Ahoj,
Chápu, že je to nepříjemná situace, ale odstoupení do 2 celých týdnů považujeme za přijatelnou lhůtu i při řešení stížnosti hráče.
Zkontrolovali jsme další důležité body a vyhodnotili toto kasino takto:
Obecně má toto kasino dobrou pověst, ale hráč by měl být opatrný, pokud jde o příjmy (což znamená, že může mít problém zaplatit vysokou částku nebo obecně s platbami) a nespravedlivé podmínky.
Nechci, aby to znělo nezdvořile, ale ověřili jste si prosím tuto informaci, než jste tam hráli?
Chápu to správně, že vaše odstoupení je nyní „přijato"?
Hello,
I can understand it's an unpleasant situation, but we consider withdrawal within 2 full weeks as an acceptable period even when dealing with a player's complaint.
We have chacked other vital points and evaluated this casino as follows:
In general, this casino possesses a good reputation but the player should be cautious when it comes to revenues (meaning they may have a problem paying a large sum or with payments in general) and unfair terms and conditions.
I do not want to sound impolite, but have you checked this information before playing there, please?
Do I get it correctly that your withdrawal is now "accepted"?
Automaticky přeloženo: