DomůFórumKasinaAtlantis Slots Casino - všeobecná diskuze

Atlantis Slots Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Natav
|
7 639 zobrazení 46 odpovědí |
|
1 23
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Atlantis Slots Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Kasino provozované společností PENNYTECH HOLDING BV , přestože bylo prohlášeno za další fiktivní společnost, která od roku 2021 nefunguje: TIC TAC TOE BV. Výše zmíněná společnost do minulého měsíce také spravovala PLAYZAX CASINO', nyní již uzavřené, kasino známé tím, že svým zákazníkům nevyplácí výhry, jehož související stránka www.playzax-real.com/en/ byla donedávna přesměrována na www. atlantisslots.com (další nové kasino nedávno otevřené). Z tohoto důvodu v brzké době zahájím stížnost na tuto společnost s požadavkem na zaplacení stále dlužné částky přítomné na herním účtu, který tito pánové před časem jednostranně uzavřeli (cca 2 600,00 Euro) . Rovněž zdůrazňuji, jak společnost STERINVEST SE (společnost CARAMBOLA SRO) zajistila platby pro Casino Intense a Playzax Casino (mám potvrzení o počáteční zálohové platbě, kterou jsem v té době od této společnosti obdržel bankovním převodem), které jsou přidruženy k Intensive Affiliates program, následně bylo vedení kasina Playzax prodáno společnosti Pennytech Holding BV před jeho definitivním uzavřením (viz přiložené snímky obrazovky) , proto mi tato stále dluží zůstatek na herním účtu, který nebyl nikdy zaplacen (jak ostatně veřejně oznámili ve stížnosti otevřeno před časem, po kterém nikdy nenásledovala splatná platba):

filefilefilefile

ÚŽASNÁ RADA

NEHRAJTE V LICENCOVANÝCH KASINECH OD GAMING CURACAO (GC):

file

TATO VNITŘNÍ KOMISE OCHRANA VÝHRADNĚ NÁROKOVANÉ KASINO, MAJÍCE ZŘEJMĚ SPOLEČNÉ EKONOMICKÉ ZÁJMY!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Stránky otevřeny 30. ledna 2023:

file

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Natav
před rokem

Děkuji, mohl byste prosím tuto informaci poslat přímo Petrovi? Vidím, že nám tyto informace chyběly, takže jsem si jistý, že to ocení a náležitě aktualizuje podrobnosti o kasinu.


filefile



Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, mám problémy s pronájmem na automatech Atlantis vždy musím čekat, kam se vrátí do své finanční služby, můžete mi prosím říct, jak se mám

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
charlotedemestre
před rokem

Ahoj.

Teď jen hádám - váš výběr je zamítnut a prostředky jsou vráceny na váš účet v kasinu, že? Nejlepší by bylo zeptat se podpory kasina nebo chatu.

Každopádně, byl už váš účet plně ověřen? Obvykle je to docela důležitý první krok.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den ano můj účet je validovaný poslal jsem všechny dokumenty a stále čekám na výběr Vždy mi říkají že kontaktuje finanční oddělení a je to vždy stejné od

Automaticky přeloženo:
charlotedemestre
před rokem

Ahoj!

To je dobře, že jste již prošli ověřením, o jednu starost méně! Nevím, co zdržuje finančního pracovníka, těžko říct. Navzdory tomu, že je to trochu na hovno, nejdřív bych počkal na nějakou aktualizaci. Pravidelně kontrolujte své příchozí e-maily, abyste se ujistili, že „míč" není na vaší straně hřiště.

Kéž bych mohl udělat více, počkám na další aktualizaci. Zkuste být chvíli trpělivý. 🤞

Automaticky přeloženo:
charlotedemestre
před rokem

Dobrý den, bylo vám něco vyplaceno..?Také čekám na schválení od finančního oddělení

Automaticky přeloženo:
Melocan
před rokem

Ano

Automaticky přeloženo:
Melocan
před rokem

Můžu vědět, jak dlouho jsi zatím čekal?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Čekám od 29.6. VIP manažer mi včera po žádosti napsal, že bude schválena dnes do 16:00

Automaticky přeloženo:
před rokem

OK Schválení platby je tam, podle VIP manažera trvá asi 48 hodin, než jsou peníze na účtu

Automaticky přeloženo:
Melocan
před rokem

Fajn, doufejme, že peníze jsou nyní na vašem účtu. je to tak? 🤞🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, platba proběhla velmi rychle, peníze byly na účtu do 24 hodin.

Automaticky přeloženo:
Melocan
před rokem

Jaký máme šťastný pátek! Je skvělé, že platba proběhla tak, jak bylo slíbeno.

Překonali byste tento problém se zpožděním? Vyplatí se zůstat?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Řekl bych, že ano ☺️ Jen se musíte obrnit trpělivostí se schválením platby

Automaticky přeloženo:
Melocan
před rokem

To je dobrá zpráva pro kasino! Samozřejmě někdy mohou odběry trvat déle a chápu, že čekání je někdy utrpení. Ale jak se říká, "všechno dobře, co dobře končí", že? 😉 Doufám, že vaše další zkušenost bude pozitivní a že se o ni s námi podělíte zde na fóru.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, mám spoustu problémů s výběrem z ATLANTIS SLOTS CASINO, můžete mi prosím pomoci

Automaticky přeloženo:
charlotedemestre
před rokem

Dobrý den, mohu se zeptat na jaký problém jste narazil? Hraji tam také, ale musíte mít s tímto kasinem hodně trpělivosti

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky