DomůFórumKasinaAtlantis Slots Casino - všeobecná diskuze

Atlantis Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Natav
|
7 624 zobrazení 46 odpovědí |
|
12 3
alexmanconi82
před 7 měsíci

Dobrý den, vzhledem k tomu, že na odstoupení čekáte již poměrně dlouho, neváhal bych a doporučil bych Vám reklamaci. Téměř měsíc pro mě není dobré čekat na výběr peněz a bylo by dobré vědět z kasina, co se děje, protože jste řekl, že je zatím vše v pořádku. Takže vám neřekli žádný důvod, proč se výběr zpozdil, pouze to, že jste měli dostat peníze do pondělí?

Každopádně můžete podat stížnost, kterou jsemzde uvedl na tomto odkazu, a náš tým se vám pokusí pomoci.

Myslíte si, že uděláte tento krok?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj rekli mi ze maji financni problemy ale ze je vse vyreseno ze maji taky problemy s chatem a ze to taky vyresili ale od 24.4 do 8.5 nic neplatili a myslel jsem ze žádost o stažení se pokazila a 8. dne jsem to udělal znovu! Posílám jim emaily průběžně ale nic, nereagují... Minulý týden to udělali jednou s tím, že v pondělí se to vyplatí, ale jinak nic. Už fakt nevím, co si myslet.

Automaticky přeloženo:
alexmanconi82
před 7 měsíci

Ano, vím, pochopil jsem to z vaší předchozí odpovědi, a proto jsem vám navrhl, abyste zahájili stížnost, kde se vám náš tým pokusí pomoci s vaší situací. Stačí kliknout na zelená písmena z mé předchozí odpovědi a můžete jednu otevřít. Myslím, že by to byl v tomto případě asi nejlepší krok.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Mám nevyřízený výběr od 23. května s automaty atlantis ve výši 1000 EUR, můj účet je plně ověřen. Úspěšný výběr jsem měl před týdny, což trvalo 8 dní.


Chat nefunguje, e-maily se vracejí s oznámením o nesprávném poštovním systému. Před více než týdnem jsem dostal e-mail, že výběr probíhá, ale stále čeká na 12 13 dní později

Automaticky přeloženo:
caoimhesna
před 6 měsíci

Zdá se tedy, že od vašeho posledního stažení nedošlo k žádnému zásadnímu zlepšení. 🙁

Ale nebojte se, navzdory nepříliš vysoké hodnotě bezpečnostního indexu kasina se na to náš specializovaný tým pro stížnosti podívá, jakmile odešlete oficiální stížnost. Je to docela snadné a zdarma, pokud chcete vědět další podrobnosti, projděte si prosím návod 👈.

Zní to za to? Neváhejte se zeptat na další podrobnosti, pokud chcete. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Ano, jak mohu podat stížnost...mám na 13 dní odstoupení od 1000 . Jsem plně ověřen (5 měsíců) Nejedná se o bonusové peníze.. Předtím jsem vyhrál 1000 a přišlo to do 8 dnů..Zkoušel jsem chat a nedovolí mi mluvit s agentem Nemohu se spojit přes e-mail jako stále se vracejí, i když říká, že lístek byl vytvořen.

Automaticky přeloženo:
caoimhesna
před 6 měsíci

Pokud chcete podat stížnost, můžete tak učinit pomocí tohoto odkazu . Dostali jste náhodou nějaké vysvětlení o zpoždění?

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky