DomůFórumKasinaAtlantis Slots Casino - všeobecná diskuze

Atlantis Slots Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od Natav
|
9 440 zobrazení 46 odpovědí |
|
1 2 3
charlotedemestre

Ahoj, mohu vědět, jaký konkrétní problém máte s výběry v tomto kasinu? Jak dlouho se vám nedaří vybrat peníze? Dejte nám více informací, abychom se vám mohli pokusit pomoci.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den 👋 Platbu jsem provedl v úterý a 72 hodin uplynulo již v pátek, ale platba nebyla schválena a i když jsem napsal e-mail, nedostal jsem odpověď 😕 mé tlačítko živého chatu již není dostupné 😔 to není Nemyslím nic dobrého, předpokládám, že mi peníze nezaplatí 💸 🤔 když jsem poprvé napsal tam a zpět po 72 hodinách, peníze jsem dostal, ale tentokrát se vyhýbají kontaktu v živém chatu opravdu divně.. to je prostě nehorázné, že tam vyhazujete své peníze a když děláte to, co jste vyhráli, musíte žebrat, abyste dostali alespoň část svých peněz 💸...

Automaticky přeloženo:
Melocan

Hmm, to nezní moc pohodlně... Už jste někdy odstoupili z kasina, nebo je to váš první pokus?

Dejme tomu ještě pár pracovních dní, je příliš brzy na to, abychom se vzdali naděje.✨🤞


Automaticky přeloženo:

Dobrý den 👋 ne, nevybíral jsem, vždy jsem byl aktivní a měl jsem první platbu, ale také psal tam a zpět, ale nakonec mi to bylo schváleno, ale s druhou platbou se nemůžu ani dovolat na live chat. Dnes zviditelnili živé tlačítko, ale nikdo nemá čas zanechat zprávu 😕

Automaticky přeloženo:
Melocan

Ok, teď jsem docela zmatený. Mně to zní, jako by ses úspěšně stáhl jen jednou, ale přesto jsi po tvrdém boji také řekl: "Ne, nestáhl jsem se".

Normálně bych navrhoval podat stížnost, ale v tuto chvíli je důležité zmínit, že kasinům umožňujeme 14 celých dní:

"Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."

Chtěl bych se dozvědět více o vaší historii s tímto kasinem, tak mi prosím řekněte více.


Automaticky přeloženo:

Dobrý den Radko, moc děkuji za informace a odpovědi, včera se mi konečně podařilo vás kontaktovat v live chatu. Řekla, že platba bude schválena až dnes nebo zítra, proč říkáte 72 hodin a nebude to zpracováno, trvá to 2x déle, jde o princip co mě štve...počkám na 2 dny. LG

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, přišel mi email, že platba bude schválena za 3.-5. Peníze budou na mém účtu za 3-5...musíte mít s tímto Casino.lg hodně trpělivosti

Automaticky přeloženo:
Melocan

Ahoj Melocane!

Představuji si, že ptát se podpory na příčiny zpoždění by byla ztráta času, ale ta nejdůležitější část zní slibně! Souhlasím, že by to mělo být hladší.

Na druhou stranu je tohle fórum plné daleko horších scénářů 😀. V tuto chvíli by mě zajímalo, jestli si najdete jiné kasino, ve kterém budete hrát?

V každém případě nám dejte vědět hned, jakmile budete v plné výši zaplaceni!

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, peníze došly, už nebudu hrát, dejte si pauzu. Děkuji laskavě

Automaticky přeloženo:
Melocan

Skvělé, úžasné a úžasné najednou! 🙌✨😊

Jsem rád, že stažení nakonec prošlo!

Upřímně řečeno, dát si pauzu je pravděpodobně dobrý způsob, jak se z této zkušenosti vzpamatovat. Tak se zatím dávejte dobrý pozor a uvidíme se později!👍

Automaticky přeloženo:

Hello Atlantis Slots Casino neuzavře můj účet, i když jsem svůj účet ověřil, ale už nechci hrát, často jsem psal do chatu a posílal e-maily, ale stále mi neuzavřou účet, co mohu nyní dělat

Automaticky přeloženo:
Melocan

Hej, řeklo vám kasino nějaký důvod, proč má problém s uzavřením vašeho účtu, když říkáte, že se o to pokoušíte prostřednictvím živého chatu a e-mailů? Myslím, že takové žádosti je třeba brát vždy vážně. Jak dlouho čekáte na odpověď?

Pokud si myslíte, že potřebujete pomoc, protože vás kasino nějakou dobu ignoruje, můžetezde podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Myslíte si, že to zkusíte tímto způsobem nebo ještě chvíli počkáte, až se vám ozvou?

Automaticky přeloženo:

Dostávám pouze takové odpovědi 😔 a mohu se přihlásit pokaždé, ale můj účet není znovu uzavřen

Automaticky přeloženo:

Nemohu říct, nejlepší by bylo, kdyby odpovědělo kasino. Ale jak jsem řekl, nemyslím si, že by to měli brát na lehkou váhu. Pokud však kasino řeklo, že se vám ozvou, zkusil bych jim dát trochu více času. Pokud se nic nezmění a váš účet nebude uzavřen, podal bych stížnost.

Automaticky přeloženo:
Jaro

OK díky..

Automaticky přeloženo:

file Znovu jsem jim napsal a dostal pomoc přes chat. Zablokovali mi účet, díky bohu

Automaticky přeloženo:
Melocan

Ahoj! To rád slyším.

Dát si další pauzu?

Automaticky přeloženo:

pokud používáte tuto stránku, přestaňte TEĎ

chvíli používám, i když výběry jsou omezené velmi nízké a je těžké se přes bonus propracovat,


nicméně dnes mám zablokován výběr 4000 eur, můj chat se stále zavírá.


Dokonce jsem použil vpn pro přístup k chatu, takže nevěděli, že jsem to já, a fungovalo to dobře, dokud jsem jim neřekl, kdo jsem, a pak byl znovu uzavřen.

žádná odpověď z více e-mailů a vypadá to, že mě okradou o mých 4000. což je absolutní ostuda. přilákali mě zpět poté, co jsem před několika měsíci uzavřel svůj účet a zjevně nejsou stabilní

Automaticky přeloženo:
g2dan71

Na našem webu jsem našel toto varování:

file

Může to být možná důvod, proč vás blokuji?🤔

Vidím, že náš tým se v současné době snaží vyřešit několikstížností s tímto kasinem, jak můžete vidět. Pokud máte pocit, že byste potřebovali pomoc od našeho reklamačního týmu, neváhejte a podejte stížnost zde. Můžete to snadno udělat pomocí tohoto odkazu .

Pokud s tím potřebujete pomoc, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:

Ahoj, mám problémy s platbami na automatu atlantis kasino, není to první výběr, který jsem provedl, a zatím docela dobrý. 24. 4. jsem požadoval platbu 1200 eur a 5. 8. nic nezaplatilo... Poslal jsem několik kontaktních e-mailů, protože deaktivují chat a téměř nikdy nereagují na e-maily, a když tak učiní, vždy odpoví, že připomenou finanční oddělení, ale nic se neděje. 8/05 ruším výběr a požaduji ho za 1500 eur a ani dnes již nereagují na emaily a chat je deaktivován. Odpověděli mi pouze jednou e-mailem, že bude zaplaceno v pondělí, ale bohužel to byla středa a žádná stopa ani odpověď. Myslím, že to jsou opravdu podvodníci.

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky