Nazdárek.
Pokusím se správně odpovědět na vaše otázky, ale rád bych, abyste si uvědomili, že toto je v tomto případě pouze fórum, místo pro komunikaci, nikoli místo pro přímá řešení.
Ale začněme odshora:
"Pojďme se trochu zamyslet... máte 5+ lidí z Velké Británie, kteří nemohou odstoupit, a shromažďují to přes 10 000 liber
Nechci slyšet hloupé komentáře o tom, kolik času jim musíme věnovat."
Jsem ohromen tím, kolik hráčů ve Velké Británii stále hraje v neregulovaných kasinech, přesto mohou takové informace posloužit ostatním v této komunitě, kteří by raději četli místo psaní. Takže díky za shrnutí.
I když, upřímně řečeno, teď vás zklamu, možné řešení skutečně vyžaduje čas, protože hlavním nástrojem jakéhokoli řešení je dialog, respektive diskuse, obvykle řešená prostřednictvím stížností.
Což mě přivádí ke klíčovému bodu:
Otázka 1
Jak získáme peníze zpět?
otázka 2
co s tím děláš? Navrhněte, abyste jim dali nejhorší možné hodnocení
Otázka 3
Jaké jsou další kroky – musíte pomoci získat všechny naše peníze zpět! Ani mě nezajímají moje výhry, chci jen svůj vklad zpět! 1 387 £ (výhry 2 000 £)
Podstata je u všech 3 otázek stejná: Pokud není stížnost uzavřena, nejsou z toho žádné důsledky. Řekl bych, že to dává smysl. Jak vidíte, získání vašich peněz je součástí procesu stížnosti, prostřednictvím kterého tým prošetřuje kroky kasina. Na konci této cesty leží jak možná řešení, tak důsledky. Vsadím se, že jste tento článek neviděli, že?
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences 👈
Jak dlouho?
"Doba, která uplynula mezi podáním stížnosti a uzavřením stížnosti, se velmi liší. Nejrychleji zpracované stížnosti jsou ty, které lze vyřešit, aniž by se kasino zapojilo, nebo ty, které byly zamítnuty, protože kasino neudělalo nic špatného. Jiné stížnosti však , může být velmi časově náročné."
Následky?
„Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. . Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud kasino chce pro zlepšení svého hodnocení v budoucnu bude nucena řešit stížnost, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později."
Může to znít hloupě, citovat zde obecné návody, ale odpovědi a vysvětlení tam jsou, a protože všechny naše týmy dodržují tyto pokyny, mohu vás ujistit, že takové informace sedí.
Další detail: Mnoho hráčů stále říká, že musíme kasina na černou listinu. To neděláme. Dáváme přednost zobrazení úplného obrázku každému hráči, který je dostatečně moudrý na to, aby hledal podrobnosti. informování místo skrývání, chcete-li.
Když už bylo řečeno, je mi líto, že si tím musíte všichni projít, ale jsem si také jistý, že naši specialisté touží po rychlém řešení pro hráče. Jak už jistě chápete, chce to jen čas a spolupráci ze strany kasina.
Tady na fóru nemůžeme nic urychlit, snad je to nyní vysvětleno.
Soustřeďme se na všechny ty stížnosti, které v závislosti na tom, jak dopadnou, mohou vést ke snížení indexu bezpečnosti kasina. 🙏
Hey there.
I'll try to respond to your questions properly, but I'd like you to realize this is merely a forum, a place for communication, not a place for direct solutions, in this case.
But let's start from the top:
"Lets just have a little think here .. you have 5+ people from the UK that cannot withdraw and toting it up over £10k
I dont want to hear silly comments about how much time we need to give them."
I'm amazed at how many UK players keep playing in unregulated casinos, still, such information may serve others in this community who might prefer reading instead of writing. Thus, thanks for the summary.
Although, frankly, now I'm going to disappoint you, a possible solution indeed requires time, since the main tool for any solution is dialog, or rather, discussion, usually handled through complaints.
Which gets me to the key point:
Question 1
How do we get our money back?
Question 2
What are you doing about it? Suggest you give them to worst rating possible
Question 3
What are the next steps - you need to help get all our money back! I don’t even care about my winnings I just want my deposit back! £1,387 (winnings £2000)
The merit is the same for all 3 questions: Unless the complaint is closed, there are no consequences available. I'd say it makes sense. You see, getting your money is part of the complaint process, through which the Team investigates the casino's steps. At the end of this path lie both possible solutions or consequences. I bet you have not seen this article, have you?
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences 👈
How long?
"The time elapsed between submitting a complaint and the complaint being closed varies greatly. The complaints processed most quickly are those that can be resolved without getting the casino involved or those that are rejected because the casino has not done anything wrong. Other complaints, however, can be very time-consuming."
Consequences?
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
It may sound stupid to quote general guides here, but the answers and explanations are there, and because all our teams follow these guidelines, I can assure you that such information fits.
Next detail: Many players keep saying we must blacklist casinos. We do not do that. We prefer showing the full picture to every player who is wise enough to look for details. informing instead of hiding, if you like.
With all being said, I'm sorry you all have to go through this, but I'm also certain our specialists crave quick resolution for players. As I'm sure you can now understand, it only takes time and cooperation from the casino's side.
Nothing we can speed up here on the forum, hopefully this is now explained.
Let us concentrate on all those complaints that, depending on how they turn out, could result in a decrease in the casino's safety index. 🙏
Automaticky přeloženo: