FórumKasinaBettilt Casino - všeobecná diskuze

Bettilt Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Ari_barreira
|
4367 zobrazení 25 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Bettilt Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

A nejhorší CASINO, jaké jsem kdy viděl.

upřímně velmi špatné

stejné! Jen a dobře, dokud nevyhrajete!

když vyhrajete, raději zavřete účet,


než to udělají za vás! 😅

Automaticky přeloženo:
Ari_barreira
před 2 roky

Dobrý den, váš účet byl tedy zrušen, mám pravdu? Jste si jisti, že neexistoval žádný jiný důvod, než že vaše výhra byla uzavření? Můžete se podělit o další podrobnosti, prosím?

Myslím, že už víte, že můžete podat stížnost v případě, že máte pocit, že potřebujete pomoc.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nejhorší kasino, jaké jsem kdy navštívil a hrál, nezaplatilo ani jednu rupii ze 450 000 inr, a právě mi poslali e-mail, že jsem hrál faul, když jsem jen uzavíral sázky a vyhrál jsem

Automaticky přeloženo:
Sarfarazshah
před rokem

Mohl byste se podělit o vysvětlení uvedené v e-mailu, prosím? 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Můj účet nebyl uzavřen, ale moje výhry byly právě zrušeny jen proto, že jsem tentokrát vyhrál velký s malým vkladem

Automaticky přeloženo:
Sarfarazshah
před rokem

Mohu zopakovat svou žádost? Stále to vnímám jako zásadní součást.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Vložil jsem pouze 4000 inr a podařilo se mi vyhrát asi 500 000 za asi 3 hodiny a poslali mi e-mail, že jsem vsadil proti pravidlům, která nebyla specifikována, a i kdyby tomu tak bylo, hrál jsem takto od prvního dne jediný způsob, v tom případě mi musí být splaceny všechny mé ztráty

Automaticky přeloženo:
Sarfarazshah
před rokem

Technicky jste tedy porušil pravidlo maximální sázky, že? Kolikrát jsi to prosím udělal? Můžeš mi říct?

Dovolte mi připomenout, že registrací účtu zároveň potvrzujete, že jste si přečetli všechna pravidla a jste v kontaktu se všemi pravidly. Pokud je tedy tento limit v pravidlech uveden, byli jste informováni.

Pouze několik kasin skutečně uplatňuje toto pravidlo na technické úrovni – což znamená, že vám hra nedovolí sázet výše, než je povolená sázka. Ve většině případů si musíte dát pozor na vsazenou částku.

Zní to rozumně?

Zajímalo by mě, proč by se vaše ztráty měly vracet?


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Byl jsem v jiných kasinech stejným způsobem a nikdy jsem nenašel tento typ svévolného pravidla. Předpokládejme, že jsem uzavíral sázky v rozporu s podmínkami, v takovém případě je výhra zrušena, prohry by měly být také zrušeny pro rovné podmínky. Proč by měla být zrušena pouze výhra, A pokud kasino povoluje určitý vzorec sázení, automaticky to znamená, že je povoleno,, A kasino nezlehčuje každé číslo nebo každé zatočení, staví hráče do situace kde s největší pravděpodobností prohraje ,, Proč bráníte podvádění praktikované kasinem bettilt kvůli mým výhrám

Automaticky přeloženo:
Sarfarazshah
před rokem

Myslím, že jste si moje výchovné vysvětlení spletl s obranným státem. Nebráním kasino, vysvětlil jsem nejčastější situaci, abych vám dal šanci se v budoucnu vyhnout stejné chybě.

Měl bys to považovat za lekci, řekl bych.

Každopádně, hráli jste s bonusem, prosím? Nebo problém spočívá ve vzorech odpalování. To je obrovský rozdíl:

Umístěním vyšší sázky, než povolují pravidla, můžete nebo nemusíte získat nespravedlivou výhodu nad kasinem, což mě tlačí zpět k otázkám, na které jste nedokázali odpovědět:

Kolikrát jsi to prosím udělal? Můžeš mi říct?

Vyhráli jste nebo prohráli při přehánění pravidel, prosím?

Laskavě si uvědomuji, že se snažím pouze pomoci vám zvýšit vaše povědomí o standardech uplatňovaných v kasinech. Záměrně jste si vybrali špatné kasino, ve kterém chcete hrát, a také jste porušili pravidla - Hodně štěstí se stížností .



Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Toto kasino nevyplácí vysoké výhry! opravdu dobrá známka "3". Můj přítel byl právě podveden, protože vyhrál 3000 eur!

Automaticky přeloženo:
Brunkozoroski
před 8 měsíci

Ahoj, máš také problémy v kasinu nebo je to jen tvůj kamarád? Co se přesně stalo a proč byl podveden? Můžete nám říci více a uvidíme, zda vám můžeme pomoci?

Pokud jde o kasino samotné, není to nejlepší volba, protože má nízký bezpečnostní index, jak jste uvedl. Takže před vkladem sem bych byl určitě opatrný.

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zdá se, že toto kasino a další kasina Abudantia BV chrání všichni, jinak se jich CasinoGuru bojí! Nerozumím tomu, proč váš agent „Nick" uzavřel mou stížnost s tvrzením, že kasino nesdílí systém sebevylučování sdílený oběma kasiny společnosti! Něco, co je zcela nepravdivé a bylo to dokonce vyvráceno vaším kolegou „Petronela", který na webových stránkách BetTilt a Roku v rámci vlastního vyloučení zjistil, že když je hráč vyloučen z BetTiltu, je automaticky vyloučen ze všech kasin Abudantia BV! Mám spor o 4500 € proti tomuto kasinu... nick uzavřel stížnost a teď mi nikdo neodpovídá. Jak to? Budeme profesionálové nebo ne? Někdy se zdá, že skupina Abudantia a Antillephone dobře platí za mlčení všech! Přál bych si, aby se moje situace vyřešila! V zájmu všech hráčů! Abudantia BV vždy podvádí lidi a tvrdí věci, které prostě nejsou pravda!

filefile

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 3 měsíci

Celá situace mě mrzí a pokud si to přejete, neváhejte znovu otevřít stížnost s naším týmem. Pokuste se situaci při opětovném otevření dobře vysvětlit, aby náš tým byl schopen problém určit a my uděláme maximum pro jeho vyřešení.

Dejte nám prosím vědět, jak to celé probíhá; počkáme na aktualizace od vás.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Už jsem zkoušel znovu otevřít stížnost, ale ještě jsem nedostal ani odpověď... Myslím, že mi s tímto případem nechce nikdo pomoci 😔 Začínám ztrácet naději

Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 3 měsíci

Je pravděpodobnější, že člen týmu je zaneprázdněn jinými případy. I znovuotevření reklamace trvá někdy trochu déle. Od kdy čekáš? Možná se na to mohu podívat blíže.



Automaticky přeloženo:
joaomarsh20
před 3 měsíci

toto kasino není dobré. musíte studovat dobrá kasina a kontrolovat jejich provoz. kasina s méně než 2 miliony přístupů za měsíc obecně nejsou dobrá.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Váš kolega Nick zamítl znovuotevření stížnosti! I se všemi důkazy... i když je to napsáno v podmínkách stránky, je v pravidlech sebevyloučení stránek BETTILT, že žádostí o vyloučení hráč potvrzuje, že je automaticky vyloučen ze všech kasin Abudantia BV Jsem velmi smutný, protože jsem si myslel, že casinoguru je jiná a nestranná stránka. Koneckonců se mi zdá, že jsou také spojeni s Casinem a Antillephone. Kdyby opravdu chtěli pomoci, nedělali by tyhle věci! Váš kolega, který uzavřel stížnost na BetTilt, byl neprofesionální po celou dobu reklamačního procesu, hrubý, neužitečný a jen mě přiváděl k ještě většímu zoufalství! Pokud je záměrem pomoci, udělal cokoliv jiného než to! Na druhou stranu, Petronela se stejnou stížností je extrémně profesionální... důkladně analyzuje případ. A ve skutečnosti zjistila, že mám pravdu a Casino celou dobu lhalo! Myslím, že byste měli prošetřit svého kolegu Nicka, zdá se mi, že se snaží prospět skupině Abudantia BV, eMoore NV a Antillephone.

Dehonestující chování... dovolte mi, abych všem jasně řekl, že Nick z CasinoGuru nepřikládal mému případu žádnou důležitost, nechtěl mi pomoci a stížnost dvakrát násilím uzavřel. Napíšu stížnost na to, co se stalo zde na Trustpilot. Hanba všem závislým gamblerům, mají se nám snažit pomoci... Myslím, že Petronela musí Nicka lépe učit!

filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Váš kolega Nick zamítl znovuotevření stížnosti! I se všemi důkazy... i když je to napsáno v podmínkách stránky, je v pravidlech sebevyloučení stránek BETTILT, že žádostí o vyloučení hráč potvrzuje, že je automaticky vyloučen ze všech kasin Abudantia BV Jsem velmi smutný, protože jsem si myslel, že casinoguru je jiná a nestranná stránka. Koneckonců se mi zdá, že jsou také spojeni s Casinem a Antillephone. Kdyby opravdu chtěli pomoci, nedělali by tyhle věci! Váš kolega, který uzavřel stížnost na BetTilt, byl neprofesionální po celou dobu reklamačního procesu, hrubý, neužitečný a jen mě přiváděl k ještě většímu zoufalství! Pokud je záměrem pomoci, udělal cokoliv jiného než to! Na druhou stranu, Petronela se stejnou stížností je extrémně profesionální... důkladně analyzuje případ. A ve skutečnosti zjistila, že mám pravdu a Casino celou dobu lhalo! Myslím, že byste měli prošetřit svého kolegu Nicka, zdá se mi, že se snaží prospět skupině Abudantia BV, eMoore NV a Antillephone.

Dehonestující chování... dovolte mi, abych všem jasně řekl, že Nick z CasinoGuru nepřikládal mému případu žádnou důležitost, nechtěl mi pomoci a stížnost dvakrát násilím uzavřel. Napíšu stížnost na to, co se stalo zde na Trustpilot. Hanba všem závislým hráčům, mají se nám snažit pomoci... Myslím, že Petronela musí Nicka lépe učit!

filefile

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky