FórumKasina7Bets.io Casino - všeobecná diskuze

7Bets.io Casino - všeobecná diskuze

před 9 měsíci od Teddc675
|
38908 zobrazení 345 odpovědí |
|
1 2...18
před 9 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 7Bets.io Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 9 měsíci

Toto je sesterské kasino winsmania. Momentálně mám výběr 700 eur. Vzhledem k tomu, že tento web je mnohem méně známý než Winsmania, pochybuji, že mi umožní přístup k těmto penězům. Na winsmanii byl jeden z mých výběrů 9x zrušen a zde neočekávám nic jiného. Možná na ně budu muset podat stížnost jako já na winsmanii. Také jste si všimli, že tým podpory je na každé webové stránce úplně stejný, což znamená, že je nepravděpodobné, že by ve skutečnosti něco vyřešil. Pohodlně se ujistili, že je ověřen celý můj účet kromě jednoho segmentu, což zřejmě bude trvat 3–5 dní, ale jsem si jistý, že to bude trvat mnohem déle. Neznám zákonnost toho, jak tato kasina fungují, ale je těžké uvěřit, že to, co dělají, je legální. Ignorovat zákazníky a zdánlivě dělat cokoli, aby zákazníkům zabránili dostat své peníze. Doufám, že se to dá změnit.

Automaticky přeloženo:
Teddc675
před 9 měsíci

Chápu, že stejná podpora nebo jiná oddělení skutečně usnadňují předpokládat stejný postup pro obě stránky.

Když však mluvíme o zákonnosti, proč hrajete v kasinech mimo dosah UKGC?

Vsadím se, že v jejich jurisdikci byste byli mnohem lépe chráněni.

Tak či onak, doufejme, že další reklamace nebude nutná!



Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Právě jsem jim řekl, aby zrušili výběr na této stránce (7bets.io) a pracovník podpory to místo toho zrušil na winsmanii haha. Slíbil mi, že kvůli této chybě bude můj výběr zpracován „velmi brzy", ale naučil jsem se nevěřit tomu, co říkají pracovníci podpory. Upřímně jsem to v tuto chvíli slyšel asi 10krát a stále stejný výsledek. Hraji v těchto kasinech, protože jsem se zaregistroval do GameStop a toto jsou jediná kasina, která mohu najít. Teď jsem přestal a chci jen dostat své peníze, abych mohl pokračovat ve svém životě.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

přesně jak jsem očekával. Ještě jednou zamítnuto?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Právě jsem jim řekl, aby zrušili výběr na této stránce (7bets.io) a pracovník podpory to místo toho zrušil na winsmanii haha. Slíbil mi, že kvůli této chybě bude můj výběr zpracován „velmi brzy", ale naučil jsem se nevěřit tomu, co říkají pracovníci podpory. Upřímně jsem to v tuto chvíli slyšel asi 10krát a stále stejný výsledek. Hraji v těchto kasinech, protože jsem se zaregistroval do GameStop a toto jsou jediná kasina, která mohu najít. Teď jsem přestal a chci jen dostat své peníze, abych mohl pokračovat ve svém životě.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj. To zní od podpory opravdu neprofesionálně, musím říct. Vůbec se nedivím tvému postoji, když jim nevěřím. Snad se jim podaří tuto chybu napravit.

"Teď jsem přestal a chci jen dostat své peníze, abych mohl pokračovat ve svém životě." - To zní jako to nejlepší, co můžete právě teď udělat, a opravdu věřím, že to dokážete, pokud v sobě máte vůli 🙂.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

přesně jak jsem očekával. Ještě jednou zamítnuto?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Máte alespoň nějaké vysvětlení ohledně důvodu od jejich podpory?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ne, včera mě úplně ignorovali, jakmile věděli, že jsem to já

Automaticky přeloženo:
Teddc675
před 9 měsíci

To se mi stává pokaždé, když zpochybňuji svůj výběr, přijdou na živý chat, jakmile dám své uživatelské jméno, ignorují vás

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Právě omezili mé výběry na mém účtu pouze na tether, což mi připadá směšné vzhledem k tomu, že všechny mé vklady byly s mou kartou. Nemůžu se k nim ani dostat a dostat odpověď, protože mě ignorují pokaždé, když si uvědomí, že jsem to já.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

udělali mi totéž, řekli mi, že jsem se mnohokrát pokoušel o výběr, pozastavili bankovní převod na 48 hodin, což se ve skutečnosti změnilo na 4 dny, podařilo se mi jej získat zpět, provedl jsem další výběr….. Odmítnuto jako obvykle . I když slíbili, že to tentokrát bude 100% zpracováno

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Stejné u mě. Před 7 dny výhra 800 €. Naštve. Jsou to s největší pravděpodobností stejní kluci jako Ninbet a Winsmania. Dnes bych měl být schopen vybrat, protože "účet je ověřen", uvidíme. nemyslím si, že dostanu peníze.


Myslím, že Casino.guru by mělo zombie všechna tato kasina, měli by to udělat okamžitě.


Stránka je skvělá, se spoustou automatů, sázkových kanceláří a dokonce i pokeru. Ale tyto stránky jsou jen proto, aby vzaly lidem peníze. Velmi pěkně připravený podvod, spousta práce. Rozvržení stránek je stejné jako u 21.com nebo podobné.


Alespoň musí platit své provozní náklady poskytovatelům slotů, sázkových kanceláří a poskytovatelům pokerového softwaru, zajímalo by mě, jak ziskový je pro tyto lidi podvod.


Mohli by dělat únikový podvod otevřením nových míst a shromažďováním vkladů. Zajímalo by mě, kdo by mohl těmto klukům zabránit, aby hráčům brali peníze.


edit.. Nejste si jisti, co se děje upřímně.. Proč by to všechno dělali, jen aby nikomu nezaplatili? Mám na mysli, že mají 60+ poskytovatelů slotů a jiných typů hazardních her, ve srovnání s jinými čistě podvodně založenými kasiny, se to v mnoha ohledech liší. Neexistuje žádná skutečná návnada, která by naznačovala, že pokud vyhrajete, nedostanete zaplaceno.



Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Kasino guru


Tady se trochu zamysleme .. máte 5+ lidí z Velké Británie, kteří si nemohou vybrat a sčítají to přes 10 000 GBP


Nechci slyšet hloupé komentáře o tom, kolik času jim musíme věnovat.


Otázka 1

Jak získáme peníze zpět?


otázka 2

co s tím děláš? Navrhněte, abyste jim dali nejhorší možné hodnocení


Osobně jsem mluvil s právníky, kteří je začlenili.


Trustpilot se je chystá sundat, doufejme, že čeká na konečné rozhodnutí


Otázka 3

Jaké jsou další kroky – musíte pomoci získat všechny naše peníze zpět! Ani mě nezajímají moje výhry, chci jen svůj vklad zpět! 1 387 £ (výhry 2 000 £)


Prosím pomozte mně i všem ostatním


Automaticky přeloženo:
laka44
před 9 měsíci

Jste na místě a je to všechno naprosto otřesné!

Automaticky přeloženo:
thg6zbd47n
před 9 měsíci

To samé se mi stalo za poslední 3 týdny!


Kontaktoval jsem spoustu lidí


Britská policie

Banka – pokusí se vrátit peníze na základě policejní zprávy Revolut

Trustpilot

Právníci, kteří je začlenili

Guru kasina


Nikam nejedu, ale nevzdám se toho!! V žádném případě!


Nechci po mých výhrách jen těch 1 387 GBP, které jsem vložil!


Dnes je v plánu získat jména spolupracovníků!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Zná někdo komisi pro hazard, která schválila tuto společnost?


jakákoli pomoc by byla oceněna

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Je to jen společnost registrovaná v Kostarice, i když. V Kostarice nemají žádné provize z hazardních her.


Vložil jsem pouze 25 €. Těch 1300 liber zní jako vážný zločin. Ukrást vaše peníze.


Poté, co vložíte peníze na svůj herní účet, jsou pryč.


Nemáš žádnou naději... Je jedna věc, která by ti mohla přinést naději. A to v případě, že mají krátkodobé problémy s likvidací, penězi. Možná na něco čekají a pak zaplatí. Nebo něco temnějšího, třeba čekání, až někdo hodně ztratí.


Trustpilot je ten největší vtip. Požadují spoustu důkazů, když dávají nějaké společnosti negativní hodnocení, jako je důkaz fotografií a podobně, sejmou recenzi, pokud jim neposkytnete důkaz. Ale když řeknete něco hezkého o nějaké společnosti, nevyžadují nic.


Ninbet v trustpilotu je plný "miluji ninbet, super pěkný". Tihle chlápci dělají otočky zdarma za účelem recenze

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Zná někdo komisi pro hazard, která schválila tuto společnost?


jakákoli pomoc by byla oceněna

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Jak můžete vidět v recenzi – je to Kostarika.

Je mi líto, že to říkám, ale možná by bylo moudřejší hrát pouze v kasinech UKGC. Jak jistě víte, takové rozhodnutí poskytuje hráči určitou úroveň bezpečí. Pokud se v kasinu s licencí UKGC stane něco nekalého, jste mnohem lépe chráněni přímo zákonem. Na druhou stranu, kostarická licence nestojí za nic. Žádný validátor a žádné místo pro stížnosti hráčů.

Než se rozhodnete hrát, doporučuji zkontrolovat licenci. Opět platí, že hráči z vaší země jsou jinde mnohem bezpečnější; prosím zvažte to. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Kasino guru


Tady se trochu zamysleme .. máte 5+ lidí z Velké Británie, kteří si nemohou vybrat a sčítají to přes 10 000 GBP


Nechci slyšet hloupé komentáře o tom, kolik času jim musíme věnovat.


Otázka 1

Jak získáme peníze zpět?


otázka 2

co s tím děláš? Navrhněte, abyste jim dali nejhorší možné hodnocení


Osobně jsem mluvil s právníky, kteří je začlenili.


Trustpilot se je chystá sundat, doufejme, že čeká na konečné rozhodnutí


Otázka 3

Jaké jsou další kroky – musíte pomoci získat všechny naše peníze zpět! Ani mě nezajímají moje výhry, chci jen svůj vklad zpět! 1 387 £ (výhry 2 000 £)


Prosím pomozte mně i všem ostatním


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nazdárek.

Pokusím se správně odpovědět na vaše otázky, ale rád bych, abyste si uvědomili, že toto je v tomto případě pouze fórum, místo pro komunikaci, nikoli místo pro přímá řešení.

Ale začněme odshora:

"Pojďme se trochu zamyslet... máte 5+ lidí z Velké Británie, kteří nemohou odstoupit, a shromažďují to přes 10 000 liber

Nechci slyšet hloupé komentáře o tom, kolik času jim musíme věnovat."

Jsem ohromen tím, kolik hráčů ve Velké Británii stále hraje v neregulovaných kasinech, přesto mohou takové informace posloužit ostatním v této komunitě, kteří by raději četli místo psaní. Takže díky za shrnutí.

I když, upřímně řečeno, teď vás zklamu, možné řešení skutečně vyžaduje čas, protože hlavním nástrojem jakéhokoli řešení je dialog, respektive diskuse, obvykle řešená prostřednictvím stížností.

Což mě přivádí ke klíčovému bodu:

Otázka 1

Jak získáme peníze zpět?

otázka 2

co s tím děláš? Navrhněte, abyste jim dali nejhorší možné hodnocení

Otázka 3

Jaké jsou další kroky – musíte pomoci získat všechny naše peníze zpět! Ani mě nezajímají moje výhry, chci jen svůj vklad zpět! 1 387 £ (výhry 2 000 £)


Podstata je u všech 3 otázek stejná: Pokud není stížnost uzavřena, nejsou z toho žádné důsledky. Řekl bych, že to dává smysl. Jak vidíte, získání vašich peněz je součástí procesu stížnosti, prostřednictvím kterého tým prošetřuje kroky kasina. Na konci této cesty leží jak možná řešení, tak důsledky. Vsadím se, že jste tento článek neviděli, že?

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences 👈

Jak dlouho?

"Doba, která uplynula mezi podáním stížnosti a uzavřením stížnosti, se velmi liší. Nejrychleji zpracované stížnosti jsou ty, které lze vyřešit, aniž by se kasino zapojilo, nebo ty, které byly zamítnuty, protože kasino neudělalo nic špatného. Jiné stížnosti však , může být velmi časově náročné."

Následky?

„Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. . Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud kasino chce pro zlepšení svého hodnocení v budoucnu bude nucena řešit stížnost, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později."


Může to znít hloupě, citovat zde obecné návody, ale odpovědi a vysvětlení tam jsou, a protože všechny naše týmy dodržují tyto pokyny, mohu vás ujistit, že takové informace sedí.

Další detail: Mnoho hráčů stále říká, že musíme kasina na černou listinu. To neděláme. Dáváme přednost zobrazení úplného obrázku každému hráči, který je dostatečně moudrý na to, aby hledal podrobnosti. informování místo skrývání, chcete-li.

Když už bylo řečeno, je mi líto, že si tím musíte všichni projít, ale jsem si také jistý, že naši specialisté touží po rychlém řešení pro hráče. Jak už jistě chápete, chce to jen čas a spolupráci ze strany kasina.

Tady na fóru nemůžeme nic urychlit, snad je to nyní vysvětleno.

Soustřeďme se na všechny ty stížnosti, které v závislosti na tom, jak dopadnou, mohou vést ke snížení indexu bezpečnosti kasina. 🙏



Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Kadko, to je pravda... Ale měl by sis opravdu zjistit, jestli je kasino vůbec skutečné kasino. Chci říct, že nemůžete dát "podprůměrné" hodnocení některému kasinu, to není záměr ani platit hráče.

Mohli jste zkontrolovat jejich sesterské stránky na vaší platformě (ninbet a winsmania) a uvědomit si, že tito kluci nemají nic dobrého, místo toho jste přidali další z jejich stránek, přetahovali hráče ke hře a stejně jste hráče nevarovali.

Existují opravdu dobrá kasina, která fungují správně a která jsou zde pod „podprůměrným" hodnocením.


Casino.guru je ale mnohem lepší než jakýkoli jiný přidružený přetahovací web, který propaguje pouze stránky, kde dostávají nejvíce provizí, a to i lhaní o kasinu. Takže si opravdu nemůžu stěžovat na politiku guru.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
1 2...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky