Zde duplikuji odpověď manažera:
Znovu jsem zkontroloval vaše poslední sázky.
Od chvíle, kdy jste měli na účtu asi 5000 EUR, do okamžiku, kdy jste utratili všechny prostředky, jste odehráli několik slotů. Hráli jste Platinum Lightning Deluxe s vkladem 12,50 AUD, pak jste změnili svůj slot a hráli Buffalo Hold and Win s vkladem 10 AUD, 20 AUD a 75 AUD, poté jste provedli asi 40 zatočení ve Wild Wild Vegas s vkladem 6 AUD a poté začněte hrát Hot Triple Sevens Special a Wolf Treasure. Celkem jste hráli 5 různých slotů, než váš zůstatek dosáhl nuly, a finanční prostředky, o kterých mluvíte, byly právě pryč, použili jste je ke hře sami.
Mám všechny potřebné screenshoty, které ukazují, že hrajete, a žádné prodlevy nebo chyby na webu nemohly být, vzhledem k tomu, že sázky a sázky měníte, v případě potřeby mohu poslat jejich manažera. @ Daniel
Pozdravy,
Tým Abo.
I'm duplicating the manager's answer here:
I've rechecked your last bets.
From the moment you had about 5000 EUR on your account till the moment you have spent all the funds, you have played several slots. You played Platinum Lightning Deluxe with the stake of 12.50 AUD, then you changed your slot and played Buffalo Hold and Win with the stake of 10 AUD, 20AUD, and 75 AUD, then you made about 40 spins in Wild Wild Vegas with the stake of 6 AUD and then start playing Hot Triple Sevens Special and Wolf Treasure. In total, you have played 5 different slots before your balance reached zero, and the funds you are talking about were just gone, you have used them to play by yourself.
I have all the necessary screenshots, which show that you play, and no lag or errors on the site could not be, given that you change and bets and slots, if necessary, I can send their manager. @Daniel
Regards,
Team Abo.
Automaticky přeloženo: