Jak jsem řekl, situace není tak jednoduchá. To, co považujete za zjevný podvod, je poměrně složitá otázka.
Registrační formulář obvykle vyžaduje oficiální adresu trvalého pobytu, kterou jste zaregistrovali v dané zemi. Protože žádné nemáte, jak víte, že můžete hrát v tomto kasinu jako kterýkoli jiný trvalý pobyt? Jen říkám, že byste měli počkat na konečné rozhodnutí prostřednictvím stížnosti. Jen pro jistotu, že všechna fakta jsou skutečně na vaší straně. To je vše.
Představte si, že registrace je automatický proces. Budete požádáni o podrobnosti; pokud si nejste jisti, jak vyplnit údaje nebo co je správné, měli byste se zeptat. Protože zaměstnanci kasina nejsou součástí tohoto procesu, pokud se nezapojí do postupu KYC.
Pokud mohu mít dobrou radu, zeptejte se příště kasina, zda pracovní povolení nenahrazuje trvalý pobyt, a poté odpověď uložte.
Doufám, že vám samozřejmě budeme moci pomoci, ale udělal bych cokoli, abych se podobným problémům v budoucnu vyhnul. 🙏
As I said, the situation is not that simple. What you see as obvious fraud is quite a complex question.
Usually, the registration form asks for the official resident address you have registered within the country. Since you have none, how do you know you can play in this casino like any other permanent resident? I'm just saying you should wait for the final decision through the complaint. Just to be sure that all the facts are actually on your side. That's all.
Imagine that registration is an automated process. You are asked for details; if you are not sure how to fill in the information or what is correct, you should ask. Because casino's employees are not part of this process unless they engage in the KYC procedure.
If I may have good advice, next time ask the casino whether working permission substitutes for permanent residency, then save the response.
I hope we will be able to help you, of course, but I would do anything to avoid a similar issue in the future. 🙏
Automaticky přeloženo: