DomůFórumKasinaCBet Casino - všeobecná diskuze

CBet Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Maurizio97
|
18 319 zobrazení 132 odpovědí |
|
1 2...7
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s CBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Nyní jsem obdržel odstoupení od smlouvy. Každopádně děkujeme za vaši dostupnost

Automaticky přeloženo:
Maurizio97
před 2 roky

Zdravím a gratuluji.

Mohu prosím vědět, jak dlouho to celkem trvalo?

Jsem si jistý, že ostatní by to rádi věděli.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

12 dní od doby, kdy jsem požádal o odstoupení od smlouvy, 10 dní od zahájení procesu

Automaticky přeloženo:
Maurizio97
před 2 roky

Děkuji.

Vidím, že tento nabízí také živé hry, takže by mě zajímalo, jestli jste některou z nich vyzkoušeli? 🙂

Každopádně hezkou neděli.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Živé hry jsou stejné jako ostatní kasina, nakonec účty nemají špatnou grafiku a všechno, ale pokud jde o výběry, jsme ve špatném stavu, z toho důvodu bych to nikdy nedoporučoval. Nyní probíhá další poměrně velký výběr na Mystake. Doufám, že vás nebudu muset znovu kontaktovat o pomoc, hahahah, i když jsem nikdy nevyhrál takovou figuru v kasinu mimo amms, takže pohled do minulosti vidím trochu tragicky. V každém případě posíláme znovu. Krásnou neděli a děkuji za to, co děláte

Automaticky přeloženo:
Maurizio97
před 2 roky

Spravedlivé.

Podělte se o svůj pokrok v Mystake zde , prosím.

Snad to bude v pořádku 🙂!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pozdrav. Zajímá mě jen jedna věc, jako asi většinu hráčů. Jak a proč dáváte tak vysoké hodnocení kasinu, které má tolik stížností a stížností jak na vaší stránce, tak na jiných stránkách. Nechápu, jak můžete takto zjevně zlodějskému a podvodnému kasinu dát stejné hodnocení jako některá opravdu poctivá a dobrá kasina. Vaše stránky opravdu používám každý den jako jakýsi návod, tedy ukazatel toho, která kasina jsou správná a dobrá a kterým bych se měl vyhýbat. Chci i nadále spoléhat na vaše stránky a vaše zkušenosti a znalosti, ale pokud takovým kasinům dáváte takové hodnocení, obávám se, že se budu muset začít vyhýbat i používání vašich stránek. Četl jsem a vím, jaká jsou vaše kritéria pro hodnocení kasin, ale myslím si, že vy, já a další hráči víme, že to v případě tohoto kasina není správné. Toto je první kasino, ke kterému jsem psal komentář asi před dvěma měsíci, a píšu to až teď, protože podobná situace se stala mému kamarádovi, jen v jeho případě šlo o mnohem více peněz. Je mi líto, že nechce psát komentář a stěžovat si, tak to píšu jeho jménem, ale myslím si, že opravdu není fér vůči ostatním kasinům, stejně jako vůči ostatním hráčům, že zjevné zloděje hodnotíte jako velmi dobrý. Omlouvám se za komentář, ale toto je pravda o tomto kasinu, protože jsem se o tom přesvědčil a viděl jsem to na vlastní oči.

Automaticky přeloženo:
donsiljo83
před 2 roky

Ahoj,

Chcete-li se dozvědět, proč kasino získalo takové hodnocení, jednoduše navštivte záložku s názvem „ reputace vysvětlena ", jak název napovídá, pověst je zde vysvětlena – pro každé jednotlivé kasino uvedené na webových stránkách.

Můžete si také projít sekci stížností a zjistit, kolik stížností bylo dosud podáno, kolik je vyřešeno a kolik nebylo vyřešeno. Nevyřešená stížnost znamená pro kasino černý bod, pokračujte a přesvědčte se sami . Vezměte prosím na vědomí, že kasina kontrolujeme odlišně a spoléháme se pouze na náš proces kontroly – který lze zkontrolovat zde

Zdá se, že jste to již udělali, a proto víte, že bereme v úvahu pouze informace, které jsme byli schopni vyhodnotit.

Není třeba se omlouvat 🙂.

Neváhejte předložit své vlastní stížnosti na každé kasino, které s vámi jednalo nespravedlivě, a my to prošetříme.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Mám problém s těmito bookmakery. Prostě mi zavřou účet bez zjevného důvodu.

Je tu někdo se stejným problémem?

Automaticky přeloženo:
Recan97
před rokem

Ahoj, vždy je těžké odhadnout, co se tam stalo. Předpokládám, že váš účet ještě nebyl ověřen? Kontaktovali jste kvůli tomu jejich zákaznickou podporu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Moje sportovní sázka byla považována za „prohranou", když jsem sázku skutečně vyhrál, až dosud mi od podpory Cbet nedali řešení, co mohu dělat?

Automaticky přeloženo:
diiegoo2909
před rokem

Ahoj.

Mohl byste prosím poskytnout více podrobností? Jako:

Jak dlouho čekáte na rozuzlení?

Týká se tento problém sportovních sázek nebo kasinových sázek?

Co přesně vám kasino řeklo, když jste byli naposledy v kontaktu?

Děkuji, že mi pomáháte pochopit souvislosti. 🙏


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Na řešení čekám necelý týden. Problém byl ve sportovní sázce, je to v zápase, kde tým dá gól, ale na stránce cbet vstřelí gól pro tým soupeře a ne pro toho, kdo dal gól, například tým 2 dá gól a in cbet Ukazuje se, že tým 1 vstřelil gól. Kasino mi říká stejnou odpověď jako vždy, že případ se stále analyzuje, ale neposkytli mi žádné další informace a jsem si jistý, že budu čekat dlouho, než mi dají řešení.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Děkujeme za aktualizaci vašeho problému a je nám líto, že máte tento druh problému.

Bohužel, protože se v Casino Guru nezabýváme sportovním sázením, mohu vám doporučit navštívit tyto stránky, kde můžete najít pomoc.

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Pokud tak učiníte, můžete nám dát vědět o výsledku. 😊

Automaticky přeloženo:
před rokem

Prosím o pomoc v případě, že by mi někdo mohl pomoci zjistit, co se v těchto případech dělá, protože je pro mě opravdu těžké uvěřit, že jde o podvod.

Automaticky přeloženo:
Rockstar
před rokem

Ahoj, je mi líto, že procházíš touto situací. Mohu se zeptat, zda jste hráli s bonusem? Vidím, že píšete, že váš účet je plně ověřený a pokud tomu dobře rozumím, máte za sebou úspěšné výběry. Navíc, jakou anomálii objevil bezpečnostní systém kasina zmíněný na snímku obrazovky?

Každopádně v tomto případě bych vám doporučil podat stížnost, protože mi přijde divné, že vám nikdo nic nevysvětlil. Kliknutím sem jeden otevřete a vložil jsem také odkaz, pokud potřebujete pomoc, jak postupovat: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Náš tým se podívá na vaši situaci a pokusí se vám pomoci, jak jen bude moci.

Průběžně nás informujte, jak se bude vaše situace vyvíjet.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den Jaro, děkuji za odpověď.

Je nešťastné, že se něco takového děje.

Vložil jsem zprávu do odkazu, který mi říkáte, myslel jsem, že je to v pořádku, dostal jsem ID nároku 75682, ale nemůžu to najít, nevím, jestli jsem neudělal něco špatně.

Odpovědi na vaše dotazy:


1) Nevyužil jsem žádný bonus, ani den před blokací jsem provedl výběr.

2) Od prvního dne mi dělali problémy se získáním $. Hrál jsem a ve většině sázkových kanceláří a moje bilance je mnohem více negativní než pozitivní, proto nechápu důvod blokace. Říká se, že podle nich hraji metodu, která zvyšuje sázku, když prohrávám, což je zakázáno, ale nechápu, co tím myslí. Moje výhry byly v živých sportech a živém kasinu. Hrál jsem všechno, dokonce i sloty.


Poslal jsem nové e-maily do oblasti podpory cbet a neodpovídají, všude se jedná o podvod za více než 4 000 U$.


Malá naděje je, že mi můžete pomoci, protože jsem viděl, že dokázali vyřešit několik případů.

Prosím, řekněte mi, jestli je můj případ otevřený, nebo jsem v procesu udělal něco špatně, kde jsem dokonce připojil e-maily, které mi byly zaslány, a všechno.


Děkuji mnohokrát,




Automaticky přeloženo:
Rockstar
před rokem

Dobrý den, dle mých informací jste udělali vše správně a reklamaci jste podali správně. V procesu řešení však náš tým přehlédl důležité informace, které jste nám poskytli, a proto vás žádám, abyste u nás znovu otevřeli novou stížnost.

Náš tým se na problém podívá a pokusí se vaši situaci vyřešit.

V tomto konkrétním případě bych však rád upozornil, že se specializujeme na online kasina, takže pokud máte problém se sportovním sázením i vy, doporučuji zkusit podat stížnost také zde na některém z přiložených odkazů:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Myslím, že vaše e-maily budou užitečné a náš tým je bude potřebovat, až se dostane k vaší stížnosti. Mohli byste nám prosím dát vědět, zda u nás znovu podáte stížnost? Pokud by vám bylo cokoliv nejasné nebo jste stížnost neviděli, neváhejte napsat a my se na to podíváme. Také bych se vás chtěl zeptat, zda se vám stále nepodařilo získat odpověď z kasina?


Doufám, že se Vaše situace co nejdříve vyřeší a přeji hodně štěstí. 🤞


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, dobře, chci vložit peníze, abych mohl začít hrát v kasinu cbet, ale nemůžu najít způsob, jsem z Argentiny

Automaticky přeloženo:
1 2...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky