FórumKasinaBETANDYOU Casino - všeobecná diskuze

BETANDYOU Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 3 roky od mandliuzer
|
9214 zobrazení 79 odpovědí |
|
1...3 4
Gambler123
před měsícem

Docela škoda, když vám dali takovou odpověď. Připadá mi to jako východisko ze situace. Reklamace je stále otevřená a jsem opravdu zvědavý, zda se vyřeší nebo ne.

Pokud ne, myslíte si, že žalobu dotáhnete do konce?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Za prvé, rád bych skutečně získal pomoc od kasinového guru, abych zprostředkoval problém, protože mám ohromující množství důkazů. Zatím jsem zklamaný, ale myslím, že si budu držet naděje.

Potom uvidím, co budu dělat. Tohle bylo nejhorší kasino, jaké jsem kdy hrál, dělají maximum, aby oklamali hráče a pak nic neřešili, jen chci, aby mi vrátili to, co mi ukradli. Poté se od této noční můry kasina rád distancuji.

Protože pokud mi po krádeži mých peněz nevrátí peníze, jak slíbili, budu pokračovat v této stížnosti a v jakékoli akci, kterou budu moci.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před měsícem

Ano, to je docela rozumný přístup a uvidíme, co se dá dělat.

Ve vaší stížnosti jsem však viděl, že kasino odepsalo a řeklo, že v tomto případě a v této situaci již úřady hovořily. Je to tedy pravda a přeposlali jste jim to a rozhodli se nebo ne?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ukázal jsem vám odpověď GCB. Neexistovaly žádné verdikty ani další reakce. Toto kasino podvádělo několik hráčů a jsou frustrovaní, že sdílím své důkazy, je jen smutné, že casinoguru nechce pomoci. Betandy budete tvrdit, co je pro ně nejlepší, stačí se podívat na problémy, na které si většina hráčů stěžuje, všechny se týkají stejných problémů a nikdy se nevyřeší. Opravdu noční můra zážitku, doufám, že ostatní se hraní zde vyhnou. Nejhorší na tom je, že mohou ležet kdekoli a nic se nedělá. Budu v tom pokračovat.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 4 týdny

Oh, viděl jsem, že stížnost byla uzavřena a je mi to docela líto. Nick by v tomto procesu nemohl být užitečnější a já bych byl také frustrovaný.

Každopádně, pokud to uděláte někde jinde, doufám, že se vám podaří vyřešit vše, co potřebujete.

Bohužel už evidentně nemám co dodat. 😥

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Toto kasino BetandYou je hrozné. Od začátku jsem se potýkal s mnoha technickými problémy, a když jsem se snažil vybrat své výhry, zasáhly mě neočekávané zpoždění a vágní omluvy ze strany zákaznického servisu.

Zdálo se, že téměř znemožňují přístup k mým prostředkům, a já jsem se cítil naprosto ignorován jejich podpůrným týmem. Je těžké věřit webu, který jasně upřednostňuje zisk před spokojeností hráčů. Důrazně nedoporučuji používat Betandyou Casino; prostě to za to riziko nestojí.

Automaticky přeloženo:
antoniojoaotome99
před 3 týdny

A tak se vám tam nakonec nepodařilo nic stáhnout? Máte tam ještě nějaké peníze? Jak dlouho se celá situace vleče?

Myslím, že to není nejlepší přístup ze strany kasina a tudíž mohou nastat technické problémy, ale být ignorován a nic nevíte a nemůžete si vybrat peníze také není správné.

Tak mi prosím dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
antoniojoaotome99
před 3 týdny

Ahoj,

Vzhledem k tomu, že toto kasino není důvěryhodné a jeho podpora nic neřeší a pouze ignoruje problémy hráčů, jedinou možností je poslat vaši stížnost GCB, pravděpodobně toho moc neudělají, ale protože obdrželi několik stížností od tohoto podvodu Kasino, můžete mít štěstí. Něco skutečně umí jen GCB, takže za pokus to stojí.

https://www.gamingcontrolcuracao.org/contact

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 3 týdny

Pokud mohu, věřím, že to ve skutečnosti docela závisí na problému. V situacích, kdy hráč může skutečně dokázat, že se stalo něco nespravedlivého, má šanci hráči pomoci. Nejen proto, že toto kasino není stěží podvod - vyplácí spravedlivě získané výhry, pokud jde o mě. No, to teď přeskočme.

Každopádně, můžete mi prosím dát vědět, zda GCB váš problém vyřešila? Vzhledem k tomu, že mě vaše poslední doporučení nutí postěžovat si na jejich nečinnost, rád bych věděl o vašich zkušenostech s GCB. Jsem také přesvědčen, že jakákoli forma řešení je v dnešní době velmi vzácná. Děkuju.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 týdny

Prosím o odlišení. Tady není šance hráči pomoci, pokud vám nebude stačit přiznání viny kasina a příslib vrácení peněz, nebude nikdy nic. Zaujatost je zde skutečná, bohužel už vám nevěřím, že jste nestranný.

GCB uvedlo, že stížnost prošetří a dále se do ní ponoří, ale nemají pravomoc donutit kasino k výplatě čehokoli, dokonce ani legitimních výher. Takže pokud je vaše otázka o tom, že oni něco řeší, nevyřeší nic za nikoho. Přesměrují vás právníky a soudy v Curaçao. Mohli by pokutovat nebo pozastavit licenci kasina, ale zatím jsem to neviděl, ale rád bych viděl, aby tento podvod Casino bylo průkopníkem v tom, že je v pořádku nebo že jim bude odebrána licence.

To je vše, co mohu a řeknu. Je zbytečné to sem dále tahat.

Všechny negativní stížnosti se týkají stejné věci, ignorování zodpovědného hraní, mnoha neplatných sázek a konfiskace legitimních výher. Jsem si jistý, že by se našlo více negativních recenzí na stejný problém nebo více problémů, ale je téměř nemožné sem napsat špatnou recenzi.

Vyhněte se tomuto kasinu, pokud si vážíte svého času a peněz, dříve nebo později okradou vaše oprávněné výhry.

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

A jen na závěr, níže máte stížnost, která byla úspěšně vyřešena, kasino chybu uznalo a problém s hráčem vyřešilo. https://casinoguru-int.com/en/vulkan-vegas-casino-the-player-s-self-exclusion-request

Betandyou je podvodné kasino, kradou legitimní výhry, kradou vklady a nepřipisují je, ignorují hráče a ignorují žádosti o sebevyloučení, není důvěryhodné , je to podvodné kasino , zkontrolujte recenze kdekoli kromě casinoGuru, protože zde jsou recenze extrémně kontrolované a filtrované podle vkusu kasina a nejsou povoleny žádné upřímné špatné recenze a uvidíte, co říká většina hráčů všude jinde. Jsem si jistý, že po tom všem, co jsem řekl, najdete způsob, jak kasino znovu podpořit a možná dokonce zvýšit jejich hodnocení, abyste oklamali další nové hráče, ale dělejte si, jak chcete.

opatruj se

Nashledanou 👋

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

A jen na závěr, níže máte stížnost, která byla úspěšně vyřešena, kasino chybu uznalo a problém s hráčem vyřešilo. https://casinoguru-int.com/en/vulkan-vegas-casino-the-player-s-self-exclusion-request

Betandyou je podvodné kasino, kradou legitimní výhry, kradou vklady a nepřipisují je, ignorují hráče a ignorují žádosti o sebevyloučení, není důvěryhodné , je to podvodné kasino , zkontrolujte recenze kdekoli kromě casinoGuru, protože zde jsou recenze extrémně kontrolované a filtrované podle vkusu kasina a nejsou povoleny žádné upřímné špatné recenze a uvidíte, co říká většina hráčů všude jinde. Jsem si jistý, že po tom všem, co jsem řekl, najdete způsob, jak kasino znovu podpořit a možná dokonce zvýšit jejich hodnocení, abyste oklamali další nové hráče, ale dělejte si, jak chcete.

opatruj se

Nashledanou 👋

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Promiň, ale opravdu ne, pokud jde o recenze zde. Pravděpodobně existují roboti, kteří dávají pozitivní recenze, ale alespoň moje recenze byla upřímná a jaké jsou moje zkušenosti s tímto kasinem. Nemám v úmyslu kasino hájit, vím, že se jen snaží od nás vzít co nejvíce peněz, ale jsou ke mně velmi fér. Každou platbu jste mi schválili do 15 minut a první byla hned po registraci účtu. To je pro mě nejdůležitější, abych na výplatu nemusel čekat měsíc, jak se mi to běžně stává.

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
dancerreddevile
před 2 týdny

Hrál jsem v desítkách kasin, všechny s jejich vzestupy a pády, ale tohle bylo nejhorší ze všech. Okradl mě o pár vkladů, okradl mě o legitimní výhry, ignoroval všechna má práva na zodpovědné hraní, neférově zrušil sázky, slíbil vrácení peněz, ale nikdy nic nevracel. A zablokoval jsem svůj účet během mé stížnosti zde na Casinoguru, takže jsem nemohl získat přístup ke své historii sázek a protokolům zákaznických chatů, je škoda, že CasinoGuru spolupracuje s takovými podvodníky a o zbytek se nestará, ale je to tak. je. Nemohu to dostatečně zdůraznit, toto je podvodné kasino.

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 2 týdny

Věřím, že je to tak, jak říkáte. V této diskuzi nejsem aktuální, ale zajímalo by mě, jak tě okradl? Nenechal tě vyplatit výhru?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Prosím o odlišení. Tady není šance hráči pomoci, pokud vám nebude stačit přiznání viny kasina a příslib vrácení peněz, nebude nikdy nic. Zaujatost je zde skutečná, bohužel už vám nevěřím, že jste nestranný.

GCB uvedlo, že stížnost prošetří a dále se do ní ponoří, ale nemají pravomoc donutit kasino k výplatě čehokoli, dokonce ani legitimních výher. Takže pokud je vaše otázka o tom, že oni něco řeší, nevyřeší nic za nikoho. Přesměrují vás právníky a soudy v Curaçao. Mohli by pokutovat nebo pozastavit licenci kasina, ale zatím jsem to neviděl, ale rád bych viděl, aby tento podvod Casino bylo průkopníkem v tom, že je v pořádku nebo že jim bude odebrána licence.

To je vše, co mohu a řeknu. Je zbytečné to sem dále tahat.

Všechny negativní stížnosti se týkají stejné věci, ignorování zodpovědného hraní, mnoha neplatných sázek a konfiskace legitimních výher. Jsem si jistý, že by se našlo více negativních recenzí na stejný problém nebo více problémů, ale je téměř nemožné sem napsat špatnou recenzi.

Vyhněte se tomuto kasinu, pokud si vážíte svého času a peněz, dříve nebo později okradou vaše oprávněné výhry.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

ahoj,

Vzhledem k tomu, že stížnost je poměrně komplikovaná a nejsem zasvěcen do každého rozhovoru, který jste s mediátorem vedli, rád bych uvedl, že jsem neviděl „přiznání viny", které kasino ve vaší stížnosti uvedlo. Možná by nám to pomohlo lépe porozumět bodu nebo alespoň mně. Mohl byste laskavě objasnit, co jste tím myslel?

Takže teď nemám moc co dodat ze svých stránek.


Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

A jen na závěr, níže máte stížnost, která byla úspěšně vyřešena, kasino chybu uznalo a problém s hráčem vyřešilo. https://casinoguru-int.com/en/vulkan-vegas-casino-the-player-s-self-exclusion-request

Betandyou je podvodné kasino, kradou legitimní výhry, kradou vklady a nepřipisují je, ignorují hráče a ignorují žádosti o sebevyloučení, není důvěryhodné , je to podvodné kasino , zkontrolujte recenze kdekoli kromě casinoGuru, protože zde jsou recenze extrémně kontrolované a filtrované podle vkusu kasina a nejsou povoleny žádné upřímné špatné recenze a uvidíte, co říká většina hráčů všude jinde. Jsem si jistý, že po tom všem, co jsem řekl, najdete způsob, jak kasino znovu podpořit a možná dokonce zvýšit jejich hodnocení, abyste oklamali další nové hráče, ale dělejte si, jak chcete.

opatruj se

Nashledanou 👋

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

S úctou by také mělo být podrobněji vysvětleno, jak vaše dvě zamítnuté stížnosti na kasino BETANDYOU přímo souvisí s dalšími stížnostmi, které byly podány proti jinému kasinu.

Vzhledem k tomu, že každá stížnost je jiná, je použití jedné jako druhu důkazu na podporu ostatních spíše předpokladem, pokud nemáte přístup ke všem e-mailům a podpůrné dokumentaci ze všech tří případů. Ale já ti rozumím. Nástroje budou následovat tam, kde bude vůle.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 týdny

Chápu, že kasino doslova neřeklo „Uznáváme chybu", ale čtení mezi řádky nevyžaduje génia.

26. února – Problém nahlášen a předán „Specialistům"

27. února – Podpora uznává chyby, podpora tvrdí, že zpracuje refundaci do 48 hodin

29. února – uplynulo 48 hodin, zákaznická podpora říká, že kola budou vráceny do konce dne. Nikdy nebylo nic vráceno.


Pokud by nedošlo k žádné chybě nebo k nějakému potvrzení chyby, podpora by nikdy neřekla, že mi vrátí peníze. Od chvíle, kdy řekli, že mi po prošetření vrátí peníze, to znamená, že uznali chybu.

Teď mi řekněte, pokud jste prohráli peníze, aniž byste hráli kvůli více chybám, a kasino uznalo chybu a slíbilo vrácení peněz, nebyli byste frustrovaní? Je zřejmé, že se jedná o SCAM Casino, jinak by mi byly vráceny peníze poté, co mi slíbili, že mi je vrátí, protože DOSTALA SE K chybě a oni to POTVRDILI.


Je opravdu škoda, že CasinoGuru vidí jen to, co chtějí vidět. Nemohu ani vyjádřit frustraci z toho, že jsem sem přišel pro pomoc a vsadil se s Biasem a CasinoGuru jasně stojícím na straně podvodného kasina, když jsou důkazy, že tam všechno je. Nemluvě o tom, kolikrát kasino lhalo během stížnosti, kterou casinoguru viděl, ale bylo mu to jedno 😀

Jsem si jistý, že najdete další omluvu pro zamítnutí kasina i stížnosti, i když jsou všechny důkazy na očích, ale myslím, že ať se vám v noci lépe spí cokoli.

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 2 týdny

Ahoj.

Neřeknu to, co jsem řekl předtím. Pokuste se nechat stížnost znovu otevřít, pokud se domníváte, že nebyla řádně vyřízena. Vzhledem k tomu, že nejsem zprostředkovatel a například nevidím související e-maily, nemám důvod v této konverzaci pokračovat, i když jsem žádné lži neviděl. Je samozřejmě nešťastné, že se dozvíte pouze věci, které podporují váš názor na toto. Dává smysl, proč se nejsme schopni dohodnout.

Další komunikace v této fázi nemá žádný význam. Ostatní příspěvky, které vyjadřují nepodložené, zavádějící názory – jako „CasinoGuru jasně stojí na straně podvodného kasina" – budou odstraněny a váš účet zablokován.

Podle mého názoru nejprve podložte svá tvrzení; až to uděláte, můžeme pokračovat v rozhovoru.

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 týdny

Ahoj.

Kde jsem nepodložil svá tvrzení? Poskytl jsem "účtenky" pro každý nárok, který jsem uplatnil.

Jsem rád, že se shodneme na tom, že v této fázi nemá význam další komunikace, vyjádřil jsem svůj názor, poskytl jsem všechny potřebné důkazy, ale nemohu nikoho nutit, aby viděl, co vidět nechce. Můj názor na casinoguru zůstane stejný, je tam jasná zaujatost, a pokud se s tím nechcete svěřit, nevadí mi to. Také můj názor na toto kasino zůstane navždy stejný, stačí se podívat na všechny recenze, Posledních 7 z 10 recenzí je 1 hvězdička a všechny o stejných problémech, ale raději trváte na tom, že nemám důkaz, který bych mohl zálohovat nároky.

Buďte si jistí, že v tom nebudu pokračovat, ale můžete mi zabanovat účet, když se vám to bude chtít, nepřidává mi to žádnou hodnotu vzhledem k tomu, co se stalo s mými stížnostmi a co se děje zde v chatu.

Přeji vše nejlepší. opatruj se.

Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 2 týdny

Chápu, že jste si docela jistý, že jste všechno prokázal, a nemám důvod o tom pochybovat. Protože jsme si jisti, že ne, vsadím se, že z toho není žádná cesta ven, alespoň ne přes fórum, bohužel.

Není třeba vás banovat, protože alespoň vaše poslední odpověď postrádá sebemenší osobní imperativ a dává dokonalý smysl, takže je skutečně oceňována.

Je mi líto, že to takhle skončilo a přeji jen to nejlepší.


Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky