To zní jako Zen a žárlím. Sám jsem uživatel. Zepra se nikdy nemůže zbavit svých pruhů.
Možná až budu opravdu zatraceně starý, ale možná. Jsem rád, že jsem dokázal zvládnout každý jiný hřích než hazard.
Thats sounds like Zen and im jealous. Im a user myself. A zepra cant get off his stripes ever.
Maybe when im really freaking old, but just maybe. Im glad i have been able to handle every other sin other than gambling.
Ano, nakonec jsem ve skutečnosti vložil pouze 30 GBP, ale sledoval jsem, jak můj zůstatek dosahuje 4 000 GBP. Psychicky jsem to musel potlačit. Kdyby to byla legitimní stránka .. možná bych si dovolil hrát s 1 nebo 200, ale 4 000 £ je pro mě skoro jako výhra v loterii, ale v mysli jsem měl myšlenku, že jsem to udělal jednou .. ale hrají podle vašeho myšlení .. gambleři to prostě odehrají, zatímco čekají na ověření, pak stejně nebudeme muset vyplácet, takže pro většinu máte pravdu a kasina, jako je toto, spoléhají na to.
Yes in the end I only actually deposited £30 but I watched my balance reach £4000 . Mentally I had to play it down . Had it been a legitimate site .. mayb would of allowed myself 1 or 200 to play with but £4000 is almost like winning a lottery to me but in my mind I had the thought I did it once .. but they play on your mindset .. gamblers will just play it down while waiting to be verified then we wont have to pay out anyway so for most you are correct and its what casinos like this one rely on ..
Rád čekám na výběry a nezrušil jsem je, aniž bych si to nejprve rozmyslel.
4000£ jsou obrovské peníze pro chudého člověka, který ví, jak naložit se 4000£, znamená dramatický rozdíl na celý rok. Ale je to těžké. Jakmile si oblečete kalhoty na útratu, těch 4000£ vydrží na 2-3 měsíce i normálnímu člověku.
I like waiting for cashouts, and havent canceled them wihtout giving it a thought first.
4000£ is huge money for poor person who knows how to deal with 4000£ makes dramatic difference for the whole year. But its hard. Once you get the spending pants on, the 4000£ last for 2-3months even for normal person.
Na legitimních stránkách již nelze zrušit. Připojil jsem se k jiným webům bez problémů s ověřením a hotovost během několika hodin .. tak mě to láká pokračovat, ale honit se za 4000 výhrou, která mi nedělá dobře 😒 už se cítím lépe ... pro mě žádné neregulované weby ..
Cant cancel anymore in legitimate sites . Joined other sites with no verification issues and cash out completed within hours .. so tempted to continue but chasing that 4000 win which doing me no good 😒 feel better already ... no unregulated sites for me ..
Měl jsi velkou smůlu a narazil jsi na čistý podvod. Není příliš mnoho podvodů, které se stanou podvody. Existuje mnoho podvodů, ale jsou snadněji odhalitelné.
Jde mi o to, jestli budete pokračovat v hraní online. Doporučuji zkontrolovat kasina DAMA. Vyplácejí výhry, mají nejkonkurenceschopnější bonusy a jako 50-60 webů, které jsou všechny solidní.
Kasina DAMA, Hollycorn jsou curacao + jejich mateřská stránka je interaktivní N1, což jsou hry na Maltě.
Vsadím se, že můžete použít DAMA a Hollycorn.
You were very unfortunate and ran into pure scam. There are not too many scams that turn out the scams. There are scams alot, but they are more easily spottable.
My point is, if you continue your gambling online. I suggest checking DAMA casinos. They pay winnings, have the most competitive bonuses, and like 50-60 sites, that are all solid.
DAMA casinos, Hollycorn are curacao + their mother site is N1 interactive, which is Malta gaming.
I bet you can use DAMA and Hollycorn.
Kéž by měl jejich zástupce komentář k mému, protože ten můj je červený a tisíce černých značek... Myslím, že nemají rozumnou odpověď
Just wish their rep had a comment for mine because mine is red and thousands of black marks ... I guess they dont have a reasonable response
Jsou v Indii, pracují pro svého šéfa, jen dělají svou práci, ať už jde o Microsoft nebo Paypal, prostě dělají svou práci.
Myslíte si, že se vám Alexander z Nizozemí ozve ze 7betů a vyřeší to?
Jeho sanjay a tikka masala a nulový zájem o realitu. Může to být Bangladéš.
Nekrotím Indy ani Bangladéšany, ti mají 2x obyvatel celé EU, více
They are in india, working for for their boss, they are just doing their job, whether its Microsoft or Paypal, they just do their job.
Do you think that Alexander from netherlands will contact you from 7bets and sort this out.
Its sanjay and tikka masala and zero interest in reality. Could be bangladesh.
Im not taming Indians or Bangladeshies, they have population 2x the whole EU, more
já už taky nemůžu používat DAMA nebo hollycorns nebo N1.
Stačila jedna zpráva a vše se uzavřelo. Den, kdy jsem prohrál svou výhru zpět v Dog House.
Řekl jsem GA.. A tady to je. Zákaz používání všech jejich licencí.
me too, unable to use DAMAs anymore, or hollycorns, or N1.
It took one message and everything closed. The day when i lost my winnings back the Dog house.
I said GA.. And there you go. Banned from all their licences.
Takže komentují, když mají pocit, že mají legitimní odpověď, a ignorují, když ne 🤣 alespoň čtou .. je mi to jedno, ale čtou ... myslím, že mě musí milovat 🤣😍
So they comment when they feel they have a legitimate answer and ignore when they dont 🤣 at least they are reading .. dont care but reading ... I think they must love me 🤣😍
Někdo byl podveden, a jakmile zákazník po nějaké době ztratil naději na získání svých prostředků, přehrál výhru zpět. Poté profil Winsmania odpověděl „hráč ztratil své prostředky zpět, takže nemůžeme nic dělat". Kde ve skutečnosti by nic neodpověděli, kdyby si hráč jen ponechal výhry na svém zůstatku.
Podívejte se na to ze sekce Winsmania a Recenze.
Someone was scammed, and then once the customer lost hope of getting his funds after sometime, he played the winnings back. Then the Winsmania profile replied "player lost his funds back so there is nothing we can do". Where in reality, they wouldnt have answered anything if the player had just kept winnings on his balance.
Check it from Winsmania section and Reviews.
Ano, četl jsem, že 1 ... můj trval 4 týdny a já jsem jen vyhrával .. porušení bylo zjištěno ve stejnou dobu, kdy jsem byl plně ověřen... zástupce dokonce souhlasil, že bych to všechno neměl ztratit, pak přestal reagovat, ale kde jdou odtamtud.. Pokusím se o stažení a zahájím další stížnost, takže ...
Yes I read that 1 ... mine went on for 4 weeks and I just kept winning .. violation was found same time as I was fully verified...representative even agreed I shouldn't of lost it all then stopped responding but where do they go from there.. I attempt a withdrawal and begin another complaint so ...
Kerry, odcházím do obchodu na sobotní občerstvení. Nech to být v pohodě, ahoj.
Kerry, leaving out for store for some late saturday snacks. Keep it cool, bye.
Možná je její vedení při řešení stížností selektivní. Pokud se však nepletu, nemáme žádný přímý kontakt, abychom zůstali v kontaktu. U takových kasin s poměrně nízkým bezpečnostním indexem to není tak neobvyklé.
Obecně řečeno, tipoval bych, že jejich primární zaměření spočívá v propagaci a reklamě platformy, na druhou stranu a podle vašich zkušeností je řešení problémů jejich slabou stránkou. 🙁
Maybe its management is selective when it comes to dealing with complaints. If I'm not mistaken, though, we do not have any direct contact to stay in touch. It's not that uncommon for such casinos with quite a low safety index.
Generally speaking, I would guess their primary focus lies in promoting and advertising the platform, on the other hand, and according to your experience, addressing issues is their weak side. 🙁
Stěžovatel za 2 313 liber. Zástupce Guru před dvěma dny napsal, že mluvil s podvodníky přes Skype.
"A čekáme na další informace." Můžete psát SMS nebo volat na Skype. SMS, telefonní hovor nebo videohovor.
Zástupce Guru nemůže jednat s jedním určitým zákazníkem přes Skype, pokud má skutečně spojení s těmito podvodníky. Žádný hráč nedostal zaplaceno za to, co víme. Jaké informace mohou čekat? Jediná skutečná věc může být na počkání, pokud musíte kontaktovat poskytovatele hry, ale je to pro normální kasina.
Toto není scéna bankovní loupeže, kde posádka 7bets zajala rukojmí. Ale oni zacházejí s těmito podvodníky, jako bychom byli v takové situaci.
Kerrybelle?
The 2,313£ complaint guy. Guru representative wrote two days ago that he has talked to the scammers via Skype..
"And waiting for more information". You can text message or call on Skype. Text, phonecall, or a videocall.
Guru representative cant deal with one certain customer via Skype, if he really has connection to these scammers. No player has gotten paid ever for what we know. What information could be waiting? Only real thing could be for wait is if you have to contact game provider, but its for normal casinos.
This is not a bank robbery scene, were 7bets crew has taken hostages. But they treat these scammers like we are in such situation.
Kerrybelle?
Myslím, že někteří zástupci kasinových guru zvládají určitý kontakt s kasinem jako v mém případě, ale stejně jako zákazníci si myslím, že přestanou kontaktovat, když vědí, že nemohou ospravedlnit své činy nebo si nepřejí řešení
I think some casino guru representatives manage some contact with casino as they did in my case but same as customers I think they cease contact when they know they cannot justify their actions or do not wish to resolve
Myslím, že někteří zástupci kasinových guru zvládají určitý kontakt s kasinem jako v mém případě, ale stejně jako zákazníci si myslím, že přestanou kontaktovat, když vědí, že nemohou ospravedlnit své činy nebo si nepřejí řešení
I think some casino guru representatives manage some contact with casino as they did in my case but same as customers I think they cease contact when they know they cannot justify their actions or do not wish to resolve
Uvidíme, jak to v takovém případě dopadne. Byl bych rád, kdyby to nebylo špatné, ale ruku do ohně bych za toto kasino nedal. Je škoda, že některá kasina vyřizují některé stížnosti a některá jsou zrušena. Pamatuji si, když jsme spolu mluvili o vaší situaci a viděl jsem, jak to dopadlo. Omlouvám se. 😕
We'll see how it turns out in that case. I would be happy if it wasn't bad, but I wouldn't put my hand in the fire for this casino. It's a shame that some casinos handle some complaints and some are dropped. I remember when we talked about your situation and I saw how it turned out. I'm sorry. 😕
Děkuji . Vím, že jste mi všichni fandili a doufali jste, že to bude mít jiný výsledek. Myslím, že můj byl jedním z prvních případů v tomto kasinu, ale nyní vidím, že je jich mnohem více, téměř stejných. Stále jsem velmi zklamaný a jen se obávám, že to jednou někdo nebude brát tak dobře. Není to fér, ale co se dá dělat? 😒 Jen čekám, až se jejich skóre promění v mínus 😊
Thankyou . I know you guys were all rooting for me and hoped it would have a different result . I think mine was one of the first cases at this casino but now I see there are so many more almost exactly the same . I am still very disappointed and just worried that someday someone wont take it so well. Its just not fair but what can you do ? 😒 Am just waiting for their score to turn into a minus 😊
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.