před 7 měsíci
Dobré pro tebe. Nemohu najít nic jiného, co bych řekl.
Good for you. I cant find anything else to say.
Dobré pro tebe. Nemohu najít nic jiného, co bych řekl.
Good for you. I cant find anything else to say.
Děkuji . Vím, že jste mi všichni fandili a doufali jste, že to bude mít jiný výsledek. Myslím, že můj byl jedním z prvních případů v tomto kasinu, ale nyní vidím, že je jich mnohem více, téměř stejných. Stále jsem velmi zklamaný a jen se obávám, že to jednou někdo nebude brát tak dobře. Není to fér, ale co se dá dělat? 😒 Jen čekám, až se jejich skóre promění v mínus 😊
Thankyou . I know you guys were all rooting for me and hoped it would have a different result . I think mine was one of the first cases at this casino but now I see there are so many more almost exactly the same . I am still very disappointed and just worried that someday someone wont take it so well. Its just not fair but what can you do ? 😒 Am just waiting for their score to turn into a minus 😊
Pokud budou i nadále vyřizovat stížnosti jako vy, jejich index bezpečnosti se jistě změní. Tak uvidíme, jestli se z takových situací poučí nebo ne. Doufám, že se k vám vrátí a pokusí se to vyřešit.
Pokud jde o váš týden bez hazardu, myslím, že někdy je to to nejlepší, co může hráč udělat, takže toho využijte. 😉 ☘️😊
If they continue to handle complaints like you, their safety index will surely change. So we will see if they learn from situations like this or not. I hope they will come back to you and try to resolve it.
As for your no-gambling week, I think sometimes that's the best a player can do, so make the most of it. 😉 ☘️😊
Stačí si přečíst vlákno ve stížnosti, na kterou kasino skutečně odpovědělo.. zaprvé žádali, aby kasino nenazývalo podvodem.. Říkám, že když chodí jako kachna a kváká jako kachna .... Myslím, že problémy jsou zde že se nestarali o to, aby odpovídali na důkazy, že nemají žádnou obranu… kachní kvákadlo… je škoda, že si neuvědomují, že hráči zpravidla utrácejí více, než vyhrávají, takže pokud by byli vůči hráčům fér, tak by vydělat mnohem více peněz, než jsou peníze, o které se zde jedná... pokud to čtete, myslím, že známky toho, že jde o podvod, a mám pocit, že kasinový guru by měl uvést všechna jejich kasina, se kterými jsou spojeni, a ne jen winsmania 😊
Just read the thread in a complaint that the casino has actually replied to .. firstly they requested not to call the casino a scam .. I say if it walks like a duck and quacks like a duck .... I think the issues here that they have not cared to respond to proves that they have no defence .. a duck quack quack .. it's a shame they dont seem to realise generally as a rule gamblers spend more than they win so if they were fair to the players they would make soo much more money than the money that is in issue here ... if you are reading this I think the signs are it is a scam and I feel casino guru should list all their casinos that they are affiliated with and not just winsmania 😊
Hmm, škoda, že na některé stížnosti kasino odpovídá a na některé ne. Považuji to za docela zvláštní taktiku a souhlasím s tím, že hráči nakonec spíše prohrají a je jen málo těch, kteří mají nějaký pozitivní zisk.
Myslím si však, že sama kasina o tom vědí a pokud se k hráčům budou chovat podobně, nemusí to skončit dobře.
Koukám, že už mají opravdu nízký bezpečnostní index, takže to pro ně nevypadá dobře.
Co se týče některých sesterských kasin, zjistil jsem, že mají něco společného pouze s tímto, takže nevím, jaké další by tam měly být. 🙁
Hmm, it's a pity that some complaints are answered by the casino and some are not. I find this to be quite a strange tactic and I agree that in the end, players are more likely to lose and there are few who are in any positive profit.
However, I think the casinos themselves know about this sort of thing and if they treat players similarly, it may not end well.
I see that they have a really low safety index already, so it doesn't look good for them.
As for some sister casinos, I found that they only have something in common with this one, so I don't know what other ones should be there. 🙁
Dostával jsem stejné e-maily z jiných kasin a mají stejný chat podpory jako tento. Všichni stejní lidé na řadě webů
I was receiving same emails from other casinos and they have the same support chat as this one . All the same people across a number of sites
Měsíc mi nebyly vyplaceny peníze. Vložil jsem na svůj účet 500 $! Ale teď nemůžu sázet na sporty, hrát automaty ani vybírat peníze. Záměrně můj účet neověřují, ačkoliv jsem jim před měsícem poslal všechny dokumenty. Jsem neustále blokován v chatu podpory! Co mám dělat??? Jak vybrat peníze z účtu?
I have not been paid my funds for a month. I deposited $500 into my account! But now I can't bet on sports, play slots, or withdraw funds. They deliberately do not verify my account, although I sent them all the documents a month ago. I am constantly blocked in the support chat! What shall I do??? How to withdraw funds from the account?
Мені не виплачують мені мої кошти вже місяць. Я вніс на рахунок 500$! Але не можу зараз зробити ставку на спорт, пограти в слоти, зняти кошти. Вони не верифікують навмисно мій рахунок, хоча всі документи я їм відправив місяць назад. В чаті підтримки мене постійно блокують! Що робити??? Як зняти з рахунку свої кошти?
Máte pokračující stížnost? Bohužel si nemyslím, že ještě někdo měl úspěšný výsledek nebo výběr a protože nejsou řádně regulovány, není kde to vzít 😒 Čekal jsem přes měsíc na ověření, ale našli "porušení bonusu" přesně ve stejnou dobu jako já byla plně ověřena. Věřte, že dojde k porušení, pokud ne, udělají ho
Have you an ongoing complaint ? Unfortunately I dont think anyone yet has had a succesful result or withdrawal and because they are not properly regulated theres no where to take it 😒 I waited over a month to be verified but they found a " bonus violation" at exactly the same time as I was fully verified . Trust there will be a violation if not they will make one
Chtěl bych mít stránku, kde bych viděl skóre mnoha stránek s recenzemi kasin najednou. Alternativně by Guru měl spolupracovat s jinými weby s recenzemi kasin, aby tato podvodná kasina zavřel.
Omlouvám se, že to přenechávám jiným
I would like to have a site where I can see the scores of many casino review sites at once. Alternatively, Guru should work with other casino review sites to shut down these scam casinos.
I'm sorry for leaving it to others
Recenze jsou užitečné a vyzkoušel jsem zde několik nejlepších a neměl jsem žádné problémy, ale můžete to použít pouze jako vodítko. Zkontrolujte, zda mají také legitimní a dobrý regulátor. Myslím, že je do značné míry na nás, abychom udělali náležitou péči a snížili pravděpodobnost, že se nám to stane. Když jsem se poprvé připojil k 7 bets.io, nemohl jsem na nich najít nic dobrého nebo špatného, ale viděl jsem slovo curacao 😒 opustil jsem gamstop a připojil jsem se pouze na řádně regulované stránky. Nyní jsem tentokrát zpět na gamstop na 5 let a nebudu riskovat stránky bez gamstopu. Přistihl jsem se, že jsem si myslel, že jsem vyhrál 2 000 £, než to budu moci udělat znovu, ale také si myslím, že toto kasino má vysoké rtp a spoléhá na hráče, že je utratí, než budou plně ověřeni
Reviews are helpful and I tried a few of the top score ones here and had no problems but you can only use this as a guide .. check they have a legitimate and good regulator also . I think it's pretty much on us to do our due diligence and lower the odds of this happening to ourselves . When I first joined 7 bets.io I could not find anything on them good or bad but I saw the word curacao 😒 I left gamstop and only joined properly regulated sites . Now I am back on gamstop for 5 years this time and wont risk non gamstop sites . I found myself thinking I won £2000 before i can do it again but i also think this casino has a high rtp relying on gamblers to spend it before they are fully validated
To nutně neznamená, že mají něco společného. Máme databázi, kde takové informace vidíme, a když jsou kasina sesterská nebo mají spojení, vždy to zmíníme v recenzi. 🙂
This does not necessarily mean that they have something in common. We have a database where we see such information and when casinos are sister or have a connection we always mention it in the review. 🙂
Měsíc mi nebyly vyplaceny peníze. Vložil jsem na svůj účet 500 $! Ale teď nemůžu sázet na sporty, hrát automaty ani vybírat peníze. Záměrně můj účet neověřují, ačkoliv jsem jim před měsícem poslal všechny dokumenty. Jsem neustále blokován v chatu podpory! Co mám dělat??? Jak vybrat peníze z účtu?
I have not been paid my funds for a month. I deposited $500 into my account! But now I can't bet on sports, play slots, or withdraw funds. They deliberately do not verify my account, although I sent them all the documents a month ago. I am constantly blocked in the support chat! What shall I do??? How to withdraw funds from the account?
Мені не виплачують мені мої кошти вже місяць. Я вніс на рахунок 500$! Але не можу зараз зробити ставку на спорт, пограти в слоти, зняти кошти. Вони не верифікують навмисно мій рахунок, хоча всі документи я їм відправив місяць назад. В чаті підтримки мене постійно блокують! Що робити??? Як зняти з рахунку свої кошти?
Ahoj, koukám, že nejsi jediný, kdo má podobné starosti, co mě celkově mrzí.
Také jsem si všiml vaší stížnosti , kterou jste podali již dávno, tak uvidíme, co náš tým dokáže vyřešit, protože míč je na hřišti kasina, které musí odpovědět. Nechci předbíhat, ale pevně věřím, že se ozvou a vše bude vyřízeno a Vaše reklamace nezůstane nevyřízena.
Každopádně vzhledem k tomu, že jste poslali dokumenty a tvrdíte, že nejste ověřeni, zeptali jste se tehdy, co se děje a proč tomu tak je?
Hi, I see you are not the only one who has similar worries, what saddens me in general.
I have also noticed your complaint which you have filed a long time ago, so let's see what our team can resolve, since the ball is in the court of the casino, which has to answer. I don't want to get ahead of myself, but I firmly believe that they will respond and everything will be settled and that your complaint will not remain unresolved.
Anyway, since you sent the documents and you say you have not been verified, did you ask at that time what is going on and why it is so ?
Stále mě mrzí, že se mi nepodařilo vyplatit svou obrovskou výhru.
Pravdou je, že pravděpodobně bankují jmění.
Mohou vyčistit kryptoměny. Mohou volně používat měnu Visa pro vklady.
Still feel pity for myself of not getting to cashout my huge win.
The truth is, they are probably banking a fortune.
Can they clean the cryptos. Can they use the Visa deposits currency freely.
Na to se jich ptám pořád. Mnohokrát jsem jim poslal e-mail. Žádnou odpověď jsem nedostal. Neustále mě blokují v chatu podpory.
I ask them this all the time. I have emailed them many times. I did not receive any answer. They keep blocking me in the support chat.
Я постійно в них це запитую. Я написав їм на пошту дуже багато разів. Жодної відповіді я не отримав. В чаті підтримки вони мене постійно блокують.
Ptáte se, kde se v Jarošovi bere optimismus, když nevyřešili ani jednu reklamaci ??
Wondering where Jaros optimism comes from when they have not resolved a single complaint ??
ty úplná blbost. Pravděpodobně prostřednictvím affiliate plateb. V budoucnu se mi jeho příspěvky nebudou líbit.
ye complete bullshit. Probably though affiliate payments. In the future, i wont be liking his posts.
Pevně věřím, že s případem bude zacházeno stejně jako se všemi ostatními... zablokovali jeho hraní a zastavili ověřování, zatímco budou hledat nebo přidávat porušení smluvních podmínek přesně stejně, jako to udělali mně a všem ostatním. tyto případy se jen protahují se stejným konečným výsledkem
I firmly believe the case will be treated the same as all the others ... they will have blocked his gaming and halted verification while they search or add a violation on the T&Cs exactly the same as they did to me amd everyone else .. all these cases are just being dragged out with the same end result
To je pravda, vedou firmu. Pokud firma znamená společnost. Firma -> slangový výraz pro firmu ve finštině. Firma musí jednat ve prospěch firem se zdvořilým chováním, i když mají co do činění se zloději.
Radkasovy odpovědi považuji za poněkud agresivní, nejen na toto téma, ale na všechny stížnosti obecně.
Jak již bylo řečeno, všichni zaměstnanci z Guru píší opravdu dlouhé odpovědi, a pokud to opravdu dělají ručně, je to hodně práce.
Navíc musí číst všechny nesmysly od někoho, kdo neumí moc dobře anglicky. Chce to nervy krávy nebo nervy z oceli, aby to bylo každý den.
That is correct, they are running a firm. If firm means a company. Firma -> slang word for company in Finnish language. A firm needs to act in firms favour with polite manners, even if they are dealing with thiefs.
I have found Radkas responses somewhat aggressive, not on just this topic, but on all complaints in general.
That being said, all the staff from Guru writes really long replies, and if they really do it manually, its a lot of work.
Plus they have to read all the nonsense from someone who doesnt speak english very well. It takes nerves of the cow, or nerves of steel to do it everyday.
Stále mě mrzí, že se mi nepodařilo vyplatit svou obrovskou výhru.
Pravdou je, že pravděpodobně bankují jmění.
Mohou vyčistit kryptoměny. Mohou volně používat měnu Visa pro vklady.
Still feel pity for myself of not getting to cashout my huge win.
The truth is, they are probably banking a fortune.
Can they clean the cryptos. Can they use the Visa deposits currency freely.
Je nám líto, že nejsme schopni odpovědět na vaše dotazy, požadavky. To mohlo vlastně jen kasino.🤷♀️
Sorry we're not able to answer your questions, requests. Only the casino could, actually.🤷♀️
Na to se jich ptám pořád. Mnohokrát jsem jim poslal e-mail. Žádnou odpověď jsem nedostal. Neustále mě blokují v chatu podpory.
I ask them this all the time. I have emailed them many times. I did not receive any answer. They keep blocking me in the support chat.
Я постійно в них це запитую. Я написав їм на пошту дуже багато разів. Жодної відповіді я не отримав. В чаті підтримки вони мене постійно блокують.
Omlouvám se za to, opravdu. Jen doufám, že se našemu týmu podaří spojit se s kasinem, i když to tak bohužel nevypadá.
Sorry for that, really. I just hope, our team will be able to get in touch with the casino, even though it doesn't look like that, unfortunately.
Zde se velmi mýlíte. Z kasin, jako je tato, samozřejmě žádné platby nedostáváme. Jaro je prostě celkově optimistický člověk, nerad vidí, že nějaké kasino dělá takové věci hráčům, víte.
You are very wrong here. We do not get any payments from casinos like this, for sure. Jaro is just a really optimistic person in general, he doesn't like to see any casino doing such things to players, you know.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.