Ahoj. Můžu se zeptat, jaký je důvod nevyřízení odstoupení od smlouvy, dostali jste třeba vysvětlení od podpory? Mohli byste nám, prosím, poskytnout nějaké další podrobnosti, abychom lépe porozuměli, o jaký problém jde? Bohužel, pokud jde o toto kasino, jelikož s námi nejsou ochotni spolupracovat, což můžete vidět i v jiných případech (příspěvky výše), zde máme svázané ruce. Náš tým se vždy snaží pomoci s každým případem, ale, a je mi líto, že vám to musím říct, prosím, nedělejte si tentokrát velké naděje.
Bude čekat na vaši odpověď.
Hello. May I ask, what is the reason for not processing the withdrawal, have you got an explanation from the support, perhaps? Could you, please, give us some more details, so we can better understand what the issue is? Unfortunately, when it comes to this casino, as they are not willing to cooperate with us, which you can see also in other cases (posts above), we have our hands tied here. Our team is always trying to help with every case, but, and I am sorry to tell you, please, do not keep much hope this time.
Will wait for your response.
Automaticky přeloženo: