Vážený @BetAndYou,
I když oceňuji váš čas a snahu vyřídit mou stížnost, zde na CasinoGuru bohužel přicházíte trochu pozdě. Přesněji řečeno, 1,5 roku pozdě. Má práva na zodpovědné hraní byla nesprávně nakládána a zanedbávána, moje sázky na neplatné sázky nebyly vráceny, i když jste řekli, že budou vráceny. Kvůli tomu všemu žádám o kompenzaci za vklady a za sázky, které nebyly vráceny kvůli chybám na vaší straně. Toto je jediný možný a spravedlivý výsledek/řešení.
Klient vyjádřil přání, aby byl účet zaslán na samostatný mail. V souladu s požadavky musel projít deaktivační procedurou: napsat dopis na obálku a vyplnit jej KYC.
Což jsem udělal... a ty jsi nesplnil své povinnosti . Prosím, uznejte chybu na vaší straně a vyřešte stížnost pokojně a přátelsky, to je vše, co žádám. Nemám k BetAndYou žádné špatné city, ale ať už záměrně nebo z nedbalosti, vydělal jsi tisíce tím, že jsi mě oklamal. Vše, co chci, je, aby byla moje stížnost úspěšně vyřešena, protože jsem extrémně rozumný, a vše, co chci, je vrácení peněz ze sázek na prázdno, o kterých jste řekli, že je vrátíte, ale nikdy to neudělali, a vrácení čistých vkladů, protože jsem úspěšně skončil mé Sebevyloučení a zablokováním mého účtu jste nesplnili své povinnosti. Vezměte prosím na vědomí, že ve své stížnosti se budu muset podělit o vše, co jsem utrpěl během svého působení v BetAndYou, mám několik snímků obrazovky zákaznického servisu, které mě uvedly do omylu a poskytly několik nesprávných informací, včetně toho, že mi nedovolují omezit vklady za účelem kontroly útraty, mám důkaz, že jsem úspěšně kontaktoval oddělení, které jste mi řekl, poslal jsem jim dopis, jak jste mi řekl, vybral jsem si čas pro vyloučení a dokončil KYC, jak bylo požadováno, a stále se vám nepodařilo zablokovat můj účet.
Kdo ví, kolik dalších prošlo tím samým jako já?
Budu více než šťastný, když svou stížnost stáhnete, jakmile můj problém vyřešíte, a přeji vám hodně štěstí do budoucna.
Dear @BetAndYou,
Although I do appreciate your time and effort to adress my complaint, here on CasinoGuru, unfortunately, you are a little too late. To be exact, 1.5 Years too late. My responsible gaming rights were mishandled and neglected, my Void Bets were not refunded even though it was said by you, they would be refunded. Due to all of this, I am seeking Compensation for the deposits and for the Bets that were not refunded due to errors on your part. This is the only possible and fair outcome/resolution.
The client expressed a wish for the account to be sent to a separate mail. In accordance with the requirements, he had to go through the deactivation procedure: write a letter on the envelope and fill it out KYC.
Which I did... and you failed to fulfill your obligations. Please, acknowledge the error on your end, and solve the complaint peacefully and amicably, that's all I ask. I have no Ill feelings towards BetAndYou, but either purposely or with negligence, you profited thousands by deceiving me. All i want is my complaint to be successfully resolved, since I am being extremely reasonable, and all I want is a Refund from the Void bets that you said you would refund but never did, and a refund for the net deposits since I successfully finished my Self-exclusion and you failed to fulfill your obligations by blocking my account. Kindly note that, i will have to share everything i suffered during my time with BetAndYou in my complaint, i have several screenshots of customer service inducing me in error and providing several wrongful informations, including not allowing me to limit deposits in order to control my spendings, I have proof that I successfully contacted the department you told me, I sent them a letter as you told me, i chose the time for the exclusion and finished KYC as requested, and you still failed to block my account.
Who knows how many more went through the same as me?
I will be more than Happy to drop my complaint as soon as you solve my issue, and I will wish you the best of luck in the future.
Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo: