Roky se snažím nechat svůj účet uzavřít a nejde to, i když jsem jim řekl, že mám velký problém s hrou jak na této stránce, tak na JackMillion, protože jsou stejné. V zákaznickém servisu vám řeknou, že to nemohou zavřít a vždy vás odkážou na e-mail Xvip@casinomidas.com nebo podporu, ale nikdy, nikdy neodpoví ani nezruší účet. Dráždí nás a smějí se nám do tváře. Je to noční můra a vy se v této situaci cítíte naprosto bezmocní. Nikdo se o to nestará a nemůžete o tom s nikým mluvit, protože když požádáte o rozhovor se svým takzvaným „VIP manažerem" (říkají, že to musí být on, kdo zruší účet), nikdy není k dispozici, nebo je na dovolené nebo nemocný, nebo je na schůzce, nebo ti dají tisíc výmluv, ale ty s ním nemluvíš ani neodpovídáš na mail.
NENÍ V SOULADU S BEZPEČNÝM HRANÍM VE ŠPANĚLSKU, kde zákon vyžaduje, aby na stránce bezpečného hazardu byla sekce s sekcí sebevyloučení.
Není možné se odhlásit nebo zakázat vstup na tyto webové stránky a v těchto případech se cítíme bezmocní.
Navíc pro vstup neexistují žádná ale, ale na výběr jsou bezdůvodně dlouhé čekací doby, účtují se provize a nemůžete použít stejnou metodu, kterou jste použili pro zadání, v zásadě můžete vybrat pouze bankovním převodem s komise.
I've been trying for years to get my account closed and there's no way, even after telling them that I have a big problem with the game both on this page and on JackMillion, since they are the same. In the customer service they tell you that they cannot close it and they always refer you to the email vip@casinomidas.com, or support, but they never, ever answer or close the account. They tease us and laugh in our faces. It is a nightmare and you feel totally helpless with the situation. No one takes charge and you can't talk to anyone about it, because when you ask to speak to your so-called "VIP manager" (they say he has to be the one to close the account) he's never available, or he's on vacation, or sick, or He's in a meeting, or a thousand excuses they give you, but you don't talk to him or answer the mail.
IT DOES NOT COMPLY WITH SAFE GAMING IN SPAIN, in which the law requires that there be a section on the safe gambling page with its self-exclusion section.
It is impossible to unsubscribe or prohibit entry to these websites and we feel helpless in these cases.
Also, as an additional, to enter there are no buts, but to withdraw the waiting times are very long for no reason, they charge commissions and you cannot use the same method you used to enter, basically you can only withdraw by bank transfer with commission.
Llevo años intentando que me cierren la cuenta y no hay manera, aún habiéndoles comunicado que tengo un gran problema con el juego tanto en esta página como en JackMillion, ya que son los mismos. En el servicio de atención al cliente te dicen que ellos no pueden cerrarla y siempre te derivan al correo vip@casinomidas.com, o soporte, pero nunca, nunca jamás contestan ni cierran la cuenta. Nos toman el pelo y se ríen en nuestra cara. Es una pesadilla y te sientes totalmente impotente con la situación. Nadie se hace cargo y no puedes hablar con nadie al respecto, porque cuando solicitas hablar con tu supuesto "manager VIP" (dicen que tiene que ser él el que cierre la cuenta) nunca está disponible, o está de vacaciones, o enfermo, o está reunido, o mil escusas que te ponen, pero ni hablas con él ni contesta al correo.
NO CUMPLE CON EL JUEGO SEGURO EN ESPAÑA, en el que la ley obliga a que haya un apartado en la página de juego seguro con su apartado de autoexclusión.
Es imposible darse de baja o prohibirse la entrada a estas web y nos sentimos indefensos ante estos casos.
Además, como adicional, para ingresar no hay peros, pero para retirar los tiempos de espera son larguísimos sin motivo, cobran comisiones y no puedes usar para ello el mismo método que usaste para ingresar, básicamente solo se puede retirar mediante transferencia bancaria con comisión.
Automaticky přeloženo: