DomůFórumKasinaBETANDYOU Casino - všeobecná diskuze

BETANDYOU Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od mandliuzer
|
10 445 zobrazení 79 odpovědí |
|
12 3 4
Jaro
před 4 měsíci

Tento problém trvá již několik měsíců. BetAndYou extrémně nespolupracoval a poskytl mi několik podvodných informací, proto jsem to musel vzít CasinoGuru.

A bohužel s vámi souhlasím, že i přes několik měsíců, co s tím bojuji, to vypadá, že to bude trvat ještě déle. Docela smutné vidět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

@ Gambler123

Vážený zákazníku! Váš účet jsme již smazali! Laskavě vám připomínáme proces deaktivace účtu.

Klient vyjádřil přání, aby byl účet zaslán na samostatný mail. V souladu s požadavky musel projít deaktivační procedurou: napsat dopis na obálku a vyplnit jej KYC.

Chápeme vaši situaci a odepsali jsme z vašeho účtu již před týdnem, aniž bychom prošli nezbytným postupem.

V tuto chvíli byla první reklamace hráče ze strany držitele licence zamítnuta, jelikož z naší strany nebyly porušeny podmínky a požadavky hráče.

Společnost vždy přistupuje k přáním hráčů s respektem a vše dělá v rámci zákonné činnosti.

Automaticky přeloženo:
BETANDYOU Casino
před 4 měsíci

Vážený @BetAndYou,

I když oceňuji váš čas a snahu vyřídit mou stížnost, zde na CasinoGuru bohužel přicházíte trochu pozdě. Přesněji řečeno, 1,5 roku pozdě. Má práva na zodpovědné hraní byla nesprávně nakládána a zanedbávána, moje sázky na neplatné sázky nebyly vráceny, i když jste řekli, že budou vráceny. Kvůli tomu všemu žádám o kompenzaci za vklady a za sázky, které nebyly vráceny kvůli chybám na vaší straně. Toto je jediný možný a spravedlivý výsledek/řešení.

Klient vyjádřil přání, aby byl účet zaslán na samostatný mail. V souladu s požadavky musel projít deaktivační procedurou: napsat dopis na obálku a vyplnit jej KYC.

Což jsem udělal... a ty jsi nesplnil své povinnosti . Prosím, uznejte chybu na vaší straně a vyřešte stížnost pokojně a přátelsky, to je vše, co žádám. Nemám k BetAndYou žádné špatné city, ale ať už záměrně nebo z nedbalosti, vydělal jsi tisíce tím, že jsi mě oklamal. Vše, co chci, je, aby byla moje stížnost úspěšně vyřešena, protože jsem extrémně rozumný, a vše, co chci, je vrácení peněz ze sázek na prázdno, o kterých jste řekli, že je vrátíte, ale nikdy to neudělali, a vrácení čistých vkladů, protože jsem úspěšně skončil mé Sebevyloučení a zablokováním mého účtu jste nesplnili své povinnosti. Vezměte prosím na vědomí, že ve své stížnosti se budu muset podělit o vše, co jsem utrpěl během svého působení v BetAndYou, mám několik snímků obrazovky zákaznického servisu, které mě uvedly do omylu a poskytly několik nesprávných informací, včetně toho, že mi nedovolují omezit vklady za účelem kontroly útraty, mám důkaz, že jsem úspěšně kontaktoval oddělení, které jste mi řekl, poslal jsem jim dopis, jak jste mi řekl, vybral jsem si čas pro vyloučení a dokončil KYC, jak bylo požadováno, a stále se vám nepodařilo zablokovat můj účet.

Kdo ví, kolik dalších prošlo tím samým jako já?

Budu více než šťastný, když svou stížnost stáhnete, jakmile můj problém vyřešíte, a přeji vám hodně štěstí do budoucna.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

@BETANDYOU Casino,

O cliente expressou o desejo de que a conta fosse enviada para um e-mail separado. De acordo com os requisitos, ele teve que passar pelo procedimento de desativação: escrever a carta no envelope e preenchê-la com KYC.

Podělím se o svou stížnost, aby ji každý viděl, všechny snímky obrazovky, jak to dělám a dostávám od vás odpovědi, takže víme, že jste skutečně obdrželi mé e-maily, a poté, co jsem prošel celým postupem, jste mi nezablokovali účet.

Entendemos sua situação e já debitamos sua conta há uma semana sem passar pelo procedimento necessário

Pokud situaci skutečně rozumíte, laskavě vás žádám, abyste ji napravili, s ohledem na to, že jsem poskytl všechny požadované důkazy a je zřejmé a každý to vidí, že jsem úspěšně prošel všemi nezbytnými požadavky a vy jste neuspěli. splnit své závazky a využít mě.

Upřímně doufám, že na základě mnou poskytnutých důkazů a v dobré víře převezmete odpovědnost a přiznáte chybu a zpracujete vrácení peněz. To je vše, na co se ptám. Poté svou stížnost uzavřu jako vyřešenou.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Tento problém trvá již několik měsíců. BetAndYou extrémně nespolupracoval a poskytl mi několik podvodných informací, proto jsem to musel vzít CasinoGuru.

A bohužel s vámi souhlasím, že i přes několik měsíců, co s tím bojuji, to vypadá, že to bude trvat ještě déle. Docela smutné vidět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Uvidíme, každopádně vidím, že kasino i vy jste oba aktivní. Bylo by hezké vidět šťastný konec, kde se obě strany dohodnou a vše se vyřeší. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Poskytl jsem jim všechno. Všechny snímky obrazovky, na kterých jsem dělal vše, co po mně požadovali. Je jasné, že jsem udělal všechno možné, a oni nesplnili své závazky. Chyba je na jejich konci. Doufám, že svou chybu napraví a opraví.

Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 4 měsíci

Taky doufám, že to dobře dopadne. Pokud uslyšíte něco nového nebo se něco změní, určitě mi můžete dát vědět.

Přeji hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ve své stížnosti jsem sdílel vše, co mám o tomto kasinu.

Vážený @Jaro nebo jakýkoli administrátor fóra/recenze, prosím, pokud je to možné, o schválení mé recenze, protože si myslím, že je zásadní, aby si ostatní uvědomili, co mohou očekávat při používání tohoto kasina.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 4 měsíci

Je od vás dobré, že to děláte.

Pokud jde o uživatelskou recenzi, vždy, když má hráč stížnost na kasino, je po skončení stížnosti vyhodnocena. Chceme tedy také vidět, jak to dopadne, a spravedlivě se s tím vypořádat. Takže až celý proces skončí, právě tehdy se budeme zabývat uživatelskou recenzí.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Níže uvedu nejužitečnější odkazy pro řešení stížností na nevyhovující a podvodná kasina, jako je toto. Vždy byste měli nejprve poslat zprávu kasinu a pokusit se vyřešit problém/spor, než přejdete na tyto odkazy.


Registr společnosti BetAndYou, jak můžete vidět, když hledáte v obchodní komoře Curacao: Číslo 161662

Obchodní název Tixi Multimedia BV

Právní forma Společnost s ručením omezeným

Oficiální název Tixi Multimedia BV

Ověření společnosti (zde můžete zkontrolovat, zda je společnost legální a založená):

Curacao Commerce Chamber: https://www.curacaochamberofcommerce.com/registry-services/registry-search/


Oddělení ADR:

CasinoGuru – https://casinoguru-int.com/

Fundashon pa Konsumidó -


Oficiální poskytovatel ADR Aka licence (Curacao Egaming, Čím více stížností má kasino u poskytovatele licence, tím vyšší je možnost, že bude vyšetřováno, což povede k sankcím nebo dokonce ke ztrátě licence, ale nikdy nerozhodnou ve prospěch hráče, protože chtějí pouze peníze z kasina):

https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/complaints-step-1


Herní ovládací panel Curaçao (Brzy bude mistrem pro všechny hazardní hry v Curacao)

http://www.gamingcontrolcuracao.org/

E-mail:


Central Bank of curacao (99,9 % případů proti kasinům nic neudělá, ale za pokus to vždy stojí):

https://exch.centralbank.cw/applications-forms/file-a-complaint-or-report-a-signal

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 3 měsíci

Doufám, že se to bude někomu hodit. Řekl bych, že když někdo neví, kam se obrátit, může sem ještě napsat a poptat se a my se jim pokusíme poradit stejně jako se to snaží ostatní hráči.

Doufám, že váš případ bude brzy vyřešen.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Musím všechny varovat, aby tady nehráli. Toto není důvěryhodné kasino, je to podvod. Neberte jen moje slovo, berte slovo poskytovatele licencí v Curaçao.

file

S pozdravem

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 2 měsíci

Ahoj, všechny licence Curacao by již neměly být platné, proto jste obdrželi tento e-mail. Postupně ztratily platnost a měly by být změněny.

Ale kontroloval jsem jejich web a validátor jsem tam neviděl. Takže jsi to někde viděl v kasinu?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Opravdu mě překvapuje, že máte problémy s placením v tomto kasinu. Stále provádím platby (přes skrill), téměř okamžitě. Teď mi začali dávat prémie, které mi předtím neschválili.

Automaticky přeloženo:
dancerreddevile
před 2 měsíci

Považujte se za šťastného. Bonus, který vám dávají, neodpovídá informacím, které poskytují. Tvrdí, že některé nemají žádné sázky nebo jsou velmi nízké (5x), ale ve skutečnosti jsou 15-20x a před odemknutím bonusu musíte vložit a vsadit skutečné peníze. Což se vám nepodaří, protože jejich hry narazí na chyby a bez hraní přijdete o svůj vklad.

Pokud se podíváte na jiné renomované webové stránky s recenzemi, uvidíte mnoho z nich s Varováním proti tomuto kasinu. ThePogg a Casinomeister mají před tímto kasinem varování. LCB má také mnoho uživatelských recenzí a stížností na neplatné platby bez vracení peněz, nepřipsání vkladů a bez odpovědi na dotazy prostřednictvím e-mailu. Podělil jsem se o to, co jsem za měsíce nasbíral, jediné, co mohu udělat, je varovat hráče, aby nebyli podvedeni jako já, ale zodpovědnost leží na vás, zda budete hrát dál, nebo ne. Doporučil bych vám hrát někde jinde, pokud se nechcete jednoho dne probudit bez peněz na účtu nebo ztratit přístup ke svým prostředkům uvnitř. Stane se to nakonec.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ano. Také Fundashon Po Konsumido, nadace pro práva spotřebitelů v Curacao, také podala stížnost na toto kasino s mou pomocí a právníkem v Curacao. Toto není renomované kasino. Mnoho z nich je denně podváděno. Předali jsme všechny důkazy GCB, centrální bance Curacao a brzy ministrovi financí. file

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano. Také Fundashon Po Konsumido, nadace pro práva spotřebitelů v Curacao, také podala stížnost na toto kasino s mou pomocí a právníkem v Curacao. Toto není renomované kasino. Mnoho z nich je denně podváděno. Předali jsme všechny důkazy GCB, centrální bance Curacao a brzy ministrovi financí. file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Opravdu vám přeji hodně štěstí v tom soudním sporu a ať se vám podaří získat vše, co vám toto kasino dluží.

Automaticky přeloženo:
Gambler123
před 2 měsíci

Možná jsou ke mně féroví, protože při otevření účtu jsem uvítací bonus odmítl, zaplatil zálohu a okamžitě poslal kopii ID.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano. Také Fundashon Po Konsumido, nadace pro práva spotřebitelů v Curacao, také podala stížnost na toto kasino s mou pomocí a právníkem v Curacao. Toto není renomované kasino. Mnoho z nich je denně podváděno. Předali jsme všechny důkazy GCB, centrální bance Curacao a brzy ministrovi financí. file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

V tom případě Vám přeji hodně štěstí při řešení Vašeho případu. Byl bych rád, kdybyste nás informovali, pokud máte něco nového, vidím, že ostatní hráče to také docela zajímá a také vidím, že ostatní mají jiné zkušenosti.

Držíme palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zdá se, že nová hlavní licence má menší výkon než předchozí 4 poskytovatelé licencí, což je škoda. GCB může pozastavit nebo zrušit licenci, ale má omezenou pravomoc rozhodovat o odškodnění hráčům podvedeným kasiny, jako jsem byl Betandyou.

Mohou jim pozastavit nebo zrušit licenci, ale nemohou donutit kasina platit, to mohou pouze soudy. Jediná dobrá věc je, že většina kasin, i když jsou křivá a špinavá jako toto, raději zaplatí hráčům místo ztráty licence. Bohužel, kasina Curaçao budou mít v mých knihách stále špatnou pověst, protože se ve skutečnosti nezodpovídají nikomu kromě soudů.

file

Jediné, co mohu říci, je, vyhnout se hraní v kasinech se špatnou pověstí, jako je toto. Ušetřete čas a peníze a hrajte někde s dobrou pověstí a dobrou historií řešení problémů.


Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky