Ne..nikdy...požádám je, aby uzavřeli můj účet, odpověděli zpětnou vazbou a pokud jsem stále rád, že mohu pokračovat, a okamžitě jsem odpověděl ano, zavři to....amd ignorovali....Pamatuji si, že jsem kontaktoval chat a požádal je, aby jej uzavřeli, ale řekli, že musím kontaktovat tým podpory e-mailem, a tak jsem to udělal...je frustrující, že jejich odpověď byla, že potřebovali nějaký čas na prošetření účtu, ale měli by být překročeni, pokud bych měl být vrácen dní....můj účet by měl být pozastaven, pokud by to bylo nutné prošetřit, ale nenechají mě hrát normálně dalších 45 dní od mé žádosti o uzavření účtu
No..never...i ask them to close my account they answered with the feedback and if i am still happy to proceed and i have promtly answer yes close it....amd they have ignored....i remember i contacted the chat to ask them to close it but they said i need to contact support team by email and so i did...it is frustrating that theire answer was that they needed time to investigate if i had any balance in account to be refunded but that shouldnt be over 45 days....my account should be suspended if they was needed to investigate but not letting me play after as normal for another 45 days since my request of closure account