FórumKasinaCasinerX Casino - všeobecná diskuze

CasinerX Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Radka
|
9676 zobrazení 135 odpovědí |
|
1 2 3...7
Přidat příspěvek
před rokem

Děkuji - všimněte si nesmyslů výše. Stížnost byla podána a těšíme se, že ji Tomáš pomůže vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Neboj 🙂

Tak či onak bych bral fakt, že se do konverzace zjevně připojil ještě neověřený zástupce kasina, jako dobré znamení.

Upozorním na to Tomáše, mohlo by se to nějak hodit.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Krok správným směrem. Moc děkuji 🙂

Automaticky přeloženo:
jhoulder2
před rokem

Doufejme nyní, že kasino správně odpoví na vaši stížnost. To by bylo nesmírně užitečné!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Bohužel nerozumím recenzím.

Zdá se mi velmi podezřelé, že někteří píší "Výplaty jsou super rychlé".

Zaregistroval jsem se zde asi před 9 dny ale nikdo mi neodpovídá na mail ani na chatu.

Bez potvrzení e-mailem se NEMŮŽETE přihlásit k účtu, takže jsem se několik dní snažil přimět někoho, aby mi poslal e-mail, abych to ověřil, ale prostě to není možné, protože mi nikdo neodpovídá.

Jak může toto kasino vyplácet lidi super rychle, když nejsou schopni ani odpovídat na e-maily nebo chatovat.

Nemluvím zde o 2-3 hodinách, ale mezitím o 9 dnech & do dneška jsem nedostal jedinou odpověď.

Pro mě to vypadá jako podvodné kasino a neměli byste mě za to vinit, ale pokud mi nikdo neodpoví po dobu 9 dnů, je mi vše jasné.

Připadá mi zvláštní, že někteří píší, že všichni jsou skvělí.

U mě je tomu naopak.

To bych nedoporučoval.

Kdyby mi zde kasino odpovědělo, bylo by to pozitivní 🙂

Chtěl jsem jen e-mail, abych mohl ověřit účet ^^

Co se stane, když požádám o výplatu 👁

filefile jedna z 8 konverzací a v žádné neodpoví.

Jak mohou někteří říkat, že jsou super rychlí?

Nechci nikoho osočovat, ale mám dost těchto falešných účtů, které hodnotí kasina jako dobrá, když je pravý opak pravdou.

Kasino, které vám téměř 10 dní nebylo schopno dát jedinou odpověď, je všechno, jen ne dobré!

Hledejte místa, kde můžete také odpovědět hráčům.

Při nejlepší vůli na světě nemohu pochopit recenze, které znamenají, že platby jsou zpracovány rychle.

Pokud nemůžete odpovídat svým zákazníkům, neměli byste mít zákazníky.

Nemohu otevřít obchod a ignorovat otázky zákazníků. To prostě nejde.

Hledejte slušná místa, kde vás berou vážně!



Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Když někdo chválí kasino, je to pro nové hráče podvod.

Automaticky přeloženo:
Anonymized487
před 11 měsíci

Vidím jako ty

Tady nikdo neodpovídá.

Bohužel se stále častěji objevují pochybná kasina!

😑

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Když někdo chválí kasino, je to pro nové hráče podvod.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jsem si jistý, že existují výjimky.

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 11 měsíci

Ahoj. 🙂

Myslím, že kasino bude brzy uzavřeno - pravděpodobnější. Jsou tam všechny varovné signály.

Obrátil jsem se tedy na datový tým a požádal jsem o další kontrolu.

Děkuji za info, snad brzy najdeme další rady.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci
před 11 měsíci

Dobré myšlení. Odešlete stížnost, prosím.

Jakmile zjistíme, že kasina udělala něco špatného nebo nespravedlivého, bude to ovlivněno hodnocením.

Jak to vidím, stránka není plně aktivní, takže vklad zatím čeká na vyřízení.

Podvodná stránka by nabízela skvělé bonusy, přijímala vklady a odpovídala hráčům – přesto k hráčům nedostanou žádné peníze.

Skvělým příkladem je Scatterhall.🙁

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Zkoušel jsem otevřít stížnost, ale když stisknu tlačítko, nic se nestane. To samé s tlačítkem reviuw!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj všichni

Chápu vaše obavy a je to velmi legitimní sardapoor1963 ,


Jmenuji se George Morgan a jsem vedoucí oddělení podpory v CasinerX,


Zkontrolovali jsme váš případ a skutečně došlo k technické chybě na naší straně. Obdrželi jsme vaši platbu ve výši 100 $, ale nepřidala se k vašemu zůstatku.


Omlouváme se za nepříjemnosti, nyní jsme aktualizovali váš zůstatek. A opraven technický problém, který jsme měli na naší straně.


Problém byl následující: Náš technický tým přidával nové poskytovatele her a v té době probíhala údržba, proto vás naši zástupci nemohli kontaktovat, ale zajistím, aby se to nestalo a všichni naši hráči dostanou náležitou podporu v chatu i e-mailu.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

jaká úleva! Díky za aktualizaci George. Pojďme se podívat, jestli dokážu kasino zlomit lol.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

file Kasino nereaguje na chat, ani e-mail, vyhrál jsem 10 $ registračního bonusu, chtěl jsem vědět, jak dlouho zbývá převrácení, nikdo mi neodpovídá!

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
ygorjogosx
před 11 měsíci

Taky mi nikdo neodpovídá.

Na chatu ani emailem odpověď nedostanete, ale moje recenze byla zodpovězena podivně a se lží, že mám podvojné účty, což není tento případ.

Zástupce také nemohl zkontrolovat, protože jsem mu nedal svůj e-mail nebo jméno, aby to mohl zkontrolovat.

A moje jméno a e-mail na Guru NENÍ stejné jako v kasinu, takže si to zástupce nemůže ověřit!

Vidím, že byste se měli držet dál od tohoto kasina.

Takže pro mě osobně je hotovo.

Nehraji v žádném kasinu, kde nemůžete ani odpovědět, ale reagovat na negativní recenze lží.

Najděte slušná místa.

Ostatním se také podaří odpovědět během několika sekund při vstupu do LIVE chatu.



Automaticky přeloženo:
Anonymized487
před 11 měsíci

Nazdárek! Děkujeme za aktualizaci stížnosti. V případě, že peníze stále chybí, dejte nám vědět.

🙂

Automaticky přeloženo:
ygorjogosx
před 11 měsíci

Doufejme, že se také dočkáte aktualizace. Myslím, že je vždy dobré znamení, když zástupce kasina osloví hráče zde na fóru. 🤞


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

ahoj Radko, kasino se omluvilo za to, co se stalo a připsalo mi účet, který jsem hrál a vyhrál nejprve, pak jsem to prohrál, moje chyba. Celkově je stránka velmi dobrá, rychlé hry bez chyb a zástupce kasina mi připadá jako opravdový chlap .vložím sem znovu .jedna chyba z kasina neznamená, že jsou špatné!!

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 11 měsíci

Ahoj.

Omlouvám se, že jsem do toho vstoupil, ale přečetl jsem si odpověď kasina - odpovědi uživatelů a, no,... zajímalo by mě, jak kasino identifikovalo váš účet.

Uvidíme, zda nám to zástupce kasina trochu vysvětlí. 🤔

Děkuji za upozornění.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

To by mě taky vážně zajímalo.

Vůbec nedokáže identifikovat můj účet, protože jak již bylo zmíněno, v kasinu používám úplně jiná data než zde na Guru.

Proto je sporné, že můj účet byl zkontrolován.

Také rozhodně nemám 2 účty, proto definitivně vylučuji cheatování, protože od včerejška nehraju a dávám si velký pozor, abych si NIKDY nevytvořil 2 účty, což jsem do dneška nikdy neudělal.

Proč bych si zde měl zakládat 2 účty?

To ale nevysvětluje, proč 10 dní neodpovídáte na chaty nebo e-maily.

Ale jak jsem řekl, je to za mnou, protože už mě tady nebaví hrát.

Chyby se stávají Naprosto souhlasím, protože jsme lidé, ale neodpovídáme po dobu 10 dnů a za předpokladu, že mám 2 účty, je pro mě lhostejnost.

Ale to nevadí, tady hrát nemusím.

Nemyslím to ve zlém, ale pro mě to není seriózní kasino.

Nyní je tolik špatných, kteří se zabývají pouze negativními věcmi, že už neřeším slova a sdílím své zkušenosti 1:1, protože je to moje zkušenost.

Kdybyste mi odpověděli jako ostatní, neměl bych žádné problémy.

Ale ignorovat zákaznické dny prostě není vhodné.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Požádal jsem zástupce kasina níže v komentářích, aby odpověděl na můj komentář, což neudělal.

Ostatním odpověděl, ale mně ne (viz historie 🙂).

Ale to je v pořádku.

Myslím, že je ošklivé, když několik dní nedostanete odpověď a přijdete s obviněními, která prostě nejsou pravdivá.

Nikdy nevytvářím 2 účty.

Každé kasino, ve kterém se zaregistruji, bez výjimky končí na mém notebooku, abych měl vždy přehled.

Rozhodně nemám 2 účty a podvádění rozhodně nepřipadá v úvahu, tak by mě zajímalo, kde se lidé dozvědí, že podvádím a zakládám 2 účty.

Neznají ani mé jméno.

Automaticky přeloženo:
1 2 3...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky