DomůFórumKasina4 Crowns Casino - všeobecná diskuze

4 Crowns Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od gavin9992001
|
23 479 zobrazení 69 odpovědí |
|
1 2 34
Radka

Existuje uživatel jménem „ostoneyo", který zde před několika týdny napsal recenzi o 4 korunách, který řekl, že akceptovali jeho výběr a on jen čekal, až budou prostředky připsány, ale nedošlo k žádné aktualizaci. Existuje nějaký způsob, jak je kontaktovat nebo tak zjistit, zda dostali své peníze?

Automaticky přeloženo:
nairnsw

Ahoj. Byla tam i stížnost. Upřímně řečeno, kasino bylo pouze pasivní, takže nenašlo způsob, jak pomoci. Stížnost byla uzavřena jako nevyřízená. Pokud víme, nebyly obdrženy žádné peníze.

Stížnost naleznete zde .

Automaticky přeloženo:
Radka

Pro mě je to stejné... moje 1. platba (300 €) je kontrolována již 5 týdnů. Myslím, že to už nezvládnu


Automaticky přeloženo:
kaischildhauer

Je mi líto, že to slyším. No, děláme vše, co můžeme, abychom hráčům zabránili v takovém rozhodnutí. Hodnocení kasina je 2,5 z 10, navíc jsme přidali speciální upozornění:

file

Automaticky přeloženo:

Momentálně čekám na zpracování 800 £ bankovním převodem. zatím to bylo jen 5 dní, takže myslím, že mám ještě dlouhou cestu!

čím je to více stresující, je to, že mám v kasinu dalších 800 GBP! Nemohu to stáhnout kvůli nevyřízenému! lol

oh, btw, kontaktoval jsem tým zákaznických služeb s dotazem na proces a dostal jsem to zpět!…


Ahoj Richarde,


24–48 hodin je časový rámec, který náš systém potřebuje k zahájení kontrolní procedury. Poté příslušné oddělení zkontroluje vaši hru, účet a finanční historii, což je standardní postup pro všechny výběry.

Tento proces může trvat 7–21 pracovních dní (pondělí až pátek), v závislosti na objemu požadavků.


Děkuji za Tvoji trpělivost.


no, trpělivost je něco, co všichni potřebujeme na webu jako je tento!!

Automaticky přeloženo:
ric2k3

Ahoj,

Opravdu doufám v to nejlepší, protože toto kasino bych nikomu neradil kvůli jeho hrozné pověsti.

7-21 pracovních dní mi zní dost divně.

Informujte nás a ať se vám daří.

Automaticky přeloženo:
ric2k3

Odpověď okamžitě ukazuje, že jde o špatné kasino, což se také dobře odráží v naší recenzi . Je také nesmysl tvrdit, že „24–48 hodin je časový rámec, který náš systém potřebuje k zahájení kontrolní procedury" . Neexistuje žádný systém, který by spustil kontrolní proceduru. Vzhledem k tomu, že říkají, že historii hry kontrolují ručně, nemusí k tomu používat žádný iniciační systém. Jednoduše se podívají na čekající výběry a začnou kontrolovat jeden po druhém, počínaje nejstarším.


Pokud se vám z nich podaří získat nějakou výhru, utíkejte!

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Čekám na hotovost 3300 £ od 19. ledna, teď je 1. března a stále to čeká, takže to znamená, že mi nikdy nevyplatí, že?

Automaticky přeloženo:
gionta66

Ahoj,

Je mi líto, že to říkám - pokud zkontrolujete všechny stížnosti podané proti tomuto kasinu, zejména " nevyřešeno ", uvidíte, že je to většinou nezajímá 🙁 Obávám se.

Automaticky přeloženo:

Vybral jsem 450 £ 10. prosince 2021, včera 9. března 2022 jsem zjistil, že můj výběr vrátili na můj účet v kasinu, neinformovali mě o tom Náhodou jsem se podíval na stránku, abych se znovu zeptal, jestli někdy dostanu můj výběr & bylo mi řečeno, že došlo k problému s mým výběrem & mohu začít proces znovu. LMAO Zdá se mi zřejmé, že nikdy neobdržím platbu, mám na výběr je jít na web a ztratit peníze, nebo je nechat zabavit peníze kvůli nedostatku aktivity na mém účtu, buď tak ahoj, výhry

Automaticky přeloženo:
Kerryman

Ahoj,

Je mi líto, že to skončilo takhle. Je dobře, že jste svou stížnost odeslali, i když již byla uzavřena jako nevyřešená.

Každý černý bod se počítá, řekl bych.

Je stále jasnější, že od určitého okamžiku v minulosti se toto kasino rozhodlo nereagovat, obávám se.

Automaticky přeloženo:

4 Crowns Casino je parta podvodníků. Provedl jsem výběr před 1 měsícem. stále čeká.. zákaznický servis uvedl, že proces trvá 20 pracovních dní. Nyní to prošlo a stále nic.. nyní říkají, že kvůli vysoké poptávce proces trvá déle a buďte prosím trpěliví. Jak očekávají, že někdo bude trpělivý v tomto dlouhém procesu? Žádná jiná stránka není taková. je to banda PODVODNÍKŮ a stránky by měly být zakázány nebo definitivně uzavřeny.

Automaticky přeloženo:
Daniel

Jak může toto kasino provozovat! proč to není nuceno zavřít!


Automaticky přeloženo:
Jaypal72

Umím si představit tvůj vztek.

Toto kasino nefunguje pod žádnou licencí, takže na něj nedohlíží žádná autorita a vůbec žádná kontrola.

Pokud by si tuto skutečnost všichni hráči předem ověřili, předpokládám, že by tam nevkládali a kasino by bylo nuceno zavřít. Vím, že to zní drsně, ale je pouze na hráči, kde se rozhodne hrát 🙁.

Právní aspekty můžete probrat s právníkem. Řekl bych.

Automaticky přeloženo:
nairnsw

Ahoj! Nakonec jsem své peníze dostal! Chvíli to trvalo. Také jsem zjistil, že ve fourcrowncasinech jsou recenze, které odkazovaly zpět na tamtéž web, takže jsem je tam pronásledoval.


pak to bylo zpracováno a na můj účet!

Automaticky přeloženo:

Existuje uživatel jménem „ostoneyo", který zde před několika týdny napsal recenzi o 4 korunách, který řekl, že akceptovali jeho výběr a on jen čekal, až budou prostředky připsány, ale nedošlo k žádné aktualizaci. Existuje nějaký způsob, jak je kontaktovat nebo tak zjistit, zda dostali své peníze?

Automaticky přeloženo:

Nakonec jsem dostal peníze!

Automaticky přeloženo:

Ahoj! Nakonec jsem své peníze dostal! Chvíli to trvalo. Také jsem zjistil, že ve fourcrowncasinech jsou recenze, které odkazovaly zpět na tamtéž web, takže jsem je tam pronásledoval.


pak to bylo zpracováno a na můj účet!

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Gratulujeme! 🤩👍

Mohl bys prosím sdílet snímek obrazovky s recenzemi?

Pro ostatní se to může ukázat jako velmi užitečné. 🙂

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

Gratulujeme! 🤩👍

Mohl bys prosím sdílet snímek obrazovky s recenzemi?

Pro ostatní se to může ukázat jako velmi užitečné. 🙂

Automaticky přeloženo:

jak jsi přišel k penězům? Jak dlouho to trvalo? Posílám několik e-mailů denně bez radosti


Automaticky přeloženo:
Jacktheo1

Ahoj,

bohužel z toho nemůžu vyčíst nic užitečného:

"Hej! Nakonec jsem své peníze dostal! Chvíli to trvalo. Také jsem zjistil, že ve fourcrowncasinech jsou recenze, které odkazovaly zpět na jejich webovou stránku, takže jsem je tam pronásledoval."

Doufám, že nakonec zveřejní další podrobnosti.

Automaticky přeloženo:

Ahoj kluci,

Nedávno jsem vyhrál 2000 liber. Mohl by mi prosím někdo pomoci, jak postupovat při obdržení mého výběru. Vzhledem k tomu, že pohled na tyto komentáře nevypadá příliš přesvědčivě.

dík

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky