Ahoj, podnikli jste nějaké kroky k soudnímu sporu?
Pokud jde o vaši stížnost a 4 dny, náš tým se snaží vyřídit každý případ důsledně, a proto to někdy může trvat. Veronica se vám brzy ozve, ale také čeká 14 dní uvedených ve vaší stížnosti. 2 týdny je čas, který dáváme kasinu na vyřešení tohoto procesu, takže musíte být trpěliví.
Co se odpovědi týče, omlouvám se, že s vámi kasino nekomunikuje, protože věřím, že to není příjemné. Když jste kasino požádali o doklad o zaplacení, kasino odpovědělo, proč jej nebylo možné poskytnout nebo neodpovědělo vůbec?
Každopádně jak jsem řekl, Veronica se ti brzy ozve a já pevně věřím, že se ti podaří dostat z kasina nějakou rozumnou odpověď a vše nakonec dobře dopadne. Pokud je to možné, můžete nás aktualizovat.
Hi, have you taken any steps towards a lawsuit ?
Regarding your complaint and the 4 days, our team tries to deal with each case consistently, which is why sometimes it can take time. Veronica will get back to you soon, but she is also waiting for the 14 days mentioned in your complaint. 2 weeks is the time we give the casino to resolve this process, so you need to be patient.
As far as the reply is concerned, I am sorry that the casino is not communicating with you, because I believe it is not pleasant. When you asked the casino for proof of payment, the casino replied, why was it not possible to provide it or did not reply at all ?
Anyway, as I said, Veronica will get back to you soon and I firmly believe that you will manage to get some reasonable answer from the casino and everything will turn out well in the end. You could continue to update us if possible.
Automaticky přeloženo: