FórumKasinaCasino Midas - všeobecná diskuze

Casino Midas - všeobecná diskuze

před 3 roky od Radka
|
8313 zobrazení 34 odpovědí |
|
1 2
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Casino Midas, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Dobře, řeknu vám svou zkušenost s kasinem midas (stejně jako kasino jackmillion), abyste se v něm neregistrovali a tím méně se nechali napálit.

Na této stránce se mi nikdy nepodařilo vybrat ani euro, pouze jsem je donutil peníze vyhodit, případně dát rovnou na stránku, je pravda, že má dobré bonusy, ale chybí jim empatie s klientem.

No, několikrát jsem požádal o uzavření mého účtu prostřednictvím e-mailu a chatu a oni ho vůbec neuzavírají, omluvte mě, že e-mail přijde.

Nehanebná pozornost, aby neřekli, že se mi smějí do obličeje, protože podle nich nemohou uzavřít účet.

Radím vám, abyste nespadli, protože existují tisíce herních stránek, které jim dají 1000 otočení !!!! A pokud nechcete, aby vaše data byla v rukou toho, kdo ví a hází vaše peníze, věnujte mi pozornost.

Mám screenshoty všeho pro případ, že byste to chtěli vidět.

Vše nejlepší.



Automaticky přeloženo:
Benabo
před 3 roky

Pokud jste je mnohokrát požádali o uzavření vašeho účtu, ale oni to stále odmítli, můžete zkusit odeslat stížnost na našich webových stránkách, abychom se na to mohli blíže podívat. https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Může mi někdo prosím pomoci s formulářem, který musím vyplnit, abych mohl provést výběr? Snažím se získat formulář a v aplikaci mě stále přesměrovává na stránku, která nefunguje... Nějaká pomoc... Nebo je kasino midas podvod?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
jedismith66
před 2 roky

Ahoj,

Doporučuji požádat o podporu kasina. V tomto případě by měli poskytnout nejlepší pomoc – je to koneckonců aplikace kasina.

Každopádně, můžete vložit snímek obrazovky – nejlépe v angličtině? Možná něco vymyslíme.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Stránka ode dneška nefunguje...

https://instantplayeur.king23midasonline.com:2072/lobby.aspx?skinid=3&downloadid=9077794&show=login

Automaticky přeloženo:
Nemokid
před 2 roky

Ahoj Nemokind,

odkaz, který máme na obecné stránce kasina, je stále platný – podívejte se na něj zde .

Funguje vám to také, prosím?


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dnes to funguje, nejspíš tam probíhala aktualizace.

Automaticky přeloženo:
Nemokid
před 2 roky

Jsem ohromen, že jste tak rychle „nahlásili" problém našemu fóru. 🙂

Pokračujte, prosím.

Automaticky přeloženo:
wrx_92
před rokem

Bohužel toto kasino spolu s Jack Million a Spin Samba mají neetické a neprofesionální chování, pozastavili mi všechny platební metody v pokladně jak pro výběry, tak pro výběry po výhře 10 000,00 EUR na Jack Million! Účty nebyly uzavřeny, ale již nemohu vkládat a vybírat!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Roky se snažím nechat svůj účet uzavřít a nejde to, i když jsem jim řekl, že mám velký problém s hrou jak na této stránce, tak na JackMillion, protože jsou stejné. V zákaznickém servisu vám řeknou, že to nemohou zavřít a vždy vás odkážou na e-mail Xvip@casinomidas.com nebo podporu, ale nikdy, nikdy neodpoví ani nezruší účet. Dráždí nás a smějí se nám do tváře. Je to noční můra a vy se v této situaci cítíte naprosto bezmocní. Nikdo se o to nestará a nemůžete o tom s nikým mluvit, protože když požádáte o rozhovor se svým takzvaným „VIP manažerem" (říkají, že to musí být on, kdo zruší účet), nikdy není k dispozici, nebo je na dovolené nebo nemocný, nebo je na schůzce, nebo ti dají tisíc výmluv, ale ty s ním nemluvíš ani neodpovídáš na mail.

NENÍ V SOULADU S BEZPEČNÝM HRANÍM VE ŠPANĚLSKU, kde zákon vyžaduje, aby na stránce bezpečného hazardu byla sekce s sekcí sebevyloučení.

Není možné se odhlásit nebo zakázat vstup na tyto webové stránky a v těchto případech se cítíme bezmocní.


Navíc pro vstup neexistují žádná ale, ale na výběr jsou bezdůvodně dlouhé čekací doby, účtují se provize a nemůžete použít stejnou metodu, kterou jste použili pro zadání, v zásadě můžete vybrat pouze bankovním převodem s komise.


Automaticky přeloženo:
Benabo
před rokem

Už roky jsem ve stejné situaci, jakou popisuješ. Účet mi uzavřeli pouze jednou, ale překvapivě ho po 20 dnech znovu otevřeli bez mého svolení. Mohu potvrdit vše, co říkáte, protože si ze mě také dělají legraci s tím zatraceným e-mailem, na který máte poslat svou žádost o uzavření. Je to k ničemu, jen naplno a bez etiky využívají hráčské závislosti.

Pozdravy.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Roky se snažím nechat svůj účet uzavřít a nejde to, i když jsem jim řekl, že mám velký problém s hrou jak na této stránce, tak na JackMillion, protože jsou stejné. V zákaznickém servisu vám řeknou, že to nemohou zavřít a vždy vás odkážou na e-mail Xvip@casinomidas.com nebo podporu, ale nikdy, nikdy neodpoví ani nezruší účet. Dráždí nás a smějí se nám do tváře. Je to noční můra a vy se v této situaci cítíte naprosto bezmocní. Nikdo se o to nestará a nemůžete o tom s nikým mluvit, protože když požádáte o rozhovor se svým takzvaným „VIP manažerem" (říkají, že to musí být on, kdo zruší účet), nikdy není k dispozici, nebo je na dovolené nebo nemocný, nebo je na schůzce, nebo ti dají tisíc výmluv, ale ty s ním nemluvíš ani neodpovídáš na mail.

NENÍ V SOULADU S BEZPEČNÝM HRANÍM VE ŠPANĚLSKU, kde zákon vyžaduje, aby na stránce bezpečného hazardu byla sekce s sekcí sebevyloučení.

Není možné se odhlásit nebo zakázat vstup na tyto webové stránky a v těchto případech se cítíme bezmocní.


Navíc pro vstup neexistují žádná ale, ale na výběr jsou bezdůvodně dlouhé čekací doby, účtují se provize a nemůžete použít stejnou metodu, kterou jste použili pro zadání, v zásadě můžete vybrat pouze bankovním převodem s komise.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Asi není co říct, kasino by se mělo postarat o hráče s problémem s hazardem.

Stížnost byla podána, takže nyní byste se měli zúčastnit a poskytnout Tomášovi další podrobnosti. Vždy je důležité o sebevyloučení řádně požádat, takže oceníme každou související komunikaci, printscreen nebo jiné.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj všichni, mám velký problém s tímto kasinem. Snažím se zavřít e-mailový účet od prosince s asi 7 nebo 8 e-maily a neexistuje způsob, jak ho zavřít, jde o to, že ani neodpovídají a když mluvíte s chatem, řeknou vám, že ozvěte se, ale problém nekončí. Problém je, že kvůli problémům s těmito hrami mi dáváte skutečné barbarství peněz, takže každý den, který uplyne, se tomu nelze vyhnout a utratíte všechny peníze, co mohu dělat?


Domnívám se, že museli vrátit všechny ztráty, které vznikly od žádosti o stažení

Automaticky přeloženo:
Tato1111
před rokem

To mi přijde jako vážné selhání!

Na základě informací uvedených ve vaší stížnosti nemám na vaši situaci lepší odpověď.

Těším se, co na to kasino řekne. 🤔

Prosím, udělejte vše pro to, abyste nehráli!


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Děkuju moc, ale u takových firem to tak je... Nedělá vám reklamu a není jak... Zkoušel jsem všechno, včetně změny emailu na změnu náhodně napsaného hesla a následného smazání ten účet, takže nemůžu ani obnovit heslo... ale ani ho nezískáte, nedovolí změnit ani jedinou poskytnutou informaci... jsou neprezentovatelní... měli by být vážně penalizováni. .. hrají si se životy zranitelných lidí, aby se obohatili... uvidíme, jak problém skončí

Automaticky přeloženo:
Tato1111
před rokem

Naštěstí jste stížnost odeslali! Přál bych si, abych vám mohl poradit něco užitečného, ale zdá se, že jste vyzkoušeli všechno.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobré ráno, děje se mi přesně to samé, co tomu člověku, už měsíce se snažím odhlásit z kasina a nikdo si mě nevšímá, z chatu mi říkají, abych posílal e-maily (což jsem udělal mnohokrát), ale nikdo nikdy neodpovídá, tato situace není normální.


Je to frustrující a urážlivé, moje uživatelské jméno je Gioto6969 na této stránce, uvidíme, jestli je moje stížnost k něčemu.


Děkuji mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

A ano, je to kasino, které jste vložili do odkazu.

Automaticky přeloženo:
Gioto6969
před 11 měsíci

Ahoj, takže jestli to dobře chápu, máš problém se zrušením účtu, nemám pravdu? Myslím, že je to vážná věc a kasina by k tomu měla přistupovat zodpovědně, a protože jste na své e-maily nedostali žádnou odpověď, nemyslím si, že je to nejlepší přístup.

V tomto případě bych tedy doporučil podat stížnost na tomto odkazu a náš tým se vám pokusí pomoci.

Doufám, že se vám podaří účet zrušit.

Pokud se však mohu zeptat, proč jste se rozhodli to zavřít? Vyskytly se nějaké problémy a raději byste se kasinu vyhnuli?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky