Nemyslím si, že takto by mělo kasino komunikovat se svými hráči, ale mám pocit, že se to čas od času stává negativním trendem. Chápu, že když se hráč ocitne v takové situaci, chtělo by to vysvětlení a samozřejmě dostat své peníze.
Určitě bych se připomněl kasinu, i když nevím, jestli by to bylo irelevantní, protože zaujali postoj, kdy neodpovídají.
Pokud jde o kontaktování právníka, v tomto případě vám pravděpodobně nepomůžeme. Musíte převzít tuto iniciativu. Samozřejmě každý důkaz uvítám a myslím, že jedině pomůže.
Chápu také, že by vás asi nejvíc uklidnilo, kdybyste měli účtenku, ale sami vidíte, že kasino vám ho dát moc nechce. Náš tým se však bude snažit udělat maximum a bude se snažit pomoci.
Každopádně je samozřejmě v tomto případě těžké čekat, ale to už nám zbývá. Pokud se něco změní, dejte nám vědět.
I don't think this is the way a casino should communicate with its players, but I have a feeling that it is becoming a negative trend from time to time. I understand that when a player finds himself in such a situation, he would like an explanation and of course to get his money.
I would certainly remind myself to the casino, although I don't know if it would be irrelevant, since they have taken a stance where they don't answer.
As for contacting a lawyer, we probably won't be able to help you in this case. You have to take that initiative. Of course, any evidence will be welcome and I think it will only help.
I also understand that it would probably be most reassuring if you had a receipt, but you can see for yourself that the casino is not too keen on giving you one. However, our team will try to do the best they can and will try to help.
Anyway, it's obviously hard to wait in this case, but that's all we have left. If something changes, let us know.
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: