Dobrý den, to znamená, že jste ještě neověřili svůj účet, že?
Pokud jde o to, že neexistuje podpora, která mluví anglicky, je to zvláštní, protože na našem webu máme uvedeno, že mají anglický live chat.
Každopádně by mě zajímalo, co znamená heslo transakce, protože si nejsem jistý, jestli to má být heslo k účtu. Nejlepší by bylo zjistit to v kasinu samotném a možná by se více hráčů vyhnulo nepříjemnostem s výběry.
Jak dlouho však vaše situace trvá? Kasinům dáváme 14 dní na vyřešení KYC i výběrů.
Dej mi vědět.
Hello, that means you haven't verified your account yet, right ?
As for the fact that there is no support that speaks English, that's strange because on our website we have it listed that they have English live chat.
Anyway, I would like to know what the transaction password means, because I am not sure if it should be the password of the account. It would be best to find out from the casino itself and maybe more players would avoid the inconvenience of withdrawals.
However, how long has your situation been going on ? We give casinos 14 days to resolve both KYC and withdrawals.
Let me know.
Automaticky přeloženo: