Přesně tak, Casino Intense je uvedeno pouze v anglické verzi, zatímco u ostatních čtyř, zadáním z vašeho odkazu https://www.casinointense-lofty.com/it/ si přečtete toto:
„CazinoStars provozuje Tinietech Holding BV, společnost zapsaná v obchodním rejstříku obchodní a průmyslové komory Curacao s registračním číslem 158090. Tinietech Holding BV je autorizován a regulován úřadem Curacao Gaming Authority a působí pod licencí č. GLH-OCCHKTW0708182018 vydané v Curacao eGaming, licencované a regulované vládou Curacaa."
Jsem v kontaktu se všemi držiteli licence v Curacau a také s vládou a nadací SBGOK ve Willemstadu. Všechny uzly se vrátí domů na hřad... Tým Playzax veřejně slíbil, že provede převod, aby vyrovnal můj herní účet, na kterém jsou výhry ve výši přibližně 2 600,00 EUR.
ale dnes mi jeden z jejich zástupců, který není součástí týmu (Christian Vip podpory Live Chatu v Quebecu - Kanada), nadále vyhrožuje, že mě obviňuje z podvodu, a požaduje, abych tyto pravdivé recenze smazal!! Mezitím se určitě změnily, jako se to stalo pro Casino Intense, společnost zodpovědnou za platby, která byla Sterinvest SE v Ketano Holding LTD...
Exactly, Casino Intense is indicated only in the English version while for the other four, entering from your link https://www.casinointense-lofty.com/it/ you read this:
"CazinoStars is operated by Tinietech Holding BV, a company registered in the Commercial Register of the Curacao Chamber of Commerce and Industry with registration number 158090. Tinietech Holding BV is authorized and regulated by the Curacao Gaming Authority and operates under license no. GLH-OCCHKTW0708182018 released in Curacao eGaming, licensed and regulated by the Government of Curacao."
I am liaising with all licensees in Curacao as well as the Government and the SBGOK Foundation in Willemstad. All the knots will come home to roost... The Playzax Team had publicly promised that they would make the transfer to balance my gaming account where the winnings of approximately € 2,600.00 are present
but today one of their representatives who is not part of the Team (Christian Vip of Live Chat support in Quebec - Canada) continues to threaten me accusing me of fraud and demands that I delete these true reviews!! In the meantime they have certainly changed as happened for Casino Intense the company in charge of payments that was Sterinvest SE in Ketano Holding LTD...
Esatto, Casino Intense è indicato solo nella versione inglese mentre per le altre quattro entrando dal vostro link https://www.casinointense-lofty.com/it/ si legge questo:
"CazinoStars è operato da Tinietech Holding B.V., una società iscritta al Registro delle Imprese della Camera di Commercio e dell'Industria di Curacao con numero di registrazione 158090. Tinietech Holding B.V. è autorizzata e regolamentata dalla Curacao Gaming Authority e opera sotto la licenza n. GLH-OCCHKTW0708182018 rilasciata a Curacao eGaming, autorizzata e regolamentata dal governo di Curacao."
Mi sto mettendo in contatto con tutti i licenziatari di Curacao oltre che col Governo e la Fondazione SBGOK di Willemstad. Tutti i nodi verranno al pettine... Il Team di Playzax aveva promesso pubblicamente che avrebbe effettuato il bonifico a saldo del mio conto gioco dove è presente la vincita di circa euro 2.600,00
ma ad oggi invece un loro rappresentate non facente parte del Team (Christian Vip del supporto Live Chat in Quebec - Canada) continua a minacciarmi accusandomi di frode e pretende che cancelli tali recensioni veritiere!! Nel frattempo hanno sicuramente cambiato come avvenuto per Casino Intense la società incaricata dei pagamenti che era Sterinvest SE in Ketano Holding LTD...
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: