ale ve skutečnosti jsem stále nepochopil, kdo je tento poskytovatel plateb. Co je fyzická osoba? je to všechno automatické? Jsem úplně zmatená
but in fact I still haven't understood who this payment provider is. What is a natural person? is it all automatic? I'm completely confused
Je to společnost. Můžete tomu říkat subdodavatel.
Tyto společnosti se zabývají platebními převody a zajišťují transakce pro své klienty – kasina.
Výsledkem je, že kasino na jejich konci pouze ověřuje platební údaje, údaje o účtu a tak dále a po schválení se obrátí na poskytovatele platby, který převod skutečně zajišťuje. Kasino vám peníze neposílá, pouze zadává příkaz svému partnerovi – poskytovateli plateb.
Poskytovatel plateb provede objednávku a teprve po dokončení tohoto procesu získáte peníze.
It's a company. You may call it a sub-contractor.
Such companies deal in payment transfers, securing transactions for their clients - the casinos.
As a result, the casino only verifies the payment details, account details, and so on, on their end, and once approved, it turns to the payment provider, who actually secures the transfer. The casino does not send the money to you, it just gives the order to its partner - the payment provider.
The payment provider executes the order, and only after this process is finished, you get the money.
Právě jsem však obdržel bankovní převod z jiné sázkové stránky (pokud chcete, mohu vás jmenovat) To znamená, že problém se netýká mého bankovního účtu (nebo pošty, protože IBAN je spojen s poštou), ale na adrese v tomto bodě nese odpovědnost betonred, který není schopen zaplatit. Můžete na ně začít trochu tlačit?
However, I have just received a bank transfer from another betting site (if you want I can name you) This means that the problem is not related to my bank account (or post office since the IBAN is associated with the post office) but at this point the responsibility lies with betonred who is unable to pay. Can you start putting a little pressure on these?
Přesně. Nemá to nic společného s vaší schopností přijímat platby. Partner kasina: zdá se, že poskytovatel plateb má zpoždění kvůli některým technickým problémům; po vyřešení by vám měly být zaslány peníze.
Upřímně řečeno, nikdo nemůže ovlivnit řešení takových problémů na straně třetí strany. Nemůžeme to urychlit, omlouvám se.
Přesto je v nejlepším zájmu kasina najít alternativní způsob výplaty hráčů. Ve většině případů jsou krypto platby snadným a rychlým řešením. Dali byste přednost kryptoměnám? Možná to stojí za návrh.
Precisely. It has nothing to do with your ability to receive payments. Casino's partner: the payment provider seems to be delayed due to some technical issues; once resolved, the money should be sent to you.
Frankly, no one can affect resolving such issues on the third party's end. We can't speed it up, I'm sorry.
Still, it is in the casino's best interest to find an alternative way to pay out the players. In most cases, crypto payments are an easy and fast solution. Would you prefer crypto? Maybe it's worth a suggestion.
Ale co se podle vás děje? důvěřuješ jim? Teď mi napsali do chatu, že se vše vyřeší tento víkend....věříte?
But what do you think is happening? Do you trust them? Now they wrote to me in the chat that everything will be resolved this weekend....do you believe it?
ale podívej, nikdy jsem neměl problémy s bankovními převody až do teď. Opakuji, v neděli 20. dubna jsem provedl dva výběry (po tomto 500 eur provedeném v sobotu 19. dubna) a v úterý ráno jsem již měl peníze na účtu. Jediný rozdíl, kterého jsem si všiml, je, že tyto dva výběry, které byly zaplaceny, říkají genomová banka iban, zatímco ten, který ještě nebyl zaplacen, uvádí pouze bank iban, nevím, jaký je rozdíl.
but look, I have never had problems with bank transfers until now. I repeat, I made two withdrawals on Sunday 20th April (after this one of 500 euros made on Saturday 19th) and on Tuesday morning I already had the money in the account. The only difference I noticed is that these two withdrawals that have been paid say genome bank iban whereas the one that has not yet been paid says only bank iban, I don't know what the difference is.
Řekl bych, že jediný způsob, jak zjistíme, je, jestli kasino dodrží svůj slib. Také jsem si přečetl e-mail, který vám poslali, a v podstatě řekli, že budete muset být trpěliví a vaše odstoupení je v souladu. Co bych tedy doporučil je snažit se myslet pozitivně a pevně věřím, že své peníze dostanete. Samozřejmě bych si přál, aby to bylo co nejdříve, ale nemohu to slíbit.
Pokud však peníze nedostanete, máte otevřenou stížnost a náš tým se vám bude snažit pomoci, takže rozhodně nečekejte na nejhorší.
Budu ti držet palce. ☘️🤞
I'd say the only way we're going to find out is if the casino keeps its promise. I also read the email they sent you and basically what they said is that you'll have to be patient and your withdrawal is in line. So what I would recommend is to try to think positive and I firmly believe that you will get your money. Of course I would like it to be as soon as possible, but I can't promise that.
However, if you don't get the money, you have an open complaint and our team will try to help you, so definitely don't wait for the worst.
I'll keep my fingers crossed for you. ☘️🤞
Omluvte mou angličtinu
Musím udělat dvě aktualizace.
1 Na trustpilotu jsem si všiml 2-3 recenzí, které hovoří o stejném problému jako já
2 Chatoval jsem s jednou paní a ta říkala, že 18. a 19. dubna (udělal jsem to 19.) byly problémy s výběry!!!
Takže říkám, pokud tam byly tyto problémy, proč jste si ty dva dny nechali odebrat vzorky? Nemohli jste zanechat zprávu typu, v těchto dnech kvůli technickým problémům nejsou výběry dostupné!!!
Pokud je tedy tato zpráva, kterou mi tato paní sdělila v chatu, pravdivá, nedokážu si představit, jaký nepořádek je se všemi těmi blokovanými výběry.
Situace je čím dál choulostivější, divím se, že jsem jediný, kdo si tu stěžuje...
Exuseme for my english
I have two updates to do.
1 On trustpilot I noticed 2-3 reviews that talk about the same problem as me
2 I chatted with a lady and she said that on April 18th and 19th (I did it on the 19th) there were problems with withdrawals!!!
So I say, if there were these problems why did you have the samples taken on those two days? You couldn't leave a message like, these days due to technical problems withdrawals are not available!!!
So if this news that this lady gave me in the chat is true, I can't imagine what kind of mess there is with all these blocked withdrawals.
The situation is becoming more and more delicate, I'm surprised that I'm the only one complaining in here...
Čím více dní uplyne, tím menší je pravděpodobnost, že své peníze uvidím. Zaregistroval jsem se na tento web, abych získal pomoc, také jsem otevřel stížnost, ale jak vidím, nikdo mi nepomáhá, možná betonred příliš věříte
The more days that pass, the less likely I am to see my money. I registered on this site to get help, I also opened a complaint but as I see no one is helping me, maybe you trust betonred too much
Hm, tak to jsou docela důležité aktualizace a věřím, že hráči by rádi věděli, co se děje a kasino by jim to vždy mělo říct.
Ohledně Vaší stížnosti nestojíme na žádné straně, ale vždy se snažíme pomoci vše vyřešit férově. Kristina ve své první odpovědi na vás napsala, že kasinům dáváme 14 dní na proces KYC a výběr, takže až tato doba uplyne, budete dotázáni, zda jste obdrželi nějaké peníze. Viděl jsem, že časovač je skoro u konce, tak to bude asi brzy. Pokud peníze nedostanete, náš tým bude kontaktovat kasino, takže se nemusíte bát, že by se vám někdo snažil pomoci. Musíte být trpěliví, takže nepředbíhejme a uvidíme, jak to půjde. 🙂
Hm, so these are quite important updates and I believe that players would like to know what's going on and the casino should always tell them.
Regarding your complaint, we are not on anyone's side, but we always try to help resolve everything fairly. Kristina wrote in her first reply to you that we give casinos 14 days for the KYC and withdrawal process, so when that time passes you will be asked if you have received any money. I saw that the timer is almost over, so it will probably be soon. If you don't get the money, then our team will contact the casino, so you don't have to worry about anyone trying to help you. You need to be patient, so let's not get ahead of ourselves and see how it goes. 🙂
Řekli, že mají stále technické problémy s tímto poskytovatelem a počkat dalších 5 pracovních dnů, situace eskaluje. Mých 500 eur se stalo duchem a problém je, že mám na účtu více peněz.
They said they still have technical problems with this provider and to wait another 5 business days, the situation is escalating. My 500 euros have become ghost and the problem is that I have more money in the account.
Viděl jsem snímek obrazovky a také to, co píšete. Jelikož říkáte, že máte na hráčském účtu více peněz, rozhodně s tím nic nedělejte, dokud se tato situace nevyřeší. Viděl jsem, že musíte být trpěliví, a jak říkáte, poskytovatel plateb má stále technické problémy. V tomto případě toho moc nenaděláme a budeme si muset počkat, jak se celá věc vyvine, ale viděl jsem, že se vás Kristina již ptala na to, že jste peníze obdrželi, takže kasino bude kontaktováno nyní.
Snad se to vyřeší a peníze budete mít co nejdříve.
I've seen the screenshot and also what you write. Since you say you have more money in your player account, definitely don't do anything with it until this situation is resolved. I have seen that you have to be patient and as you say that the payment provider is still having technical problems. We can't do much in this case and we will have to wait and see how the whole thing develops, but I saw that Kristina has already asked you about the fact that you have received the money, so the casino will be contacted now.
Hopefully this will be sorted out and you will have the money as soon as possible.
Ale 21. dubna jsem provedl další dva výběry a byly rychle zaplaceny. Možná používají různé dodavatele a tento 500 euro má tyto technické problémy? Nevím, co mám dělat, chtěl bych vybrat ty ostatní peníze, ale bojím se
But I made two more withdrawals on April 21st and they were paid quickly. Maybe they use different suppliers and this 500 euro one has these technical problems? I don't know what I should do, I would like to withdraw the other money but I'm scared
Dobře, a pokud se vám předtím podařilo vybrat dva výběry, použili jste stejný způsob výběru jako u peněz, které vám kasino ještě neposlalo? Osobně bych počkal, jak tato situace dopadne a jak se vyřeší, protože dle Vašich slov zatím nevíme, co za tím je.
Pokud jsem však stížnost viděl správně, měli byste dnes vědět, co poskytovatel řekl oddělení kasina.
Pokud zjistíte něco nového, dejte mi vědět. Doufám, že to budou dobré zprávy. 😉
Okay, and if you managed to cash out two withdrawals before, did you use the same withdrawal method as for the money that the casino hasn't sent you yet ? Personally, I would wait and see how this situation turns out and how it is resolved because, according to your words, we don't know what is behind it yet.
However, if I saw the complaint correctly, you should know today what the provider told the casino department.
If you find out anything new let me know. I hope it will be good news. 😉
Ano, stejná metoda (iban). Ne dříve, dva výběry provedené po (21. dubna) ve výši 500 EUR (19. dubna).
Zatím však žádná odpověď. Ale kdy zaměstnanci casinoguru začnou tyto blbce kontaktovat? Tyto peníze se nyní stávají přeludem. Christina mi ani neodpověděla na stížnost, kterou jsem poslal
Yes, same method (iban). No before, two withdrawal made after (21 April) this of 500 euro(19 April).
However no answer yet. But when does casinoguru staff start contacting these morons? This money is now becoming a mirage. Christina didn't even give me an answer in the compaint I posted
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.