FórumKasinaAlf Casino - všeobecná diskuze

Alf Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od alexdossantos2220
|
4312 zobrazení 30 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
Caniggia2021
před 11 měsíci

Ahoj, Canniggia2021!

Omlouvám se za vyrušení. Přesto, co takhle nejprve prověřit reklamaci? 🙂

( https://casino.guru/alf-casino-player-s-funds-not-returned-by-the-casino )

Některé případy se liší od toho, co jsi právě napsal, hm?



Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

https://pt.casino.guru/casinia-casino-os-ganhos-do-jante-foram-confiscados-1

Rabid NV blokuje účty a nic nevysvětluje, mám účty na několika jejich webech, stačí vydělat vysokou částku a oni se vymlouvají.

National Casino, hellspin, bizzo, další skupina, která blokuje uživatelské účty.

Automaticky přeloženo:
Caniggia2021
před 11 měsíci

To může být pravda, ale řešíme konkrétní případ, který nemá nic společného s tím, co popisujete. Proto je důležité podívat se a přečíst si stížnost hráče, kterému jste odpovídali, a být v tomto případě objektivní. udělal jsi to ?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Takže mám také problémy s tímto kasinem. Požádal jsem o výplatu 300 eur 20. října. 24. října mi zrušili výběr a dali mi tipy, jak a co mám při výběru zadat. Také, že bych měl platit bankovním převodem. Opravdu jsem vypadal hloupě, protože přesně to jsem udělal. Znovu přihlášeno 24. října a od té doby jsem o ničem neslyšela. E-maily jsou ignorovány, neodpovídají na otázky v živém chatu nebo chat jednoduše zavřou. Co jim je????

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 10 měsíci

Dobrý den, Vaše situace mě mrzí a hned jsem si všiml, že se Vám podařilo podat stížnost . Na vyřešení žádostí o výběr dáváme kasinům 14 dní. Nemyslím si však, že je správné, když vás ignorují a v podstatě vám jen říkají, co jste už jednou udělali. Také mi přijde divné bezdůvodně zrušit výběr a poté vám neodpovědět.

Náš tým se však na vaši situaci podívá a pokusí se vám pomoci. Doufám, že peníze dorazí do uvedené doby a vše bude v pořádku. Ale uvidíme, jak to dopadne.

Pokud máte nějaké novinky, můžete nám je dát vědět?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj Jaro

Dnes 30. října mi najednou přišla odpověď na můj email z 22. října

To mluví za vše o kasinu.

O několik hodin později přišel e-mail, že moje platba byla dokončena a po nějaké době již byla na mém bankovním účtu. Myslím, že důvodem odpovědi a mého stažení byla moje stížnost zde. Pro mě je toto kasino rozhodně historií. Chování podpory říká vše o tomto kasinu. Byla to pro mě lekce

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 10 měsíci

Hm, na jednu stranu jsem rád, že jste dostali své peníze a podařilo se vám situaci vyřešit, ale pokud toto kasino vnímáte jako ne pro vás, také vám to nevyčítám. Pokud mám čekat týden na odpověď na email, je to docela dlouhá doba a do té doby o situaci nic vědět může být nepříjemné.

Řekl bych však, že nejdůležitější je výsledek a 11 dní sice není tak dlouhá doba na čekání na výběr (i když bych se začal bát), ale žádná reakce z podpory a na emaily by mě asi nepotvrdila v podobném názoru jako vy.

Doufám tedy, že se vám bude dařit i jinde a najdete kasino, které vám bude vyhovovat. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ani mě nezajímalo těch 11 dní do výplaty. Bylo to spíš o kontaktu. Zrušili můj výběr, dali mi spropitné přesně tak, jak jsem zadal, což jsem pak udělal znovu. Na e-maily nepřišla žádná odpověď a byli jste jednoduše vyhozeni z chatu. Prostřednictvím své stížnosti jsem poté obdržel odpověď na svůj první e-mail? To byl důvod, proč jsem řekl, že už tam nechci hrát.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj. Už dlouho hraji kasina na internetu každou chvíli. Spíš si odpočinout a samozřejmě něco vyhrát. Nyní jsem v kasinu Alf po dlouhou dobu. Ze začátku se mi to líbilo, ale později se to jasně změnilo v pravý opak. Musel jsem se tam hádat, chtěl jsem se domoci svých práv, ale vše dopadlo negativně. Chtěli po mně nejrůznější dokumenty. Museli fotit všechno možné atd. Nepomohla ani pomoc od Casino Guru (moc děkujeme, děláte to skvěle).

Teď už jsem tam nikdy nechtěl hrát. Ale z čiré pohodlnosti jsem byl tak hloupý a začal jsem znovu hrát na alf. Nyní hra začala znovu. Chtěl jsem přijmout větší výhru a nechat si ji připsat na účet. Ale oh div se, právě tam V okamžiku, kdy jsem to chtěl přijmout, jsem měl najednou špatné spojení. Peníze byly pryč a nebylo možné to prokázat. Neobjevuje se v mé historii.

Nyní jsem s tímto kasinem opravdu skončil a varuji ty, kteří tam chtějí hrát.

Opravdu nemá cenu tam hrát. Ani tam nejsou vaše peníze v bezpečí.

Zdravím Tome

Automaticky přeloženo:
toomy500
před 10 měsíci

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek pod konkrétní kasino, o kterém píšeš.

První, čeho jsem si všiml, bylo, že jste již podali dvě stížnosti na toto kasino, které jsem vám chtěl nyní doporučit, ale jelikož říkáte, že vaši situaci nelze nijak prokázat, bylo by to asi těžké.

Pokud jde o ověření účtu, dokončili jste ho v minulosti?

Vzhledem k tomu, že jste vyhráli a najednou výhra zmizela, kontaktovali jste podporu a v čem může být problém?

Každopádně mě mrzí situace, do které jste se dostali a pevně věřím, že jste se poučili a místu, kde máte neustále problémy, se raději vyhněte. Jsem si jistý, že pro vás bude lepší kasino. Tak přeji hodně štěstí při dalším výběru. Opatruj se.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od rbucheb5 byl odstraněn
před měsícem

ahoj,vaše příspěvky jsou velice obohacujici, dík,y Guru👍🙂..

Jak zde tuhle recenzi Alf Casina sleduji tak se musím zeptat a požádat vás o váš názor a info,jaké mohu očekávat nepříjemnost v Alf casinu pro mě jako občana Czech rep. Kde nemá toto casino licenci a tak samozřejmě neni schválené jako legální...

Registroval jsem se v tomto Alf casinu na popud jedné osoby z Telegramu kde nabízí 80% úspěšnost právě zde v malém casinu... Údajně má jako bývalý programátor těchto her taktiku a systém.. 🤔🤔🤔. 😁.. Díky vám za případný ohlas a názor..

Soizzdravem Filip. 🙂🤷

FILAMAX77
před měsícem

Ahoj,

tak tady bych zpozorněla a měla příšlušného člena telegramu za podvodníka. Je strašně zajímavé, že tito bývalí programátoři nebo zaměstnanci kasin se tak hrozně snaží pomáhat ostatním hráčům aniž by se sami topili v penězích. Převážně také loví většinou "inkognito" na sociálních sítích, telegramu a podobných místech. Proč to neinzerují jako konzultační služby, když slibují jasný profit? 🙂

Nehledě na to, že programátor píše kódy, není to síťař nebo securiťák a kasino kohokoliv kdo by používal zajímavý pattern nebo se při jeho hře objevila výstraha, budou zkoumat, pokud je potřeba, zapojí do toho i výrobce hry a pokud daný hráč používal cokoliv podezřelého, velmi prabděpodobně ani nedostane výhry. A s tím pak ani programátor/scammer nepomůže.

Navíc, vždycky je tam háček, může to být prostě člověk, který dostává procenta z depozitů ostatních hráčů nebo z proher ostatních hráčí (je tedy v nějakém affiliate vztahu s kasinem) a proto se snaží jakým koliv způsobem nalákat hráče k hraní v takovém casinu. Když nedosáhnete naslibovaného profitu, tito převlečení odborníci většinou radí depostitovat dále, protože zisk přijde - to je zaručeno.

Pokud ale člověk ví, jak fungují casino hry je celá tato nabídka prostě podfuk.

Přehled jak to funguje je zde 👈V dnešní době se hry i streamují ze serverů game providerů, takže nějaké venkovní program nepřichází v úvahu. Navíc house edge a RTP jsou vždy na straně kasina. Ani ruleta se nedá "oblafnout".

Tohle je bohužel stále velmi aktuální téma a je potřeba vždy racionálně uvažovat nad tím, co takové experta motivuje k tomu, aby rozdával takové nabídky. Co myslíš?


1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu