Neboj 🙂
Tak či onak bych bral fakt, že se do konverzace zjevně připojil ještě neověřený zástupce kasina, jako dobré znamení.
Upozorním na to Tomáše, mohlo by se to nějak hodit.
Don't worry 🙂
One way or another, I'd take the fact the not-yet-verified casino representative apparently joined the conversation as a good sign.
I'll notify Tomas about it, it might prove useful somehow.
Doufejme nyní, že kasino správně odpoví na vaši stížnost. To by bylo nesmírně užitečné!
Let's now hope the casino will respond properly to your complaint. That would be extremely useful!
Bohužel nerozumím recenzím.
Zdá se mi velmi podezřelé, že někteří píší "Výplaty jsou super rychlé".
Zaregistroval jsem se zde asi před 9 dny ale nikdo mi neodpovídá na mail ani na chatu.
Bez potvrzení e-mailem se NEMŮŽETE přihlásit k účtu, takže jsem se několik dní snažil přimět někoho, aby mi poslal e-mail, abych to ověřil, ale prostě to není možné, protože mi nikdo neodpovídá.
Jak může toto kasino vyplácet lidi super rychle, když nejsou schopni ani odpovídat na e-maily nebo chatovat.
Nemluvím zde o 2-3 hodinách, ale mezitím o 9 dnech & do dneška jsem nedostal jedinou odpověď.
Pro mě to vypadá jako podvodné kasino a neměli byste mě za to vinit, ale pokud mi nikdo neodpoví po dobu 9 dnů, je mi vše jasné.
Připadá mi zvláštní, že někteří píší, že všichni jsou skvělí.
U mě je tomu naopak.
To bych nedoporučoval.
Kdyby mi zde kasino odpovědělo, bylo by to pozitivní 🙂
Chtěl jsem jen e-mail, abych mohl ověřit účet ^^
Co se stane, když požádám o výplatu 👁
jedna z 8 konverzací a v žádné neodpoví.
Jak mohou někteří říkat, že jsou super rychlí?
Nechci nikoho osočovat, ale mám dost těchto falešných účtů, které hodnotí kasina jako dobrá, když je pravý opak pravdou.
Kasino, které vám téměř 10 dní nebylo schopno dát jedinou odpověď, je všechno, jen ne dobré!
Hledejte místa, kde můžete také odpovědět hráčům.
Při nejlepší vůli na světě nemohu pochopit recenze, které znamenají, že platby jsou zpracovány rychle.
Pokud nemůžete odpovídat svým zákazníkům, neměli byste mít zákazníky.
Nemohu otevřít obchod a ignorovat otázky zákazníků. To prostě nejde.
Hledejte slušná místa, kde vás berou vážně!
Unfortunately, I cannot understand the reviews.
It seems very suspicious to me that some write "Payouts are super fast".
I registered here about 9 days ago but no one answers me by mail or in the chat.
Without an email confirmation you CANNOT log into the account so I've been trying for days to get someone to email me to verify it but it just isn't possible as no one is replying to me.
How can this casino pay people out super fast when they are not even able to respond to emails or chat.
I'm not talking about 2-3 hours here, but meanwhile about 9 days & until today I haven't received a single answer.
To me it looks like a scam casino & you shouldn't blame me for this, but if nobody answers me for 9 days, everything is obvious to me.
I find it strange that some write everyone is great.
The opposite is the case for me.
I wouldn't recommend that.
If the casino answered me here, it would be positive 🙂
I just wanted an email so I can verify the account ^^
What happens if I request a payout 👁
one of 8 conversations & in none one answers.
How can some say they are super fast?
I don't want to badmouth anyone but I'm so fed up with these fake accounts that rate casinos as good when the exact opposite is true.
A casino that hasn't even been able to give you a single answer for almost 10 days is anything but good!
Look for places where you can also reply to the players.
With the best will in the world, I cannot understand the reviews that mean that payments are processed quickly.
If you can't answer your customers, you shouldn't have customers.
I can't open a business and just ignore the customers' questions. That just doesn't work.
Look for decent places where you are taken seriously!
Ich kann die Bewertungen leider nicht nachvollziehen.
Mir erscheint es sehr suspekt das einige schreiben "Auszahlungen sind super schnell".
Habe mich vor ungefähr 9 Tagen hier registriert aber man antwortet mir weder per mail noch im chat.
Ohne eine Email Bestätigung kann man sich in das Konto NICHT einloggen weswegen ich Tage versuchte jemanden zu erreichen damit man mir eine Email senden kann um diese zu Verifizieren aber dies ist einfach nicht möglich da mir niemand antwortet.
Wie kann dieses casino die Leute super schnell auszahlen wenn sie nicht mal in der Lage sind auf Emails zu reagieren oder im chat zu antworten.
Ich rede hier nicht von 2-3 Stunden sondern mittlerweile von 9 Tagen & bis heute habe ich nicht eine einzige Antwort erhalten.
Für mich sieht es nach einem Betrüger casino aus & dies darf man mir nicht übel nehmen aber wenn mir 9 Tage keiner antwortet ist für mich alles offensichtlich.
Finde ich komisch das manche schreiben alle sei super.
Bei mir ist der Gegenteil der Fall.
Dafür würde ich keine Empfehlung aussprechen.
Falls mir das Casino hier antworten würde wäre es schon mal positiv 🙂
Ich wollte nur eine Email damit ich das Konto bestätigen kann ^^
Was passiert wohl wenn ich eine Auszahlung beantrage 👁
eines von 8 Gesprächen & in keinem antwortet man.
Wie können einige behaupten das sie super schnell sind?
Ich möchte niemanden schlecht reden aber ich habe die Schnauze so voll von diesen fake Accounts die casinos als gut bewerten obwohl genau das Gegenteil der Fall ist.
Ein casino das einem seit fast 10 Tagen nicht mal 1 einzige Antwort geben kann ist alles andere als gut!
Sucht euch Orte wo man den Spielern auch antwortet.
Beim besten Willen kann ich die Bewertungen nicht verstehen die meinen das Auszahlungen schnell bearbeitet werden.
Wer seinen Kunden nicht antworten kann sollte keine Kunden haben.
Ich kann mir kein Geschäft eröffnen und die fragen der Kunden einfach ignorieren. Sowas geht einfach garnicht.
Sucht euch anständige Orte wo man euch auch ernst nimmt!
Vidím jako ty
Tady nikdo neodpovídá.
Bohužel se stále častěji objevují pochybná kasina!
😑
I see like you
Nobody answers here.
Unfortunately, more and more dubious casinos are becoming more and more common!
😑
Sehe ich wie du.
Keiner antwortet hier.
Es werde leider immer mehr und mehr unseriöser Casinos!
😑
Ahoj. 🙂
Myslím, že kasino bude brzy uzavřeno - pravděpodobnější. Jsou tam všechny varovné signály.
Obrátil jsem se tedy na datový tým a požádal jsem o další kontrolu.
Děkuji za info, snad brzy najdeme další rady.
Hello there. 🙂
I think the casino is about to be closed - more likely. All warning signs are there.
So, I reached to the Data Team and ask for another check.
Thank you for the info though, hopefully we'll find more hints soon.
Dobré myšlení. Odešlete stížnost, prosím.
Jakmile zjistíme, že kasina udělala něco špatného nebo nespravedlivého, bude to ovlivněno hodnocením.
Jak to vidím, stránka není plně aktivní, takže vklad zatím čeká na vyřízení.
Podvodná stránka by nabízela skvělé bonusy, přijímala vklady a odpovídala hráčům – přesto k hráčům nedostanou žádné peníze.
Skvělým příkladem je Scatterhall.🙁
Good thinking. Submit the complaint, please.
Once we find the casinos did something wrong or unfair, the rating will be affected.
The way I see it, the site is not fully active, so the deposit is pending for now.
A scam site would offer great bonuses, accept deposits, and respond to players - still, no money comes out to players.
Scatterhall is a great example.🙁
Ahoj všichni
Chápu vaše obavy a je to velmi legitimní sardapoor1963 ,
Jmenuji se George Morgan a jsem vedoucí oddělení podpory v CasinerX,
Zkontrolovali jsme váš případ a skutečně došlo k technické chybě na naší straně. Obdrželi jsme vaši platbu ve výši 100 $, ale nepřidala se k vašemu zůstatku.
Omlouváme se za nepříjemnosti, nyní jsme aktualizovali váš zůstatek. A opraven technický problém, který jsme měli na naší straně.
Problém byl následující: Náš technický tým přidával nové poskytovatele her a v té době probíhala údržba, proto vás naši zástupci nemohli kontaktovat, ale zajistím, aby se to nestalo a všichni naši hráči dostanou náležitou podporu v chatu i e-mailu.
Hello, Everyone
I get your concern and It very legitimate sardapoor1963,
My name is George Morgan and I am head of support department at CasinerX,
I have checked your case and There indeed was a technical error on our side, We have received your payment of 100$ but it did not add to your balance.
We Apologise for the inconvenience, We have now updated your balance. And Fixed the Technical issue we had on our part.
The problem was following: Our tech team was adding New game providers and There was a maintenance going on at that time, That is why our reps were not able to contact you back, But I will make sure this will not happen and all of our players will receive proper support in chat as well as the Email.
Kasino nereaguje na chat, ani e-mail, vyhrál jsem 10 $ registračního bonusu, chtěl jsem vědět, jak dlouho zbývá převrácení, nikdo mi neodpovídá!
Casino does not respond to chat, nor email, I won 10$ of registration bonus, I wanted to know how long the rolover is left, no one answers me!
Cassino não responde chat, nem email, ganhei 10$ de bônus de cadastro, queria saber quanto falta o rolover, ninguém me responde!
Taky mi nikdo neodpovídá.
Na chatu ani emailem odpověď nedostanete, ale moje recenze byla zodpovězena podivně a se lží, že mám podvojné účty, což není tento případ.
Zástupce také nemohl zkontrolovat, protože jsem mu nedal svůj e-mail nebo jméno, aby to mohl zkontrolovat.
A moje jméno a e-mail na Guru NENÍ stejné jako v kasinu, takže si to zástupce nemůže ověřit!
Vidím, že byste se měli držet dál od tohoto kasina.
Takže pro mě osobně je hotovo.
Nehraji v žádném kasinu, kde nemůžete ani odpovědět, ale reagovat na negativní recenze lží.
Najděte slušná místa.
Ostatním se také podaří odpovědět během několika sekund při vstupu do LIVE chatu.
Nobody answers me either.
You don't get an answer in the chat or by email, but my review was answered in a strange way and with the lie that I had double accounts, which is not the case.
Also, the rep can't have checked as I didn't give my email or name for him to check.
And my name & email on Guru is NOT the same as at the casino so there's no way the representative checked it out!
I see that you should stay away from this casino.
So for me personally it's done.
I don't play at any casino where you can't even reply but respond to negative reviews with lies.
Find decent places.
Others also manage to reply within seconds when entering the LIVE chat.
Bei mir antwortet auch niemand.
Im chat oder per Email bekommt man keine Antwort, aber auf meine Bewertung wurde wunderlicher weise geantwortet und das mit der Lüge das ich doppelte Konten hätte was nicht der Fall ist.
Außerdem kann der Vertreter nicht nachgeschaut haben da ich weder meine Email noch mein Namen angegeben habe das er es überprüfen könnte.
Und mein Name & Email auf Guru sind NICHT die selben wie beim Casino also ist es unmöglich das der Vertreter es überprüft hat!
Ich sehe das man sich von diesem Casino fern halten sollte.
Also für mich persönlich hat es sich aber erledigt.
Ich spiele in keinem Casino in dem man nicht einmal antworten kann aber auf negative Bewertungen mit Lügen reagiert.
Sucht euch anständige Orte.
Andere schaffen es auch innerhalb von Sekunden zu antworten wenn man in den LIVE chat reingeht.
Nazdárek! Děkujeme za aktualizaci stížnosti. V případě, že peníze stále chybí, dejte nám vědět.
🙂
Hey there! Thank you for updating the complaint. In case the money is still missing, let us know.
🙂
Doufejme, že se také dočkáte aktualizace. Myslím, že je vždy dobré znamení, když zástupce kasina osloví hráče zde na fóru. 🤞
Hopefully, you'll get an update too. I mean it is always a good sign when the casino rep reaches out to the players here on the forum. 🤞
ahoj Radko, kasino se omluvilo za to, co se stalo a připsalo mi účet, který jsem hrál a vyhrál nejprve, pak jsem to prohrál, moje chyba. Celkově je stránka velmi dobrá, rychlé hry bez chyb a zástupce kasina mi připadá jako opravdový chlap .vložím sem znovu .jedna chyba z kasina neznamená, že jsou špatné!!
hi Radka,the casino apologized for what happend and credited my acount i played and won first then i lost it ,my fault.overall the site is very good ,fast games no bugs .and the representative of the casino seems to me a genuine guy.i will deposit here again .one mistake from casino does not mean they are bad!!
Ahoj.
Omlouvám se, že jsem do toho vstoupil, ale přečetl jsem si odpověď kasina - odpovědi uživatelů a, no,... zajímalo by mě, jak kasino identifikovalo váš účet.
Uvidíme, zda nám to zástupce kasina trochu vysvětlí. 🤔
Děkuji za upozornění.
Hello there.
Sorry to step in, but I read the casino's reply - the user reviews reply and, well,... I wonder how the casino identified your account.
Let's see whether the casino rep is going to explain it a bit. 🤔
Thanks for the notice.
To by mě taky vážně zajímalo.
Vůbec nedokáže identifikovat můj účet, protože jak již bylo zmíněno, v kasinu používám úplně jiná data než zde na Guru.
Proto je sporné, že můj účet byl zkontrolován.
Také rozhodně nemám 2 účty, proto definitivně vylučuji cheatování, protože od včerejška nehraju a dávám si velký pozor, abych si NIKDY nevytvořil 2 účty, což jsem do dneška nikdy neudělal.
Proč bych si zde měl zakládat 2 účty?
To ale nevysvětluje, proč 10 dní neodpovídáte na chaty nebo e-maily.
Ale jak jsem řekl, je to za mnou, protože už mě tady nebaví hrát.
Chyby se stávají Naprosto souhlasím, protože jsme lidé, ale neodpovídáme po dobu 10 dnů a za předpokladu, že mám 2 účty, je pro mě lhostejnost.
Ale to nevadí, tady hrát nemusím.
Nemyslím to ve zlém, ale pro mě to není seriózní kasino.
Nyní je tolik špatných, kteří se zabývají pouze negativními věcmi, že už neřeším slova a sdílím své zkušenosti 1:1, protože je to moje zkušenost.
Kdybyste mi odpověděli jako ostatní, neměl bych žádné problémy.
Ale ignorovat zákaznické dny prostě není vhodné.
I'm seriously wondering that too.
It cannot identify my account at all because, as already mentioned, I use completely different data in the casino than here on Guru.
Therefore, it is questionable that my account has been checked.
I also definitely don't have 2 accounts, which is why I definitely rule out cheating because I haven't played since yesterday and I am very careful to NEVER create 2 accounts, which I have never done until today.
Why should I create 2 accounts here?
But that doesn't explain why you don't answer chats or emails for 10 days.
But as I said, it's over for me because I don't feel like playing here anymore.
Mistakes happen I totally agree because we are human but don't answer for 10 days & assuming that I have 2 accounts is a cheek for me.
But it doesn't matter, I don't have to play here.
I don't mean this in a bad way, but for me it's not a serious casino.
There are now so many bad ones that are only out for negative things that I don't mince my words anymore and share my experience 1 to 1 because it's my experience.
If you had answered me like others have, I wouldn't have any problems.
But ignoring the customer days just isn't appropriate.
Das frage ich mich ernsthaft auch.
Es kann mein Konto garnicht identifizieren da ich wie schon bereits erwähnte ganz andere Daten im casino verwende als wie hier auf Guru.
Vondaher ist es fraglich das man mein Konto überprüft hat.
Ich habe auch definitiv keine 2 Konten weswegen ich Betrug definitiv ausschließe da ich nicht seit gestern Spiele und sehr darauf achte NIEMALS 2 Konten zu erstellen was ich bis heute nie getan habe.
Wieso sollte ich ausgerechnet hier 2 Konten erstellen?
Das erklärt aber dennoch nicht wieso man 10 Tage weder im chat noch auf Emails antwortet.
Für mich hat es sich aber wie ich bereits sagte erledigt da ich keine Lust mehr habe hier zu spielen.
Fehler passieren dem stimme ich völlig zu da wir Menschen sind aber 10 tage nicht antworten & mir unterstellen das ich 2 Konten hätte ist für mich eine Frechheit.
Aber egal ich muss hier ja nicht spielen.
Ich meine dies echt nicht böse aber für mich ist es kein seriöses casino.
Es gibt mittlerweile so viele schlechte die nur auf negatives aus sind das ich mir kein Blatt mehr vor dem Mund nehme und meine Erfahrung 1 zu 1 teile da es meine Erfahrung ist.
Hätten Sie mir geantwortet wie andere auch hätte ich keinerlei Probleme.
Aber die Kunden Tage zu ignorieren ist einfach nicht angemessen.
Požádal jsem zástupce kasina níže v komentářích, aby odpověděl na můj komentář, což neudělal.
Ostatním odpověděl, ale mně ne (viz historie 🙂).
Ale to je v pořádku.
Myslím, že je ošklivé, když několik dní nedostanete odpověď a přijdete s obviněními, která prostě nejsou pravdivá.
Nikdy nevytvářím 2 účty.
Každé kasino, ve kterém se zaregistruji, bez výjimky končí na mém notebooku, abych měl vždy přehled.
Rozhodně nemám 2 účty a podvádění rozhodně nepřipadá v úvahu, tak by mě zajímalo, kde se lidé dozvědí, že podvádím a zakládám 2 účty.
Neznají ani mé jméno.
I asked the casino rep further down in the comments to reply to my comment which he didn't.
He replied to others but not to me (see history 🙂).
But it's OK.
I think it's just nasty when you don't get an answer for days and you come up with accusations that are just not true.
I never create 2 accounts.
Every casino I register at ends up on my laptop without exception so that I always have an overview.
I definitely don't have 2 accounts and cheating is definitely out of the question, so I'm wondering where people find out that I'm cheating and creating 2 accounts.
They don't even know my name.
Ich habe weiter hinten bei den Kommentaren den casino Vertreter gebeten auf mein Kommentar zu antworten was er nicht getan hat.
Er hat anderen geantwortet aber mir nicht (siehe den Verlauf 🙂).
Aber ist ok.
Ich finde es halt fies wenn man Tage lang keine Antwort bekommt und mit Anschuldigungen kommt die einfach nicht wahr sind.
Ich erstelle niemals 2 Konten.
Jedes Casino in dem ich mich registriere landet ausnahmslos auf meinem Laptop damit ich immer eine Übersicht habe.
Ich habe definitiv keine 2 Konten und Betrug ist definitiv auch ausgeschlossen also frage ich mich woher man sich raus fischt das ich Betrug begehe und 2 Konten erstelle.
Die wissen nicht mal wie ich heiße.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.