FórumKasinaBlizz Casino - všeobecná diskuze

Blizz Casino - všeobecná diskuze

před rokem od masa341
|
1938 zobrazení 25 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Blizz Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Ahoj,

Už 14 dní čekám na 2 výplaty od Blizzu po 1000 USD. Několikrát jsem požádal o živou podporu a pokaždé jen řekli, že se obrátí na finanční oddělení. Očekávám, že své peníze dostanu okamžitě. Výběry kryptoměn by měly proběhnout během několika minut, nikoli týdnů.

S pozdravem Masa341

Automaticky přeloženo:
masa341
před rokem

Nazdárek.

Dva týdny na převod kryptoměn? To je až moc, řekl bych.

Mohu prosím vědět, zda a kdy byl váš účet ověřen?

Mám návrh: pokud peníze po velikonočních svátcích nepřijdou, reklamace by mohla být rozumným krokem.

Mohl bys nás ve středu aktualizovat, prosím?


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko, můj účet je již měsíc ověřený. Mohl byste kontaktovat kasino Blizz?

Automaticky přeloženo:
masa341
před rokem

Ahoj.

Neexistuje tedy žádný zjevný důvod pro takové zpoždění.

Bohužel nemohu kontaktovat kasino vaším jménem, jsem pouze admin zde na fóru. Mohu vám však nabídnout podání stížnosti.

Z mého pohledu jste čekali víc než dost, takže pokud souhlasíte, použijte tento odkaz pro vytvoření stížnosti.

Jste na to?

Automaticky přeloženo:
masa341
před rokem

jsou to podvodníci, kteří mi uzavřeli účet a vzali můj vklad a výhry z naprosto směšných důvodů

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zůstaňte jasní, budete ošizeni všemi možnými způsoby

Automaticky přeloženo:
duylong021089
před rokem

Jaký důvod tito lidé použili k uzavření vašeho účtu?

Dluží mi 1750 dolarů a také se mnou natahují.

Automaticky přeloženo:
před rokem

podvodníci vám nikdy nezaplatí, držte se dál, nikdy nevkládejte 1 cent na tuto stránku

Automaticky přeloženo:
duylong021089
před rokem

Nějaký pokrok ve vašem případě? Viděli vaši stížnost a obviňují vás, že jste se domluvili s jiným hráčem na uzavření opačných sázek, zkusili jste kontaktovat Evo, abyste to objasnili? I když je to velmi zvláštní, dva hráči mohou hrát na opačných koncích se stejnou velikostí sázky, zvláště na stole, který má stovky hráčů, stoly Evo baccarat mívají stovky hráčů aktivně hrajících, takže se to může stát, pokud jste 100% jistý, že jste se nikdy s nikým nedomluvili, měli byste dosáhnout Evo podpory, protože obvinění vedou oni, jak tvrdí kasino

Automaticky přeloženo:
Darren1690
před rokem

Normálně mají kasina Curacao Spojené království jako omezené území, zkontrolovali jste jejich seznam omezených území?

Automaticky přeloženo:
před rokem

podvodníci vám nikdy nezaplatí, držte se dál, nikdy nevkládejte 1 cent na tuto stránku

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Chcete vysvětlit problém? Byl jste náhodou obviněn z porušení konkrétního termínu?

Pokud jste přesvědčeni, že vás kasino podvedlo, bylo by nejlepší to vysvětlit v plném rozsahu. Možná existuje způsob, jak vám pomoci. Jeden nikdy neví.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Normálně mají kasina Curacao Spojené království jako omezené území, zkontrolovali jste jejich seznam omezených území?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje otázka přesně. Podle recenze nemají povoleni všichni hráči z Velké Británie 🙁:

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje otázka přesně. Podle recenze nemají povoleni všichni hráči z Velké Británie 🙁:

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že kasina by měla vymáhat svá omezená území pomocí softwaru, slušná kasina to dělají, aby se vyhnula jakýmkoliv problémům, byl jsem svědkem toho, že když se pokusím zkontrolovat web kasina, který omezuje mou zemi, dostanu zprávu „Zdá se, že se pokoušíte vstoupit naše kasino z omezené země" nebo podobné zprávy, které mi ani nedovolí zkontrolovat kasino na úrovni povrchu.

I když by si hráči měli sami zkontrolovat T&C, předpokládá se, že kasino nabízí své služby vaší zemi v okamžiku, kdy vám dovolí se zaregistrovat, viděl jsem, že se to děje příliš často v mnoha kasinech, rádi vám umožní vkládat a prohrávat peníze, ale pokud hráč se pokusí vybrat, okamžitě se kvůli tomu dostane do problémů, když se to stane, opravdu věřím, že kasina by měla alespoň vrátit vklad

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Vždy se snažíme kasinům poradit, aby zakázané země aktivně prosazovaly. Protože jakmile necháte hráče zaregistrovat se a vložit peníze z omezené země, abyste byli 100% spravedliví, musíte také vyplatit všechny spravedlivě získané výhry. Podmínky by měly být respektovány, naopak pravidla by neměla představovat past na hráče!

Představte si, že byste za takových podmínek vyhráli jackpot. Může se snadno stát ošklivým hororem. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Děkujeme za vaši zpětnou vazbu ohledně příspěvku na našem blogu. Vynucení blokování pro omezené oblasti je náročné, protože uživatelé používají VPN ke skrytí svého původu. Kromě toho je důležité si uvědomit, že máme omezené informace o hráči kromě jeho IP adresy, uživatelského jména a e-mailu. Takové případy identifikujeme pouze během procesů KYC pro konkrétní problémy, jako je zneužití bonusů. Snažíme se zachovat spravedlnost a bezpečnost pro všechny uživatele a zároveň zvažujeme složitost blokování zakázaných oblastí.


Chápeme vaše obavy z toho, že uživatelé tvrdí, že neznali nebo nečetli pravidla. Pro hráče je klíčové, aby se seznámili s podmínkami jakékoli platformy, se kterou se zapojí. Převzetí odpovědnosti a informovanost jsou pro pozitivní zkušenost zásadní. Uvědomujeme si však také potřebu neustále zlepšovat naše komunikační a vzdělávací úsilí, abychom zajistili, že uživatelé budou dobře informováni o našich zásadách.

Děkuji za pochopení.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj všichni. Nedávno jsem na Blizz.io vyhrál značnou částku. Byl jsem docela rád, dokud jsem nezačal číst toto vlákno. Teď mám obavy. Je to již 20 dní a můj účet stále není ověřen (ačkoliv jsem odeslal všechny požadované dokumenty). Modlím se k Bohu, aby nakonec ověřili můj účet a zaplatili mi.

Automaticky přeloženo:
yauhen042
před 3 měsíci

20 dní? Blázni, všechny prázdniny už jsou pryč, mají podporu 24/7, stihl jsi napsat support nebo management?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Tak určitě. Pravidelně chatujte a posílejte e-maily.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj všichni. Nedávno jsem na Blizz.io vyhrál značnou částku. Byl jsem docela rád, dokud jsem nezačal číst toto vlákno. Teď mám obavy. Je to již 20 dní a můj účet stále není ověřen (ačkoliv jsem odeslal všechny požadované dokumenty). Modlím se k Bohu, aby nakonec ověřili můj účet a zaplatili mi.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, chcel by som povedať, že my kasínam dávame 14 dní na vyriešenie verifikácie účtu. Ty tvrdíš, že už trvá 20 , čo si ymslím, že nie je najmenej. Povedalo ti kasíno aj prečo to trvá pomerne dlho ? Je niečo s tvojími dokumentami, respektíve kasíno ich neakceptuje ? Akú poslednú odpoveď od kasína si dostal v rámci overovania účtu ?

Tak či onak, keďže som spomenul koľko aký čas dávame kasínam na vyriešenie tohoto procesu, tak by som odporučil založiť si sťažnosť tu na tomto linku. Náš tím sa bude snažiť pomôcť ak bude situácia pretrvávať aj naďalej. Samozrejme ak by si mal nejaké otázky a nevedel, čo od sťažnosti očakávať, tak prikladám aj guide, ktorý by ti mohol byť nápomocný a zistíš ako sťažnosť funguje.

Daj mi vedieť, či pôjdeš do toho.

1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky