DomůFórumKasinaCazeus Casino - všeobecná diskuze

Cazeus Casino - všeobecná diskuze

 od Lexy0904
|
1 098 zobrazení 39 odpovědí |
|
1 2
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Cazeus Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Lidé se držte stranou, podvodná kasina se nevyplácí!!!

Automaticky přeloženo:

Nemohou mi zaplatit 30 eur. 20 eur je můj vklad ))) To mluví za vše o těchto podvodnících.

Automaticky přeloženo:
Ruddis

Ahoj, je nějaký důvod, proč vám kasino nechce zaplatit? Asi by bylo nejlepší to zjistit, protože většinu tvoří váš vklad.

Požádalo vás kasino o nějaké dokumenty nebo něco? Hráli jste s bonusem?

Řekni mi trochu víc.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den! Požádal jsem je o uzavření mého účtu dne 27. ledna a dostal jsem od nich odpověď ohledně podmínek uzavření účtu a podrobností, a pokud jsem stále rád, že mohu pokračovat...bylo mi jasně řečeno, že ano, chci svůj účet smazat a nestalo se tak...potom 10. února jsem znovu požádal o smazání účtu. 14. března jsem stále šel do kasina a bylo vloženo několik dalších vkladů a všechny jsem je prohrál.. znovu jsem je kontaktoval, abych uzavřel svůj účet a požádal jsem o vklady zpět, protože moji žádost již dvakrát ignorovali...hned zavřeli, ale řekli, že nedostanu žádnou náhradu, protože podle pravidel kasina nejsou zodpovědní za závislost na hazardních hrách...mohu stále dostat své vklady zpět? děkuji

Automaticky přeloženo:
Dracula506

Je mi opravdu líto situace, ve které jste se v tomto kasinu ocitli.

Mohu se však zeptat, zda jste se jim, prosím, zmínil o svém problému s hazardem?

Pouze v tomto případě byste měli být schopni získat své vklady zpět, jak to Veronika vysvětlila ve vaší stížnosti .

Pokud se hráč podpoře zmíní, že má problémy s hazardními hrami, kasino musí okamžitě uzavřít účet a nenechat hráče vložit další peníze. Pokud tak kasino neučiní, hráč má právo požádat o tyto vklady zpět a my se vždy snažíme těmto hráčům pomoci, aby toho dosáhli.

Automaticky přeloženo:
Romi

Zmínil jsem se jim, že porušují pravidla zodpovědného hazardu, a to je to, co dostanu jako re file vrstva

Automaticky přeloženo:
Dracula506

Podle mého názoru se vás Romi právě zeptal, zda jste přímo informoval kasino o povaze vašeho požadavku. Požádali jste konkrétně o uzavření svého účtu z důvodu poškození nebo problémů s hazardními hrami?

Měli bychom postupovat obezřetně, protože je důležité, abychom si navzájem zcela rozuměli.


I když musím říct, že pravidlo číslo 4.1 je krok velmi špatným směrem.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, toto kasino mi nezaplatilo 8 dní, nemohu otevřít stížnost a hlásí mi chybu, můžete mi prosím pomoci?

Automaticky přeloženo:

file Dobrý den, toto kasino odkládá platby, říkají, že jsou vždy pozdě

Kasino Cazeus

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Nemůžu si stěžovat

můžete pomoci

Automaticky přeloženo:

Problémy s platbou kasina cazeus

co dělat

Automaticky přeloženo:
mirandasantossandra5

Ahoj,

Předpokládám, že máte obavy, i když musím také zmínit, že byste měl být trpělivý. I když podáte stížnost, moji kolegové počkají dalších 6 dní, aby poskytli kasinu celých 14 dní na vyřešení záležitosti bez zásahu.

Zmínil jste podobný problém v předchozí stížnosti na stejné kasino. Mohu prosím vědět, jak dlouho výplata trvala, když jste si naposledy stěžovali? Je to snad stejný problém?

Neváhejte se podělit o podrobnosti.

Automaticky přeloženo:

10 dní, ale to není normální, že?

Automaticky přeloženo:

Proč říkají, že zaplatí do 3 dnů?

Automaticky přeloženo:
Radka

Tohle jsem jim řekl file

Automaticky přeloženo:

10 dní, ale to není normální, že?

Automaticky přeloženo:

10 dní je docela dlouhá doba, to máte pravdu.

Mohu se vás zeptat, zda váš účet nyní potřebuje nějaké ověření?

Nebo jen čekáte, až kasino pošle peníze?

Automaticky přeloženo:

Tohle jsem jim řekl file

Automaticky přeloženo:

Bohužel zde není žádná zmínka o tom, že byste požádali o uzavření účtu kvůli problémům s hazardními hrami.

Rozumíte prosím jasně, co tím myslíme?

Automaticky přeloženo:

Já ano! ale přesto by měli zavřít můj účet poté, co jsem je dvakrát kontaktoval a potvrdil i podruhé....je to pro mě nespravedlnost

Automaticky přeloženo:
Dracula506

Také bych očekával, že kasino bude jednat rychle, přesto je to nakonec jen jeden snímek obrazovky. Proběhla někdy diskuse o bonusech nebo změně vašeho názoru – zejména ze strany kasina? Mluvím o „udržení".

Problém je, že také požadujete vrácení peněz, ale pravidelné uzavření účtu je něco velmi odlišného od sebevyloučení kvůli problémům s hazardními hrami. Kasino se vás vždy pokusí přesvědčit, abyste změnili názor, pokud vám nehrozí ztráta kontroly – proto má otázka.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky