DomůFórumKasinaBetOnRed Casino - všeobecná diskuze

BetOnRed Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před rokem od CasinoStreamer88
|
30 072 zobrazení 189 odpovědí |
|
1...7 8 910
samperisrael
před 7 měsíci

Jak již bylo řečeno ode mne i od CG, hráli jste s kartou na jméno jiné osoby - to je vždy zakázáno, a proto budou vaše výhry zabaveny. Kasino v tomto případě není zloděj, a pokud tomu nerozumíte, možná nejste způsobilí hrát kasina online. Buďte rádi, že dostanete svůj vklad 200 eur, pravděpodobně mají právo zabavit i ty peníze podle svých podmínek

Automaticky přeloženo:
carlthecarl
před 7 měsíci

Ano, samozřejmě, a navíc vám musím poděkovat, že jste mi vzal peníze. To je šílené. Jdu se hlásit, o nic nepřijdu.

Automaticky přeloženo:
samperisrael
před 7 měsíci

Rád bych řekl, že byste s největší pravděpodobností znovu zveřejnili svou vlastní chybu, pouze pokud byste pochopili můj význam.

I když mě vaše situace mrzí, zkuste to brát objektivně. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Já tedy nemůžu říct na tohle kasino nic špatného.Včera jsem zadala žádost o výběr 40 tisic CZK,večer mi přišlo schválení výběru emailem a dnes dopoledne mám peníze na účtu.Výběr se provedl bankovním převodem na běžný účet u české banky

Oliznova
před 6 měsíci

Ahoj, skvelé novinky. Vyhrala si tiež celkom peknú sumu a to ti úprimne gratulujem 🎉☘️

Na akej hre sa ti to podarilo, alebo ich bolo viacero ?

Čo sa týka výberu, tak bol docela rýchly na bankový prevod, čo je tiež veľká výhoda.

Robila si tu už aj KYC ? Ako dlho trvalo to ak áno ?

Ešte raz gratulujem a pevne verím, že sa ti bude dariť aj naďalej. 🙂

před 5 měsíci

Zřejmě nepřijímáte hráče z Německa, což znamená, že bych se mohl přihlásit a prohrát několik tisíc eur bez šance na výhru.

Automaticky přeloženo:
Blerko
před 5 měsíci

Ahoj, na našich stránkách vidím, že kasino nepřijímá hráče z Německa. Stihli jste se tam zaregistrovat se všemi svými údaji nebo co jste k registraci potřebovali? Kasino by vás určitě nemělo brát do hry, pokud ví, že budou problémy s výběrem.

Dejte mi vědět, jak to jde, a uvidíme, jestli vám pomůžeme.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj ,

Také jsem to viděl příliš pozdě,

A to jsem u nich vložil 5000 eur, myslím, že to byl příjem bez rizika, určitě by se nevyplatili, ačkoliv se u nich stejně nedá nic vyhrát.

Nemusel jsem nic dělat, jen jsem se normálně zaregistroval a dokonce jsem zaplatil přes online bankovnictví.


E-mail a telefonní číslo ověřeno.


Otevřel jsem stížnost, možná mi Thomas může pomoci, ale alespoň bezpečnostní index by pro taková kasina neměl být příliš vysoký.



Automaticky přeloženo:
Blerko
před 5 měsíci

No, řekl bych, že pokud jste si nevšimli, že hráči z vaší země zde nemohou hrát, index bezpečnosti nemůže být nižší. Vím, že takovým věcem by se mělo zabránit, ale i když jste při registraci nezadali žádné údaje, které by mohly naznačovat, že jste ze země s omezeným přístupem, kasino o tom nemohlo vědět. Samozřejmě, většinou to zjistí, když provedete svůj první výběr, protože tehdy většina kasin požaduje KYC.

Nejlepší by však bylo hned na začátku označkovat systém a vždy dát do registrace nějaké země a pokud tam nevidíte tu svou, věděli byste, že tam hrát nemůžete.

Každopádně vzhledem k tomu, že jsi otevřel reklamaci , jsem zvědavý, jak to dopadne a jestli se to vyřeší.

Pokud máte nějakou aktualizaci, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Prosím, vše jsem samozřejmě uvedl a že se registruji z Německa.


E-mailová adresa je DE, telefon 0049 a všechny údaje jsem zadal správně.


Jaro, proč jsou tyto kluby vždy chráněny? Musí vám záležet na tom, aby byli hráči chráněni, vždyť na hráčích také vydělávají.


Bez hráčů nejsou žádné příjmy.


Vím, že je to hazardní hra, vím, že nemůžete dostat víc, než jste vložili, teď mám problém s hazardem a musím být schopen věřit tomu, co je napsáno na vašem webu.


Pokud vám toto kasino řekne, že nepřijímáme hráče z Německa a pak je stejně přijme, index nemůže být takový, jaký je.


Nebo bude muset kasino vydržet v budoucnu.


s pozdravem

Blerim

Automaticky přeloženo:
Blerko
před 5 měsíci

Rozhodně nechráníme kasina, která porušují svá vlastní pravidla, ale je důležité si uvědomit, že v dnešní době si každý může zřídit email jakéhokoli druhu, takže bych to nebral jako relevantní věc. Samozřejmě, pokud by na telefonním čísle nebo jiných věcech jako adresa a podobně bylo jasně vidět, že jsou v Německu, pak bych řekl, že to byla chyba kasina a v podstatě jste mohli jen prohrát.

V tom případě je na nás, abychom situaci zhodnotili a uvidíme, jak to celé dopadne.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Samozřejmě je to na vás, nechci se tam dostat dřív než kdokoli jiný.

Ale je jasné, že pocházím z Německa, vše jsem vyplnil správně a dokonce mi zavolal pán, aby mi nabídl bonus po telefonu.

Ten pán se mnou mluvil německy, můžu vám přeposlat číslo.

Přesto zastávám názor, že 70 procent poskytovatelů kasin můžete zlikvidovat a soustředit se jen na ty dobré.


Díky tomu je platforma, jako je ta vaše, ještě zajímavější a musíte řešit mnohem méně stížností.


s pozdravem


Automaticky přeloženo:
Blerko
před 5 měsíci

Pokud jste vše poctivě vyplnili a kasino vědělo, že jste z Německa, a dokonce vám zavolalo, aby vám něco nabídlo, nezdá se mi to správné. Uvidíme, co všechno náš tým zjistí a snad to bude mít spravedlivý výsledek.

Pokud jde o váš návrh nebo jak bych to nazval, máme tady tolik kasin, protože se snažíme hráče informovat o těch špatných, takže když někam jdete, možná je to nespolehlivé a raději se tomu vyhněte. Kdybychom měli jen ty dobré, hodně hráčů by se dostalo do špatných situací. Tak proto máme i ty horší.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

velmi si vážím vaší práce,

Ale opravdu musíte něco udělat, aby se 10 nebo 15 kasin muselo kvalifikovat do spektra.

Možná s

Výplaty minut rychle

Zkontrolujte, než ztratíte několik tisíc,

A jakmile to bude zkontrolováno, musí se vztahovat i na výběry a neměli byste čekat dny, než hráč svůj výběr zruší a znovu o vše přijde.


Mluvím z vlastní zkušenosti a vím, že online kasina, nebo spíše většina z nich, doufá v závislost na hře; všechna špatná kasina z toho žijí.

V mém případě,

Všechny vklady jsem provedl online z německé Sparkasse.


Nevím, co se s nimi děje, jsem zvyklý prohrávat, i když je to velmi bolestivé, ale mělo by to být poměrně spravedlivé.

Automaticky přeloženo:
Blerko
před 5 měsíci

Některá kasina mají delší čekací doby na výběry, to je pravda, ale ať už kasino hodnotíme jako perfektní nebo nízké, každé může mít své vlastní problémy, technické nebo jiné. Někdy to není chyba kasina, ale poskytovatele třetí strany, takže ne vždy vše vinte na kasino.

Také hráči z různých zemí mohou mít jiné výzvy než vy, vybrat si jiné metody než vy, takže do procesu zasahuje mnoho faktorů.

Každopádně doufám, že se váš případ vyřeší a pak si můžete vybrat, kde hrát, pokud to pro vás není vhodné.

Automaticky přeloženo:
Blerko
před 5 měsíci

Ahoj,

Věřím, že dobře rozumím tomu, co se snažíte říct. Abych byl upřímný, není moc co počítat, dokud nebudeme moci pozitivně prokázat, že každé kasino využívá hráčů, kteří jsou náchylní.

Dovolte mi, abych se vás zeptal na několik otázek: Domnívám se, že váš účet nikdy nebyl ověřen. To by mohl být problém, protože v dnešní době není vaše mobilní číslo ani dokladem vašeho občanství. Kromě toho se mnoho hráčů z regulovaných zemí mylně domnívá, že tato kasina nepřijímají německé hráče jako náhradu za vysoce regulovaná kasina s licencí GGL, ale ve skutečnosti ano.

V každém případě se zdá, že jste také podali stížnost na své ztráty a požadovali vrácení peněz z důvodu, že kasino nevlastní licenci GGL. Pokud se mýlím, laskavě mě opravte. Předpokládám, že závislost musí být těžká, ale pokud hráč nemůže čekat několik dní na stažení, je to pravděpodobně lepší indikace přestat hrát úplně, než ukazovat prstem na kasino pro jejich nedochvilnost, pokud chápete, co tím myslím . Vím, že to zní trochu drsně.

Jako příklad poskytujeme kasinům celých 14 dní na zpracování výplaty. Souhlasím, že je to poměrně dlouhé období, ale v současné době takto fungujeme. Myslíte si, že to děláme záměrně, abychom využili slabších hráčů? Použil jsem to samozřejmě jen jako ukázku.

Ať tak či onak, více nám řekne stížnost. Doufám, že budete spokojeni.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Milá Radko, byl to ode mě jen návrh. Prý je to návykové a pak nemůžete přestat hrát.


Všechny tyto platformy žijí z nemocí ostatních, jinak by to nikdy nestálo za to.


Jsem stále rád, že existujete a budete i nadále věnovat pozornost vašim doporučením a opět odvádíte dobrou práci.


Někdy máte co do činění se zločinci a je těžké najít černou ovci.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Milá Radko,

Neexistuje žádná možnost, jak se ověřit, a všechny své údaje jsem zadal konkrétně a všechny moje údaje pocházejí z Německa.


Moc se v tom nevyznám a nevím, jestli moje reklamace bude úspěšná. Faktem je, že mnoho her je založeno na informacích, které poskytují, a pokud nemohou hrát hráči z Německa, tak by to mělo být.


s pozdravem


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Milá Radko, byl to ode mě jen návrh. Prý je to návykové a pak nemůžete přestat hrát.


Všechny tyto platformy žijí z nemocí ostatních, jinak by to nikdy nestálo za to.


Jsem stále rád, že existujete a budete i nadále věnovat pozornost vašim doporučením a opět odvádíte dobrou práci.


Někdy máte co do činění se zločinci a je těžké najít černou ovci.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Děkuji za pochopení. Chci jen přidat trochu kontextu do takového zodpovědného rozhovoru. Osobně jsem rád, že navzdory svému boji s hazardem působíte tak otevřeně. Rozhodně nechci překračovat žádné hranice.

Prosím, věřte mi, když říkám, že náš specializovaný tým pro stížnosti se snaží využít každou stížnost jako příležitost ponořit se do praxe kasina, zjistit, zda se vše zdá být v pořádku a spravedlivé, nebo ne tak přímočaré. Upřímně řečeno, jak jsem si jistý, že velmi dobře víte, pokud jde o kasino KYC, personál má docela volnou ruku při vyřizování dodatečného ověření bez dalšího vysvětlení, protože může vždy říct „z bezpečnostních důvodů" nebo něco podobného. Přál bych si, aby bylo zjišťování, zda se s KYC zachází efektivně a bez zbytečných průtahů, snazší, zvláště když se jedná o poškození hazardu.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Milá Radko,

Neexistuje žádná možnost, jak se ověřit, a všechny své údaje jsem zadal konkrétně a všechny moje údaje pocházejí z Německa.


Moc se v tom nevyznám a nevím, jestli moje reklamace bude úspěšná. Faktem je, že mnoho her je založeno na informacích, které poskytují, a pokud nemohou hrát hráči z Německa, tak by to mělo být.


s pozdravem


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Milý Blerko,

Váš názor teď vidím mnohem jasněji. Děkuji. Z našeho pohledu, pokud jde o omezené země, jakmile je hráč schopen se zaregistrovat, vložit a hrát, měl by být také schopen spravedlivě vybírat. Vzhledem k tomu, že vidím, že s odstoupením se nejedná o problém, dovolte mi, abych vám položil otázku:

Požadujete vrácení svých vkladů, protože jste si uvědomili, že toto kasino není licencováno pod GGL, prosím?

Mým cílem je být 100%. Děkuji za trpělivost s mými otázkami.



Automaticky přeloženo:
1...7 8 910
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky