No, ano, všechny příspěvky píšeme ručně. Nevidíme to jako nesmysl od hráčů, jak jste to nazval, my to vnímáme jako "nedostatek znalostí", řekl bych. Vždy se snažíme pomoci s každým problémem v online kasinu, i když to někdy opravdu není možné. Jak víte, ke konverzaci a vyšetřování je vždy potřeba druhá část, řekněme. Kdykoli s námi kasino nekomunikuje, nejsme schopni problém vyřešit, žádný problém vyřešit.
Radka reklamace neřeší, není součástí našeho reklamačního týmu. Je to váš úhel pohledu, jak vidíte všechny naše příspěvky, samozřejmě, a nikdo vám nebude brát váš názor, jen prosím pochopte, že jsme tu, abychom pomohli a informovali všechny uživatele o všem, co se týká online světa kasina, nejsme však kouzelníci. Doufám, že rozumíte mému významu. A hráči vlastně nemusí mluvit anglicky, protože na našem webu používáme automatický překladač.
Well, yes, we do write all the posts manually. We do not see it as a nonsense from the players, as you called it, we see it as "not enough knowledge", I could say. We always try to help with every issue at online casino, even though sometimes it is not really possible. As you know there is always the second part needed to the conversation and investigation, let's say. Whenever a casino doesn't communicate with us, we are unable to get the issue, any issue solved.
Radka doesn't solve complaints, as she is not a part of our complaint team. It is your point of view, how you see all of our posts, of course, and no one is going to take your opinion, just understand please, that we are here to help and inform all the users about everything regarding the online world of casinos, we are not a magicians, though. I hope you can understand my meaning. And also, players do not need to speak any English, actually, as we use an auto translator on our website.
Automaticky přeloženo: