Není to myšleno jako obvinění, jen špatná zkušenost, kterou jsem měl já a někteří mí přátelé prošli podobnou zkušeností. Určitě mohu sdílet alespoň 3 telefonní čísla, která mi volala během posledních 2 dnů. Obrátil jsem se na podporu, abych smazal svůj účet, a stěžoval si na to, co se stalo, oni se prostě zastavili a nakonec řekli, že prostě zablokují moje telefonní číslo ze seznamu a doufejme, že nebudu chtít smazat svůj účet, protože to neudělají zavolej mi nebo skonči.
Pokud je v bonusových podmínkách jasně uvedeno, že požadavek na sázení je 40x, jak to mohou změnit na 80x? rád bych to věděl
To bych také rád věděl, ale vysvětlím. Požadavky na bonusy jsou vždy buď 35x nebo 40x. Na bonusových požadavcích je uvedeno, že živé hry počítají 0% a ostatní hry jako Plinko, doly atd. počítají 10%, což je pochopitelné. Problém je v tom, že když hrajete automaty, počítá se pouze 50 %, což znamená, že 40x je ve skutečnosti 80x, protože každá z vašich sázek se počítá pouze 50 %, 40/0,5=80.
Rád bych to doložil dále, ale již nebudu vkládat, protože jsem si jistý, že své peníze již neuvidím. Potřetí požádali o KYC a nedává to žádný smysl. Chápu, že musím dělat KYC, ale dělat KYC téměř každý měsíc nebo každý výběr? Toto je jediné kasino, které mě požádalo o dokončení Kyc více než jednou, a oni pouze tvrdí, že nemají žádné informace o žádném KYC, které jsem udělal. Požádal jsem je, aby smazali všechna moje data, tvrdili, že nemohou, protože nařízení GDPR uvádějí, že musí uchovávat data hráčů po dobu minimálně 5 let, můj poslední výběr byl před 1 rokem, když jsem přestal hrát, je 0 šance, že to neudělají Nemám uložený můj KYC, jen ztěžují výběr a dělají to každému, kdo se pokusí stáhnout.
Umožňují výběry pouze po KYC, protože jsem již dříve vybíral, dalo by se předpokládat, že jsem samozřejmě provedl KYC minimálně jednou, ale tvrdí, že ne. Vzhledem ke všemu výše uvedenému nebudu znovu používat.
It is not meant to be an accusation, just the bad experience i had and some friends of mine went through a similar experience. I can certainly share at least 3 phone numbers that called me, during the last 2 days. I reached out to support to delete my account, and complained about what happened, they just kept stalling and ended up saying they would just block my phone number from the list and hopefully I wouldn't want to delete my account since they wouldn't call me or end anymore.
If it is clearly stated in the bonus terms that the wagering requirement is 40x, how can they change it to 80x? I would like to know
I would like to know that as well, but I will explain. The bonuses requirements are always either 35x or 40x. It says on the bonus requirements that Live games count 0%, and other games like Plinko, mines etc count 10%, which is understandable. The problem is that when you play slots it only counts 50%, meaning the 40x is actually an 80x, because each of your bets only counts 50%, 40/0.5=80.
I would glady prove this further, but I will not be depositing anymore, because I am sure I won't see my money again. They Requested a KYC for the 3rd time, and doesn't make any sense. I understand having to do KYC, but doing KYC almost every month or every withdrawal? This is the only casino that has asked me to complete Kyc more than once, and they just claim they have no information about any KYC that I have done. I asked them to delete all my date, they claimed they can't, because GDPR regulations state they must keep players data for a minimum of 5 years, my last withdrawal was 1 year ago when I stopped playing, there is 0 chance they don't have my KYC saved, they are just making it hard to withdraw, and they do this to everyone that tries to withdraw.
They only allow withdrawals after KYC, since i have withdrawn before, one would assume that obviously i made KYC a minimum of 1 time, but they claim no. Because of all the above, i won't be using again.
Upraveno autorem před týdnem
Automaticky přeloženo: