FórumKasinaBoomerang Casino - všeobecná diskuze

Boomerang Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od giombattistalombardo
|
13016 zobrazení 73 odpovědí |
|
12 3 4
Gonor
před 11 měsíci

Vydrž!

Myslím, že to musí být těžké, ale nejsi v tom sám. Řekl bych, že existuje slušná šance, že prostřednictvím komunikace bude dosaženo spravedlivého řešení. 🤞🤞


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Ahoj. Pochybuji o dosažení kompromisu.

Automaticky přeloženo:
Gonor
před 11 měsíci

Naděje umírá poslední, takže dokud se případ neuzavře, snažte se myslet alespoň trochu pozitivně, i když vím, že to není nejjednodušší. Pevně věřím, že se tato situace dá vyřešit. Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ahoj všichni. Pro dnešek je vše nezměněno, čeká se na zázrak. Na žádost kasina jsem přidal 05.12.23 -2 dokumenty, nebyly hned zamítnuty a díky za to.

Automaticky přeloženo:
Gonor
před 11 měsíci

Ahoj. To je docela pozitivní zpráva, ne?

Jakmile bude ověření dokončeno a doufám, že se dostanete do této fáze, nezapomeňte prosím také aktualizovat stížnost .

Jak vidím, s jistou hořkou příchutí jsem byl docela blízko, když jsem o té záležitosti uvažoval.

„Podle našich obchodních podmínek nám každý zákazník musí poskytnout dokumenty, které ověřují jeho totožnost.

Vzhledem k tomu, že obyvatelé Ruska nemají nárok na registraci na našich stránkách podle Smluvních podmínek a nejste obyvatelem Finska, měli byste poskytnout dokument potvrzující váš pobyt ve Finsku, protože při registraci jste uvedli, že žijete v této zemi. Může to být účet za energie (voda, plyn, elektřina), kabelová televize/kabelový telefon nebo kabelový internet, výpis z bankovního účtu nebo jakýkoli dokument vydaný vládou s celým jménem, úplnou adresou a datem vydání, ne starší než 6 měsíců. ."

S trochou štěstí budete nejen vy, ale i ostatní hráči těžit z toho, že nyní budete znát rozdíly.

Doufejme, že vás od konečného řešení dělí jen pár (pracovních) dní. 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Doložil jsem jim doklady, že nejsem rezidentem Ruska (na území se zdržuji méně než 180 dní v roce). a není nic dobrého. Po Finsku opět požadují účty za plyn a výpisy.

Automaticky přeloženo:
Gonor
před 11 měsíci

A je skvělé, že jste stížnost aktualizovali. Protože poslední vývoj z vaší strany nebyl tak zřejmý. Upřímně řečeno, myslím, že pointa je stále stejná: místní zákony versus smluvní podmínky.

Co říkáte na tento bod, zmíněný zástupce?

"Bylo vám doporučeno, abyste se obrátili na místní obec a vyžádali si doklad o potvrzení/přihlášení místa bydliště. Doufáme, že se vám podaří poskytnout nám požadované informace, které jsou nezbytné pro vaše úspěšné ověření."

Mám pocit, že to může být problém i pro vás. Na druhou stranu to nemůžu říct s jistotou, tak mi to klidně připomeňte, prosím.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Ještě jednou opakuji, nejsem zde registrován, nemám žádný majetek a nepronajímám obytný prostor. Životní prostor mi poskytuje firma, kde pracuji. A i na magistrátu se mě budou ptát, jestli se cítím dobře, že se chci přihlásit a platit účty s bydlením zdarma. Mimochodem, moje smlouva o kasinu také není vhodná, protože není podepsána s finskou společností. Ukazuje se, že musím pracovat v místě bydliště. V obchodních podmínkách je napsáno „musí na vyžádání", ale nemusí tam být požadavek, ale kasino na těchto dokumentech zásadně trvá s vědomím, že je nemohu poskytnout. Procedura KYC je zaměřena především na předcházení praní špinavých peněz a boj proti financování terorismu. Předkládám méně dokumentů pro finské povolení k pobytu, než mám v tuto chvíli v kasinu.

Automaticky přeloženo:
Gonor
před 11 měsíci

Toto ověření je poměrně složité. Nemáte jinou možnost získat srovnatelný dokument?

Každopádně stále máte otevřenou stížnost a já chci věřit, že se tato sága nakonec vyřeší a vše bude v pořádku. Pokud se vám podaří získat nějaké nové informace, dejte nám prosím vědět. Jsem zvědavý, jak to všechno nakonec dopadne. Pevně věřím, že to bude dobré.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Věřte, že kdyby taková příležitost byla, určitě bych ji využil.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Dovolte mi to vysvětlit takto, můj plat je 2500-3000 € měsíčně. v té době byly moje výhry 4-5 měsíčních plateb. nevynaložil bych dost úsilí, abych je získal. A ano, stížnost by se spíše dala uzavřít jako nevyřízená. i když kasino může uvalit 2-3 body, které jsem údajně porušil, a stížnost bude zařazena do kategorie zamítnutých. Jiné možnosti nevidím. Bylo mi potěšením s vámi mluvit a děkuji za vaši podporu.

Automaticky přeloženo:
Gonor
před 11 měsíci

Určitě chápu, že byste po té možnosti sáhli, kdybyste ji měli.

Počkejme si však, jak tato stížnost dopadne. Nechci předbíhat výsledek, i když mám také trochu obavy, jak to dopadne. Ale ať to dopadne jakkoliv, hráči uvidí, jakou situaci jste řešili a jak to dopadlo, takže chápu, že to pro vás nemusí nic znamenat, ale pokud by to mělo pomoci byť jen jednomu člověku, myslím, že to stálo za to to. Doufám, že se to dá nějak vyřešit, i když mě nenapadá, co by se muselo stát, aby tomu tak bylo. Každopádně ti stále držím palce. Opatruj se. ☘️🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Dobré odpoledne. No a to je konec našeho příběhu. Kasino uzavřelo účet. Prostě zloděj.

Automaticky přeloženo:
Gonor
před 11 měsíci

Nečekal jsem, že se to stane. Poskytlo vám kasino nějaký důvod, proč zablokovalo váš účet?

Každopádně by bylo také dobré, kdybyste odpověděl na Nickovu stížnost. Můžete to udělat zde .

Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj Jaro. Jak jsem řekl, právě jsme našli důvod, proč to zablokovat. To bylo zpočátku pochopitelné. Tedy pokud máte všechny doklady v pořádku, ale chybí registrace: „děláme si, co chceme". A doporučil bych hráčům, aby tomuto kasinu nevěnovali pozornost.

Automaticky přeloženo:
Gonor
před 11 měsíci

Zavání to jako „administrativní rozhodnutí", což je volitelný důvod kasina, když prosté vysvětlení není možností. S extrémně dlouhým ověřováním a zmínkou o vracení vkladů si myslím, že vás kasino považuje za podezřelé a už vám nechce nabízet své služby.

Neříkám, že jsi udělal něco špatně, spíš se snažím vysvětlit, že tohle je jeden z možných scénářů.

Neber to jako ospravedlnění, prosím. Kéž bychom mohli pomoci!


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Kasina se mě snaží zablokovat už dlouho, protože mám adresu ruské banky. Poskytl jsem jim pas, že nejsem rezidentem déle než 3 roky. Pravděpodobně není nic, čím byste mohli pomoci. Škoda, že jsem o existenci vaší stránky nevěděl dříve, kde můžete vidět nejen hodnocení kasina, ale také si o něm přečíst recenze.

Automaticky přeloženo:
Gonor
před 11 měsíci

Abychom byli spravedliví, rád bych uvedl důvod, proč byl váš účet uzavřen. Pokud se nepletu, byli jste to vy, kdo aktualizoval stížnost takto:

"Ahoj Nicku. Zablokovali účet, říkají, že už je to více než 30 dní a je to porušení jejich podmínek. Údajně se mě snažili ověřit tak dlouho."

Nyní přemýšlím, zda existuje řešení této nepříliš jasné situace. 🤷‍♀️ Počkejme, až Nick stížnost o něco dále aktualizuje.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj. Ano to je moje. Souhlaste s tím, že pod tuto podmínku může být uvedena jakákoliv osoba, a to i se všemi dokumenty. Jen odložte kontrolu dokumentů nebo jak to bylo u mě: nelíbila se jim moje adresa na výpisu z účtu.

Automaticky přeloženo:
Gonor
před 11 měsíci

Rád bych, aby se tato situace vyřešila, protože vím, že to určitě není nic příjemného, ale uvidíme, co na to řekne Nick. Do té doby si asi budeme muset počkat.

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky