Omlouvám se za problém, který máte v tomto konkrétním kasinu, bohužel, jak si můžete přečíst v tomto vlákně, nejste v této situaci sami. Licenční úřad, v případě 7Bets.io 👈, což je Kostarika, vůbec nereaguje, pokud jde o stížnosti hráčů, což našemu týmu stížností ještě více ztěžuje pomoc hráčům s jejich případy.
Vysvětlili vám, co přesně tím mysleli, když řekli, že vaše doklady jsou falešné? Byl tento problém vyřešen, nebo ve skutečnosti stále probíhá?
Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc našeho reklamačního týmu, zde je odkaz 👈, kde můžete podat stížnost, aby se vám náš tým mohl pokusit pomoci a vše vyřešit. Doufejme, že budou schopni komunikovat s kasinem a získat odpovědi na některé otázky týkající se tohoto problému. Pokud kasino spolupracuje, licenční orgán se případu nebere, co by zde mohlo být dobré.
Dejte nám prosím vědět, jaký bude váš další krok, budeme čekat na vaši odpověď.
I'm sorry about this issue you are having at this particular casino, unfortunately, as you can read in this thread you are not alone in this situation. The licensing authority, in case of 7Bets.io 👈, which is Costa Rica, is not responsive at all, when it comes to players complaints, which makes it even more difficult for our complaint team to help players with their cases.
Have they explained to you, what did they exactly mean, by saying your documents are fake? Was this issue resolved, or is it actually still pending, I wonder?
If you feel, you need help of our complaint team, here is the link 👈, where you can submit a complaint, so our team could try to help you out and get all this resolved. Hopefully they will be able to communicate with the casino and get answers to some questions regarding this issue. If the casino cooperates, licensing authority is not taken into the case, what could be a good thing here.
Please let us know, what your next step will be, we'll be waiting for your response.
Automaticky přeloženo: