DomůFórumKasinaBetOnRed Casino - všeobecná diskuze

BetOnRed Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od CasinoStreamer88
|
29 972 zobrazení 189 odpovědí |
|
1 2 3...10
Jaro
před rokem

Přesně tak na stížnostech nenajde to casino. Dál jsem před výběrem zrušit bonus,a tím byla na kontě 0.A ten chatboot mi napsal,že jsem si měl přečíst podmínky bonusu.Nikde jinde se mi to nestalo.A hlavně jsem fakt netušil že hraju s nějakým bonusem.

před rokem

Tak fakt to mají u toho slavného bonusu,takže pro všechny kdo se registrují,tak pozor.Automaticky naběhne bonus za registraci,pokud ho nezrisite, musíte protočit 40nasobek vkladu,jinak neuvidíte ani korunu.

Michal4433
před rokem

Rozumiem. Tým pádom by som ti odporučil, aby si napísal "I do not know the casino" a do popisu by si zadal na neho link. Prípadne si založ sťažnosť na iné kasíno ale keď budeš zadávať popis svojho problému, uveď ako kasíno BetonRed a náš tím ho priradí ku správnemu kasínu. To je odporúčanie od nášho tímu, ktorý sa sťažnosťami zaoberá.

Čo sa týka tvojej situácie tak samozrejme mi je to ľúto, keďže si myslím, že hráč by mal byť vždy jasne upovedomený, či hrá s bonusom alebo nie. Nepísalo ani nikde pri registrácii, že sa bonus sám automaticky pripíše ? Respektíve nevyskočilo aspoň nejaké okienko, čo sa týkalo bonusu ?

Myslím, že v tomto prípade bude najlepšie ak tú sťažnosť založíš podľa toho ako som popísal. Náš tím sa pozrie na tvoju situáciu a bude sa snažiť ti pomôcť.

Myslíš, že to stojí za to ?

před rokem

Zdravím vůbec nedodrzuji podmínky! Mají tam jasné napsáno že kdyz uzavřete účet,že vyplatí penize.Ukoncil jsem,zaslal jsem podklady co chtěli.A přestali komunikovat.Na úctě jsem měl 20.000.Poprve mě okradli o 10.000 kvůli aktivnímu bonusu za vklad,dobrý.Ale teď jsem němel žádný bonus,když jsem chtel již po druhé vybrat tak chtěli nějaký selfie a kroutit hlavou(ale nefunguje jim to) tak jsem vyčetl že ukončením účtu mi vrátí co je na účtu.A zas nic.Takze mě okradli dohromady o 30.000kc!!! file

Michal4433
před rokem

Ahoj, prešiel si teda proces verifikácie účtu, pretože zrejme to je to prečo od teba požadovali selfie. Na druhej strane moc nerozumiem prečo kasíno prestalo komunikovať, pretože tento proces väčšina berie vážne. Posielal si tam teda tú selfie alebo si išiel hneď zavrieť účet? 

Ak si teda myslíš, že je chyba na strane kasína, odporúčam založiť si sťažnosť tu: https://kasinoguru-cz.com/stiznosti/ vse a náš tím sa pokúsi ti pomôcť. Myslím, že to stojí za zváženie. Pôjdeš do toho ?

před rokem

Vyhněte se tomuto kasinu, není šance vyhrát vklad 500 eur, největší výhra 60 eur, dává vám spoustu roztočení zdarma, ale nemáte šanci vyhrát, mnoho bonusů bez šance na výhru, buďte opatrní

Automaticky přeloženo:
kompselisgeorge
před rokem

Hej, z toho, co vidím, jsi se v kasinu neměl nejlépe. Pravdou je, že kasino má vždy navrch nad hráčem a hráč tam nakonec o své peníze přijde, takže to bohužel není nic nového.

Pokud jde o bonusy, se kterými jste hráli? Jaké požadavky to mělo?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Vklad 500 eur a největší výhra 60 eur, tomu nelze říkat nešťastné

ve skutečnosti poslední vklad 100 EUR, který jsem provedl, nepřinesl žádný bonus s otočením 0,80 EUR, takže prosím, protože to není první kasino, které jsem hrál, poznám, když vidím podvod a vím, že výhoda je pro kasino ale tohle bylo trochu moc

Automaticky přeloženo:
kompselisgeorge
před rokem

Hmm, chápu, že když muž přijde o peníze, je z toho nešťastný. Vlastně bych byl taky. Ale pro mě je nejrozumnějším výsledkem přestat hrát, pokud máte pocit, že v kasinu jen prohráváte a nic nevyhráváte. Co myslíš ? 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

BONUS ŽÁDNÝ VKLAD:【100 ZATOČENÍ ZDARMA na Sweet Bonanza, Bonanza Billion】

Dostal jsem to, ale výhry byly sníženy na 1/100.


Matně si vzpomínám, ale jedno otočení zdarma stojí celkem asi 2400 jenů.

Sloupec aktivního bonusu ukazuje 24,00 jenů.


Jsou to specifikace?

Je to v pořádku, protože jsem to hrál zdarma.

Pokud se zdá, že stroj nefunguje správně, je nejlepší nechat jej opravit kasino.

Automaticky přeloženo:
f0x_f0x
před rokem

Ahoj!

Udělám, co bude v mých silách, abych vám pomohl pochopit hodnoty:

Říká se, že obrázek vydá za tisíc slov, takže bych sem rád vložil bonusový snímek obrazovky:

file

Chci říct, že skutečná hodnota jednoho zatočení zdarma je 0,2 EUR

Proto má tento bonus za roztočení zdarma celkovou hodnotu 20 EUR

Tak jsem přesvědčen, že je vše v pořádku. Pokud hledáte další podrobnosti, vyzkoušejte prosím chat agenta přímo v kasinu 🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko

kasino guru se nemýlí


Když jsem to skutečně hrál 100krát, "výherní peníze" byly asi 2400 jenů.

Částka přidaná k aktivnímu bonusu se však změní na 24 jenů.


Nevím, jestli je to podle návrhu, ale pokud je automat nefunkční, poradil bych kasinu, aby bylo opatrné.

Automaticky přeloženo:
f0x_f0x
před rokem

Ahoj f0x_f0x!

Chápu, děkuji.

Myslím, že nikdy neuděláte chybu, když oslovíte zaměstnance kasina. Je v jejich nejlepším zájmu, aby portfolio kasina bylo aktuální a hráči byli spokojeni.

Možná se můžete podělit o odpověď, kterou jste dostali? Je to jen nápad 🙂.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto kasino nedoporučuji. Měl jsem nejhorší zkušenost vůbec. Zákaznická podpora je hrozná, nepomáhá, říkají, že otevřou žádost pouze pro umlčení uživatele a říkají, že se nám brzy ozvou, ale nikdy se to nestane. Nezpracovávají výběry, jeden čekám 4 dny a říkají, že nevědí, co je špatně, všechno vypadá dobře, ale nesnaží se to opravit. Péče o zákazníky není zdaleka jejich prioritou. Nepoužívejte toto kasino.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hrozné kasino. Nezpracovává výběry, zákaznický servis nepomáhá a bónus jsou jedny z nejhorších na trhu. Nejhorší kasino, jaké jsem kdy použil. Nikomu nedoporučujte, nebudete se dobře bavit, zákaznický servis vám nepomůže a o své peníze přijdete buď hraním jejich her nebo tím, že vám nedovolí vybrat peníze, které tam máte. Nepřibližovat se!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
dudu999
před rokem

Ahoj.

Je nám líto, že máte tak špatné zkušenosti s tímto kasinem. Mohl byste nám možná říct více podrobností, co se přesně stalo, pokud vám to nevadí?

Vidím, že máte nějaké problémy s výběrem, o který jste požádali. Prošli jste ověřovacím procesem, víte o tom? Obvykle může tento proces trvat o něco déle, protože kasino musí zkontrolovat všechny dokumenty potřebné k provedení KYC (Know Your Customer). Dáváme tedy kasinům celých 14 dní na ověření hráčů a zpracování platby. Úspěšně jste odevzdali všechny dokumenty?

Neváhejte se zeptat na další otázky. Bude čekat na vaši odpověď.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

ahoj Romi,

Vážím si toho, že se ke mně vracíš,

Tento bookmaker jsem začal používat asi před 3 týdny, všechno šlo dobře, dokud jsem nemusel udělat výběr. Můj výběr je poměrně nízký, kolem 150 €. Mám splněný celý svůj profil, zeptal jsem se zákaznické podpory, co mi chybí pro můj KYC, a neřekli nic, jen jsem musel počkat až 72 hodin, než zpracují můj výběr. Už je to skoro 120 hodin/5 dní a nic. Požádal jsem o e-mail pro reklamaci, který mi neposkytli, musel jsem si to vyhledat sám na webu a zde, dokud jsem nezjistil tento e-mail support@BetonRed.com, což je stejný, jaký poskytují tady, když odpovídáte na hodnocení o webu, problém je v tom, že nikdy neodpovídají na e-maily. Jsou to 3 dny, co jsem poprvé poslal e-mail a nikdy se mi neozvali. Zákaznická podpora má pocit, jako bychom si povídali s robotem, protože dávají stále stejné odpovědi.

Mám 2 přátele, kteří jsou v podobné situaci, ale podařilo se jim provést alespoň 1 výběr, který trval asi 48 hodin, a poté měli stejný problém jako já. Nepodařilo se mi ani provést 1 výběr, protože ten můj se ukazuje jako čekající již 5 dní a zákaznická podpora mi nepomáhá a nikdy nedostanu e-mailovou odpověď.

Automaticky přeloženo:
dudu999
před rokem

Ahoj, určitě chápu, že není hezké, když na chatu dostáváš úplně stejné odpovědi a na emaily se pak nikdo nedostane.

Pokud jde o výběr, dáváme kasinům také 14 dní na jeho zpracování, ale pokud vám poskytly časový rámec, chápu vaše obavy. Jen bych dodal, že když už jste zmínil, že vaši přátelé dostali své peníze, možná ještě není čas na paniku a stres, protože je před Vánoci a je možné, že kasino má dost a proto to zpoždění.

Pokud vám tedy kasino neodpoví a peníze vám nedá, můžete u nás podat stížnost.

I když, zkuste být trpěliví a chvíli zachovat chladnou hlavu. Bude to v pořádku? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Zkoušel jsem se s nimi znovu domluvit, snažil jsem se přijít na to, co chybí nebo co je špatně, ale pořád mi říkají to samé, co mi řekli poslední 4 dny, musím počkat, protože tým už ví atd. Vždy přesně to samé odpověď, i když " kasino odpovídá na naše recenze zde, je to vždy stejná automatická odpověď. 1 z mých přátel právě dostal odmítnutí výběru, takže se mu podařilo první, ale teď 2. dostal odmítnutí. Začínám mít pocit, že toto kasino je podvod a své peníze nikdy neuvidím. Opravdu hrozná zkušenost a vyzkoušel jsem několik bookmakerů a nikdy jsem neměl tak nepříjemný zážitek. Počkám ještě 2 nebo 3 dny a pravděpodobně podám stížnost.

PS: Podařilo se mi mluvit s někým z chatu, který nedával pouze automatické odpovědi a řekl mi, že problém znovu předal týmu a měl bych dostat výběr zpracován do 24 hodin. Uvidíme, jak to půjde.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Našel jsem zajímavou promo akci na BetonRed, která dává 50 roztočení zdarma 0,20 € sázka bez vkladu na sladkou bonanzu s promokódem BALKAN50


Hrál jsem je a poté skončil s 27 €. Hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
1 2 3...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky