FórumKasinaAbo Casino - všeobecná diskuze

Abo Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 3 roky od Radka
|
20131 zobrazení 66 odpovědí |
|
1...3 4
franztheuerw
před rokem

Stále se vám tedy nepodařilo ověřit váš účet, ano? Také mi přijde docela vtipné, když říkáte, že jste již ověřeni ve více kasinech, která mají stejný management.

Pokud se vám nepodařilo ověřit, přemýšlel bych o podání stížnosti, protože nemáte alternativu od kasina a taková triviální věc by se podle mě dala vyřešit mnohem rychleji. Co říkáš ? Počkáte ještě nějakou dobu a pokusíte se to vyřešit nebo budete pokračovat a podat stížnost? 🤔

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj

Vlastně nevím, jestli tam budu platit znovu. Pokud ano, budu vás průběžně informovat.

Automaticky přeloženo:
franztheuerw
před rokem

Znamená to, že v tomto kasinu nemáte žádné peníze? Měl jsem pocit, že ano, protože jste zmínil, že není možné, abyste se ověřili. Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Pak jsem to přehrál.

Automaticky přeloženo:
franztheuerw
před rokem

Je mi to líto, protože to snižuje šance na stížnost na nulu. 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Taky jsem nechtěl reklamovat. Neověřují mě, tak to nechávám být. Jsem ověřen v partnerských kasinech.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pak jsem to přehrál.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bohužel nejsi sám. Tak končí mnoho potenciálních stížností.

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky