FórumKasinaCasinorex - všeobecná diskuze

Casinorex - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Rosarot21
|
10473 zobrazení 48 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
742fpcqs7v
před rokem

To znamená, že problém byl vyřešen. Skvělý. 🙂

Okamžitě budu informovat tým pro stížnosti.

Měj hezký den. 😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vážení kolegové hráči,


Chtěl jsem se vyjádřit k ověření paysafe.

Také jsem byl velmi laskavě požádán, musím říci, abych transakci s mým jménem a osobními údaji nahrál na jednu stránku jako PDF.


Po dlouhé době tam a zpět jsem přišel na to, jak to udělat.

Třeba ten tip pomůže jednomu nebo druhému.


  1. Přejděte na stránku Paysafe na PC a přihlaste se.
  2. jde do všech transakcí
  3. vybere datum vkladu do kasina
  4. pak přejděte k tiskárně v pravém horním rohu
  5. a na jedné stránce můžete vidět transakci se svým jménem, e-mailem a zákaznickým číslem.


Celá věc je přesně to, co kasino potřebuje 🙂


S pozdravem a přáním štěstí.

Také bych rád řekl, že je to podruhé, co jsem vydělal více než 2000 eur v kasinu rex se 40 eury.

Ne vždy se dá vyhrát. Ale toto je jedno z nejpřátelštějších a nejužitečnějších kasin, které znám.


Hodně štěstí


Váš Pitti

Automaticky přeloženo:
Dachpitti70
před rokem

Ahoj a gratuluji!

To je od tebe milé. Pravděpodobně jste tímto zveřejněním pomohli mnoha hráčům 🙂.

Také si myslím, že kasino by takovou uživatelskou recenzi ocenilo! Pokud se vám nápad líbí, použijte tento odkaz a napište . 😉


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, mám problém s kasinem. Toto kasino nepřijme můj doklad o vkladu, protože na něm není mé jméno a příjmení. Z tohoto důvodu nemohu vyplatit. Mají ale potvrzení od mé banky, které potvrzuje, že tento bankovní účet patří mně. Ví někdo, co dělat v tomto případě? Moje banka vystavuje jen výpisy z účtu každý měsíc, bylo by tam moje jméno a příjmení, ale to dostanu až na konci měsíce. A na prodejních údajích spořitelny (která dokládá vklad) je jen můj Iban .. zablokovali mě na chatu, čili nemám šanci s nikým mluvit. Dostali doklad o vkladu, můj Iban je tam.. a potvrzovací dopis od banky potvrzuje, že účet u Ibanu patří mně 🤦🏻‍♀️

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Ella092
před 10 měsíci

Možná zkuste kontaktovat podporu vaší banky, aby vám vydala výpis z účtu dříve?

Automaticky přeloženo:
Ella092
před 10 měsíci

Je nám opravdu líto, že slyším o vašich potížích s Casinorex. Zní to hodně jako moje nedávná zkušenost s Casinonic – a co vy víte, jsou to stejní lidé! Je zcela zřejmé, že toto je modus operandi těchto darebáků (kteří také stojí za Queenspins, Dundeeslots a Ricky Casino).

Takoví jako vy a já jsme se museli učit tvrdě. Pro všechny ostatní: jen se držte dál!

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Ella092
před 10 měsíci

Ahoj Ella092.

Zavolal bych do vaší banky a požádal o zvláštní výpis, mnoho hráčů bylo ve stejné situaci a vím jistě, že ho dostali v polovině měsíce. Chtělo to jen schůzku s bankovním úředníkem.

Myslíte, že to můžete taky zkusit? 🤔


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zdravím všechny, nyní jsem obdržel své peníze. dík

Automaticky přeloženo:
Ella092
před 10 měsíci

Velká gratulace!

Vážíme si toho, že jste si našli čas a informoval nás zde. 👌

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu