Přesunul jsem váš příspěvek sem, abych vám pomohl získat další pozornost k tomuto kasinu a vašemu problému.
Dovolte mi začít stížností, kterou se vám podařilo podat – mimochodem dobrá práce.
Jen se domnívám, že byste měli stížnost aktualizovat tím, že poskytnete všechny důležité informace přímo na začátku,
konkrétně: Kdy jste odeslali žádosti o výběr?
Plus: kdy jste prošli ověřením účtu?
Protože jak teď vidím, dostali jste zmíněnou automatickou odpověď pro hráče, kteří aktuálně čekají méně než 14 celých dní. Na druhou stranu, podle vašeho příspěvku na fóru bych tipoval, že daný časový rámec uplynul. Má to?
Neváhejte prosím aktualizovat stížnost pomocí tohoto odkazu .
Pokud jde o kasino, zkusili jste požádat o potvrzení transakce? 🤔
Pokud tvrdí, že objednávka byla potvrzena, řekl bych, že potvrzení je poměrně snadné poskytnout, co myslíte?
I moved your post here in order to help you get further attention to this casino and your issue.
Allow me to start with the complaint you managed to submit - good work by the way.
I just feel you should update the complaint by providing all crucial information directly at the beginning,
namely: When did you submit the withdrawal requests?
Plus: when did you pass the account verification?
Because as far as I see now, you got an automatic response mentioned for players currently waiting for less than 14 full days. On the other hand, according to your forum post, I would guess the given time frame has passed. Has it?
Feel free to update the complaint using this link, please.
As goes for the casino, have you tried asking for the transaction confirmation? 🤔
If they claim the order has been confirmed, I would say the confirmation is relatively easy to provide, what do you think?
Automaticky přeloženo: