FórumKasinaBetOnRed Casino - všeobecná diskuze

BetOnRed Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před rokem od CasinoStreamer88
|
20189 zobrazení 180 odpovědí |
|
1...8 9 10
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Milá Radko,

Neexistuje žádná možnost, jak se ověřit, a všechny své údaje jsem zadal konkrétně a všechny moje údaje pocházejí z Německa.


Moc se v tom nevyznám a nevím, jestli moje reklamace bude úspěšná. Faktem je, že mnoho her je založeno na informacích, které poskytují, a pokud nemohou hrát hráči z Německa, tak by to mělo být.


s pozdravem


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Milý Blerko,

Váš názor teď vidím mnohem jasněji. Děkuji. Z našeho pohledu, pokud jde o omezené země, jakmile je hráč schopen se zaregistrovat, vložit a hrát, měl by být také schopen spravedlivě vybírat. Vzhledem k tomu, že vidím, že s odstoupením se nejedná o problém, dovolte mi, abych vám položil otázku:

Požadujete vrácení svých vkladů, protože jste si uvědomili, že toto kasino není licencováno pod GGL, prosím?

Mým cílem je být 100%. Děkuji za trpělivost s mými otázkami.



Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den milá Radko,


Nevím přesně, zda mám nyní požadovat zpět celou zálohu a zda mám šanci,

Otázka zní, mohl jsem si vůbec ověřit svůj účet? Bylo by navýšení vůbec možné?

Myslím, že to byl pro kasino příjem bez rizika; kdybych vyhrál hodně, dostal bych zpět pouze své vklady.

Pak byste také mohli být spravedliví a nechat si vrátit vklady bez zisku.


Nebo se mýlím?


s pozdravem




Automaticky přeloženo:
Blerko
před 2 měsíci

Milý Blerko,

Domnívám se, že celé toto téma musí být docela zahlcující, ale pokusím se to vysvětlit srozumitelně. Začněme několika definicemi:

Safety Index: je vypočítaná hodnota, která říká, s jakou pravděpodobností vám caiso vyplatí naše oprávněné výhry.

Vrácení peněz: je, když se vám vrátí částka, kterou jste předtím vložili do kasina, abyste mohli hrát, obvykle proto, že došlo k nějakému technickému problému nebo problému s bouchnutím. Kasina vrátí hráčům peníze, když se domnívají, že udělali chybu, ale nejlepší je obnovit situaci vrácením vkladu

Když teď řeknete "Jsem hráč s problémem závislosti, jediné, na co se dívám, je to, jak je hodnotíte." a také "Ne, na ověření se opravdu neptalo a neexistuje způsob, jak se ověřit, pravděpodobně pouze při výběru." jak bylo vysvětleno, to, čemu říkáte hodnocení, s tím nemá mnoho společného, když jste nikdy nepožádali o výběr. A ano, mnoho kasin ověřuje hráče, jakmile požádají o výběr.

Hráči z Gemany by měli hrát pouze v kasinech licencovaných pod GGL - vaší místní licenční autoritou. Rozhodli jste se hrát v kasinu s licencí Curacao – a podle našich webových stránek toto kasino nepřijímá hráče z Německa. Je to váš zájem, prosím?

V každém případě, pokud můžete v tomto kasinu spravedlivě vkládat, hrát, vyhrávat nebo prohrávat, nevidím důvod pro vrácení peněz. Jakmile vám kasino umožní zaregistrovat se, vložit a hrát, a pokud budete hrát v souladu se všemi pravidly, měli byste získat svou výhru, pokud vyhrajete.

Opravdu nerozumím tomu, že „myslím, že to byl pro kasino bezrizikový příjem; kdybych vyhrál hodně, dostal bych jen své vklady zpět". Prosím, informujte se o kasinu vašeho koncertu. Pokud řeknou, že tam nemůžete hrát kvůli omezení, znamenalo by to, že byste měli dostat zpět své peníze, pokud kasino plánuje nevyplatit vaše případné výhry. Pokud je kasino s vámi jako s hráčem v pořádku, mělo by se s vámi zacházet jako s osobou z jakékoli jiné povolené země.

Z obecného hlediska není hraní v caisnu nikdy bez rizika, o všechno můžete docela snadno přijít. Snažte se také vyhýbat kasinům s omezeným přístupem německých občanů. Pokud to nějak zvládnete, zeptejte se okamžitě podpory.

Chcete-li být konkrétnější, zeptejte se podpory nebo chatu, zda je pro vás v pořádku hrát tam, i když jste z Německa. Možnost vrácení peněz závisí na úhlu pohledu kasina.

Pokud mohu mít jen jednu radu, zkuste nehrát. Udělejte cokoli, abyste zaměřili svou mysl na cokoli jiného.

Když už musíte hrát, nastavte si alespoň nízké limity a informujte kasino, že jste závislý.

Další podpora, tipy a vše, co souvisí s tímto problémem, je k dispozici 24/7 v naší sekci zodpovědné hazardní hry 👈. Podívejte se na to, kdykoli budete potřebovat.


Dejte mi vědět, co jste se v kasinu naučili, budu tady.






Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj všichni, můžete mi prosím říct, jestli je sázka na červenou spolehlivá? Požádali mě o ověření a účet již byl ověřen, ale výběr stále čeká

Automaticky přeloženo:
Codex28
před měsícem

Dobrý den, zde najdete spoustu potřebných věcí a jistě i to, jak hráčům probíhaly výběry v tomto kasinu.

Podle indexu bezpečnosti bych řekl, že by s tím neměl být problém, ale oba víme, že se vždycky může něco stát. Jak dlouho čekáte na své peníze? Hráli jste s nějakým bonusem? Jakou platební metodu jste použili k výběru?

Dej mě prosím víc do obrázku.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Děkuji, zaplatili mi do 48 hodin

Automaticky přeloženo:
Codex28
před měsícem

Skvělé, pak je vše v pořádku, jak to vidím. Někdy prostě musíte být trochu trpěliví, protože výběry nemusí být okamžité.

Zůstaneš a budeš hrát tady?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Zavřeli mi účet

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Červená sázka uzavřela můj účet Mám výhru více než 200 eur. Můj účet byl již ověřen a již jsem provedl výběry, pomozte mi prosím, nebyly to bonusové peníze

Automaticky přeloženo:
Codex28
před měsícem

Ahoj, víš důvod, proč se to stalo? Vidím, že před týdnem jsme se bavili o tom, že dostaneš peníze, takže tohle je docela studená sprcha, řekl bych. Pokud mělo kasino důvod, určitě mi řekněte, co vám řekli.

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před měsícem




Je to tak hrozné, že na to nemůžu ani pomyslet

Všechno jsou to čárky a čárky a všechny ty věci.

Přestože se zůstatek neustále zvyšuje a bonus se také zvyšuje podle celkové sázky, 219 075 JPY je stále deklarováno jako 2190 jenů a částka odražená v peněžence je 2190 jenů.

Ale dostal jsem KOUPIT BONUS 10 000 JPY.

I když vyhrajete 40 000 JPY, vaše peněženka bude mít pouze minus 1 000 JPY.

Škoda


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
yssk1984
před měsícem

Ahoj, hmm z toho, co popisuješ, si nejsem jistý, jestli úplně chápu, co se ti tady děje. Máte na účtu peníze, které kasino špatně počítá, když mluvíte o čárkách? Pocházejí peníze z bonusu, který jste si koupili?

Mohl bys to prosím vysvětlit trochu lépe?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Problémy se zobrazením částek na obrazovkách slotů


Zbývající zůstatek na obrazovce automatu, který právě hrajete, je zobrazen jako 219 075 JPY nebo 219 075 japonských jenů.

Částka zohledněná ve zůstatku účtu je však zobrazena jako 2 190,00 jenů, i když je použit symbol „¥" používaný k zobrazení částek v JPY. Toto je metoda používaná k zobrazení částek, jako je USD, a nepoužívá se k zobrazení částek japonských jenů.

Kromě toho lze celkovou sázku na zatočení nastavit v 19 krocích, od minimálně 20 JPY po maximálně 15 000 JPY. Z toho celková sázka, která používá ",", je 1 000 JPY, což je 13 kroků ode dna.

Přestože obrazovka slotu jasně ukazuje 219 075 jenů, částka odrážená v zůstatku účtu se změní na „00" bez zaokrouhlení desetinné čárky nahoru nebo dolů.

Podle vysvětlení od vedení není „075" v 219 075 JPY ve skutečnosti 75 jenů v japonských jenech, ale číslo za „.", a řekli, že nerozumím rozdílu mezi „," a „ "." Proto tvrdili, že 219 075 JPY = 219 075 jenů, na které jsem se ptal jako na chybu zobrazení, se nezobrazuje jako 219 075 jenů, ale spíše jako 2 190,00 jenů, což je celosvětově uznávané zobrazení měny pro každou zemi, a současná situace nebylo vylepšeno.

Podle tohoto vysvětlení z 19 volitelných celkových sázkových úrovní na zatočení bude sázka o tři úrovně nad minimální sázkou 20 JPY, 40 JPY a 60 JPY cenou, která se neodrazí v zůstatku účtu.

Bonusové sady, které lze zakoupit na obrazovce slotu, lze však zakoupit za 100násobek vsazené částky, takže pokud je vsazená částka 60 JPY, bude to 6 000 JPY, ale ve skutečnosti ji můžete zakoupit za pouhých 6 JPY.

Jak bylo uvedeno výše, existuje nesoulad mezi částkou zobrazenou na obrazovce slotu a částkou odráženou v zůstatku účtu, což ztěžuje pochopení. Doufám, že tento problém bude co nejdříve vyřešen.

Rozumíte?

Pokud si myslíte, že jste vyhráli hodně a šťastně se pokusíte své peníze vybrat, zesměšníte a řeknete: „Škoda pro vás 😀 Je to univerzální chápání ☺️ Je to vaše chyba, že se dostatečně neučíte 😃 Hezký den 😃 Nashledanou. "

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ahoj, nakonec výhru vyplatili po několika dnech, ve kterých jsem jim vysvětlil, že žádají kartu, která není moje, hrozná pomoc

Automaticky přeloženo:
Codex28
před měsícem

Lepší na to zapomenout, ne? Víte, myslím si, že je stále skvělé sdílet takové nudnosti s ostatními, protože to zní docela neuvěřitelně. Představuji si, že podpora myslela na začátku takovou žádost zatraceně vážně.

V každém případě, jaké to nakonec bylo? Omluvili se za problém?

No, jsme přeci jen lidé. Doufám, že naše další zážitky budou mnohem příjemnější než toto.🤞

Automaticky přeloženo:
yssk1984
před měsícem

Ahoj,

Teď chápu, že se zdálo, že slot vykazoval jiné hodnoty ve srovnání s aktivním zůstatkem. Chápu, že je to proto, že obecná značka je "," místo "." Představuji si, že pro hráče z konkrétních zemí to musí být docela složité. Také si myslím, že poskytovatel slotů má jen jednu nastavenou stupnici sázek, pravděpodobně ne příliš univerzální pro exotičtější měny.

Kolik otočení jste si tímto způsobem koupili?



Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Ne, neomluvili se, pokud kliknu na ověřit ne lp Jsem ověřen, i když jsem již byl. Ale výběr lp zaplatili

Automaticky přeloženo:
Codex28
před 4 týdny

No to je škoda, někdy se té omluvy ani nedočkáme. Ale pro mě osobně by bylo důležité získat peníze, i když některé situace v nás zanechávají hořkou pachuť.

Na jejich základě se však můžeme rozhodnout, zda v takovém kasinu budeme hrát i nadále, nebo ne.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 týdny

nevzpomínám si.


Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ve čtvrtek jsem vyhrál 4500 korun, ale ještě mi je nevyplatili, i když jsem se je několikrát pokoušel kontaktovat – někdo z jejich zákaznického servisu řekl, že byly odeslány od nich a může trvat až 5 dní, než se dostanou na adresu banka - ostatní říkají, že jsou stále ve zpracování a ještě nejsou schváleny - píšou, že peníze nebyly převedeny, protože banka je zavřená a není bankovní den, ale vím, že od čtvrtka je mnoho bankovních dnů.


Můžu těmhle zamávat na rozloučenou? Může vidět dlouhé negativní zprávy na trustpilot za poslední měsíc

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu