FórumKasinaBlizz Casino - všeobecná diskuze

Blizz Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od masa341
|
3765 zobrazení 28 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 7 měsíci

Propagoval jsem Blizz pomocí svého kanálu na Twitchi a YT před několika měsíci, měl jsem dojem, že je to solidní kasino s čestnými lidmi, ale pár měsíců po dohodě chtěli uzavřít dohodu, což je fér, ale protože ignorovali mě a NEZAPLATILI žádnou z mých provizí, dluží mi spoustu peněz generovaných mou návštěvností a odmítají zaplatit. Snažil jsem se je kontaktovat nekonečně mnohokrát a stále mě ignorují.

Streamuji více než 7 let a nikdy v životě se mi nestalo, aby mi kasino nevyplácelo provize jako affiliate, co se děje?

Automaticky přeloženo:
Spintwix
před 7 měsíci

Je nám líto, že jsem slyšel o této zkušenosti s kasinem. Bohužel vám s tímto problémem nepomůžeme, protože můžeme pouze „zastupovat" hráče z jakéhokoli online kasina, kdykoli k nám přijdou s žádostí o pomoc. Toto konkrétní kasino však podle našich stránek nemá příliš dobrý bezpečnostní index. Je to pouze 3,5/10, což je považováno za nízké, takže abych řekl pravdu, nepřekvapuje mě to, opravdu, kdykoli takové kasino obecně nechce platit. 🤷‍♀️ Co s tím vlastně hodláte dělat, koho byste mohli požádat o pomoc? Dejte nám prosím vědět, opravdu bych rád znal výsledek zde. Přejeme hodně štěstí.🍀

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj Romi,

Děkuji, že jste si udělal čas a odpověděl mi, na svou obranu jsem s nimi začal pracovat, když měli hodnocení 7,3....🙂 ale myslím, že když vidím další stížnosti, není to překvapení, kasino, které neplatí svým přidruženým společnostem jasně nezaplatí svým hráčům

Automaticky přeloženo:
Spintwix
před 6 měsíci

Vůbec to není problém, rád. Rozumím, vaše situace mě opravdu mrzí. Prosím, dejte nám určitě vědět, kdykoli budete mít v této oblasti nějaký vývoj. Budu vám držet palce, abyste se dostali ke svým penězům.🤞

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Vyhrál jsem velkou částku na Blizz.io 23. července. Chat mě informoval, že je vše v pořádku a dostanu zaplaceno. Po dobu 1,5 měsíce neustále odmítali můj výběr.

Bez důvodu. Vše s výmluvami. Ověřil jsem se všemi dokumenty, které jsou k dispozici výplatní páska, POA, selfie s mým ID.

Každý krok byl schválen. Omlouvám se za nezaplacení.

Kybernetický útok omlouvám se za zpoždění, zrušte svůj výběr a vyberte 5x 1000 eur, bude to fungovat, 5000 eur se ukázalo jako zaplaceno, ale bylo zaplaceno pouze 3000 eur.

Po 1,5 měsíci jsem se pokusil vybrat zbývající zůstatek celé kasino ztichlo. Nemám důvod zdržovat platbu.

Konečně mi poslali nový email. " Dobrý den Po další kontrole vašeho účtu jsme zjistili, že hrajete hru Mystery Jack Deluxe. Tato hra je omezena na hraní s bonusovými penězi. ( viz naše bonusové podmínky týkající se omezených her "

Zpětně to přidali k termínu Jsem si 100% jistý, že tam tento slot nebyl.

Také časová osa je opravdu zřejmá, odkládá platbu o 1 měsíc, když mi platí po částech, dokud neuvidí, že už nehraji. Zabaví výhru.

Také jejich webové stránky neumožňují hrát se zakázanými hrami s bonusem

" Bonus lze hrát s automaty, ale rozhodně ne se všemi automaty. Webová stránka automaticky odmítne vaši sázku, pokud použijete bonus na některé nepodporované hry "

Také slot byl povolen, když jsem hrál.


ps. Navíc při hraní nepovolené hry s bonusovými penězi by automat neměl zobrazovat žádné bonusové prostředky, takže je technicky nemožné pokračovat. Doufám, že tato fakta přispějí k nalezení rychlého a spravedlivého řešení této záležitosti.

Automaticky přeloženo:
CCooole23
před 6 měsíci

Dobrý den, přečetl jsem si celou Vaši situaci a nezávidím Vám, že jste se dostali do takového průšvihu.

Pokud jde o zakázané hry, když jste hráli hru, ze které vás kasino obvinilo, bylo něco, co způsobilo, že vám kasino odmítlo sázku? Možná jste předtím měli snímek obrazovky s omezenými hrami, když říkáte, že si myslíte, že jej přidali po chvíli?

Je mi líto, že kasino tak dlouho zdržovalo a vyšetřovalo, a zdá se, že když neměli co říct, chytila je omezená hra. Řekl bych, že by si takových věcí všimli mnohem dříve, kdyby tomu tak skutečně bylo, ale samozřejmě je to jen můj názor a nechci se přiklánět k žádné straně, protože vaše stížnost je otevřená a náš tým se na vše podívá důkladně.

Takže ať se objeví jakýkoli nový vývoj, určitě mi dejte vědět, protože budu docela zvědavý, jak to nakonec dopadne.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den, čekám na výplatu 10 000 8 měsíců, nikdy neprovedou poslední ověření, mohou mi pomoci?

Automaticky přeloženo:
Blizz Casino
před 3 měsíci

Dobrý den, kde je moje platba z 10 000, nikdy jste neprovedli mé poslední ověření.

Automaticky přeloženo:
chaislots2001
před 3 měsíci

Ahoj, už jsme se snažili pomoci s reklamací a nic se nevyřešilo, protože kasino s námi bohužel nekomunikovalo.

Takže pochybuji, že se od té doby něco změnilo.

Každopádně, zkusil jsi napsat licenčnímu úřadu, jak Petr tehdy doporučoval?

Jaký byl konkrétní problém, když vám kasino nedovolilo projít ověřením?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky