DomůFórumKasinaBetOnRed Casino - všeobecná diskuze

BetOnRed Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od CasinoStreamer88
|
29 951 zobrazení 189 odpovědí |
|
1...4 5 6...10
Jaro
před 8 měsíci

Odpovědnost byla prokázána, ale nevidím, že by casinobetonred přispívalo ke spravedlivému řešení.

Představte si, že sporná částka je 2276 eur a kasino nabízí 100 eur jako bonus, který musí vsadit x30

Automaticky přeloženo:
makelios6
před 8 měsíci

Viděl jsem, co Petr napsal ve stížnosti, a protože to řešil on, z toho, co mohu soudit, je to pravděpodobně to nejlepší, co dostanete. Nevím, jestli to bude lepší, ale ty peníze, které jsi nahrál, z toho asi nedostaneš. Je to docela frustrující, ale náš tým se vždy snaží dělat to nejlepší, co umí, ale je to tak. 😥

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Milý jaro, zásadně nesouhlasím s Petrovým rozhodnutím.

Když bylo porušeno základní pravidlo fair play, neexistuje žádná šedá zóna.

kazino betonred mi už měsíc nemůže odpovědět s požadovanými důkazy, zda moje výhra 2 500 eur pochází ze skutečných peněz z vkladu 50 eur, který jsem provedl, nebo zda jsem vstoupil do bonusového fondu.

Když souhlasím s odstavcem 3.9 zveřejněným na jejich webových stránkách, nejprve se hrají skutečné peníze a poté bonus. file do konce


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Také milý jaro, proč mi kasino guru nedovolí zveřejnit moji negativní recenzi na kazino betonred, když je nyní na mrtvém bodě

Automaticky přeloženo:
makelios6
před 8 měsíci

Ahoj, zrovna jsem mluvil s Petrem o tvém případu. Bohužel musím konstatovat, že více pro Vás udělat nebude možné, než Vám bylo nabídnuto. Vedli jsme o tom interní komunikaci a důležité je, že i když to nebylo zmíněno v Podmínkách, stále jste to mohli vidět ve svém profilu. Kdyby tomu tak nebylo, změnilo by to situaci.

Nicméně, i když mě to mrzí, víc už udělat nepůjde.

Pokud jde o vaši recenzi, nebyla zamítnuta, ale čeká na ni, protože stále máte otevřenou stížnost. Po uzavření stížnosti bude uživatelské hodnocení vyřízeno podle výsledku stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

máte bonus na sociálních sítích, například na facebooku?

Automaticky přeloženo:
arhaios
před 8 měsíci

Už jste se podívali na tyto 👈, možná? Měly by být dostupné pro hráče z vaší země.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, jsem registrován u betonred.

Zatím jsem s nimi nikdy neměl problémy ohledně výběru. Můj účet je ověřen. 19. dubna jsem provedl výběr 500 eur, který stále čeká na vyřízení. V pátek 26. jsem na jejich žádost poslal výpis, protože chtěli zkontrolovat, co se stalo, a odpověděli, že poskytovatel platby má technické problémy a nemůže přijímat výběry a že by měly být vyřešeny začátkem tohoto týdne. Mezitím dnes v pondělí 29. stále nedošlo k žádnému výběru. Zvláštní je, že mi zaplatili dva výběry, které jsem provedl v neděli 20. dubna a peníze jsem obdržel v úterý 22. dubna. Takže jsem opravdu zmatený a nechápu, co se děje. Můžete mi prosím pomoci díky

Automaticky přeloženo:
Rafo22
před 7 měsíci

Ahoj, koukám, že na vysazení nějakou dobu čekáš, ale řekla bych, že to není tak hrozné. Na druhou stranu chápu, že byste pravděpodobně chtěli více informací nebo časový rámec, ale předpokládám, že pokud má poskytovatel platby problém, kasino vám je pravděpodobně nebude moci poskytnout.

Nebyl bych však hned skeptický, protože jak říkáte, přišly dva výběry, takže bych se snažil být trochu trpělivý a doufal, že jakmile poskytovatel platby vyřeší svůj problém, budete moci vybrat zbytek bez nějaké problémy. Samozřejmě, že pokud se to nevyřeší a stále se to protahuje a nic se nezmění do 14 dnů, které dáváme kasinům k zaslání peněz hráči, tak můžete podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci. Ale zatím bych vydržel a pokud bude z vaší strany vše v pořádku, tak uvidíme, co bude dál.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ale pokud zavoláte betonred, nemůžete kontaktovat tohoto poskytovatele plateb?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré odpoledne!!! Byl jsem bez neověřeného účtu 2 dny, kdy jsem již bez problémů provedl výběr, poslal jsem dokumentaci a s 1700 eur v nevyřízených výběrech a nyní se nemohu dostat na stránku a neodpovídají na mé e-maily na podporu , Nevím Co mám dělat a mám docela obavy, aby to nebyl podvod


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ale pokud zavoláte betonred, nemůžete kontaktovat tohoto poskytovatele plateb?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nejste si jisti, kam vaše otázka směřuje, ale poskytovatelem plateb je obvykle společnost třetí strany, takže je malá šance, že se k nim dostanete.

Jaro se snažil říct, že pokud kasino nezpracovává výplaty přímo, s největší pravděpodobností vám předá očekávaný časový rámec, protože kasinu také chybí informace. Navíc, pokud poskytovatel plateb stojí za počátečním zpožděním, myslím si, že kasino prostě nemá odpověď.

Může to znít trochu frustrovaně, přesto se jedná o běžný model. Zkuste být trpělivý, prosím.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré odpoledne!!! Byl jsem bez neověřeného účtu 2 dny, kdy jsem již bez problémů provedl výběr, poslal jsem dokumentaci a s 1700 eur v nevyřízených výběrech a nyní se nemohu dostat na stránku a neodpovídají na mé e-maily na podporu , Nevím Co mám dělat a mám docela obavy, aby to nebyl podvod


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj,

Na základě odpovědi, kterou jsme dostali od Rfo22, přetrvávají technické problémy.

I když si myslím, že vaše situace je trochu jiná, slyšeli jste možná, že některá kasina blokují účty hráčů, aby provedla prvotní ověření účtu?

Upřímně řečeno, na základě vašeho příspěvku nemohu rozlišit, zda byl váš účet již dříve plně ověřen, nebo zda jste provedli několik výběrů, aniž byste prošli ověřením, které nyní probíhá.

Můžete mi prosím pomoci pochopit? Rozhodně bych zde nechtěl spekulovat. 🤷‍♀️



Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Kluci, myslím, že situace není dobrá. Mluvil jsem s člověkem, který pracuje na poště, kde jsem sdružil IBAN (nemám banku) a vysvětlil mi, že není možné, aby byl převod ze strany dodavatele (v tomto případě pošta) zablokován. . Proč tedy stále říkají, že dodavatel má technické problémy? Myslím, že musíte zasáhnout, než bude příliš pozdě... pokud ještě není.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Použití přeložit, im italsky

K přečtení tohoto snímku obrazovky lze použít překlad file

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Kluci, myslím, že situace není dobrá. Mluvil jsem s člověkem, který pracuje na poště, kde jsem sdružil IBAN (nemám banku) a vysvětlil mi, že není možné, aby byl převod ze strany dodavatele (v tomto případě pošta) zablokován. . Proč tedy stále říkají, že dodavatel má technické problémy? Myslím, že musíte zasáhnout, než bude příliš pozdě... pokud ještě není.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pokud mohu přidat svůj pohled na věc, cítím zde trochu nedorozumění. Abyste mohli přijímat platby, musíte mít přístup k určitému bankovnímu účtu. Nezáleží na tom, zda dáváte přednost online bankovnictví nebo musíte navštívit poštu, abyste mohli s finančními prostředky pracovat.

V tomto případě je pošta pouze přístupovým bodem, nikoli stranou přímo zapojenou do transakce.

Když říkají „dodavatel", kasino má na mysli svého partnera třetí strany zvaného „poskytovatel plateb", jak je vysvětleno:

"že pokud kasino nezpracovává výplaty přímo, s největší pravděpodobností vám předá očekávaný časový rámec, protože kasinu také chybí informace. Kromě toho, pokud poskytovatel platby stojí za počátečním zpožděním, domnívám se, že kasino prostě mít odpověď."

Představte si kasino jako společnost využívající sdílené služby, což je v dnešní době naprosto běžné. Taková společnost delegovala všechny možné akce na jiné společnosti a soustředila se pouze na konkrétní úkoly nebo zakázky.

Nemá to nic společného s poštou a pravděpodobněji ani s vaší bankou.

Na základě předchozích informací má poskytovatel plateb kasina problémy a dokonce i kasino čeká na řešení nebo aktualizace.

To je to, co jsem z toho udělal, také s ohledem na následující snímek obrazovky. Neříká to nic o poště, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Řekl bych, že jakmile poskytovatel plateb kasina = obchodní partner problém vyřeší a odešle platbu, bude označena jako zpracovaná nebo dokončená.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Řekl bych, že jakmile poskytovatel plateb kasina = obchodní partner problém vyřeší a odešle platbu, bude označena jako zpracovaná nebo dokončená.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

ale ve skutečnosti jsem stále nepochopil, kdo je tento poskytovatel plateb. Co je fyzická osoba? je to všechno automatické? Jsem úplně zmatená

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Právě jsem však obdržel bankovní převod z jiné sázkové stránky (pokud chcete, mohu vás jmenovat) To znamená, že problém se netýká mého bankovního účtu (nebo pošty, protože IBAN je spojen s poštou), ale na adrese v tomto bodě nese odpovědnost betonred, který není schopen zaplatit. Můžete na ně začít trochu tlačit?

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky