FórumKasinaBet2U Casino - všeobecná diskuze

Bet2U Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od Radka
|
6664 zobrazení 62 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
atheodorou92
před 2 týdny

Jsem velmi zvědavý, co bude dál, protože nás dlouho nikdo nekontaktoval, aby dostal peníze nebo jsem neviděl žádné vyřešené případy a kasino nám neodpovědělo.

Pokud máte něco nového, můžete mě prosím aktualizovat? Bylo by velkým překvapením alespoň pro mě, kdyby to dobře dopadlo.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Nevědí, co vám odpoví! zvláště v živém chatu vám říkají stejné věci znovu a znovu! Musím počkat a omlouváme se za zpoždění! chtějí, abyste přišli o peníze! Až budu mít novinky, budu vás informovat! Děkuji za odpověď!

Automaticky přeloženo:
atheodorou92
před 2 týdny

To je docela klasická odpověď, přeju ti to, i když tomu moc šancí nedávám. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Myslím, že mají chatovací robot! stejné odpovědi

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Co myslíte udělat? zrušit výběr a provést jej znovu?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

To je docela klasická odpověď, přeju ti to, i když tomu moc šancí nedávám. 😕

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

A druhý si myslí, že když jsem provedl vklad, dali mi e-mail, abych tam poslal peníze! Je to legální?

Automaticky přeloženo:
atheodorou92
před 2 týdny

Určitě bych na zrušení nedal, protože to vůbec nepomůže. Mohlo by to jen prodloužit, ale protože jsem dlouho neviděl hráče dostat zaplaceno od kasina a dost z nich mělo stejný problém jako vy, myslím, že jsem v tomto případě realista, že je to docela je možné, že peníze neuvidíte.

Co se týče otázky, kasino vám poslalo e-mail, že máte poslat vklad kam? Za jakým účelem byste to měli udělat?

Určitě bych do kasina nic jiného nevkládal a asi na to co nejdříve zapomněl.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Pro vklad od Skrill mi dávají e-mail, abych tam poslal peníze! vklad byl v pořádku! výběr je problém!😅

zatím nic nepodnikli, protože kvůli technickému problému!

mám ten email

Automaticky přeloženo:
atheodorou92
před 2 týdny

Ale moc nechápu, kam máte poslat vklad, do kasina nebo kam?

Pokud jde o výběr, chápu, že je to problém, jen čas ukáže, zda vám peníze vyplatí nebo ne.

Taky klidně sdílejte email, třeba se dozvím víc.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Peníze jsem poslal sem a po 2 minutách byly normálně připsány na můj účet file

Automaticky přeloženo:
atheodorou92
před 2 týdny

Dobře, takže podle toho, co jsem pochopil, vklad byl podle vašich slov v pořádku a rychlý. Výběr je problém, ale pokud vám neustále říkají o technických problémech, jak jsem již zmínil, nevidím to jako problém, i vzhledem k tomu, že kasino má nízké hodnocení a nic neřeší. Asi by byl zázrak, kdyby vám zaplatili, ale nechci, abyste si mysleli, že vám zaplatit nemohli. Jen mi to přijde nereálné.

Určitě bych do kasina nic nevložil a už tam nehrál.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Ano, vklad byl v pořádku! Posílám je stanislavu manuilovitsovi na Skrill účet! Zkoušel jsem mluvit s paymentpro2u, ale nic!

Automaticky přeloženo:
atheodorou92
před 2 týdny

Rozhodně už nic neposílejte, protože mi to přijde jako podvod. Pokud pošlete platbu do kasina, pravděpodobně by se tam neobjevilo konkrétní jméno. Také pokud po vás něco chce informace, nikomu je nesdělujte. 

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 týdny

Ne, nic takového neudělám! ale brácho, jsem opravdu unavený! Posílám několik e-mailů na podporu a oni neodpovídají! live chat(?) mi řekli pokaždé to samé! Nevím co Posílám e-mail také poskytovateli pragmatické hry, protože jsem tam vyhrál, možná něco udělám

Automaticky přeloženo:
atheodorou92
před týdnem

Soucítím s tebou a cítil bych se stejně jako ty, kdybych byl ve tvé situaci. Mohl bych na vás podat stížnost, ale to by kasinu jen pomohlo snížit bezpečnostní index ještě více, ale pravděpodobně ne více, protože s námi nekomunikují a neodpovídají nám.

Myslíš, že bys to udělal nebo to nemá cenu? Myslím si, že pokud by se v takových případech index bezpečnosti ještě více snížil, i když už je dostatečně nízký, ostatní hráči by to pravděpodobně odpuzovali a nehráli by v takovém kasinu.

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Ještě pár dní počkám! možná nemají peníze? zavřou? jak to, že mají tolik poskytovatelů kasina? Dám vám vědět, děkuji moc! Možná zruším transakci a udělám to s malými částkami

Automaticky přeloženo:
atheodorou92
před týdnem

Zda to pomůže, ukáže až čas, ale je důležité si uvědomit, že kdykoli zrušíte výběr a zadáte nový, čas se opět počítá od nově zadaného výběru, takže teoreticky byste dali kasinu nějaký čas, aby vám to řeklo znovu to samé.

Tak zkus pár dní počkat a pokud se nic nestane, tak bych podal reklamaci i když jediný efekt, který to bude mít je jak jsem již zmínil a to je snížení indexu bezpečnosti.

Jestli kasino nemá peníze nebo jestli se zavře si nejsem jistý a nemám takové informace, každopádně bych se tomu vůbec nedivil.

Kéž by to dobře dopadlo.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Jen se podívejte! od rána se s nimi snažím mluvit file T filefile

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

už 7 dní brácho

Automaticky přeloženo:
atheodorou92
před týdnem

Taky mi to včera řekli

"Ujišťujeme vás, že za žádným z našich činů není žádný zlý úmysl."

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky