Je mi opravdu líto situace, ve které jste se v tomto kasinu ocitli.
Mohu se však zeptat, zda jste se jim, prosím, zmínil o svém problému s hazardem?
Pouze v tomto případě byste měli být schopni získat své vklady zpět, jak to Veronika vysvětlila ve vaší stížnosti .
Pokud se hráč podpoře zmíní, že má problémy s hazardními hrami, kasino musí okamžitě uzavřít účet a nenechat hráče vložit další peníze. Pokud tak kasino neučiní, hráč má právo požádat o tyto vklady zpět a my se vždy snažíme těmto hráčům pomoci, aby toho dosáhli.
I am really sorry for the situation you have found yourself in at this casino.
May I ask, though, if you have mentioned to them your gambling issue, please?
Only in this case should you be able to get your deposits back, as Veronika explained it in your complaint.
If a player mentions to the support that he/she is experiencing gambling issues, the casino must close the account right away and don't let deposit the player any more money. If the casino doesn't do so, the player has the right to ask for those deposits back, and we always try to help these players achieve it.
Automaticky přeloženo: