Dobrý den, vzhledem k tomu, že na odstoupení čekáte již poměrně dlouho, neváhal bych a doporučil bych Vám reklamaci. Téměř měsíc pro mě není dobré čekat na výběr peněz a bylo by dobré vědět z kasina, co se děje, protože jste řekl, že je zatím vše v pořádku. Takže vám neřekli žádný důvod, proč se výběr zpozdil, pouze to, že jste měli dostat peníze do pondělí?
Každopádně můžete podat stížnost, kterou jsemzde uvedl na tomto odkazu, a náš tým se vám pokusí pomoci.
Myslíte si, že uděláte tento krok?
Hello, since you have been waiting for quite a long time for your withdrawal, I would not hesitate and I would recommend you to file a complaint. Almost a month is not good for me to wait for a cashout and it would be good to know from the casino what's going on since you said that everything was fine so far. So they didn't tell you any reason why the withdrawal was delayed, only that you were supposed to get the money by Monday ?
Anyway, you can lodge the complaint I mentioned here on this link and our team will try to help you.
Do you think you will take this step ?