FórumKasinaBetOnRed Casino - všeobecná diskuze

BetOnRed Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od CasinoStreamer88
|
24331 zobrazení 180 odpovědí |
|
1...5 6 7...10
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Dobrý den, rád bych věděl, zda jsou nějaké bonusy přes sociální sítě

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

ale ve skutečnosti jsem stále nepochopil, kdo je tento poskytovatel plateb. Co je fyzická osoba? je to všechno automatické? Jsem úplně zmatená

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Je to společnost. Můžete tomu říkat subdodavatel.

Tyto společnosti se zabývají platebními převody a zajišťují transakce pro své klienty – kasina.

Výsledkem je, že kasino na jejich konci pouze ověřuje platební údaje, údaje o účtu a tak dále a po schválení se obrátí na poskytovatele platby, který převod skutečně zajišťuje. Kasino vám peníze neposílá, pouze zadává příkaz svému partnerovi – poskytovateli plateb.

Poskytovatel plateb provede objednávku a teprve po dokončení tohoto procesu získáte peníze.


Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Právě jsem však obdržel bankovní převod z jiné sázkové stránky (pokud chcete, mohu vás jmenovat) To znamená, že problém se netýká mého bankovního účtu (nebo pošty, protože IBAN je spojen s poštou), ale na adrese v tomto bodě nese odpovědnost betonred, který není schopen zaplatit. Můžete na ně začít trochu tlačit?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Přesně. Nemá to nic společného s vaší schopností přijímat platby. Partner kasina: zdá se, že poskytovatel plateb má zpoždění kvůli některým technickým problémům; po vyřešení by vám měly být zaslány peníze.

Upřímně řečeno, nikdo nemůže ovlivnit řešení takových problémů na straně třetí strany. Nemůžeme to urychlit, omlouvám se.

Přesto je v nejlepším zájmu kasina najít alternativní způsob výplaty hráčů. Ve většině případů jsou krypto platby snadným a rychlým řešením. Dali byste přednost kryptoměnám? Možná to stojí za návrh.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Ale co se podle vás děje? důvěřuješ jim? Teď mi napsali do chatu, že se vše vyřeší tento víkend....věříte?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, rád bych věděl, zda jsou nějaké bonusy přes sociální sítě

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj, ohledně kasina BetOnRed?

Zkusil bych nejprve procházet jejich kanály na sociálních sítích. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

ale podívej, nikdy jsem neměl problémy s bankovními převody až do teď. Opakuji, v neděli 20. dubna jsem provedl dva výběry (po tomto 500 eur provedeném v sobotu 19. dubna) a v úterý ráno jsem již měl peníze na účtu. Jediný rozdíl, kterého jsem si všiml, je, že tyto dva výběry, které byly zaplaceny, říkají genomová banka iban, zatímco ten, který ještě nebyl zaplacen, uvádí pouze bank iban, nevím, jaký je rozdíl.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

filefile

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dostal jsem tento e-mail (použijte překlad) file

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dnes je 9 dní bez výběru.

Říkám si, že teď musím rezignovat na nejhorší...

Automaticky přeloženo:
Rafo22
před 6 měsíci

Řekl bych, že jediný způsob, jak zjistíme, je, jestli kasino dodrží svůj slib. Také jsem si přečetl e-mail, který vám poslali, a v podstatě řekli, že budete muset být trpěliví a vaše odstoupení je v souladu. Co bych tedy doporučil je snažit se myslet pozitivně a pevně věřím, že své peníze dostanete. Samozřejmě bych si přál, aby to bylo co nejdříve, ale nemohu to slíbit.

Pokud však peníze nedostanete, máte otevřenou stížnost a náš tým se vám bude snažit pomoci, takže rozhodně nečekejte na nejhorší.

Budu ti držet palce. ☘️🤞



Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Omluvte mou angličtinu


Musím udělat dvě aktualizace.

1 Na trustpilotu jsem si všiml 2-3 recenzí, které hovoří o stejném problému jako já

2 Chatoval jsem s jednou paní a ta říkala, že 18. a 19. dubna (udělal jsem to 19.) byly problémy s výběry!!!

Takže říkám, pokud tam byly tyto problémy, proč jste si ty dva dny nechali odebrat vzorky? Nemohli jste zanechat zprávu typu, v těchto dnech kvůli technickým problémům nejsou výběry dostupné!!!

Pokud je tedy tato zpráva, kterou mi tato paní sdělila v chatu, pravdivá, nedokážu si představit, jaký nepořádek je se všemi těmi blokovanými výběry.

Situace je čím dál choulostivější, divím se, že jsem jediný, kdo si tu stěžuje...

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Čím více dní uplyne, tím menší je pravděpodobnost, že své peníze uvidím. Zaregistroval jsem se na tento web, abych získal pomoc, také jsem otevřel stížnost, ale jak vidím, nikdo mi nepomáhá, možná betonred příliš věříte

Automaticky přeloženo:
Rafo22
před 6 měsíci

Hm, tak to jsou docela důležité aktualizace a věřím, že hráči by rádi věděli, co se děje a kasino by jim to vždy mělo říct.

Ohledně Vaší stížnosti nestojíme na žádné straně, ale vždy se snažíme pomoci vše vyřešit férově. Kristina ve své první odpovědi na vás napsala, že kasinům dáváme 14 dní na proces KYC a výběr, takže až tato doba uplyne, budete dotázáni, zda jste obdrželi nějaké peníze. Viděl jsem, že časovač je skoro u konce, tak to bude asi brzy. Pokud peníze nedostanete, náš tým bude kontaktovat kasino, takže se nemusíte bát, že by se vám někdo snažil pomoci. Musíte být trpěliví, takže nepředbíhejme a uvidíme, jak to půjde. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Řekli, že mají stále technické problémy s tímto poskytovatelem a počkat dalších 5 pracovních dnů, situace eskaluje. Mých 500 eur se stalo duchem a problém je, že mám na účtu více peněz.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Od trustpilota

file

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Tento email jsem dostal dnes ráno.

Použijte překlad file

Automaticky přeloženo:
Rafo22
před 6 měsíci

Viděl jsem snímek obrazovky a také to, co píšete. Jelikož říkáte, že máte na hráčském účtu více peněz, rozhodně s tím nic nedělejte, dokud se tato situace nevyřeší. Viděl jsem, že musíte být trpěliví, a jak říkáte, poskytovatel plateb má stále technické problémy. V tomto případě toho moc nenaděláme a budeme si muset počkat, jak se celá věc vyvine, ale viděl jsem, že se vás Kristina již ptala na to, že jste peníze obdrželi, takže kasino bude kontaktováno nyní.

Snad se to vyřeší a peníze budete mít co nejdříve.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ale 21. dubna jsem provedl další dva výběry a byly rychle zaplaceny. Možná používají různé dodavatele a tento 500 euro má tyto technické problémy? Nevím, co mám dělat, chtěl bych vybrat ty ostatní peníze, ale bojím se

Automaticky přeloženo:
Rafo22
před 6 měsíci

Dobře, a pokud se vám předtím podařilo vybrat dva výběry, použili jste stejný způsob výběru jako u peněz, které vám kasino ještě neposlalo? Osobně bych počkal, jak tato situace dopadne a jak se vyřeší, protože dle Vašich slov zatím nevíme, co za tím je.

Pokud jsem však stížnost viděl správně, měli byste dnes vědět, co poskytovatel řekl oddělení kasina.

Pokud zjistíte něco nového, dejte mi vědět. Doufám, že to budou dobré zprávy. 😉

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ano, stejná metoda (iban). Ne dříve, dva výběry provedené po (21. dubna) ve výši 500 EUR (19. dubna).


Zatím však žádná odpověď. Ale kdy zaměstnanci casinoguru začnou tyto blbce kontaktovat? Tyto peníze se nyní stávají přeludem. Christina mi ani neodpověděla na stížnost, kterou jsem poslal

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky