před 10 měsíci
Musí to být selfie? Nemůžeš někoho požádat, aby tě vyfotil, jak držíš průkazku?
Does it need to be a selfie? Can't you ask someone to take the picture of you holding the ID?
0
Musí to být selfie? Nemůžeš někoho požádat, aby tě vyfotil, jak držíš průkazku?
Does it need to be a selfie? Can't you ask someone to take the picture of you holding the ID?
to je taky těžké. musí být vidět ramena a všechno. Pak už si občanku nepřečtete, říká se. vzdal jsem to.
that's hard too. the shoulders and everything have to be visible. Then you can no longer read the ID card, they say. I gave it up.
das ist auch schwer. die schultern und alles müssen sichtbar sein. dann kann man den ausweis nicht mehr lesen sagen sie. ich habe es aufgegeben.
Je mi líto, že se nemůžete ověřit. Stále se to děje? Přemýšleli jste o podání stížnosti nebo o alternativě, jakou navrhl Daniel? Chci říct, že není žádná velká věda dokončit ověření jen kvůli selfie.
Well, I'm sorry you can't verify yourself. Is this still going on? Have you thought about filing a complaint or asking them for an alternative like Daniel suggested? I mean, it's not rocket science to complete verification just for a selfie.
Ahoj
Zvláštní je, že jsem ověřený ve všech ostatních kasinech hollycorn a nejsou žádné problémy. pouze předplatné kasino nechce jít spolu. vždy myslel, stejný management, stejná pravidla. Také mi to přijde velmi vtipné.
Hello
The strange thing is, I am verified at all other hollycorn casinos and there are no problems. only subscription casino doesn't want to go along. always thought, same management, same rules. I also find it very funny.
hallo
das komische ist, bei allen anderen hollycorn casinos bin ich verifiziert und es gibt keine probleme. nur abo casino will nicht mitziehen. dachte immer, gleiches managment, gleiche regeln. finde es auch sehr komisch.
Stále se vám tedy nepodařilo ověřit váš účet, ano? Také mi přijde docela vtipné, když říkáte, že jste již ověřeni ve více kasinech, která mají stejný management.
Pokud se vám nepodařilo ověřit, přemýšlel bych o podání stížnosti, protože nemáte alternativu od kasina a taková triviální věc by se podle mě dala vyřešit mnohem rychleji. Co říkáš ? Počkáte ještě nějakou dobu a pokusíte se to vyřešit nebo budete pokračovat a podat stížnost? 🤔
So you still haven't managed to verify your account, yes ? I also find it quite funny when you say that you are already verified in several casinos that have the same management.
If you haven't managed to verify, I would think about filing a complaint, because you have no alternative from the casino and such a trivial thing could be solved much faster in my opinion. What do you say ? Are you going to wait some more time and try to resolve it or are you going to go ahead and file a complaint ? 🤔
Ahoj
Vlastně nevím, jestli tam budu platit znovu. Pokud ano, budu vás průběžně informovat.
Hello
I actually don't know if I'll pay there again. If so, I will keep you updated.
hallo
ich weiß eigentlich nicht ob ich nochmals dort einzahlen werde. falls ja, werde ich euch am laufenden halten.
Znamená to, že v tomto kasinu nemáte žádné peníze? Měl jsem pocit, že ano, protože jste zmínil, že není možné, abyste se ověřili. Dej mi vědět.
Does that mean you don't have any money in this casino ? I had a feeling you did, since you mentioned that it is not possible for you to verify yourself. Let me know.
Je mi to líto, protože to snižuje šance na stížnost na nulu. 🙁
Sorry to hear that, since it reduces the chances of a complaint to zero. 🙁
Taky jsem nechtěl reklamovat. Neověřují mě, tak to nechávám být. Jsem ověřen v partnerských kasinech.
I didn't want to file a complaint either. They don't verify me, so I let it go. I am verified at the partner casinos.
ich wollte auch keine beschwerde einreichen. sie verifizieren mich nicht, also lasse ich es gut sein. bei den partnercasinos bin ich ja verifiziert.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.