FórumKasinaCasinorex - všeobecná diskuze

Casinorex - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od Rosarot21
|
17469 zobrazení 65 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před rokem

Vážení kolegové hráči,


Chtěl jsem se vyjádřit k ověření paysafe.

Také jsem byl velmi laskavě požádán, musím říci, abych transakci s mým jménem a osobními údaji nahrál na jednu stránku jako PDF.


Po dlouhé době tam a zpět jsem přišel na to, jak to udělat.

Třeba ten tip pomůže jednomu nebo druhému.


  1. Přejděte na stránku Paysafe na PC a přihlaste se.
  2. jde do všech transakcí
  3. vybere datum vkladu do kasina
  4. pak přejděte k tiskárně v pravém horním rohu
  5. a na jedné stránce můžete vidět transakci se svým jménem, e-mailem a zákaznickým číslem.


Celá věc je přesně to, co kasino potřebuje 🙂


S pozdravem a přáním štěstí.

Také bych rád řekl, že je to podruhé, co jsem vydělal více než 2000 eur v kasinu rex se 40 eury.

Ne vždy se dá vyhrát. Ale toto je jedno z nejpřátelštějších a nejužitečnějších kasin, které znám.


Hodně štěstí


Váš Pitti

Automaticky přeloženo:
Dachpitti70
před rokem

Ahoj a gratuluji!

To je od tebe milé. Pravděpodobně jste tímto zveřejněním pomohli mnoha hráčům 🙂.

Také si myslím, že kasino by takovou uživatelskou recenzi ocenilo! Pokud se vám nápad líbí, použijte tento odkaz a napište . 😉


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, mám problém s kasinem. Toto kasino nepřijme můj doklad o vkladu, protože na něm není mé jméno a příjmení. Z tohoto důvodu nemohu vyplatit. Mají ale potvrzení od mé banky, které potvrzuje, že tento bankovní účet patří mně. Ví někdo, co dělat v tomto případě? Moje banka vystavuje jen výpisy z účtu každý měsíc, bylo by tam moje jméno a příjmení, ale to dostanu až na konci měsíce. A na prodejních údajích spořitelny (která dokládá vklad) je jen můj Iban .. zablokovali mě na chatu, čili nemám šanci s nikým mluvit. Dostali doklad o vkladu, můj Iban je tam.. a potvrzovací dopis od banky potvrzuje, že účet u Ibanu patří mně 🤦🏻‍♀️

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Ella092
před rokem

Možná zkuste kontaktovat podporu vaší banky, aby vám vydala výpis z účtu dříve?

Automaticky přeloženo:
Ella092
před rokem

Je nám opravdu líto, že slyším o vašich potížích s Casinorex. Zní to hodně jako moje nedávná zkušenost s Casinonic – a co vy víte, jsou to stejní lidé! Je zcela zřejmé, že toto je modus operandi těchto darebáků (kteří také stojí za Queenspins, Dundeeslots a Ricky Casino).

Takoví jako vy a já jsme se museli učit tvrdě. Pro všechny ostatní: jen se držte dál!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Ella092
před rokem

Ahoj Ella092.

Zavolal bych do vaší banky a požádal o zvláštní výpis, mnoho hráčů bylo ve stejné situaci a vím jistě, že ho dostali v polovině měsíce. Chtělo to jen schůzku s bankovním úředníkem.

Myslíte, že to můžete taky zkusit? 🤔


Automaticky přeloženo:
před rokem

Zdravím všechny, nyní jsem obdržel své peníze. dík

Automaticky přeloženo:
Ella092
před rokem

Velká gratulace!

Vážíme si toho, že jste si našli čas a informoval nás zde. 👌

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, hrál jsem tam před rokem a pak jsem si dal rok pauzu, nyní jsem tam vložil 20 EUR, měl potvrzení od poskytovatele vkladu a debet z mé banky, mohl jsem vše předložit, ale nebylo mi to připsáno více než 2 hodiny, podpora řekla, že to může trvat 30 minut, ale nic, napsal jsem na podporu znovu a stále jsem dostával stejnou odpověď, kontroluje se, měl bych počkat, promiň, nemyslím si, že je to vážné, mohl jsem to dokázat, já Dostal jsem e-mail, považuji to za velmi podezřelé, myslím, že mých 20 EUR je pryč.

Automaticky přeloženo:
shanty13
před 5 měsíci

Někdy se takové problémy stávají, bohužel. Doufám, že se to co nejdříve vyřeší a budete moci pokračovat ve hře. Dobré na tom je, že podpora na tuto záležitost reaguje. Že jo?

Mohu se zeptat, jaký způsob platby jste použili?

Informujte nás prosím o všech aktualizacích.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ano, je v pořádku, že odpověděli, ale nyní říkají, že platba se nezdařila, což rozhodně není pravda. Měl bych prosím zkusit jiný způsob platby. Promiň, ne na můj život, protože mám potvrzení a poslal jsem je do kasina. Myslím, že moje peníze jsou pryč. Přiložil jsem peníze, které jsem použil na vklad, a byly také odepsány z mé banky. filefile

Automaticky přeloženo:
shanty13
před 5 měsíci

Takže jste použili svou kartu k uložení peněz? Měli byste se každopádně pokusit ověřit si to u své banky, ne si to podle mě jen prohlédnout na výpisu z účtu. co na to říkáš? Budete je v této věci kontaktovat? Není co ztratit.🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ne, bylo to přeposláno přes banku, ne Visa, jako například u Klarny, a můj výpis z účtu je samozřejmě důležitý, protože z něj vidím, co bylo strženo a co bylo strženo, tak proč bych se v tom měl obracet na svou banku?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
shanty13
před 5 měsíci

Chápu, že výpis z účtu je důležitý. Někdy je sice automaticky stržena z vašeho účtu, ale na vašem bankovním výpisu je uvedeno, že byla zaplacena, ale banka to může z nějakého důvodu odmítnout a vy o tom nebudete vědět. Pouze pokud banku kontaktujete a prověříte, můžete si být jisti, že je s platbou vše v pořádku.

Mohl bys to zkusit, možná?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ano, udělal jsem to dnes ráno a dostal jsem potvrzení, že je venku,

Automaticky přeloženo:
shanty13
před 5 měsíci

Rozumět. Máte tedy nějaké zprávy z kasina poté, co jste poskytli informaci z banky, že platba skutečně proběhla a odešli z banky? Budou to kontrolovat na své straně?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ano, včera jsme kontaktovali poskytovatele plateb a řekli, že může trvat 3–5 dní, než bude připsána, nemůžu tomu opravdu uvěřit, protože už to tak dnes není, maximálně 1–2 dny, ale já nezbývá než čekat, důsledkem pro mě je, že už tam nikdy nic nezaplatím.

Automaticky přeloženo:
shanty13
před 5 měsíci

Můžu vás ujistit, že některé platební metody potřebují alespoň 3 dny, než to projdou. Obvykle se však nejedná o přímé transakce.

Každopádně mi to zní, jako byste tam byli. Třeba bude pondělí tím šťastným dnem 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Ahoj, bohužel ani tento den nebyl můj šťastný den, peníze mi nebyly vráceny do banky ani připsány do kasina, takže byly pryč.

😟

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky