Pokud mohu přidat svůj pohled na věc, cítím zde trochu nedorozumění. Abyste mohli přijímat platby, musíte mít přístup k určitému bankovnímu účtu. Nezáleží na tom, zda dáváte přednost online bankovnictví nebo musíte navštívit poštu, abyste mohli s finančními prostředky pracovat.
V tomto případě je pošta pouze přístupovým bodem, nikoli stranou přímo zapojenou do transakce.
Když říkají „dodavatel", kasino má na mysli svého partnera třetí strany zvaného „poskytovatel plateb", jak je vysvětleno:
"že pokud kasino nezpracovává výplaty přímo, s největší pravděpodobností vám předá očekávaný časový rámec, protože kasinu také chybí informace. Kromě toho, pokud poskytovatel platby stojí za počátečním zpožděním, domnívám se, že kasino prostě mít odpověď."
Představte si kasino jako společnost využívající sdílené služby, což je v dnešní době naprosto běžné. Taková společnost delegovala všechny možné akce na jiné společnosti a soustředila se pouze na konkrétní úkoly nebo zakázky.
Nemá to nic společného s poštou a pravděpodobněji ani s vaší bankou.
Na základě předchozích informací má poskytovatel plateb kasina problémy a dokonce i kasino čeká na řešení nebo aktualizace.
To je to, co jsem z toho udělal, také s ohledem na následující snímek obrazovky. Neříká to nic o poště, řekl bych.
If I may add my point of view, I feel a bit of a misunderstanding here. To be able to receive payment, you need to have access to a certain bank account. It does not matter whether you prefer online banking or have to visit the post office to be able to interact with the funds.
In this case, the post office is just an access point, not a party directly involved in the transaction.
When they say "supplier" the casino is referring to its third-party partner called "payment provider", as explained:
"that if the casino does not handle the payouts directly, they will most likely pass the expected time frame to you because the casino also lacks the information. Furthermore, if the payment provider stands behind the initial delay, I imagine the casino simply does not possess the answer."
Imagine the casino as a company using shared services, which is perfectly normal these days. Such a company delegated every possible action to other companies, focusing solely on concrete tasks or jobs.
It has nothing to do with the post office, and, more likely, not even with your bank.
Based on the previous info, the casino's payment provider has issues, and even the casino is waiting for a solution or updates.
This is what I made out of it, also considering the following screenshot. It says nothing about the post office, I'd say.
Automaticky přeloženo: