DomůFórumKasinaCazeus Casino - všeobecná diskuze

Cazeus Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

10 437 zobrazení 82 odpovědí |
před 12 měsíci
|
12 3 45
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Dobrý večer, už několik dní žádám o vysvětlení mého zpoždění s výběrem 500 eur požadovaných 17. Několikrát jsem žádal o kredit, ale vždy mi odpověděli, že urgují, že rozumí, ale stále nic... zítra je svátek, víkend se v nejlepším případě nepočítá beru je v pondělí

Můžete mi pomoci? Díky

Automaticky přeloženo:
orlandic97
před 7 měsíci

Vysvětlili alespoň, co je příčinou zpoždění? Je ověření možná uprostřed?

Domnívám se, že pokud se nic nestane, můžete stížnost podat do pondělí a náš tým se pokusí v případě potřeby pomoci, kdykoli to bude možné.

co říkáš?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ověření v pořádku, doklady v pořádku, prý je vše v pořádku, ale zpoždění řekl bych značné.... první výběr 15. 80 eur byl dokončen, ten z 500 o dva dny později, ne, reklamaci bych podal hned i proto, že mi řekli, že se platí, stanovil jsem si vlastní termín a nemohl jsem zaplatit a to mi dělalo problémy

Jsou si všeho vědomi

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mimochodem mi bylo řečeno, že žádost byla vzata do ruky den po žádosti, takže 18.... těch dnů je opravdu moc

Automaticky přeloženo:
orlandic97
před 7 měsíci

Právě jsem si přečetl konverzaci a nemám ponětí, co se na straně kasina zdá být špatné, když vám zaplatím. Myslím, že musíme počkat, až se kasino připojí k show. Uvidíme, co na to řekne zástupce kasina.

Pro případ, že by se cestou něco stalo, budeme kolem fóra – držíme vám palce!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Děkuji za odpověď, také nechápu co je špatně, protože ověření účtu je také v pořádku. Pokud bude něco nového, budu vás aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
orlandic97
před 7 měsíci

Samozřejmě kdykoliv! Doufejme, že jde o prosté nedorozumění. Rád bych věřil, že nadcházející týden bude slibný!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Včera mi odpověděli, že jsem poslal, o co mě požádali, abych rande nic ani peníze, ani odpovědi vše se zastavilo bez důvodu

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Samozřejmě kdykoliv! Doufejme, že jde o prosté nedorozumění. Rád bych věřil, že nadcházející týden bude slibný!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nakonec platba dorazila 17. dubna v den žádosti. Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
orlandic97
před 7 měsíci

Skvělé, to rád slyším.

Zůstáváte hrát v tomto kasinu nebo ne?🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

nevěřím

Automaticky přeloženo:
orlandic97
před 7 měsíci

Chápu, tak se udělejte i jinde a až budete mít zkušenost s jiným kasinem, klidně napište.🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Prostě neplatí, já jsem si vydělal, vklad 100, výběr 200, žádný bonus, nic, neplní své 3denní podmínky, neodpovídají na podporu, jen automatické zprávy a chat je úplně k ničemu.

Dlouhá doba na to, abych se pokusil získat zpět něco, co mi právem patří.

Je to pro mě jasný podvod

Automaticky přeloženo:
mofcssdfg
před 7 měsíci

Už jsi to dostal/a?

Automaticky přeloženo:
fscyber12
před 7 měsíci

Takže když nesplnili, co slíbili, a vy stále nemáte peníze, je to nepříjemné. Ale zkuste být trpěliví, někdy kasina prostě peníze nepošlou hned a může dojít ke zpoždění. Museli jste si to ověřit, nebo si od vás kasino nepožádalo o dokumenty? Je to váš první výběr?

Automaticky přeloženo:
orlandic97
před 5 měsíci

O jakém kasinu mluvíš?

Automaticky přeloženo:
noelvagyok05
před 4 měsíci

Dobré ráno, převedli vám peníze? S pozdravem.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré ráno, má někdo z tohoto kasina nějaký příjem?

Zdravím

Automaticky přeloženo:
Arni84
před 4 měsíci

Dobrý den, podle toho, co jsem viděl ve stížnostech, mají hráči v poslední době problémy se zpožděnými výběry, ale viděl jsem, jak se jich docela dost vyřešilo.

Předpokládám, že když se na to ptáš, tak taky čekáš na peníze, že?

Pokud ano, jak dlouho? Požádal/a jsi o podporu ohledně důvodu? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Dobré odpoledne, správně. Mám problém se zpožděnou platbou. Požádal jsem o ni 20. července a stále čekáme. Mám otevřenou stížnost na vašeho kolegu. S pozdravem.

Automaticky přeloženo:
12 3 45

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.