před rokem
To znamená, že problém byl vyřešen. Skvělý. 🙂
Okamžitě budu informovat tým pro stížnosti.
Měj hezký den. 😉
Meaning the problem has been solved. Great. 🙂
I'll notify the Complaint Team right away.
Have a good day. 😉
0
To znamená, že problém byl vyřešen. Skvělý. 🙂
Okamžitě budu informovat tým pro stížnosti.
Měj hezký den. 😉
Meaning the problem has been solved. Great. 🙂
I'll notify the Complaint Team right away.
Have a good day. 😉
Vážení kolegové hráči,
Chtěl jsem se vyjádřit k ověření paysafe.
Také jsem byl velmi laskavě požádán, musím říci, abych transakci s mým jménem a osobními údaji nahrál na jednu stránku jako PDF.
Po dlouhé době tam a zpět jsem přišel na to, jak to udělat.
Třeba ten tip pomůže jednomu nebo druhému.
Celá věc je přesně to, co kasino potřebuje 🙂
S pozdravem a přáním štěstí.
Také bych rád řekl, že je to podruhé, co jsem vydělal více než 2000 eur v kasinu rex se 40 eury.
Ne vždy se dá vyhrát. Ale toto je jedno z nejpřátelštějších a nejužitečnějších kasin, které znám.
Hodně štěstí
Váš Pitti
Dear fellow players,
I wanted to comment on paysafe verification.
I was also asked very kindly, I must say, to upload the transaction with my name and personal data on one page as a PDF.
After much back and forth I figured out how to do it.
Maybe the tip will help one or the other.
The whole thing is exactly what the casino needs 🙂
Kind regards and good luck.
I would also like to say that this is the second time I've made more than 2000 euros at casino rex with 40 euros.
You can't always win. But this is one of the friendliest and most helpful casinos I know.
Much luck
Your Pitti
Liebe Mitspieler,
ich wollte mich einmal zu der paysafe verifiezurng äussern.
Auch ich wurde sehr sehr freundlich muss ich dazu sagen aufgefordert die Transaktion mit dem Namen und persönlichen Daten auf einer Seite als PDF hochzuladen.
Nach langem hin und her habe ich herausgefunden wie das geht.
Vielleicht hilft der Tipp den ein oder anderen.
Das ganze ist genau das was das casino benötigt 🙂
Liebe Grüße und viel Erfolg.
Möchte noch sagen, dass ich bei casino rex jetzt schon das zweite mal mit 40 euro über 2000 rausgeholt habe.
Man kann nicht immer gewinnen. Aber das ist eins der freundlichsten Casinos und vor allem hilfsbereitesten Casinos die ich kenne.
Viel Glück
Euer Pitti
Ahoj a gratuluji!
To je od tebe milé. Pravděpodobně jste tímto zveřejněním pomohli mnoha hráčům 🙂.
Také si myslím, že kasino by takovou uživatelskou recenzi ocenilo! Pokud se vám nápad líbí, použijte tento odkaz a napište . 😉
Hi and Congratulations!
That's sweet of you. You probably helped many players by posting this 🙂.
I also think thin the casino would appreciate such a user review! If you like the idea, use this link and write one. 😉
Dobrý den, mám problém s kasinem. Toto kasino nepřijme můj doklad o vkladu, protože na něm není mé jméno a příjmení. Z tohoto důvodu nemohu vyplatit. Mají ale potvrzení od mé banky, které potvrzuje, že tento bankovní účet patří mně. Ví někdo, co dělat v tomto případě? Moje banka vystavuje jen výpisy z účtu každý měsíc, bylo by tam moje jméno a příjmení, ale to dostanu až na konci měsíce. A na prodejních údajích spořitelny (která dokládá vklad) je jen můj Iban .. zablokovali mě na chatu, čili nemám šanci s nikým mluvit. Dostali doklad o vkladu, můj Iban je tam.. a potvrzovací dopis od banky potvrzuje, že účet u Ibanu patří mně 🤦🏻♀️
Hello, I have a problem with the casino. This casino won't accept my proof of deposit because it doesn't have my first and last name on it. For this reason I cannot pay out. But they have a confirmation from my bank, which confirms that this bank account belongs to me. Anyone know what to do in this case? My bank only issues the bank statements every month, my first and last name would be there, but I don't get that until the end of the month. And on the sales details of the savings bank (which proves the deposit) is just my Iban .. they blocked me in the chat, which means I have no chance to talk to anyone. They got proof of the deposit, my Iban is there.. and the confirmation letter from the bank confirms that the account with the Iban belongs to me 🤦🏻♀️
Hallo, ich habe ein Problem mit dem Casino. Dieses Casino akzeptiert meinen Nachweis der Einzahlung nicht , weil dort mein vor und Nachname nicht drauf steht. Aus diesem Grund kann ich nicht auszahlen. Die haben aber eine Bestätigung meiner Bank , wo drin Bestätigt wird das dieses Bank Konto mir gehört. Weiss einer was man in diesem Fall machen kann? Meine Bank stellt die Kontoauszüge nur jeden Monat aus, dort würde mein vor und Nachname stehen, aber das bekomme ich erst Ende des Monats. Und auf den Umsatzdetails der Sparkasse ( was die Einzahlung beweist) steht nunmal nur meine Iban .. im Chat haben sie mich blockiert das heißt ich habe keine Chance mit jemanden zu reden. Die haben doch den Nachweis der Einzahlung bekommen, dort steht meine Iban..und auf der Bestätigung Schreibens der Bank wird bestätigt das das Konto, mit der Iban, mir gehört 🤦🏻♀️
Je nám opravdu líto, že slyším o vašich potížích s Casinorex. Zní to hodně jako moje nedávná zkušenost s Casinonic – a co vy víte, jsou to stejní lidé! Je zcela zřejmé, že toto je modus operandi těchto darebáků (kteří také stojí za Queenspins, Dundeeslots a Ricky Casino).
Takoví jako vy a já jsme se museli učit tvrdě. Pro všechny ostatní: jen se držte dál!
Really sorry to hear about your difficulties with Casinorex. It sounds a lot like a recent experience of mine with Casinonic - and what do you know, it's the same people! It's quite obvious this is the modus operandi of these scoundrels (who are also behind Queenspins, Dundeeslots, and Ricky Casino).
The likes of you and I had to learn the hard way. For everyone else: just stay away!
Ahoj Ella092.
Zavolal bych do vaší banky a požádal o zvláštní výpis, mnoho hráčů bylo ve stejné situaci a vím jistě, že ho dostali v polovině měsíce. Chtělo to jen schůzku s bankovním úředníkem.
Myslíte, že to můžete taky zkusit? 🤔
Hello Ella092.
I would call your bank and ask for a special statement, many players were in the same situation, and I know for certain that they got it in the middle of the month. It just needed an appointment with the bank clerk.
Do you think you can try it too? 🤔
Zdravím všechny, nyní jsem obdržel své peníze. dík
Hello everyone, I have now received my money. Thanks
Hallo zusammen , ich habe inzwischen mein Geld bekommen. Danke
Velká gratulace!
Vážíme si toho, že jste si našli čas a informoval nás zde. 👌
A big congratz!
We appreciate you took the time to inform us here. 👌
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.