DomůFórumKasinaCasino Intense - všeobecná diskuze

Casino Intense - všeobecná diskuze (strana 2)

 od Anonymized138
|
11 495 zobrazení 39 odpovědí |
|
1 2

Upozornění E-mail podpory Xservizio@casinointense.com nefunguje!

file

Casino Intense také provozuje Playzax Casino v rámci přidružení s použitím předchozí podlicence (problém je, že STERINVEST SE nevyplácí výhry!)

file

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Natav

No, nikdy jste nepodal stížnost na Casino Intense, že?

Myslím, že to může hráče trochu zmást. Stížnost na PLAYZAX NALEZNETE ZDE .

Automaticky přeloženo:
Radka

Ne Radko, mohu na ně podat stížnost, protože přímo spravují Playzax Casino ve spojení prostřednictvím programu Intensive (https://intenseaffiliates.com), navíc do roku 2022 Sterinvest SE poskytoval všechny platby obou kasin a VIP manažer Silvio odpovědi na chatovou podporu obou kasin (viz příloha). Jediný email, který momentálně funguje s tiketem je servizio@playzax.com (ale už mi neodpovídají). Píši přímo ministru financí Javieru Silvanii v naději, že mi v této záležitosti pomůže.

file

Automaticky přeloženo:
Natav

Odešlete stížnost, pokud jste řekli, že můžete. Hodně štěstí s ministrem financí! Myslím to vážně. 🤞

Automaticky přeloženo:

Intense Casino bylo odstraněno z Askglambers. Možná by bylo dobré udělat totéž, aby tam nešťastní hráči už nechodili, protože neplatí a nikdy nereagují na stížnosti.

Automaticky přeloženo:
Linne

Nebylo by to dobré. Naším cílem je varovat hráče, aby je nenechávali bez recenze. Jak by někdo mohl vědět, že kasino je špatné, když odstraníme i recenzi? 🤔

Podívej se sám:

https://casino.guru/casino-intense-review

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer.

Ve skutečnosti zanechali špatné poznámky tohoto kasina přidáním malé poznámky: že bylo smazáno z jejich stránek

Automaticky přeloženo:
Linne

Kasino bylo zkontrolováno jako špatné - navíc recenze obsahuje varování. Myslím, že úplně nerozumím vašemu nedávnému znepokojení.

Každopádně, všimli jste si?

filefile

Automaticky přeloženo:

Ano, a to už je dobře. Můj komentář k tomuto byl jen návrh. Když vidím, jak všude od nich nereagují na stížnosti hráčů, neměli by už ani cvičit a být zavřeni.

Automaticky přeloženo:
Linne

Ohh! Už chápu! 🙂

Víte, uzavření kasina není ve skutečnosti snadný proces. Určitě by pomohlo, kdyby se všichni hráči podvedení JAKÝMkoli kasinem obrátili také na licenční úřad (v tomto konkrétním případě Curacao). Nemáme žádné právo ani pravomoc sestřelit jakékoli kasino, licenční úřad na druhou stranu může takové stránky pod tlakem – myslím oficiálně.

Automaticky přeloženo:
Radka

Problém je v tom, že ten, kdo vydává tyto licence, by měl být nestranný , což je podmínka, která je zřídka respektována (viz Gaming Curacao).

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Natav

Myslím, že všichni víme, že je to byznys...

Automaticky přeloženo:
Radka

Podnikání v oblasti online hraní by se mělo provádět v souladu s transparentností a základními zásadami fair play nebo dodržováním občanských pravidel ve jménu intelektuální poctivosti, která se v tomto odvětví vyskytuje jen zřídka.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Natav

Souhlasím s tebou na 100% - řekni to Curacaovi. Licenci prodávají za účelem zisku. Je to pro ně byznys.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Ahoj, nevím, jestli ti můžu pomoct, ale už několik dní žádám Intense Casino o uzavření mého účtu. Poslal jsem několik e-mailů, ale nic, vše je tiché a můj účet je stále otevřený. Děkuji

Automaticky přeloženo:
soniamirabile7

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod konkrétní kasino, o kterém mluvíš.

Pokud jde o uzavření vašeho účtu, kolik dní je několik dní? Je přinejmenším trapné se s něčím takovým potýkat a nikdo na vás nereaguje. V tom případě bych doporučil podat stížnost zde na tomto odkazu, protože si myslím, že takovou žádost je třeba brát vážně. Zde je odkaz:https://casino.guru/complaints/all

Zkusíš to podat?

Automaticky přeloženo:

Dobré ráno, už nevím, jak zavřít svůj účet v kasinu intenzivní

Automaticky přeloženo:
6rk2kfj4jd

Ahoj,

Zkontroloval jsem podmínky kasina a našel jsem toto:

„6.5 Pokud je na vašem účtu kladný zůstatek, máte právo jej zavřít tím, že požádáte náš tým zákaznických služeb, aby vám pomohl s nezbytnými formalitami k výběru zůstatku prostřednictvím platební metody, kterou jsme stanovili, podle pravidel, která podléhají týdennímu výběru. nebo jakékoli jiné rozhodnutí, které může přijmout vedení."

Vřele doporučuji požádat o podporu. Pojmy zní poněkud zvláštně říkat to.

Dej nám prosím vědět, jak to dopadlo.


Automaticky přeloženo:

Casino intenzivní Hraji tam už dlouho a jsem s ním velmi spokojený, spousta automatů, rychlé vklady a výběry, kluci na chatu, Mario, Christian, Silvio jsou vždy připraveni zodpovědět jakékoli dotazy a dát bonusy zdarma.

Automaticky přeloženo:
Alessia76

To je opravdu příjemné slyšet, že jste tam spokojeni, i když index bezpečnosti je docela nízký. 🤔

Chtěli byste nám však říci více o svých zkušenostech tam? Například pokud jde o výběry, jak dlouho to trvalo? Nebo s jakým problémem vám live chat pomohl?

Pokud chcete, můžete samozřejmě zahodit i svou uživatelskou recenzi . 😉

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky