DomůFórumKasinaCasinoin - všeobecná diskuze

Casinoin - všeobecná diskuze

 od Lampros
|
59 409 zobrazení 263 odpovědí |
|
1 2...14
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casinoin, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.

Far je pravděpodobně podvod 900 euro s nulovým výnosem, který teď taje vrány, a dělá to Guruovi, ale jakmile jsem mu řekl o návratnosti 0,25, řekl mi, že neřeším kasina, která nemají zákonnou licenci, aby se mi vyhnula Far. pryč jsou všichni v nedohlednu

Automaticky přeloženo:
Lampros

Nejsem si jistý, jestli tomu správně rozumím. Můžete prosím blíže popsat, co se stalo?

Automaticky přeloženo:

ahoj Danieli,

Opravdu si myslím, že Casinoin musí být znovu oficiálně zkontrolován (s. Moje aktuální recenze).

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
redd

Dobrý den, co byste chtěli aktualizovat ohledně kasina? Mohl byste být konkrétnější, prosím? Poslední aktualizace byla provedena 21. února 2021, takže je pravda, že některé věci se od té doby mohly změnit.

Automaticky přeloženo:

Mnoho typů plateb, ale výběry jsou bohužel možné pouze prostřednictvím Crypto. A aby výběr přes Crypto fungoval, musíte také provést vklad u Crypto. Podle živého chatu ověření trvá v průměru 5 dní. Jsem zvědavý, jestli dostanu své peníze ... Všechno mi připadá trochu pochybné.


Odpověď na chat často trvá 30–40 minut.


Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
denyo123

Upřímně, to je něco, co u německých hráčů vídám stále častěji. Je to pravděpodobně kvůli nové legislativě v Německu. Věřím, že mnoho kasin má problémy s odesíláním peněz tam, takže k tomuto účelu používají kryptoměny.

Automaticky přeloženo:

Od pondělí čekám na ověření. Bohužel se zatím nic nestalo 🙁

Automaticky přeloženo:
denyo123

Komunikuje s vámi kasino, když je kontaktujete?

Automaticky přeloženo:

Ano, jediná odpověď, kterou dostávám, je: „laskavě počkejte"

Automaticky přeloženo:
denyo123

Upřímně, dal bych jim celkem 2 týdny. Pokud stále neověřují váš účet, můžete podat stížnost na našem webu. Vím, že 2 týdny čekání na ověření je hodně, ale dalo by se alespoň říci, že jste jim dali dost času.

Automaticky přeloženo:

OK. Pak to udělám.

Automaticky přeloženo:

Nyní se již nemohu přihlásit ke svému účtu ...

Automaticky přeloženo:
denyo123

Hm ... zeptali jste se zákaznické podpory z nějakého důvodu?

Automaticky přeloženo:

Ano, tvrdíte, že jsem si otevřel druhý účet, což není pravda. Nyní jsem otevřel případ

Automaticky přeloženo:
denyo123

Máte ve své rodině někoho, kdo hraje v kasinu?

Automaticky přeloženo:
Daniel

ahoj, právě jsem viděl vaši odpověď. moje recenze byla před 3 týdny. přidal jsem to přímo do sekce recenzí v kasinu.

Automaticky přeloženo:
redd

Dobře, pak věřím, že recenze již byla schválena dávno.

Automaticky přeloženo:
Daniel

Jen jsem se podíval - recenze byla schválena také před třemi týdny. nebo jsem přehlédl pointu?

ale kromě mé recenze - jde mi o to, že Casinoin je třeba znovu zkontrolovat. také na jiných fórech je stále více stížností. o uzavření účtu kvůli domnělým duplikátům, nezaplacení atd.

Automaticky přeloženo:
redd

Upřímně řečeno, v současné době máme pouze 1 nevyřešenou stížnost na kasino a 18 bylo vyřešeno. Řekl bych, že je to skvělý poměr https://casino.guru/casinoin-review#tab=js-tab-reputation

8 případů je stále otevřených, tak se pojďme podívat, jak se to vyvíjí.

Automaticky přeloženo:
1 2...14
Jít na stránkuz 14 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky