FórumKasinaBet2U Casino - všeobecná diskuze

Bet2U Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Radka
|
3725 zobrazení 36 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Živý chat

Doporučil mi vybrat 100us najednou, po obdržení peněz by pak mělo být znovu vybrat lepší než vybrat jednou 700us.

Jak si myslíte, že

Automaticky přeloženo:
kamenrider
před 9 měsíci

Rád bych řekl, že je to stále součástí pokroku a také se zdá, že peníze budou na vašem účtu.

Souhlasím, že tato hranice je velmi nízká.

Bylo to nastaveno speciálně pro vás, nebo je to nastaveno obecně pro všechny?


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Zkoušel jsem to Neměl zájem mi platit. Až donedávna jsem s ním znovu mluvil. Přiznal se Laveovi, že mi neplánoval zaplatit. Teď, když si náhle vyberu peníze, musím čekat o něco déle, aniž bych věděl, kdy peníze dostanu. Pokud vám podám stížnost, musím čekat další 2 týdny, než se o to postaráte. Myslím, že je to podvod, který mě má oklamat, abych zrušil výběr a zabránil pouze vašemu zásahu. Opravdu si vážím toho, že mi pomáháte.

Automaticky přeloženo:
kamenrider
před 9 měsíci

Je mi líto, že to říkám, ale kasino nemá zájem řešit stížnosti hráčů. Říkáme tomu „Zásady bez reakce". Věřím, že byste neměli rušit žádný aktivní výběr, ale upřímně řečeno, nemůžeme udělat nic, abychom vám pomohli získat peníze. Měli byste začít hrát ve slušnějších kasinech, abyste zůstali lépe chráněni.

Zatím toho moc nemůžu dodat – opravdu se omlouvám!

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, bet2u už týden téměř nezpracovává můj výběr, potřebuji s tím pomoci, mám fotky a zprávy z konverzací, které ukazují, že nemají řešení.

Automaticky přeloženo:
patrickr123
před 2 měsíci

Ahoj. Můžu se zeptat, jaký je důvod nevyřízení odstoupení od smlouvy, dostali jste třeba vysvětlení od podpory? Mohli byste nám, prosím, poskytnout nějaké další podrobnosti, abychom lépe porozuměli, o jaký problém jde? Bohužel, pokud jde o toto kasino, jelikož s námi nejsou ochotni spolupracovat, což můžete vidět i v jiných případech (příspěvky výše), zde máme svázané ruce. Náš tým se vždy snaží pomoci s každým případem, ale, a je mi líto, že vám to musím říct, prosím, nedělejte si tentokrát velké naděje.

Bude čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, na této stránce bet2u jsem vyhrál ve stolních hrách 2 181 € a odeslal jsem žádost o výběr a až dosud mé výhry nedorazily do mé peněženky Skrill. Jsou velmi pozdě.

Automaticky přeloženo:
abdo1234s
před 2 měsíci

Dobrý den, jak dlouho jste čekali na výběr? Dalo vám kasino důvod? Dáváme kasinům 14 dní na to, aby to vyřešili, proto se ptám.

Také už máte ověřený kasino účet?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ne, žádost o výběr jsem odeslal před 3 dny. Nevyhrál jsem se svými vlastními penězi

Automaticky přeloženo:
abdo1234s
před 2 měsíci

Takže to znamená, že jsi vyhrál bonus, ano? V jaké fázi váš výběr stále čeká nebo byl kasinem úspěšně odeslán? Splnili jste všechny podmínky bonusu? Ověřili jste svůj účet v kasinu?

Omlouvám se, že kladu tolik otázek, ale jsou důležité, takže by bylo hezké, kdybyste na všechny odpověděli.

Také bych řekl, že bych zatím zůstal trpělivý, kdyby bylo z vaší strany vše v pořádku, pak uvidíme, jak se kasino zachová.

Pokud máte nějaké nové informace, dejte mi vědět a pokud se do zmíněných 14 dnů nic nezmění, pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ne, nechápeš, co tím myslím. Vyhrál jsem kredit, žádný bonus. Vložil jsem 100 EUR, vsadil jsem na kasinové hry a vyhrál 2181 EUR

Automaticky přeloženo:
abdo1234s
před měsícem

Promiň, chtěl jsem vědět, jestli jsi nevyhrál z nějakého bonusu, ale špatně jsem to napsal. Ptal jsem se, protože jsi to řekl. "Nevyhrál jsem svými vlastními penězi." S jakými penězi jste tedy hráli?

Každopádně co se týče vašeho výběru, stále jste se nikam nedostali a nemáte žádné nové informace? Také by mi pomohlo, kdybyste odpověděli na mé další otázky. Máte již ověřený kasino účet?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nejprve jsem vsadil 5 EUR na kasinové hry a pak jsem šel do rulety a vsadil 15 EUR. Po chvíli jsem hrál ruletu a vsadil 50 eur a vyhrál. Ano, můj účet je již delší dobu ověřen.

Automaticky přeloženo:
abdo1234s
před měsícem

Dobře, protože jste nehráli s bonusem a nahráli jste nějaké peníze na stolní hry, jak dlouho prosím čekáte na výběr?

Stále žádné nové informace z kasina? Ptáte se jich na stav vašeho výběru? Již jsem zmínil, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu zaslání peněz a pokud ne, máte možnost u nás podat stížnost.

Dejte nám tedy vědět, kde jste.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Odeslali jste žádost o výběr dne 13.03.2024

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Lituji hraní v tomto kasinu, protože je to skupina zlodějů

Automaticky přeloženo:
abdo1234s
před měsícem

Dobře, pak se zkuste u podpory ujistit, že jste vše zadali správně a v jaké fázi je váš výběr. Byl bych také trochu nervózní, protože přes týden není nejméně.

Pokud se v nejbližších dnech nic nezmění, pak se na nás můžete obrátit a, jak jsem řekl, podat stížnost.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky