FórumKasinaCasino Sieger - všeobecná diskuze

Casino Sieger - všeobecná diskuze

před rokem od Radka
|
1471 zobrazení 45 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casino Sieger, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Od 5. července 2022 čekám na obdržení mých výher z Casino Sieger a do dnešního dne mi nebyly připsány na účet. Výplata bude schválena 5. 7. 22. Je normální, že to trvá tak dlouho? V chatu je stále to samé, bylo to přeneseno a prosíme o trpělivost

Automaticky přeloženo:
m4d6p4tyvbpřed rokem

Ahoj,

tato otázka je složitější, než by se mohlo zdát, ale obecně - ano, může to trvat tak dlouho.

V závislosti především na platební možnosti, proces ověření – může trvat až 14 dní.

Za předpokladu, že váš účet byl plně ověřen, dal bych kasinu ještě několik dní a požádal bych o nějakou identifikaci platby, jako je ID transakce.

Bylo by skvělé, kdybyste nás informovali v pondělí, doufejme, že nebude potřeba podávat stížnost.

Dokážeš to, prosím?



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Máte někdo zkušenosti s casino sieger!??

Začal jsem tam hrát a stáhl 2063€ dockers potvrdili vše v pořádku, ale peníze se nezobrazují, čeká se zde 17 dní. Tvrdí, že peníze jsou na cestě, myslí si, že to poseru. Kontaktoval jejich licenci. A podáno trestní oznámení. Má někdo další nápady? Poprvé se to stane.

Automaticky přeloženo:
eedisivacpřed měsícem

Přesunul jsem váš příspěvek sem, abych vám pomohl získat další pozornost k tomuto kasinu a vašemu problému.

Dovolte mi začít stížností, kterou se vám podařilo podat – mimochodem dobrá práce.

Jen se domnívám, že byste měli stížnost aktualizovat tím, že poskytnete všechny důležité informace přímo na začátku,

konkrétně: Kdy jste odeslali žádosti o výběr?

Plus: kdy jste prošli ověřením účtu?

Protože jak teď vidím, dostali jste zmíněnou automatickou odpověď pro hráče, kteří aktuálně čekají méně než 14 celých dní. Na druhou stranu, podle vašeho příspěvku na fóru bych tipoval, že daný časový rámec uplynul. Má to?

Neváhejte prosím aktualizovat stížnost pomocí tohoto odkazu .

Pokud jde o kasino, zkusili jste požádat o potvrzení transakce? 🤔

Pokud tvrdí, že objednávka byla potvrzena, řekl bych, že potvrzení je poměrně snadné poskytnout, co myslíte?



Automaticky přeloženo:
Radkapřed měsícem

Dokument byl potvrzen už dávno. Všechny obrázky mám uložené. Vybral jsem peníze, byly přijaty, ale neukazuje se 20 dní čekání, když se na ně zeptám, je to vždy stejné čekání a čekání. Před 4 dny jsem požádal o zaslání dokladu o zaplacení. Pořád to taky není vidět. ale nahlásil jsem tuto záležitost policii a právníkovi. Není možné, že 20 dní bez jakýchkoli informací neukáže peníze.

Automaticky přeloženo:
eedisivacpřed měsícem

Přesto mnoho věcí, které jste právě zmínil, ve stížnosti stále chybí.

Bezodkladně poskytněte veškeré informace v reklamaci. Zpracovatelé stížností nemají času nazbyt, a proto je nejlepším způsobem, jak urychlit celý proces reklamace, jejich dobrá informovanost.

Okamžitě odešlete veškerou relevantní komunikaci, tiskové obrazovky nebo jednoduché aktualizace:

https://casino.guru/fi/casino-sieger-pelaaja-uskoo--etta-hanen-nostonsa-on

Rozumíte, prosím, o co vás žádám?


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, rozumím. Poslal jsem...

kam to chceš zase poslat.. máš email abych tam mohl dát všechny obrázky??

Automaticky přeloženo:
eedisivacpřed měsícem

Skvělý! Děkuji mnohokrát. Jakmile Veronika pochopí, že by se vaše stížnost měla řešit přímo (protože 14denní lhůta již uplynula), bude vám přidělen specialista, který vám pomůže, a také e-mailová adresa pro poskytování dalších informací.

Řekl bych, že jste zatím dobře připraveni. Počkejme si na aktualizaci reklamace. Ještě jednou děkuji.

A co potvrzení transakce? Zkusil jsi to, možná?


Automaticky přeloženo:
Radkapřed měsícem

Přidal jsem nějaké obrázky. Více najdete. Moje e-mailová adresa je eedisivac@hotmail.com

Automaticky přeloženo:
eedisivacpřed měsícem

Dík! Sledujte reklamaci, jakmile se k specialistovi jistě dostanete, ocení další obrázky.

Hodně štěstí s reklamací.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Poslal jsem jim pdf výpis z účtu, že peníze nedorazily. A požádali, aby mi poslali obrázek transakce na účtu, kterou mi zaplatili za 5 dní a také na to čekali.

Automaticky přeloženo:
m4d6p4tyvbpřed měsícem

Dostal jsi někdy peníze??

Automaticky přeloženo:

Poslal jsem jim pdf výpis z účtu, že peníze nedorazily. A požádali, aby mi poslali obrázek transakce na účtu, kterou mi zaplatili za 5 dní a také na to čekali.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

To je dobře - děkuji za to. Přesto má kasino stále 4 dny na to, aby vše vyřešilo bez našeho zásahu. Snad se dají dohromady a brzy vám pošlou peníze!


Automaticky přeloženo:

Dostal jsi někdy peníze??

Automaticky přeloženo:
před měsícem

No, tento případ je více než rok starý, ale ano, tento hráč byl přece jen zaplacen:

https://casino.guru/casino-sieger-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7

Automaticky přeloženo:
Radkapřed měsícem

Doufám, že peníze budou brzy na účtu. Není od nich skoro nic slyšet. Už 4 dny o nich nic neslyším. Požádal jsem o doklad o zaplacení a taky se nezobrazuje.. Jen musíte být trpěliví a čekat, to se říkalo.. ale tady jsme čekali dost!

Automaticky přeloženo:
Radkapřed měsícem

Kontaktoval jsem askgamblers před 6 dny. kasino Sieger ani poté nic neodpovědělo. Potvrzení o platbě nevidím, čekám 7 dní. Čekal jsem na peníze 21 dní.. žijeme v roce 2023, nemůže být příliš těžké zaplatit můj výběr.. od nich už žádné odpovědi, než jen čekat.. ale teď jsem tam poslal dokumenty s právníkem. A právník bude kontaktovat jejich herní licenci malta. Naštěstí si uvědomuji všechny ty dovádění s nesprávným člověkem. Chci, aby spadlo celé jejich kasino

Automaticky přeloženo:
Radkapřed měsícem

file

ani jim nic neodpověděli. Jak jsem věděl, myslím, že ti taky nic neodpoví. Asi jim došly peníze. Ale za to od nich chci odškodnění a to půjde přes soud, ať peníze přijdou nebo ne

Automaticky přeloženo:
Radkapřed měsícem

Před 8 dny jsem požádal o zaslání potvrzení transakce, že platba byla provedena. Žádnou odpověď jsem nedostal. Každý den říkají, buďte trpěliví... právě teď mě ani nenechají o tom mluvit!

Automaticky přeloženo:
Radkapřed měsícem

S askgamblerem jsem čekal 4 dny.. nic neoznámili a neodpověděli. A případ byl právě uzavřen. Řekli kontaktovat chat, ale je to trochu těžké, když mě nepřijmou

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
tour_fashm_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1 000 € právě probíhá!
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky