Ok, teď jsem docela zmatený. Mně to zní, jako by ses úspěšně stáhl jen jednou, ale přesto jsi po tvrdém boji také řekl: "Ne, nestáhl jsem se".
Normálně bych navrhoval podat stížnost, ale v tuto chvíli je důležité zmínit, že kasinům umožňujeme 14 celých dní:
"Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum, abychom vám pomohli."
Chtěl bych se dozvědět více o vaší historii s tímto kasinem, tak mi prosím řekněte více.
Ok, I'm quite confused now. To me, it sounds like you have successfully withdrawn just once, yet after a tough fight, despite that, you also said, "No, I didn't withdraw".
I would normally suggest submitting a complaint, but at this point, it's important to mention that we allow casinos 14 full days:
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
I am curious to learn more about your history with this casino, so please tell me more.
Automaticky přeloženo: