FórumKasinaCasinorex - všeobecná diskuze

Casinorex - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Rosarot21
|
10497 zobrazení 48 odpovědí |
|
1 2 3
Přidat příspěvek
před 2 roky

Díky za odkaz ... myslím, že je to pro mě dobrá věc ... díky za to 👍

Automaticky přeloženo:
Rosarot21
před 2 roky

Nemáš zač. Jsem ráda, že je to užitečné 🙂

Automaticky přeloženo:
Rosarot21
před 2 roky

Ahoj rose-red21. Zde je odkaz na samouzamykací formulář, pomocí kterého se můžete nechat centrálně zablokovat pro všechny nebezpečné hazardní hry v Německu (včetně online kasin) na Regionální radě Darmstadt: https://rp-darmstadt.hessen.de/sites /rp-darmstadt.hessen .de / soubory / Ukázka aplikace_auf_Selbstsperre% 20V2_.pdf

Blokování bohužel (zatím) zcela nefunguje, protože ne všichni poskytovatelé her jsou připojeni k systému nebo někteří působí nelegálně ze zahraničí a nejsou tedy napojeni na blokovací systém. V těchto případech vám může pomoci „BlockingSoftware", příklady naleznete na https://www.verspiel-nicht-dein-leben.de/hilfe/digitale-helfer

Pomoc s vypadnutím ze hry je dostupná zdarma a v přísné důvěrnosti digitálně, telefonicky, e-mailem nebo chatem, v poradenských centrech, klinikách nebo svépomocných skupinách. Informace o tom (jak už Daniel doporučil) najdete na https://www.bundesweit-gegen-gluecksspielsucht.de/ .

Mnoho pozdravů

Lisa

Příspěvek od Leesaah Upravil Daniel
Důvod: právě udělali odkazy klikacími
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Liso..

Díky za odkaz, nejsem tam sám ... je to neuvěřitelné, co všechno se prohrálo ... můj dobrý přítel prohrál 170 000 eur ...

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Něco takového se muselo stát na Locowinu ... po pár dnech jsem tam měl problémy s přihlášením (vždy jsem byl přesměrován na takovou divnou stránku s něčím s hostitelem a servery) s Locowinem to šlo opravdu z kopce ... mají protože něco se změnilo nebo co ... bohužel žádný odborník v tomto oboru

Automaticky přeloženo:
Rosarot21
před 2 roky

Dobrý den, Rosarot21, jen pro jistotu: Tento problém s hostitelem a servery je skutečný problém, kterému nyní čelíte v kasinu Locowin, prosím?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ne, již není aktuální. Ale poté, co se objevil tento problém, už jsem nemohl vyhrát v Locowinu.

Automaticky přeloženo:
Rosarot21
před 2 roky

Chápu, děkuji za odpověď. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni. Mám problém s Casino Rex a to s ověřením. Žádají mě, abych potvrdil platbu kartou paysafecard s jasně viditelným jménem a příjmením. Na mé stránce paysafecard nic takového není. Před několika dny jsem psal na podporu paysafecard a nedostal jsem odpověď. To je smutné, protože platba 520 eur je připravena k odeslání. prosím pomozte

Automaticky přeloženo:
Cannavaro665
před rokem

Ahoj,

ověřovací proces může být komplikovaný, ale rád bych zdůraznil, že toto kasino je slušné, takže předpokládám, že existuje způsob, jak problém vyřešit.

Pokud vím, je tam pouze sériové číslo karty + několik dalších kódů, protože tato karta je určena pro bezpečné internetové online platby, že? Je tato karta spojena s vaší fyzickou debetní kartou a bankovním účtem?

Mám stejnou kartu a vidím na ní celé jméno (pokud stisknu tlačítko „zobrazit podrobnosti" a potvrdím PIN kódem) a poskytnu printscreen vízum + celé jméno, bankovní účet a internetovou kartu Paysafe . Jsi si jistý, že neexistuje žádná cesta, prosím?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Poslal jsem jim celkem 8 dokumentů. Doklad totožnosti, potvrzení e-bankovnictví s viditelnou adresou, doklad o adrese (účet za energie), kopie řidičských průkazů, kreditní karty na obou stranách a také obrazovka s e-mailem, potvrzení o platbě paysafecard. Taky nechápu, co po mě ještě chtějí. Snaží se ze všech sil neinkasovat!

Automaticky přeloženo:
Cannavaro665
před rokem

Chápu, už je to docela seznam.

Psal jste také, že momentálně nemůžete získat jeden dokument a kontaktoval jste podporu, že?

Věřím, že toto je dokument, na který kasino stále čeká. Teď jsem dostal nápad: karta Paysafe, kterou jste použili pro vklad, je předplacená, že? Nejedná se o klasickou debetní kartu vázanou na váš bankovní účet? V tomto případě je taková předplacená karta určena pouze pro bezpečné nákupy, není jisté, zda je přijatelná pro výběry z kasina. Může to být celý problém:

file

nemyslíš?

Požádal bych kasino, aby se ujistilo, že se v tomto případě nepokoušíte prokázat nepodporovanou platební možnost.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Chápu, už je to docela seznam.

Psal jste také, že momentálně nemůžete získat jeden dokument a kontaktoval jste podporu, že?

Věřím, že toto je dokument, na který kasino stále čeká. Teď jsem dostal nápad: karta Paysafe, kterou jste použili pro vklad, je předplacená, že? Nejedná se o klasickou debetní kartu vázanou na váš bankovní účet? V tomto případě je taková předplacená karta určena pouze pro bezpečné nákupy, není jisté, zda je přijatelná pro výběry z kasina. Může to být celý problém:

file

nemyslíš?

Požádal bych kasino, aby se ujistilo, že se v tomto případě nepokoušíte prokázat nepodporovanou platební možnost.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Také jsem vykopal podobný problém (jen jiná karta), na který odpověděl italský hráč:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casino-lucky-crypto#post-21782

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Chtěl jsem vám poděkovat za vaši podporu. Problém byl vyřešen. Ověřený účet, peníze odeslány.

Automaticky přeloženo:
Cannavaro665
před rokem

To je skvělé! 🤩

Děkuji za sdílení. Zajímalo by mě, zda jste také obdrželi odpovídající podporu od kasina?

Považujete jejich podporu za užitečnou?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Dával jsem Casinorexu dobré hodnocení, dokud jsem trochu nevyhrál a nechtěl to proplatit.

Udělal jsem 4 vklady:

--2 přímo z mého bankovního účtu přes EPS (před nějakou dobou)

--1 s účtem Paysafecard

--1 s kartou Mastercard – poslední vklad! (debety jdou přímo ze stejného bankovního účtu)

Ověřovací proces netrval dlouho – Casinorex má externí společnost, která kontroluje identitu a doklad o adrese.

Nahrál jsem Mastercard (přední a zadní) a také screenshot z mého bankovního účtu, který ukazoval, že poslední vklad byl u Mastercard, dokonce je tam jasně napsáno - den, čas, kreditní karta a převod na CASINOREX.

Moje karta Mastercard byla akceptována (přední a zadní strana) - označeno zeleně (stejně jako pas a doklad o adrese)

A pak jsem dostal e-mail, že můj screenshot z debetní karty Mastercard není akceptován a mám ověřit svůj účet Paysafecard !!!???

Považuji to za velmi zvláštní, protože jsem již platil a platil kartou v několika známých kasinech. Udělal jsem screenshot stejným způsobem a fungovalo to. Také poslední vklad nebyl proveden metodou Paysafecard. Casinorex ověří moji Mastercard a pak tam nechtějí vybrat? To není logické!

Má někdo podobnou zkušenost nebo má pro mě tým Casino Guru nějakou radu?

Automaticky přeloženo:
Sommer2021
před rokem

Ahoj Summer2021!

Vysvětlilo kasino dále, prosím? Nejjednodušší vysvětlení by byl omyl, ale nechci spekulovat. 🤔

I když by Mastercard již nebyla k dispozici pro výběr, byl by to docela hloupý způsob, jak to říct.

Pro jistotu bych se zeptal kasina. Můžete nás aktualizovat, prosím?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni,


Doufám, že mi někdo může dále pomoci.

V pátek jsem vložil 50 EUR přes Giropay, vklad stále „nevyřízen". Peníze již byly odečteny z mé banky. Kontaktoval jsem zákaznický servis a řekli, že to potřebují zkontrolovat a já bych měl počkat...

měl někdo stejný problém?

Automaticky přeloženo:
742fpcqs7v
před rokem

Ahoj,

Buďte připraveni, že kasino může nějakou dobu trvat, než to prošetří, obvykle tyto transakce zpracovává poskytovatel plateb třetí strany a kasino musí čekat na aktualizaci, aby vás mohlo aktualizovat. Bohužel to, co jsme nazvali chybějící vklady, patří mezi tři hlavní témata, na která si hráči stěžují.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Buďte připraveni, že kasino může nějakou dobu trvat, než to prošetří, obvykle tyto transakce zpracovává poskytovatel plateb třetí strany a kasino musí čekat na aktualizaci, aby vás mohlo aktualizovat. Bohužel to, co jsme nazvali chybějící vklady, patří mezi tři hlavní témata, na která si hráči stěžují.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj

ano, připsali mi peníze, trvalo to asi 72 hodin.

Mnohokrát děkujeme za vaši pomoc

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky