FórumKasinaBetOnRed Casino - všeobecná diskuze

BetOnRed Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od CasinoStreamer88
|
25264 zobrazení 180 odpovědí |
|
12 3 4...10
Přidat příspěvek
Jesus1312
před 10 měsíci

Takže to může být docela příjemný bonus. Jak jsi to našel ?

Podařilo se vám z tohoto bonusu vybrat nějaké peníze nebo jste s penězi pokračovali ve hře?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Zdravím stížnost na ně nejde napsat

A už přestali úplně komunikovat! Jako 20tis jim nechci nechat zlodějům.Hledam co se s takovými šmejdy dá dělat.

Jaro
před 10 měsíci

Poslal jsem jim veškeré požadované dokumenty. A pořád mlely že je problém u poskytovatele plateb. 2 měsíce. A už mě totálně ignorují.

Poradíte co stim?

Michal4433
před 10 měsíci

Môžem vedieť aký je problém, že sa na linku, ktorý som postol nedá napísať sťažnosť ? Je to niečo technického chrakteru ?

Čo sa týka peňazí tak určite by som to nenechal len tak ani ja pokiaľ si toho názoru, že z tvojej strany k žiadnej chybe nedošlo. Keď kasíno opakuje stále to isté dookola už dva mesiace, tak to rozhodne nie je nič príjemné a obzvlášť keď ťa do toho začnú ignorovať.

Dáš mi teda prosím vedieť, prečo sa nedá sťažnosť založiť ? Budem čakať na odpoveď.

před 9 měsíci

Dobrý...

Jak mohu zrušit účet za červenou na sázku?

Komplimenty

Automaticky přeloženo:
bmbaptista21
před 9 měsíci

Dobrý den, myslím, že by bylo nejlepší zeptat se podpory kasina, když chcete zrušit svůj účet. Případně, není v Podmínkách napsáno něco o uzavření účtu?

Obvykle musíte poslat e-mail, že byste jej chtěli zavřít, ale kasina mohou mít různé způsoby, jak to udělat, takže doporučuji kontaktovat je.

Proč to však chcete udělat? Samozřejmě nemusíš odpovídat, když nechceš, ptám se jen ze zvědavosti.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Od výběru 50 eur mě dělí více než 6 dní a vždy říkají to samé

Qjw musím počkat.. řekli 72 hodin a teď je to 6 dní….

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Od výběru 50 eur mě dělí více než 6 dní a vždy říkají to samé

Qjw musím počkat.. řekli 72 hodin a teď je to 6 dní….

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj. Mohu se zeptat, zda byl váš účet v tomto kasinu plně ověřen? Výběr peněz může trvat o něco déle, zvláště pokud se jedná o první výběr. Kasino skutečně potřebuje zkontrolovat všechny dokumenty potřebné k ověření. Měli jste již nějaké úspěšné stažení, nebo je to váš první pokus?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jak může taková společnost "fungovat" s ohledem na všechny stížnosti na zdržovací taktiku při výběrech?!

Nejen, že toto kasino prokazatelně zkouší vše, aby zabránilo výplatám, nakupuje i recenze – to pozná například každý nevidomý. na Trustpilot (zejména Poláci jsou k takovému jednání zjevně velmi vnímaví)!

Sám mám v poslední době velmi špatnou zkušenost, co se výplaty týče a udělám VŠE pro to, aby se nelegální aktivity tohoto kasina dostaly na veřejnost!!!

BetOnRed bude hodně litovat, že mě nakonec ošidil o více než 60 tisíc......

Automaticky přeloženo:
Anonymized540
před 9 měsíci

Cítím, že je přirozené se ptát, co se stalo.

Nejen to, můžeme vám pomoci, pokud je důvod spravedlivý. Pojďme to zkusit.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Jaký má smysl (oprávněná) stížnost, když BetOnRed již dosáhl toho, co zamýšlel svou podvodnou taktikou – totiž že celý kredit již byl ztracen – částečně kvůli hněvu nad touto taktikou? Tady se nebavíme o burácích, ale v mém případě prokazatelně přes 60k!!!

Něco takového by nemělo být povoleno a Casino Guru by tam mělo být, aby to zastavilo a pohnalo taková kasina k odpovědnosti!

Automaticky přeloženo:
Anonymized540
před 9 měsíci

Pokud v tomto případě podáte stížnost, náš tým se vám pokusí s vaší situací pomoci. Určitě by to bylo lepší, než jen stále dokola o tom, jak vás kasino připravilo o spoustu peněz. Samozřejmě nemůžeme kasina k ničemu nutit, tak nevím, jestli se na to tak díváte. Nejlepší by také bylo být během celého procesu trpělivý a čekat, až se to vyřeší a rozhodně nehazardovat a prohrávat peníze.

Tak proč nepodáte stížnost? Můžete to udělat zde .

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

AHOJ,

Nemáte někdo kontakty na toto kasino?


Chci je dát k soudu, přestože jsem se sám vyloučil ze své skupiny a ze všech italských stránek, nechtěli mi vrátit všechny mé vložené peníze, ale vedli mě k přijetí 20% refundace, protože jsem potřeboval peníze .

zahráli si na mou depresi... už jen to, že přijali 20% refundaci, znamená jasnou vinu a přiznání.


Děkuji za pomoc


Pozdravy

Automaticky přeloženo:
Messi992
před 8 měsíci

Ahoj,

Zkontrolovali jste bezpečnostní index ? Říká:

VLASTNÍK: Uno Digital Media BV

Snad vám to nějak pomůže.



Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Udělal jsem vklad 50 eur v kasinu betonred a obdržel jsem druhý vkladový bonus 27 eur.

Celkem 77 eur

Začal jsem a sázel jsem na automatu a peníze byly asi 23 eur.

Odtud jsem začal vydělávat, ale nemohl jsem provést výběr, protože jsem musel 40krát uplatnit bonus, který jsem obdržel, takže jsem musel vyplatit částku 966 eur.

pokračoval ve výhře Dokončil jsem točení a vyhrál jsem asi 2 500 eur.

Bohužel mi však ve chvíli, kdy jsem splnil limit na výběr, byla odečtena částka 2300 eur s odůvodněním, že maximální výše zisku z bonusů je x10 částky, kterou jsem obdržel jako bonus, tedy 10x27=270 euroς .Přečtěte si podmínky bonusu na stránce kasina a nic takového o maximální výši bonusových výher jste neviděli.

Měl bych poznamenat, že bonus, který jsem obdržel, byl bonus za druhý vklad. Co mi radíte?



Kasino trvá na tom, že platí maximální výhra


.


Automaticky přeloženo:
makelios6
před 8 měsíci

Ahoj, vidím, že máš problém s bonusem. Podle toho, co jsem viděl na webu, to má kasino napsané ve svých podmínkách, tak se obávám, že to tam je.

Kasino vám však nechalo 270 EUR na výběr?

file

Automaticky přeloženo:
Messi992
před 8 měsíci

Rozhodně podejte žalobu, protože jak jsem již mnohokrát zmiňoval, BetOnRed se snaží naprosto VŠECHNO, aby se výplatám vyhnul – nebo ve vašem konkrétním případě refundacím!!!


A jak jste správně zmínil: Skutečnost, že BetOnRed souhlasila s vrácením 20 procent, je také přiznáním viny!

Automaticky přeloženo:
makelios6
před 8 měsíci

Je to škoda vašich výher, protože i kdyby BetOnRed neměl to „štěstí", aby se mohl odvolat na smluvní podmínky, kasino by použilo jiné výmluvy nebo pokrytecké důvody, aby nemuselo vyplatit vaše celkové výhry. .

U BetOnRed to není absolutně nic nového, protože i já jsem trpitel, ale díky bohu mohu vše dokázat a proto dojde k soudu!


Absurdním detailem na straně je, že BetOnRed nedodržuje své vlastní podmínky, ale v tomto případě na ně odkazuje! Jak to kasinu sluší.........

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Pokud mi sdělíte, jaký je v tomto případě účel reklamace, rád tak učiním!

Nechci však získat zpět částku svého vkladu – která je v porovnání s mými velmi vysokými výhrami malá – a tak jedinou možností je podniknout právní kroky!

Pokud to vidíte jinak, dejte mi vědět, jakmile můj právník zasáhne, vše půjde samo!

Mimochodem, "trpělivost" zde není na místě nebo vlastně není nutná, protože pokud BetOnRed nedodržuje své vlastní podmínky (v tomto případě týkající se výplat), jedná se o porušení smlouvy a nic jiného!


V první řadě trvám na svých výhrách, ale je pro mě také velmi důležité, aby na to byla upozorněna veřejnost nebo případní zájemci, kteří chtějí na BetOnRed hrát, jinak je čeká stejný osud jako mě (v případě, že mají to štěstí, že vyhrají)!

Automaticky přeloženo:
Anonymized540
před 8 měsíci

Podle toho, co jsem četl a tedy podle mého příspěvku, na který jste reagoval, jsem tehdy viděl, že jste řekl, že vás kasino připravilo o peníze, ale také jste řekl, že jste ztratil veškerý kredit.

Co jsem chtěl říci stížností, kterou jsem navrhl, je, že pokud máte problém s kasinem, máte možnost nás zkusit kontaktovat a my se pokusíme pomoci. Protože pokud jde jen o to, že si řeknete, že vás kasino okrádá o peníze a vy s tím nic neuděláte, nemyslím si, že by to bylo nejchytřejší.

Každopádně jsem nevěděl, že jsi kontaktoval právníka. Proto jsem se snažil doporučit naši pomoc, ale pokud by se stalo, že jste o peníze přišli, tak by to bylo těžké a myslím, že z naší strany by nebylo možné pomoci.

Pokud by se však něco podobného v budoucnu opakovalo, neváhejte se na nás obrátit a pokud máte peníze na hráčském účtu a máte problémy, můžete to alespoň zkusit vyřešit s námi.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky