FórumKasinaBetOnRed Casino - všeobecná diskuze

BetOnRed Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před rokem od CasinoStreamer88
|
25970 zobrazení 182 odpovědí |
|
1...6 7 8...10
Rafo22
před 6 měsíci

Kristina vše relevantní prošetří, aby pak mohla vaši stížnost předat osobě, která kasino kontaktuje. V pravé horní části vaší stížnosti máte časovač, na který musí každá strana vždy reagovat, takže musíme být trpělivější, protože to není jediná stížnost, kterou musí Kristina řešit. Jsem si jistý, že se k tobě brzy dostane, takže se nemusíš bát, že by tě ignorovala.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

včera večer jsem udělal vážnou chybu, hádal jsem se na chatu a pozastavili můj účet. Řekli mi, že ho suspendovali kvůli hazardu, ale ve skutečnosti problémy se závislostí nemám. Myslím, že jsem udělal velký nepořádek, protože mám na účtu více peněz. Teď zoufalá situace.

Automaticky přeloženo:
Rafo22
před 6 měsíci

Rád bych řekl, že jsem si docela jistý, že bych také ztratil nervy, být ve vaší situaci. Skutečnost, že uznáváte argument jako chybu, mě dále vede k přesvědčení, že to byl prostě neočekávaný výsledek zdlouhavých a extrémně frustrujících zkušeností, které jste dosud měli.

Zkuste na to nemyslet, pokud je to možné.

Proces stížnosti je navržen tak, aby pracoval s fakty, po spravedlivém a transparentním souboru kroků, takže bych rád řekl, že naši oddaní členové týmu pro stížnosti se zaměřují na okolnosti související se spornou částkou a jistě jsou si vědomi kontext.

Přepošlete prosím nedávné události také Kristině, aby mohla zůstat v kontaktu a pomoci vám tím nejlepším způsobem.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Kluci, musím udělat pár důležitých aktualizací.


1: Jak bylo napsáno včera večer, po poměrně vzrušeném chatu mi pozastavili účet a dnes jsem obdržel e-mail, kde mě přiměli udělat test, abych analyzoval, zda mám problémy s hazardními hrami a výsledky tohoto testu jsou samozřejmě dobré. Copak nepochopili, že nervozita souvisí s tím, že ještě nebylo přijato stažení?


2 Zde mi poslali email... dodavatel zrušil výběr 500 eur a peníze byly vráceny na herní účet. Připojil jsem se k chatu a řekli mi, ať zopakuji výběr.


3 Včera večer po pozastavení účtu jsem požádal o výběr ostatních peněz, které jsem měl na účtu, 600 eur, výběr byl dnes schválen, ale samozřejmě dělám všechny možné prosby, aby se tento nepořádek neopakoval.


Nakonec musím počkat, jestli mi znovu aktivují účet (s ohledem na výsledek testu doufám), pak jsem to chtěl vědět, ale byl by tento Genome BankIban, kde je uvedeno ve schváleném výběru, poskytovatel platebních služeb? Byl také přítomen ve dvou výběrech následujících po zablokovaném výběru 500 eur


Posílám pár fotek, abyste to lépe pochopili.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Pak e-mail s oznámením, že si myslí, že mám nějaký problém s hrou (nechápu, proč na to přišli). Pak je tu výsledek testu, který jsem provedl na této stránce, e-mail, který mě informuje o odstoupení od smlouvy, se vrátil na herní účet a odstoupení od včerejší noci, které schválili, kde je napsáno Genome filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Rafo22
před 6 měsíci

Děkujeme za všechny tyto aktualizace. Jen se prosím ujistěte, že aktualizujete i svou stížnost , aby Kristina mohla pokračovat v řešení problému a byla o všem informována. Snad se brzy najde to nejlepší řešení.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Před pár minutami zaplatili slavný zablokovaný výběr je tu nový problém, ale pozastavili můj účet kvůli vzrušené diskuzi v chatu onehdy, kdy jsem stále nevěděl, co se děje... prý zavřeli je to kvůli hazardu, ale ve skutečnosti nemám žádnou závislost a nyní zkoumají, zda účet pozastavit natrvalo. Pozvali i test a výsledek se mi nezdá špatný. Stále se rozhodují.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Výběry byly schváleny a zaplaceny, ale účet byl pozastaven kvůli nevím co... Viděl jsem však, že existuje několik stránek podobných betonred, které mají stejný software, jaký si představuji, chtěl bych se zaregistrovat na jednom z těchto (je ninecasino dobré?), ale nevím, jestli je to možné, vytvořil jsem vlákno speciálně na toto téma.

Automaticky přeloženo:
Rafo22
před 6 měsíci

Určitě by bylo dobré reklamaci aktualizovat a napsat tam, že jste své peníze obdrželi. Chápu to správně, že už nemáte žádné peníze a vše jste dostali z kasina?

Také vidím, že váš účet na nějakou dobu uzavřeli a vyšetřují to. Nejsem si jistý, proč by to bylo, že jste byli závislí, pokud jste to nikde nezmínili a odkud to kasino vzalo. Také pokud s tím máte problém a chcete účet nadále používat, můžete to uvést ve stížnosti, ale pokud máte účet se zůstatkem 0 a kasino se ho rozhodne zavřít, může tak učinit.

Do žádných dalších sesterských kasin bych se zatím nehlásil a počkal bych, jak se to vyřeší a až situace skončí, uvidíme. Případně se jich na to můžete zeptat a jak to je, když si chcete otevřít nový účet v sesterském kasinu.

Snad se vše vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, bonus jsem před hraním zrušil. Nic jsem úspěšně neodstranil. Vsadím a díky tomu si mohu vybrat své výhry.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zrušte bonus před sázením. Žádné úspěšné výběry. Nemohu si vybrat své výhry. Děkuji

Automaticky přeloženo:
Daniel112
před 6 měsíci

Vidím, že jste zde s naším týmem již podali stížnost . Mohl byste to prosím aktualizovat, protože Kristina od vás potřebuje nějaké další informace?

Mohl byste nám přesně říci, jaký je důvod, proč si nemůžete peníze vybrat?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Co chcete, abych aktualizoval, chci jen své zisky

Automaticky přeloženo:
Daniel112
před 6 měsíci

Ale také jste prostřednictvím Casino Guru Resolution Center podali oficiální stížnost, která vyžaduje vaši spolupráci prostřednictvím aktualizací. Nemůžeme ti pomoci, aniž bys udělal svou část.

Podrobnosti najdete v tomto návodu 👈

Prozatím kliknutím nebo klepnutím na tento odkaz aktualizujte stížnost 👈

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zdravím všechny, mám problém s online kasinem s názvem sázka na červenou. Ukázalo se, že aniž bych si to uvědomoval, vložil jsem kartu své ženy a myslel jsem si, že je moje. A s vloženým vkladem jsem vydělal 2 400 EUR, které mi nechtějí zaplatit, protože říkají, že jsem použil kartu, která nebyla moje. Nejprve mě požádali o tunu dokumentace a já ji doručil každému, kdo požádal, a dokonce jsem poskytl rodinnou knihu, aby viděli, že moje žena a já mám její souhlas. No, říkají mi, že si ty peníze nechávají, to znamená, že mě kradou. Jedna otázka, dá se to nahlásit na policii? Děkuji

Automaticky přeloženo:
samperisrael
před 6 měsíci

Jste bohužel v háji. Kartu manželky jste nepoužili omylem, jak by to vůbec bylo možné, když musíte vyplnit jméno a číslo karty, čímž byste jasně pochopili, co jste udělali. Vaše peníze jsou navždy ztraceny a prostě je přijměte a přestaňte hrát, protože zjevně máte problém s hraním pomocí karet jiných lidí ke hraní.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zdravím všechny, mám problém s online kasinem s názvem sázka na červenou. Ukázalo se, že aniž bych si to uvědomoval, vložil jsem kartu své ženy a myslel jsem si, že je moje. A s vloženým vkladem jsem vydělal 2 400 EUR, které mi nechtějí zaplatit, protože říkají, že jsem použil kartu, která nebyla moje. Nejprve mě požádali o tunu dokumentace a já ji doručil každému, kdo požádal, a dokonce jsem poskytl rodinnou knihu, aby viděli, že moje žena a já mám její souhlas. No, říkají mi, že si ty peníze nechávají, to znamená, že mě kradou. Jedna otázka, dá se to nahlásit na policii? Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj. Ve většině online kasin je to bohužel zakázáno a toto není výjimkou.

Viděl jsem vaši stížnost zde s naším týmem, kde vám Veronika vše vysvětlila, takže pouze pokud kasino schválí, že můžete používat kartu své ženy, vyplatí vám vaše peníze.

Víc s tímto problémem bohužel udělat nemůžeme. Prosím, informujte nás o všech aktualizacích kasina týkajících se tohoto případu.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Karta mé ženy a moje jsou velmi podobné, to jsem si neuvědomil. Ale stejně to dělají, aby vám nedávali peníze, jsou to zloději. Protože po předložení veškeré dokumentace v dobré víře mi říkají, že peníze nedají. A dny předtím mi řekli, abych předal manželčin účet, abych dostal peníze. A teď mi říkají, že ne. Z toho šílím. Každopádně toto kasino nahlásím. Kvůli nedostatečné transparentnosti a neustálému lhaní.

Tohle mi řekli den předtím file

Automaticky přeloženo:
samperisrael
před 6 měsíci

Toto pravidlo není ve většině kasin nic neobvyklého, jak jsem vám řekl, takže zde s vámi nemohu souhlasit, že jsou to bohužel zloději.🤷‍♀️

Z našich zkušeností vyplývá, že někdy není live chat plně informován o procesu odstoupení od smlouvy, což může v mnoha případech způsobit nedostatek informací.

Automaticky přeloženo:
carlthecarl
před 6 měsíci

Karta byla nahraná již od února a já si neuvědomil, že není moje a kartu používám stále. A řekli mi, že vrátí pouze 200 EUR, které jsem vložil, abych vyhrál zisky. A teď se ptám sám sebe, co se stane, jsou všechny příjmy, které jsem udělal kartou své ženy? Vrátí mi to? Nebo jen to, co chtějí, protože příjem z karty mé ženy není malý. Každopádně toto kasino nahlásím.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky