Dobrý den, tato situace mě mrzí. Vidím však, že jste podali stížnost na toto konkrétní kasino, což je podle mě správné. Chtěl bych se zeptat, zda je váš účet plně ověřen? Pokud tomu dobře rozumím, měli jste nějaké úspěšné výběry z kasina?
Také jsem si všiml, že jste se pokusili zjistit důvod, proč byly vaše výběry zrušeny, ale neúspěšně. Nemyslím si, že je profesionální, když kasino nemůže poskytnout rozumnou odpověď na takovou otázku. Viděl jsem však také, že kasino většinou nereaguje na stížnosti ostatních hráčů, takže si myslím, že i v tomto případě to bude těžké.
Pokud jde o kasino samotné, viděli jste jeho bezpečnostní index ? Je to dost nízké a myslím, že bych si to rozmyslel, že tam dám své peníze. Pokud se někdy v budoucnu chystáte na vklad, rozhodně se podívejte a doporučuji se podívat i na uživatelské recenze , které se mohou hodit a dozvíte se z nich spoustu informací.
Přesto se náš tým pokusí udělat vše pro to, aby se vám pokusil pomoci ve vaší nouzi. Doufám, že se podaří vaši situaci vyřešit a peníze dostanete zpět. Držíme palce 🤞
Hi, I'm sorry to hear about this situation. However, I see that you have filed a complaint against this particular casino, which I think is the right thing to do. I would like to ask if your account is fully verified? If I understand correctly, have you had any successful withdrawals from the casino ?
I also noticed that you tried to find out the reason why your withdrawals were cancelled, but without success. I don't think it's professional if the casino can't provide a reasonable answer to a question like that. However, I've also seen that the casino usually doesn't respond to complaints from other players, so I think it's going to be difficult in this case as well.
As for the casino itself, have you seen its safety index? It's pretty low, and I think I'd change my mind about putting my money there. If you're ever going to deposit in the future, definitely check it out and I also recommend to look at the user reviews, which can be useful and you can learn a lot of information from them.
Nevertheless, our team will try to do everything possible to try to help you in your time of need. I hope that your situation can be resolved and that you will get your money back. Fingers crossed 🤞
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: