Chápu, že kasino doslova neřeklo „Uznáváme chybu", ale čtení mezi řádky nevyžaduje génia.
26. února – Problém nahlášen a předán „Specialistům"
27. února – Podpora uznává chyby, podpora tvrdí, že zpracuje refundaci do 48 hodin
29. února – uplynulo 48 hodin, zákaznická podpora říká, že kola budou vráceny do konce dne. Nikdy nebylo nic vráceno.
Pokud by nedošlo k žádné chybě nebo k nějakému potvrzení chyby, podpora by nikdy neřekla, že mi vrátí peníze. Od chvíle, kdy řekli, že mi po prošetření vrátí peníze, to znamená, že uznali chybu.
Teď mi řekněte, pokud jste prohráli peníze, aniž byste hráli kvůli více chybám, a kasino uznalo chybu a slíbilo vrácení peněz, nebyli byste frustrovaní? Je zřejmé, že se jedná o SCAM Casino, jinak by mi byly vráceny peníze poté, co mi slíbili, že mi je vrátí, protože DOSTALA SE K chybě a oni to POTVRDILI.
Je opravdu škoda, že CasinoGuru vidí jen to, co chtějí vidět. Nemohu ani vyjádřit frustraci z toho, že jsem sem přišel pro pomoc a vsadil se s Biasem a CasinoGuru jasně stojícím na straně podvodného kasina, když jsou důkazy, že tam všechno je. Nemluvě o tom, kolikrát kasino lhalo během stížnosti, kterou casinoguru viděl, ale bylo mu to jedno 😀
Jsem si jistý, že najdete další omluvu pro zamítnutí kasina i stížnosti, i když jsou všechny důkazy na očích, ale myslím, že ať se vám v noci lépe spí cokoli.
I understand that the casino didn't literally say " We acknowledge the error " but it doesnt take a genius to read between the lines.
26 February - Problem reported and forwarded to the "Specialists"
27 February - Support acknowledges the errors, Support say they will process a refund in up to 48H
29 February - 48H have passed, Customer support say, rounds will be refunded until the end of the day. Nothing was ever refunded.
If there was no error, or any acknowledgement of error, the support would never say they would refund me the money. From the moment they said they would refund me the money after investigating, it means they acknowledged the error.
Now you tell me, if you lost money without even playing due to multiple errors, and the casino acknowledged the error and promised a refund, wouldn't you get frustrated? Obviously this is a SCAM Casino, or else I would have gotten my money refunded after they promised to refund me since THERE WAS an error and they ACKNOWLEDGED IT.
It's truly a shame CasinoGuru only sees what they want to see. I can't even put into word the frustration of coming here for help and being bet with a Bias and CasinoGuru clearly siding with a Scam Casino when the evidence it's all there. Not to mention the amount of times the casino Lied during the complaint, which casinoguru saw, but just didn't care 😀
I am sure you will find another excuse for both the casino and the complaint being dismissed even when all the evidence is there in plain sight, but whatever makes you sleep better at night I guess.
Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo: