl zachován „spolehlivý" standard;


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Děkuji mnohokrát! Každopádně budu čekat na aktualizace, držím palce.


zdravím vás!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Na výsledek toho všeho si určitě počkáme.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jediná pomoc, kterou se vám snažím poskytnout, je nevkládat peníze na cbet.gg.

Jednoduše vám zaplatí, když chtějí.

V tomto domě mám zablokovaných více než 14 000 realů déle než 8 měsíců a nemohu s tím nic dělat, protože neexistuje způsob, jak se obrátit na soud.


Dokonce mě podplatili tím, že mi vrátí peníze, jen když stížnosti na ně smažu, aby byl zachován „spolehlivý" standard;


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Opravdu vás o to požádali? Co jsi na to odpověděl, jestli se můžu zeptat?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

V Brazílii existuje platforma pro stížnosti s názvem (reclame aqui), kde se nachází cbet. Podal jsem tam několik stížností a dodnes si stěžuji, abych ovlivnil reputaci a přiměl nové hráče, aby se této platformě vyhýbali.

Servisní manažer Gabriel mě kontaktoval s tím, že mi vrátí počáteční zálohu, pokud smažu všechny stížnosti na ně. Ale vždy jsem to popřel, protože jsem se svými sázkami nic špatného neudělal. Obvinili mě ze „sázení na latte", což je, když znám výsledek hry před jejím začátkem.

Ale každý den padají noví hráči, protože se stále objevují nové stížnosti na zablokované účty a zadržené peníze.


Zde je odkaz: https://www.reclameaqui.com.br/empresa/cbet-gg/lista-reclamacoes/

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
mateusmartins95
před měsícem

To je docela zajímavá informace a věřím, že se mnou bude mnoho uživatelů souhlasit, že takovéto taktiky by neměly být v online světě povoleny ani akceptovány.

Takže „sázení na latte" souvisí se sportem, že? Dobře, to jsem doteď nevěděl, takže díky za to.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky