DomůFórumKasinaBC.Game Casino - všeobecná diskuze

BC.Game Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 3 roky od Blazin9s
|
56 846 zobrazení 380 odpovědí |
|
1...6 7 8...20
před rokem

Dobrý den, mám problém s výběrem u Bc Games. Nedostávám odpověď na můj email. Živá podpora jen říká, že to přeposílá servisnímu týmu. Výplata byla nyní zrušena. Jen to říká, že kontrola se nezdařila, i když malé výplaty dříve fungovaly bez problémů

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Dilan03 Skryl Radka
Důvod: Preventivní opatření – možné porušení pravidel
před rokem

Dobrý den, mám problém s výběrem u Bc Games. Nedostávám odpověď na můj email. Živá podpora jen říká, že to přeposílá servisnímu týmu. Výplata byla nyní zrušena. Jen to říká, že kontrola se nezdařila, i když malé výplaty dříve fungovaly bez problémů

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, uvedlo kasino nějaký konkrétní důvod, proč kontrola selhala, nebo co to pro vás znamená? Je to docela málo, pokud je to jediná věc, kterou kasino řekne.

Pokud jde o to, že jste již vystoupili z kasina, byl váš účet plně ověřen?

Automaticky přeloženo:
před rokem
Příspěvek od Dilan03 Skryl Radka
Důvod: Preventivní opatření – možné porušení pravidel
před rokem

Mohu vědět, jaký proces vás vedl k vyřešení několika podobných případů? Docela by mě zajímalo, jestli se o to s námi můžete podělit.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Mohu to vyřešit pouze tím, že budu vědět, co se konkrétně stalo


Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže toto je kasino bez kyc za prvé. Protože vklady jsou prováděny pomocí kryptoměn. Je to však možné dobrovolně za údajně lepší službu. Nyní jsem obdržel částečnou platbu. Transakce opakovaně selhávají navzdory stejné adrese peněženky. Není mi uveden důvod, jen to, že se to zpracovává a posílá zpět do koncového týmu. Na můj email bylo odpovězeno. Že nevyřizují žádosti o výběr. Měl bych kontaktovat live chat. A vše předávají dál. Tak chodím v kruzích

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Dilan03 Skryl Radka
Důvod: Preventivní opatření – možné porušení pravidel
před rokem

Mohu to vyřešit pouze tím, že budu vědět, co se konkrétně stalo


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, milý uživateli!

Pro zajištění transparentnosti a bezpečného prostředí vás naléhavě žádám, abyste vysvětlili celý proces řešení, které aktivně nabízíte na tomto fóru. Jste přidruženi ke společnosti, která řeší spory týkající se kasina? Pokud ano, uveďte prosím odkaz na webové stránky společnosti. Není třeba se schovávat za anonymní účet.

Bohužel jsou takové iniciativy často vnímány jako součást organizovaných schémat, které lákají zoufalé lidi ke sdílení citlivých dat. Byli jsme toho svědky v minulosti, a tak se chceme potenciálně škodlivým situacím vyhnout.


Vaše příspěvky mezitím zůstanou skryté.


Vaší spolupráce si velmi vážíme.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nejsem součástí žádné společnosti ani schématu, prostě se specializuji na tuto oblast a mám své metody řešení těchto problémů, nejsem tu od toho, abych někomu okrádal peníze, chci jen pomoci

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pak prosím veřejně zde. Rozdávám svá data.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže toto je kasino bez kyc za prvé. Protože vklady jsou prováděny pomocí kryptoměn. Je to však možné dobrovolně za údajně lepší službu. Nyní jsem obdržel částečnou platbu. Transakce opakovaně selhávají navzdory stejné adrese peněženky. Není mi uveden důvod, jen to, že se to zpracovává a posílá zpět do koncového týmu. Na můj email bylo odpovězeno. Že nevyřizují žádosti o výběr. Měl bych kontaktovat live chat. A vše předávají dál. Tak chodím v kruzích

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud jste dostali částečnou platbu, je to alespoň malý úspěch. Ale jak dlouho už trvá situace, kdy si stále nemůžete vybrat peníze?

Je však zvláštní, že kasino vám nemůže poskytnout žádný důvod, proč existuje problém.

Nicméně faktem je, že si budeme muset počkat, jak se situace vyvine. Viděl jsem, že už jsi podal stížnost a jsem zvědav, kam to povede.

Také mě zaujalo, že jste zmínil: "Nicméně je to možné dobrovolně za údajně lepší službu." Chápu tedy správně, že KYC lze provést dobrovolně? Víte také, jakou lepší službu byste za to dostali?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nejsem součástí žádné společnosti ani schématu, prostě se specializuji na tuto oblast a mám své metody řešení těchto problémů, nejsem tu od toho, abych někomu okrádal peníze, chci jen pomoci

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud tedy chcete pomoci, jaký by byl problém při popisu vašeho procesu? Chci říct, není co skrývat, že?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Jednoduše pracuji jinak, mluvím se zákaznickým servisem pouze živě a přes e-mail, ale mám svůj vlastní způsob, jak s nimi mluvit

Automaticky přeloženo:
Stylinio
před rokem

Potřebovali byste se pouze přihlásit ke svému účtu a mít přístup k odmítnutým transakcím a pak můžete se vším, co potřebujete, mluvit se zákaznickým servisem.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Cítil jsem to 100krát a lístek je vždy otevřen. Nyní je zpět na mém hráčském účtu. Měl bych znovu zaplatit. Počkej a uvidíš

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jednoduše pracuji jinak, mluvím se zákaznickým servisem pouze živě a přes e-mail, ale mám svůj vlastní způsob, jak s nimi mluvit

Automaticky přeloženo:
před rokem

Popište prosím, jak můžete hráčům potenciálně pomoci. Upřímně řečeno, stále mi chybí přímá odpověď, takže naše pozice zůstává stejná - omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Potřebovali byste se pouze přihlásit ke svému účtu a mít přístup k odmítnutým transakcím a pak můžete se vším, co potřebujete, mluvit se zákaznickým servisem.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohl byste laskavě vysvětlit, jak to tomuto nešťastnému hráči pomůže? Upřímně bych to rád věděl, protože je to trochu divné s ohledem na informace, které hráč poskytl dříve:

"Transakce opakovaně selhávají navzdory stejné adrese peněženky. Není mi uveden důvod, jen se to zpracovává a posílá zpět do koncového týmu. Na můj e-mail bylo odpovězeno. Že nezpracovávají žádosti o výběr. Měl bych kontaktovat živý chat. A všechno přeposílají. Takže chodím v kruzích!

Udělejte si prosím jasno; naším cílem je pouze pochopit, čeho a jak chcete dosáhnout.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Aktualizace: po několika neúspěšných výběrech jsem obdržel své peníze. Nedokážu říct, co to bylo.

Automaticky přeloženo:
Stylinio
před rokem

Jaká to úleva!

Každá pozitivní zpráva je jako energetická infuze! 🙂 Myslím, že nezáleží na tom, jestli nemáte ponětí, co se stalo, protože teď máte peníze a můžete se rozhodnout, zda chcete zůstat v tomto kasinu nebo zkusit štěstí jinde - a to je, řekl bych, důležité.

Tak, jak se teď cítíte v tomto kasinu? 🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že je to vážné. Ale služba a informace jsou opravdu špatné. Předpokládám, že problém byl v tom, že jsem vložil Bitcoin Gold. Což není běžná měna. A pokud je peněženka prázdná, nemůžete okamžitě vybrat. Na první pohled je to automatický proces.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky