FórumKasinaCasino Intense - všeobecná diskuze

Casino Intense - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Anonymized138
|
9365 zobrazení 37 odpovědí |
|
1 2
před rokem

Upozornění E-mail podpory Xservizio@casinointense.com nefunguje!

file

Casino Intense také provozuje Playzax Casino v rámci přidružení s použitím předchozí podlicence (problém je, že STERINVEST SE nevyplácí výhry!)

file

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Natav
před rokem

No, nikdy jste nepodal stížnost na Casino Intense, že?

Myslím, že to může hráče trochu zmást. Stížnost na PLAYZAX NALEZNETE ZDE .

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ne Radko, mohu na ně podat stížnost, protože přímo spravují Playzax Casino ve spojení prostřednictvím programu Intensive (https://intenseaffiliates.com), navíc do roku 2022 Sterinvest SE poskytoval všechny platby obou kasin a VIP manažer Silvio odpovědi na chatovou podporu obou kasin (viz příloha). Jediný email, který momentálně funguje s tiketem je servizio@playzax.com (ale už mi neodpovídají). Píši přímo ministru financí Javieru Silvanii v naději, že mi v této záležitosti pomůže.

file

Automaticky přeloženo:
Natav
před rokem

Odešlete stížnost, pokud jste řekli, že můžete. Hodně štěstí s ministrem financí! Myslím to vážně. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Intense Casino bylo odstraněno z Askglambers. Možná by bylo dobré udělat totéž, aby tam nešťastní hráči už nechodili, protože neplatí a nikdy nereagují na stížnosti.

Automaticky přeloženo:
Linne
před rokem

Nebylo by to dobré. Naším cílem je varovat hráče, aby je nenechávali bez recenze. Jak by někdo mohl vědět, že kasino je špatné, když odstraníme i recenzi? 🤔

Podívej se sám:

https://casino.guru/casino-intense-review

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý večer.

Ve skutečnosti zanechali špatné poznámky tohoto kasina přidáním malé poznámky: že bylo smazáno z jejich stránek

Automaticky přeloženo:
Linne
před rokem

Kasino bylo zkontrolováno jako špatné - navíc recenze obsahuje varování. Myslím, že úplně nerozumím vašemu nedávnému znepokojení.

Každopádně, všimli jste si?

filefile

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, a to už je dobře. Můj komentář k tomuto byl jen návrh. Když vidím, jak všude od nich nereagují na stížnosti hráčů, neměli by už ani cvičit a být zavřeni.

Automaticky přeloženo:
Linne
před rokem

Ohh! Už chápu! 🙂

Víte, uzavření kasina není ve skutečnosti snadný proces. Určitě by pomohlo, kdyby se všichni hráči podvedení JAKÝMkoli kasinem obrátili také na licenční úřad (v tomto konkrétním případě Curacao). Nemáme žádné právo ani pravomoc sestřelit jakékoli kasino, licenční úřad na druhou stranu může takové stránky pod tlakem – myslím oficiálně.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Problém je v tom, že ten, kdo vydává tyto licence, by měl být nestranný , což je podmínka, která je zřídka respektována (viz Gaming Curacao).

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Natav
před rokem

Myslím, že všichni víme, že je to byznys...

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Podnikání v oblasti online hraní by se mělo provádět v souladu s transparentností a základními zásadami fair play nebo dodržováním občanských pravidel ve jménu intelektuální poctivosti, která se v tomto odvětví vyskytuje jen zřídka.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Natav
před rokem

Souhlasím s tebou na 100% - řekni to Curacaovi. Licenci prodávají za účelem zisku. Je to pro ně byznys.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, nevím, jestli ti můžu pomoct, ale už několik dní žádám Intense Casino o uzavření mého účtu. Poslal jsem několik e-mailů, ale nic, vše je tiché a můj účet je stále otevřený. Děkuji

Automaticky přeloženo:
soniamirabile7
před rokem

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod konkrétní kasino, o kterém mluvíš.

Pokud jde o uzavření vašeho účtu, kolik dní je několik dní? Je přinejmenším trapné se s něčím takovým potýkat a nikdo na vás nereaguje. V tom případě bych doporučil podat stížnost zde na tomto odkazu, protože si myslím, že takovou žádost je třeba brát vážně. Zde je odkaz:https://casino.guru/complaints/all

Zkusíš to podat?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobré ráno, už nevím, jak zavřít svůj účet v kasinu intenzivní

Automaticky přeloženo:
6rk2kfj4jd
před 3 měsíci

Ahoj,

Zkontroloval jsem podmínky kasina a našel jsem toto:

„6.5 Pokud je na vašem účtu kladný zůstatek, máte právo jej zavřít tím, že požádáte náš tým zákaznických služeb, aby vám pomohl s nezbytnými formalitami k výběru zůstatku prostřednictvím platební metody, kterou jsme stanovili, podle pravidel, která podléhají týdennímu výběru. nebo jakékoli jiné rozhodnutí, které může přijmout vedení."

Vřele doporučuji požádat o podporu. Pojmy zní poněkud zvláštně říkat to.

Dej nám prosím vědět, jak to dopadlo.


Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky