Momentálně čekám na zpracování 800 £ bankovním převodem. zatím to bylo jen 5 dní, takže myslím, že mám ještě dlouhou cestu!
čím je to více stresující, je to, že mám v kasinu dalších 800 GBP! Nemohu to stáhnout kvůli nevyřízenému! lol
oh, btw, kontaktoval jsem tým zákaznických služeb s dotazem na proces a dostal jsem to zpět!…
Ahoj Richarde,
24–48 hodin je časový rámec, který náš systém potřebuje k zahájení kontrolní procedury. Poté příslušné oddělení zkontroluje vaši hru, účet a finanční historii, což je standardní postup pro všechny výběry.
Tento proces může trvat 7–21 pracovních dní (pondělí až pátek), v závislosti na objemu požadavků.
Děkuji za Tvoji trpělivost.
no, trpělivost je něco, co všichni potřebujeme na webu jako je tento!!
I’m currently waiting on £800 being processed via bank transfer. it only been 5 days so far, so I guess I have a lonnnnng way to go yet!
what makes it more stressful, is that i have another £800 in my casino balance! I can’t withdraw that due to the pending one! lol.
oh btw, I did contact the customer service team asking on the process, and got this back!…
Hello Richard,
24-48h is a time frame our system needs to initiate the checking procedure. After that, a relevant department is checking your game, account and financial history, which is a standard procedure for all withdrawals.
This process can take 7-21 business days (Monday-Friday), depending on the volume of requests.
Thank you for your patience.
well, patience is something we all need in a site like this!!
Automaticky přeloženo: