Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casino Sieger, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Od 5. července 2022 čekám na obdržení mých výher z Casino Sieger a do dnešního dne mi nebyly připsány na účet. Výplata bude schválena 5. 7. 22. Je normální, že to trvá tak dlouho? V chatu je stále to samé, bylo to přeneseno a prosíme o trpělivost
I've been waiting since July 5th, 2022 for my winnings to be received from Casino Sieger and it hasn't been credited to my account to this day. The payout would be approved on 7/5/22. Is it normal that it takes so long? In the chat there is always the same thing, it has been transferred and we ask for patience
Warte jetzt seit dem 05.07.22 auf den Eingang meines Gewinnes von Casino Sieger und es ist bis heute nicht auf mein Konto gebucht. Die Auszahlung würde am 05.07.22 genehmigt. Ist das normal das es so lange dauert? Im Chat kommt auch nur immer das gleiche, es ist überwiesen und bitten um Geduld
Ahoj,
tato otázka je složitější, než by se mohlo zdát, ale obecně - ano, může to trvat tak dlouho.
V závislosti především na platební možnosti, proces ověření – může trvat až 14 dní.
Za předpokladu, že váš účet byl plně ověřen, dal bych kasinu ještě několik dní a požádal bych o nějakou identifikaci platby, jako je ID transakce.
Bylo by skvělé, kdybyste nás informovali v pondělí, doufejme, že nebude potřeba podávat stížnost.
Dokážeš to, prosím?
Hello,
this question is more complex than it could seem, but in general - yes, it could take so long.
Depending mainly on the payment option, the verification process - it could take up to 14 days.
Assuming, that your account has been fully verified I'd give the casino a few more days and ask for some payment identification, like a transaction id.
It would be great if you could update us on Monday, hopefully, there will be no need for submitting a complaint.
Can you d that, please?
Máte někdo zkušenosti s casino sieger!??
Začal jsem tam hrát a stáhl 2063€ dockers potvrdili vše v pořádku, ale peníze se nezobrazují, čeká se zde 17 dní. Tvrdí, že peníze jsou na cestě, myslí si, že to poseru. Kontaktoval jejich licenci. A podáno trestní oznámení. Má někdo další nápady? Poprvé se to stane.
Does anyone have experience with casino sieger!??
I started playing there and withdrew 2063€ dockers confirmed everything ok but the money doesn't show up, 17 days waiting here. They claim that the money is on the way, they think I'm going to screw it up. Contacted their license. And a criminal report filed. Anyone else have any ideas? First time this happens.
Onko kellää kokemusta casino siegerillä!??
alotin siellä pelaamisen ja kotiutin 2063€ dokkarit vahvistettu kaikki ok mutta rahoja ei näy 17päivää tässä odoteltu. Väittävät että rahat on matkalla luulevat että menen tohon lankaan. Otettu yhteyttä heidän lisenssiin. Sekä tehty rikosilmoitus. Onko jollai muilla mitään ideoita? Ensimmäinen kerta ku näin käy.
Přesunul jsem váš příspěvek sem, abych vám pomohl získat další pozornost k tomuto kasinu a vašemu problému.
Dovolte mi začít stížností, kterou se vám podařilo podat – mimochodem dobrá práce.
Jen se domnívám, že byste měli stížnost aktualizovat tím, že poskytnete všechny důležité informace přímo na začátku,
konkrétně: Kdy jste odeslali žádosti o výběr?
Plus: kdy jste prošli ověřením účtu?
Protože jak teď vidím, dostali jste zmíněnou automatickou odpověď pro hráče, kteří aktuálně čekají méně než 14 celých dní. Na druhou stranu, podle vašeho příspěvku na fóru bych tipoval, že daný časový rámec uplynul. Má to?
Neváhejte prosím aktualizovat stížnost pomocí tohoto odkazu .
Pokud jde o kasino, zkusili jste požádat o potvrzení transakce? 🤔
Pokud tvrdí, že objednávka byla potvrzena, řekl bych, že potvrzení je poměrně snadné poskytnout, co myslíte?
I moved your post here in order to help you get further attention to this casino and your issue.
Allow me to start with the complaint you managed to submit - good work by the way.
I just feel you should update the complaint by providing all crucial information directly at the beginning,
namely: When did you submit the withdrawal requests?
Plus: when did you pass the account verification?
Because as far as I see now, you got an automatic response mentioned for players currently waiting for less than 14 full days. On the other hand, according to your forum post, I would guess the given time frame has passed. Has it?
Feel free to update the complaint using this link, please.
As goes for the casino, have you tried asking for the transaction confirmation? 🤔
If they claim the order has been confirmed, I would say the confirmation is relatively easy to provide, what do you think?
Dokument byl potvrzen už dávno. Všechny obrázky mám uložené. Vybral jsem peníze, byly přijaty, ale neukazuje se 20 dní čekání, když se na ně zeptám, je to vždy stejné čekání a čekání. Před 4 dny jsem požádal o zaslání dokladu o zaplacení. Pořád to taky není vidět. ale nahlásil jsem tuto záležitost policii a právníkovi. Není možné, že 20 dní bez jakýchkoli informací neukáže peníze.
The document was confirmed a long time ago. I have all the pictures saved. I withdrew money, it was accepted but it doesn't show 20 days waiting when I ask about it, it's always the same waiting waiting waiting. I asked 4 days ago to send me a proof of payment. Still can't see that either. but I have reported this matter to the police and the lawyer. It is not possible that 20 days without any information will not show the money.
Dokumentti on vahvistettu kauan sitten. Mulla löytyy tallella kaikki kuvat. Nostin rahaa se hyväksyttiin mutta ei näy 20 päivää odoteltu kun kysyn asiaa niin aina sama odotellaa odotellaa. Pyysin 4 päivää sitten että lähettävät mulle maksutositteen. Ei vieläkää näy sitäkään. mutta olen tästä asiasta ilmoittanut poliisille ja asianajajalle. Ei mahdollista että 20 päivää ilman mitää tietoa eikö rahoja näy.
Přesto mnoho věcí, které jste právě zmínil, ve stížnosti stále chybí.
Bezodkladně poskytněte veškeré informace v reklamaci. Zpracovatelé stížností nemají času nazbyt, a proto je nejlepším způsobem, jak urychlit celý proces reklamace, jejich dobrá informovanost.
Okamžitě odešlete veškerou relevantní komunikaci, tiskové obrazovky nebo jednoduché aktualizace:
https://casino.guru/fi/casino-sieger-pelaaja-uskoo--etta-hanen-nostonsa-on
Rozumíte, prosím, o co vás žádám?
Yet many things you just mentioned are still missing in the complaint.
Provide all the information in the complaint without a delay, please. Complaints handlers have no time to spare thus, keeping them well informed is the best way to speed up the whole complaint process.
Send all relevant communications, print screens, or simple updates right away:
https://casino.guru/fi/casino-sieger-pelaaja-uskoo--etta-hanen-nostonsa-on
Do you understand what I am asking you to do, please?
Ano, rozumím. Poslal jsem...
kam to chceš zase poslat.. máš email abych tam mohl dát všechny obrázky??
Yes, I understand. I have sent...
where do you want me to send again.. do you have an email so I can put all the pictures there??
Kyllä ymmärrän. Olen kyllä lähettänyt..
mihin haluat että lähetän uudestaan.. onko teillä sähköpostia niin saan sinne laitettu kaikki kuvatki??
Skvělý! Děkuji mnohokrát. Jakmile Veronika pochopí, že by se vaše stížnost měla řešit přímo (protože 14denní lhůta již uplynula), bude vám přidělen specialista, který vám pomůže, a také e-mailová adresa pro poskytování dalších informací.
Řekl bych, že jste zatím dobře připraveni. Počkejme si na aktualizaci reklamace. Ještě jednou děkuji.
A co potvrzení transakce? Zkusil jsi to, možná?
Great! Thank you very much. As soon as Veronika comprehends your complaint should be addressed directly (because the 14-day period has passed already), you'll be assigned a specialist to help you out, as well as an email address for providing additional information along the way.
I would say you are well set for now. Let's wait for the complaint update. Thanks again.
What about the transaction confirmation? Have you tried, perhaps?
Přidal jsem nějaké obrázky. Více najdete. Moje e-mailová adresa je eedisivac@hotmail.com
I added some pictures. You can find more. My email address is eedisivac@hotmail.com
lisäsin muutamia kuvia. Lisää löytyy kyllä. Minun sähköposti osoite eedisivac@hotmail.com
Dík! Sledujte reklamaci, jakmile se k specialistovi jistě dostanete, ocení další obrázky.
Hodně štěstí s reklamací.
Thanks! Keep an eye on the complaint as soon as you get the specialist surely, he or she will appreciate additional pictures.
Good luck with the complaint.
Poslal jsem jim pdf výpis z účtu, že peníze nedorazily. A požádali, aby mi poslali obrázek transakce na účtu, kterou mi zaplatili za 5 dní a také na to čekali.
I have sent them a pdf of my bank statements that the money has not arrived. And asked that they send me a picture of the account transaction that they have paid me for 5 days and waited for that too.
Olen lähettänyt heille mun tiliotteista pdf että rahoja ei ole tullut. Ja pyytänyt että lähettävät mulle kuva tilitapahtumasta että ovat maksaneet mulle 5 päivää odotellut sitäkin.
Dostal jsi někdy peníze??
Have you ever received any money??
Oletko ikinä saanut rahoja??
Poslal jsem jim pdf výpis z účtu, že peníze nedorazily. A požádali, aby mi poslali obrázek transakce na účtu, kterou mi zaplatili za 5 dní a také na to čekali.
I have sent them a pdf of my bank statements that the money has not arrived. And asked that they send me a picture of the account transaction that they have paid me for 5 days and waited for that too.
Olen lähettänyt heille mun tiliotteista pdf että rahoja ei ole tullut. Ja pyytänyt että lähettävät mulle kuva tilitapahtumasta että ovat maksaneet mulle 5 päivää odotellut sitäkin.
To je dobře - děkuji za to. Přesto má kasino stále 4 dny na to, aby vše vyřešilo bez našeho zásahu. Snad se dají dohromady a brzy vám pošlou peníze!
That's good - thank you for that. Yet the casino still has 4 days to sort things out without our intervention. Hopefully, they pull together and send you the money soon!
No, tento případ je více než rok starý, ale ano, tento hráč byl přece jen zaplacen:
https://casino.guru/casino-sieger-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7
Well, this case is more than a year old, but yes, this player was paid after all:
https://casino.guru/casino-sieger-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7
Doufám, že peníze budou brzy na účtu. Není od nich skoro nic slyšet. Už 4 dny o nich nic neslyším. Požádal jsem o doklad o zaplacení a taky se nezobrazuje.. Jen musíte být trpěliví a čekat, to se říkalo.. ale tady jsme čekali dost!
I hope the money will be in the account soon. You can barely hear anything from them. Haven't heard anything from them for 4 days now. I asked for a proof of payment and it doesn't show up either.. You just have to be patient and wait, that's what they said.. but here we've waited enough!
toivottavasti rahat on pian tilillä. Aika heikosti kuulu heiltä yhtään mitään. Ei ole nyt 4 päivään kuulunut mitään heiltä. Maksutositteen pyysin ei näy sitäkään.. ainostaan pitää olla kärsivällinen ja odotella näin on sanottu.. mutta tässä on ihan tarpeeks odoteltu!
Kontaktoval jsem askgamblers před 6 dny. kasino Sieger ani poté nic neodpovědělo. Potvrzení o platbě nevidím, čekám 7 dní. Čekal jsem na peníze 21 dní.. žijeme v roce 2023, nemůže být příliš těžké zaplatit můj výběr.. od nich už žádné odpovědi, než jen čekat.. ale teď jsem tam poslal dokumenty s právníkem. A právník bude kontaktovat jejich herní licenci malta. Naštěstí si uvědomuji všechny ty dovádění s nesprávným člověkem. Chci, aby spadlo celé jejich kasino
I contacted askgamblers 6 days ago.. casino Sieger hasn't answered anything even then. I don't see the payment receipt, I've been waiting for 7 days. Waited for the money for 21 days.. we live in 2023 it can't be too hard to pay my withdrawal.. no more answers from them other than just wait.. but I have now sent the documents there with a lawyer. And the lawyer will contact their gaming license malta. Fortunately, I'm aware of all the fooling around with the wrong person. I want their whole casino to go down
Otin yhetyttä 6 päivää sitten askgamblersiin.. casino sieger ei myös sinnekkään ole vastannut mitään. Maksukuittia ei näy 7päivää odoteltu. Rahoja odoteltu 21 päivää.. elämme 2023 ei voi olla kovin vaikea maksaa nostoni.. heiltä ei saa enää mitään vastauksia muuta kuin odottele vain.. mutta olen nyt asianajajan kanssa lähettäneet asiakirjat sinne. Ja asianajaja ottaa yhteyttä heidän pelilisenssii maltaan. Onneksi olen tietonen kaikesta pelleilevät väärä ihmisen kanssa. Haluan että heidän koko casino menee nuriin
ani jim nic neodpověděli. Jak jsem věděl, myslím, že ti taky nic neodpoví. Asi jim došly peníze. Ale za to od nich chci odškodnění a to půjde přes soud, ať peníze přijdou nebo ne
they haven't answered anything to them either. As I knew, I don't think they will answer anything to you either. They must have run out of money. But for this I want compensation from them and this will go through the court whether the money comes or not
eivät ole heillekkään vastaillut mitään. Niinkuin mä tiesin en usko että vastaavat teillekkään mitään. Varmaan heillä rahat loppu. Mutta tästä haluan heiltä korvauksen ja tämä menee oikeuden kautta tulipa rahat tai ei
Před 8 dny jsem požádal o zaslání potvrzení transakce, že platba byla provedena. Žádnou odpověď jsem nedostal. Každý den říkají, buďte trpěliví... právě teď mě ani nenechají o tom mluvit!
8 days ago I asked that they send a transaction confirmation that payment has been made. I haven't received any answer. Every day they say be patient.. right now they won't even let me chat about it!
8 päivää sitten pyysin että lähettävät tapahtumavahvistuksen että on maksettu. En ole mitään vastausta saanut. Joka päivä ne sanovat ole kärsivällinen.. tällä hetkellä he eivät edes päästä mua chattiin juttelemaan asiasta!
S askgamblerem jsem čekal 4 dny.. nic neoznámili a neodpověděli. A případ byl právě uzavřen. Řekli kontaktovat chat, ale je to trochu těžké, když mě nepřijmou
I waited with askgambler for 4 days.. they didn't announce anything and didn't answer. And the case was just closed. They said contact the chat, but it's a bit difficult when they don't accept me
Odottelin askgamblerin kanssa 4päivää.. eivät ilmottaneet mitään eivätkä vastaneet. Ja tapaus vain suljettiin. Sanoivat ota chattiin yhteyttä mutta vähä vaikea kun eivät ota mua vastaan
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.